Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
157
Cevap
6
Favori
44.788
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1063 Mesaj

    En Büyük Rezillik : n11 müşteri hizmetlerinden aradılar . her şeyi doğru yapıp yasal süre içinde iade ettiğim ve kullanmadığım ürünün iadesini yapmayacaklarını bildirdiler. oysa ki tüketici kanunu gayet açık. 14 gün içinde ücret iadesi yapılması yasal zorunluluk. bu hareketten son n11.com benim için bitti. iademi alıp bir daha da alışveriş yapmayacağım. size de aynısını tavsiye ederim.

    satıcı bariz olarak sistemi kötüye kullanıyor milleti kazıklıyor n11 de ses çıkarmıyor .





    NİHAYET SON

    Az önce müşteri hizmetlerinden arayarak iademin yapıldığını söylediler.

    Destek veren bütün forum tayfasına teşekkür ediyorum. İlgi gösterip yukarı taşımasaydınız dolandırıcıların elinde oyuncak olacaktık. adamlar kötü yorum yapılmasın diye hemen ürün satışını da kapatıyor o kadar pişkin yani. yaptığının farkında .

    Benimle benzer sorunu yaşayıp konusunda destek veren @radtv213 e özellikle teşekkür ediyorum.

    Ayrıca ; Konuma gelip bana destek mesajları yazan @dakika91,@anteplee35ve ismini yazamadığım diğer kullanıcı arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Fakat bundan sonra n11.com 'u kullanmayacağım. Kullanmanızı da tavsiye etmem. Forumda ses getirmese kimse ilgilenmezdi,ilgilenmedi de zaten.

    Ayrıca ; Konuma gelip sabote eden, hakaret eden,kışkırtmaya çalışan, saçma sapan mesajlar yazan insanları da allah'a havale ediyorum. Hakkımı helal etmiyorum.


    YENİ HABER

    Az önce n11.com müşteri hizmetlerinden arandım . uzlaşma sağlyayacaklarını, satıcının iptal ettiği iade işlemini yeniden başlatıp bu gün sonuçlandıracaklarını söylediler. Bakalım dedikleri gibi olacak mı ? Bilgilendirmeye devame deceğim.


    ek 1 : son rezilliği başa ekleyeyim. satıcı bana ithafen mesaj yazmış mesajda kabaca , parayı vermiyorum git mahkemeye ver demiş. hayatımda böyle bir rezalet görmedim. n11.com altında satış yapan birisi bunu nasıl diyebiliyor ?

    ek 2 :
    firma insanları bu yolla bezdirmeyi adet edinmiş. ürün yorumlarına baktım ve ekran görüntüsü aldım . maalesef n11 in şimdiki tutumu bakacağız şeklinde. arayıp merak etmeyin paranız bizim teminatımızda diyen yok !

    ek 3 : alırken verdikleri internet sitelerini araştırmıştım çalışıyordu . şimdi baktım site boş,kapanmış. yavaştan naşlıyor adam. oyalayabildiği kadar oyalayacak.

    merhaba arkadaşlar . 2014-15 den beri ürün aldığım n11 de iyi bir rezalet yaşıyorum.sizin de bilginiz olsun. son 1 yıldır e-ticarette kalite düşüşünü gözlemliyordum ama böylesine hiç rastlamadım.

    otoeko satıcısından aldığım arıza tespit cihazı ürününü yasal süresi içinde cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim. ürünü kullanmadım . kullansam da bu kanuni haktır . hanginiz n11 den alış veriş yapıp da iade etmedi ? n11.com üzerinden iade kodu oluşturdum ve ürünü satıcıya iade etmek üzere kargoya verdim. Satıcının, ürün eline geçmediği halde iademi iptal ettiğini site üzerinden gördüm. n11.com canlı müşteri hizmetlerine durumu aktardım. Yeniden iade talebi oluşturdular.
    defalarca ürünü kullanmadığımı,zaten yasal hakkım olan cayma hakkımı kullandığımı,kendilerinin bu yönde reklamları olduğunu , satıcının daha ürünü iade almadan nasıl satılabilirliğinin bozulduğunu anladığını sorduğumda ise sessiz kaldılar .


    Şimdi siteden baktığımda satıcı yine iade talebini reddetmiş. kargo yarın elinde olacak bakalım ne rezillik dönecek.

    Ben burada n11.com sitesine güvenerek alışveriş yaptım. N11 aracılığı olmasaydı o satıcıdan asla ürün almazdım.

    Başta Yapmadığım Şeyi SOnda Yaptım Yorumları KOntrol Ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 21 Eylül 2019; 20:33:30 >



    Bahsedilenler: dakika91 , anteplee35 , radtv213 , n11.com
    _____________________________




  • Virinom V kullanıcısına yanıt
    @Virinom demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Sanırım satici sensin veya tanıdığın biri..Bu kadar belli etme..

    Bak güzel kardeşim, akıllı canım kardeşim, internetten satış yapıyorsun, İNTERNET, YANİ ONLİNE, biliyorsun dimi, ve Türkiye'de yasiyosun, yani Türkiye yasalarına uyma zorunluluğun var. Yani sattigin ürünü koşulsuz şartsız 14 gün içinde iade almak zorundasın. Neden iade ediyorsun diye sormaya hakkın bile yok.İnternetten satış yapıyorsan bunu kabul etmişsin demektir. Adam işini de görmüş olabilir, parçalarını da değiştirmiş olabilir, veya daha ucuzunu bulup pişman olup geri vermek istemiş olabilir. Bunlar seni ilgilendirmez. Her şeyin bir riski vardır. İnternetten satış yapıyosan eğer bunun da riski bu. Bu riski almiyosan eğer online satış yapmayacaksın. NOKTA

    Arızanı tespit edip işini gördükten sonra iade etmeye çalışan senin gibi uyanığa senden daha uyanık satıcı gelmiş.senin hakkından da gelmiş iyi olmuş.rezalet falan değildir hak edene hak ettiği gibi davranılmıştır.adamın sadece kargo ücreti 20 liradır zaten.günde senin gibi 5 kendini bilmez aynı şeyi yapsa 100 lira zarar olur.

    N11'i bırak hepsiburadaya git iki gün sonra orayı da kötüleyen bir konu açarsın. En fazla 5-6 ay dayanır sonra gene mecburen n11'e gidersin kendini ve bizi boşa kandırma.sanki çok alternatif var da :)

    İade edeceksen neden alıyorsun ürünü? Sen açtın ürünü başkasına satılacak o da açıldı diye almayacak aynı şekilde konu açılacak. Bir şeyi almadan önce düşünün.

    dakika91 d kullanıcısına yanıt
    @dakika91 demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Neden bu forumdaki çoğunluk karşıt düşünceleri kaldıramıyor.
    Her şey kanundan ibaret değildir. Bana göre konu sahibinin yaptığı da terbiyesizlik ve hatta dolandırıcılık.
    Bu şeye benziyor. İnternetten DJI drone alayım, 4K çekim yapayım, müşterime görüntüyü satıp para kazanayım sonra drone'u iade edeyim.
    Neymiş 14 gün bla bla bla.

    İts My Life kullanıcısına yanıt
    @İts My Life demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    hocam işime yarasa 1.000 lira verip aldığım şeyi iade etmem. işimi görsün diye almasam gider 30 liralık dandiklerden alırım . adam yazılım vermiş yanında fakat kurulum şifresi yok . aradığımda destek paralı 300 lira diyor . bu nedemek ? adını siz koyun.

    ayrıca ne olursa olsun internetten satılan ürünlerde cayma hakkı var.beğenmiyorsan satmazsın . benim zet mağazam vardı . büyük mobilya satıyorduk. inanın ne iade paraları ödedim. hatta birinde vatandaş 3 adet almış aynı üründen yanlışlıkla aldım diye iade etti. kanuni hakkıdır dedik. adamın 10 liralık kargo parası için yaptığı şeye bakın.

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.

    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.

    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    o zaman çeri çöpü toplayıp satalım insanlar da iade yapınca çamura yatalım. toprağın altı da var. hatırlatırım.

  • Binbaşı
    1847 Mesaj
    Bunlar Tekel oldu alternatif kalmadı piyasada neye ihtiyacım olsa hep bu sitede oluyor bıktım yeminle kredi kartı kullanmadığım için ürün alamıyorum



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    konuyu güncelledim. asıl rezillik başa eklendi.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj
    İade edeceksen neden alıyorsun ürünü? Sen açtın ürünü başkasına satılacak o da açıldı diye almayacak aynı şekilde konu açılacak. Bir şeyi almadan önce düşünün.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    770 Mesaj
    ne aldın? herşey iade olmuyor maalesef.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    450 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: adroid

    Bunlar Tekel oldu alternatif kalmadı piyasada neye ihtiyacım olsa hep bu sitede oluyor bıktım yeminle kredi kartı kullanmadığım için ürün alamıyorum
    ihtiyaç olursa kredi kartımla yardımcı olabilirim.
    |
    |
    _____________________________
    'Tevazu bir ibrişimdir ki cümle ahlak incileri anınla dizilir.'
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    Ürün nedir?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    ne aldın? herşey iade olmuyor maalesef.
    arıza tespit cihazı aldım. iade olmayacak bir şey değil. hepimizin alıp,memnun kalmayınca iade ettiği şeyler . kanun gayet açık. ama bu keyfiyet ve pişkinlik pes dedirtir cinsten. n11 buna sahip çıkmazsa bir daha alışveriş yapmam asla. çörü çöpü satıp iade almam desinler o zaman ne güzel iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crow in cornfield -- 18 Eylül 2019; 17:38:54 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1063 Mesaj

    o zaman çeri çöpü toplayıp satalım insanlar da iade yapınca çamura yatalım. toprağın altı da var. hatırlatırım.
    |
    |
    Black__Rider kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.



    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.



    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ###BU Benim HAYATIM###

    ###KİMSE KARIŞAMAZ###
  • Binbaşı
    1063 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İts My Life

    Geçmiş olsun hocam. Başka konuya verdiğiniz linkten geldim, sadece kafamı bir soru takıldı. Arıza tespit cihazı aldım demişsiniz, bu durumda satıcı "adam ürünü kullanıp işini görüp iade etmeye kalktı!" diye düşünüp kendini haklı görmüş! ve çamura yatıyor olabilir.



    Nedenini bana sormak düşmez ama neden beğenmediniz veya cihaz işinize yaramadı mı? Bu konulara açıklık getirirseniz kimsenin kafasında soru işareti kalmaz.



    Asıl sorununuza gelince eğer ürünü kullanıp arıza tesbiti yaptıktan sonra iade etmek isteği etik değil eğer ürünü gerçekten beğenmeyip başka bir ürün alacaksanız etik olarak uygun görebilirim.Sonuç kısmına gelirsek iki türlü de eğer ürün iade edilebilir bir ürünse iade en doğal hakkınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın.
    hocam işime yarasa 1.000 lira verip aldığım şeyi iade etmem. işimi görsün diye almasam gider 30 liralık dandiklerden alırım . adam yazılım vermiş yanında fakat kurulum şifresi yok . aradığımda destek paralı 300 lira diyor . bu nedemek ? adını siz koyun.

    ayrıca ne olursa olsun internetten satılan ürünlerde cayma hakkı var.beğenmiyorsan satmazsın . benim zet mağazam vardı . büyük mobilya satıyorduk. inanın ne iade paraları ödedim. hatta birinde vatandaş 3 adet almış aynı üründen yanlışlıkla aldım diye iade etti. kanuni hakkıdır dedik. adamın 10 liralık kargo parası için yaptığı şeye bakın.
    _____________________________




  • Teğmen
    234 Mesaj
    Gerçekten adamlar nasıl bir hakla bunu söyleyebiliyor anlamış değilim. Demek ki aracı olan firmalar yaptırım uygulamıyor onlar da rahat rahat kabadayılık yapabiliyorlar. Ben uzun bir süredir n11 üzerinden çok alışveriş yapan biri değilim ve bu saatten sonra hepsiburada'da sıkıntı olmaya başladı bakalım ne olacak bu e-ticaretin hali?



    Benzer hatta belki daha kötüsü Hepsiburada üzerinden de yaşanıyor konu ile ilgili limk
    https://mobile.donanimhaber.com/aman-dikkat-hepsiburada-araciligiyla-dolandirildim-ss-li--140045360-1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radtv213 -- 18 Eylül 2019; 20:22:45 >
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    288 Mesaj
    Merhaba crow in cornfield,

    Konuyla ilgili talebiniz işleme alınmış olup tarafınıza dönüş yapılacaktır.

    n11.com
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj

    Bu durumda tamamen haklısınız hocam (kanunen zaten haklıydınız) satıcının yazılım aktivasyonu için ekstra ücret alınacağını belirtmesi gerekti.





    Dipnot: eğer sesinizi çıkartmaz, sosyal medyada ses getirmezseniz , komisyon siteleri sözleşmelerinde de yazdığı gibi herhangi bir sorunda sizi satıcı firma ile baş başa bırakıyor :)



    Tekrardan geçmiş olsun umuram en kısa sürede sorununuz hallolur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    crow in cornfield kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ###BU Benim HAYATIM###

    ###KİMSE KARIŞAMAZ###
  • Yarbay
    5920 Mesaj

    Kombi ariza tespit unitesi mi ? Hangi cihaz ? Bende kisisel tuketim urunu sandim, kulaklik,su bu...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    crow in cornfield kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    Son bir senedir sadece amazon tr den, satici amazon oldugu surece alisveris yapiyorum. N11 de bir cok satici artik isi sahtekarliga vurdu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    1) 2011 Citroen C4 II 1.6 Confort Plus M/V2) 2013 Peugeot 208 1.4 HDi Urban Soul M/V3) 2010 Citroen DS3 1.6 156HP DSport M/V4) 2014 Peugeot 308 1.6 eHDi Allure M/V 5) 2014 Mercedes Benz CLA180d 1.5 Urban O/V 6) 2013 Peugeot RCZ 1.6 THP Evolution O/V7) 2017 Honda Civic HB 1.5 182HP Sport O/V



    AMD Ryzen7 1700x 3.7@ ✦ MSI B350 Gaming Pro Carbon AM4 ✦ Akasa A10 Water Cooler ✦ G.Skill Trident Z 32GB(2x16) 3200Mhz RGB LED ✦ MSI GeForce RTX2080 Duke 8GB ✦ Corsair Spec Alpha Red Case ✦ WD Blue 1TB M.2 SSD ✦ WD 4TB Blue HDD ✦ Viewsonic VX3211/2K WQHD Monitör ✦ Alienware Elite RGB Gaming ✦ Gamepower RGB Mousepad
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj

    İnternetten yapılan alış verişlerde bu hakkı bize devlet veriyor. İnternetten satış yapanlar maliyetleri az diye ucuza satıyorlar ama çoğu bu maliyeti hesaba katmadığından bu konudaki gibi deli oluyor. Hatta bazı önemli şeyleri ilanda belirtmiyorlar.

    Alıyorsun 14gün kullanıyorsun deniyorsun beyenmezsen iade edebiliyorsun hatta kargo parasını bile satıcı taraf karşılamak zorunda. Bizde hem dükkanlardan ucuza alıyoruz hemde bazıları uğraştırsada koşulsuz iade hakkımız var. Tabi kanunen iade olmayan ürünlerden almadıysak. :)

    Yani özetle iadeler arttıkça satıcılar bu maliyetleride ürün fiyatlarına eklemeye başlıyacak ve internetten ucuza ürün alma işi son bulacak

    Ben aldığım ürünlerde onay sürecini elimden geldiği kadar uzatıyorum. Para satıcıya aktarılınca iade süreci dahada karışıyor.
    |
    |
    Black__Rider kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yerli malı yurdun malı her kez onu kullanmalı. Kahrolsun amerikan emperyalizmi...




  • Yarbay
    2057 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kenbalx

    İnternetten yapılan alış verişlerde bu hakkı bize devlet veriyor. İnternetten satış yapanlar maliyetleri az diye ucuza satıyorlar ama çoğu bu maliyeti hesaba katmadığından bu konudaki gibi deli oluyor. Hatta bazı önemli şeyleri ilanda belirtmiyorlar.

    Alıyorsun 14gün kullanıyorsun deniyorsun beyenmezsen iade edebiliyorsun hatta kargo parasını bile satıcı taraf karşılamak zorunda. Bizde hem dükkanlardan ucuza alıyoruz hemde bazıları uğraştırsada koşulsuz iade hakkımız var. Tabi kanunen iade olmayan ürünlerden almadıysak. :)

    Yani özetle iadeler arttıkça satıcılar bu maliyetleride ürün fiyatlarına eklemeye başlıyacak ve internetten ucuza ürün alma işi son bulacak

    Ben aldığım ürünlerde onay sürecini elimden geldiği kadar uzatıyorum. Para satıcıya aktarılınca iade süreci dahada karışıyor.

    Alıntıları Göster
    satıcılar beğenmiyorsa yapmasın bu işi boş yapma



    inanılmaz kâr elde ediyor hepsi. etmeseler 1 saniye durmazlar
    |
    |
    _____________________________
    Naughty Rotten Rhymer




  • Yüzbaşı
    489 Mesaj

    n11'den sürekli alışveriş yaparım. en az 20-30 bin liralık alışverişim var.

    e-cosmo adlı firmadan suda collagen aldım 5 kutu... Ürünün 1. kutusu bozuk çıktı bakalım e-cosmo bunu çözmezse artık yaşadığım sorunlardan dolayı bende n11'i bırakacağım.
    |
    |
    n11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




    "Yüksel Türk Senin için yüksekliğin hududu yoktur.İşte parola budur."

    M.Kemal Atatürk
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
google reklamları
son dakika
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.