Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
4
Favori
45.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
284 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En Büyük Rezillik : n11 müşteri hizmetlerinden aradılar . her şeyi doğru yapıp yasal süre içinde iade ettiğim ve kullanmadığım ürünün iadesini yapmayacaklarını bildirdiler. oysa ki tüketici kanunu gayet açık. 14 gün içinde ücret iadesi yapılması yasal zorunluluk. bu hareketten son n11.com benim için bitti. iademi alıp bir daha da alışveriş yapmayacağım. size de aynısını tavsiye ederim.

    satıcı bariz olarak sistemi kötüye kullanıyor milleti kazıklıyor n11 de ses çıkarmıyor .

    18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI
    18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI
    18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI18 Eylül  N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI

    NİHAYET SON

    Az önce müşteri hizmetlerinden arayarak iademin yapıldığını söylediler.

    Destek veren bütün forum tayfasına teşekkür ediyorum. İlgi gösterip yukarı taşımasaydınız dolandırıcıların elinde oyuncak olacaktık. adamlar kötü yorum yapılmasın diye hemen ürün satışını da kapatıyor o kadar pişkin yani. yaptığının farkında .

    Benimle benzer sorunu yaşayıp konusunda destek veren @radtv213 e özellikle teşekkür ediyorum.

    Ayrıca ; Konuma gelip bana destek mesajları yazan @dakika91,@anteplee35ve ismini yazamadığım diğer kullanıcı arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Fakat bundan sonra n11.com 'u kullanmayacağım. Kullanmanızı da tavsiye etmem. Forumda ses getirmese kimse ilgilenmezdi,ilgilenmedi de zaten.

    Ayrıca ; Konuma gelip sabote eden, hakaret eden,kışkırtmaya çalışan, saçma sapan mesajlar yazan insanları da allah'a havale ediyorum. Hakkımı helal etmiyorum.


    YENİ HABER

    Az önce n11.com müşteri hizmetlerinden arandım . uzlaşma sağlyayacaklarını, satıcının iptal ettiği iade işlemini yeniden başlatıp bu gün sonuçlandıracaklarını söylediler. Bakalım dedikleri gibi olacak mı ? Bilgilendirmeye devame deceğim.


    ek 1 : son rezilliği başa ekleyeyim. satıcı bana ithafen mesaj yazmış mesajda kabaca , parayı vermiyorum git mahkemeye ver demiş. hayatımda böyle bir rezalet görmedim. n11.com altında satış yapan birisi bunu nasıl diyebiliyor ?

    ek 2 :
    firma insanları bu yolla bezdirmeyi adet edinmiş. ürün yorumlarına baktım ve ekran görüntüsü aldım . maalesef n11 in şimdiki tutumu bakacağız şeklinde. arayıp merak etmeyin paranız bizim teminatımızda diyen yok !

    ek 3 : alırken verdikleri internet sitelerini araştırmıştım çalışıyordu . şimdi baktım site boş,kapanmış. yavaştan naşlıyor adam. oyalayabildiği kadar oyalayacak.

    merhaba arkadaşlar . 2014-15 den beri ürün aldığım n11 de iyi bir rezalet yaşıyorum.sizin de bilginiz olsun. son 1 yıldır e-ticarette kalite düşüşünü gözlemliyordum ama böylesine hiç rastlamadım.

    otoeko satıcısından aldığım arıza tespit cihazı ürününü yasal süresi içinde cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim. ürünü kullanmadım . kullansam da bu kanuni haktır . hanginiz n11 den alış veriş yapıp da iade etmedi ? n11.com üzerinden iade kodu oluşturdum ve ürünü satıcıya iade etmek üzere kargoya verdim. Satıcının, ürün eline geçmediği halde iademi iptal ettiğini site üzerinden gördüm. n11.com canlı müşteri hizmetlerine durumu aktardım. Yeniden iade talebi oluşturdular.
    defalarca ürünü kullanmadığımı,zaten yasal hakkım olan cayma hakkımı kullandığımı,kendilerinin bu yönde reklamları olduğunu , satıcının daha ürünü iade almadan nasıl satılabilirliğinin bozulduğunu anladığını sorduğumda ise sessiz kaldılar .


    Şimdi siteden baktığımda satıcı yine iade talebini reddetmiş. kargo yarın elinde olacak bakalım ne rezillik dönecek.

    Ben burada n11.com sitesine güvenerek alışveriş yaptım. N11 aracılığı olmasaydı o satıcıdan asla ürün almazdım.

    Başta Yapmadığım Şeyi SOnda Yaptım Yorumları KOntrol Ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 21 Eylül 2019; 20:33:30 >







  • Sanırım satici sensin veya tanıdığın biri..Bu kadar belli etme..

    Bak güzel kardeşim, akıllı canım kardeşim, internetten satış yapıyorsun, İNTERNET, YANİ ONLİNE, biliyorsun dimi, ve Türkiye'de yasiyosun, yani Türkiye yasalarına uyma zorunluluğun var. Yani sattigin ürünü koşulsuz şartsız 14 gün içinde iade almak zorundasın. Neden iade ediyorsun diye sormaya hakkın bile yok.İnternetten satış yapıyorsan bunu kabul etmişsin demektir. Adam işini de görmüş olabilir, parçalarını da değiştirmiş olabilir, veya daha ucuzunu bulup pişman olup geri vermek istemiş olabilir. Bunlar seni ilgilendirmez. Her şeyin bir riski vardır. İnternetten satış yapıyosan eğer bunun da riski bu. Bu riski almiyosan eğer online satış yapmayacaksın. NOKTA
    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    Mesaj sayım az olabilir ama senin gibi çakal değilim. Ürün alıp kullanıp sonra da param gitti diyerek hem firmayı hem satıcıyı kötüleyip hakkını yemiyorum. Asıl burada adam toplayan biz değil sensin.

    Ayrıca senin gibi çakallar yüzünden kimsenin birbirine güveni kalmadı. Çakal seni. Adam ol.
  • Bunlar Tekel oldu alternatif kalmadı piyasada neye ihtiyacım olsa hep bu sitede oluyor bıktım yeminle kredi kartı kullanmadığım için ürün alamıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu güncelledim. asıl rezillik başa eklendi.
  • İade edeceksen neden alıyorsun ürünü? Sen açtın ürünü başkasına satılacak o da açıldı diye almayacak aynı şekilde konu açılacak. Bir şeyi almadan önce düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne aldın? herşey iade olmuyor maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4C740587D

    Bunlar Tekel oldu alternatif kalmadı piyasada neye ihtiyacım olsa hep bu sitede oluyor bıktım yeminle kredi kartı kullanmadığım için ürün alamıyorum
    ihtiyaç olursa kredi kartımla yardımcı olabilirim.
  • Ürün nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    ne aldın? herşey iade olmuyor maalesef.
    arıza tespit cihazı aldım. iade olmayacak bir şey değil. hepimizin alıp,memnun kalmayınca iade ettiği şeyler . kanun gayet açık. ama bu keyfiyet ve pişkinlik pes dedirtir cinsten. n11 buna sahip çıkmazsa bir daha alışveriş yapmam asla. çörü çöpü satıp iade almam desinler o zaman ne güzel iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 18 Eylül 2019; 17:38:54 >
  • o zaman çeri çöpü toplayıp satalım insanlar da iade yapınca çamura yatalım. toprağın altı da var. hatırlatırım.
  • Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    hocam işime yarasa 1.000 lira verip aldığım şeyi iade etmem. işimi görsün diye almasam gider 30 liralık dandiklerden alırım . adam yazılım vermiş yanında fakat kurulum şifresi yok . aradığımda destek paralı 300 lira diyor . bu nedemek ? adını siz koyun.

    ayrıca ne olursa olsun internetten satılan ürünlerde cayma hakkı var.beğenmiyorsan satmazsın . benim zet mağazam vardı . büyük mobilya satıyorduk. inanın ne iade paraları ödedim. hatta birinde vatandaş 3 adet almış aynı üründen yanlışlıkla aldım diye iade etti. kanuni hakkıdır dedik. adamın 10 liralık kargo parası için yaptığı şeye bakın.




  • Gerçekten adamlar nasıl bir hakla bunu söyleyebiliyor anlamış değilim. Demek ki aracı olan firmalar yaptırım uygulamıyor onlar da rahat rahat kabadayılık yapabiliyorlar. Ben uzun bir süredir n11 üzerinden çok alışveriş yapan biri değilim ve bu saatten sonra hepsiburada'da sıkıntı olmaya başladı bakalım ne olacak bu e-ticaretin hali?

    Benzer hatta belki daha kötüsü Hepsiburada üzerinden de yaşanıyor konu ile ilgili limk
    https://forum.donanimhaber.com/aman-dikkat-hepsiburada-araciligiyla-dolandirildim-ss-li--140045360-1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radtv213 -- 18 Eylül 2019; 20:22:45 >
  • Merhaba crow in cornfield,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Bu durumda tamamen haklısınız hocam (kanunen zaten haklıydınız) satıcının yazılım aktivasyonu için ekstra ücret alınacağını belirtmesi gerekti.


    Dipnot: eğer sesinizi çıkartmaz, sosyal medyada ses getirmezseniz , komisyon siteleri sözleşmelerinde de yazdığı gibi herhangi bir sorunda sizi satıcı firma ile baş başa bırakıyor :)

    Tekrardan geçmiş olsun umuram en kısa sürede sorununuz hallolur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Kombi ariza tespit unitesi mi ? Hangi cihaz ? Bende kisisel tuketim urunu sandim, kulaklik,su bu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son bir senedir sadece amazon tr den, satici amazon oldugu surece alisveris yapiyorum. N11 de bir cok satici artik isi sahtekarliga vurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetten yapılan alış verişlerde bu hakkı bize devlet veriyor. İnternetten satış yapanlar maliyetleri az diye ucuza satıyorlar ama çoğu bu maliyeti hesaba katmadığından bu konudaki gibi deli oluyor. Hatta bazı önemli şeyleri ilanda belirtmiyorlar.

    Alıyorsun 14gün kullanıyorsun deniyorsun beyenmezsen iade edebiliyorsun hatta kargo parasını bile satıcı taraf karşılamak zorunda. Bizde hem dükkanlardan ucuza alıyoruz hemde bazıları uğraştırsada koşulsuz iade hakkımız var. Tabi kanunen iade olmayan ürünlerden almadıysak. :)

    Yani özetle iadeler arttıkça satıcılar bu maliyetleride ürün fiyatlarına eklemeye başlıyacak ve internetten ucuza ürün alma işi son bulacak

    Ben aldığım ürünlerde onay sürecini elimden geldiği kadar uzatıyorum. Para satıcıya aktarılınca iade süreci dahada karışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbalx

    İnternetten yapılan alış verişlerde bu hakkı bize devlet veriyor. İnternetten satış yapanlar maliyetleri az diye ucuza satıyorlar ama çoğu bu maliyeti hesaba katmadığından bu konudaki gibi deli oluyor. Hatta bazı önemli şeyleri ilanda belirtmiyorlar.

    Alıyorsun 14gün kullanıyorsun deniyorsun beyenmezsen iade edebiliyorsun hatta kargo parasını bile satıcı taraf karşılamak zorunda. Bizde hem dükkanlardan ucuza alıyoruz hemde bazıları uğraştırsada koşulsuz iade hakkımız var. Tabi kanunen iade olmayan ürünlerden almadıysak. :)

    Yani özetle iadeler arttıkça satıcılar bu maliyetleride ürün fiyatlarına eklemeye başlıyacak ve internetten ucuza ürün alma işi son bulacak

    Ben aldığım ürünlerde onay sürecini elimden geldiği kadar uzatıyorum. Para satıcıya aktarılınca iade süreci dahada karışıyor.
    satıcılar beğenmiyorsa yapmasın bu işi boş yapma



    inanılmaz kâr elde ediyor hepsi. etmeseler 1 saniye durmazlar




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.