Şimdi Ara

18 Eylül N11.COM Rezaleti /Lütfen Yukarı Taşıyalım / ÜCRET İADESİ YAPILDI (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
4
Favori
45.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
284 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    N11 satıcıdan taraf Gittigidiyor müşteriden taraf

    Gittigidiyorda 1000 üzeri alışverişim vardır ve bütün sorunlarda her zaman yanımda oldu Sadece 1 defa satıcının istemediği Kargoyla gönderdiğim için kargo ücretini ödedim öyle iademi kabul ettiler

    N11 alışverişimde az değildir 3 4 defa sorun yaşamışımdır hepsinde topu satıcıya attılar Ürünü Değiştirebilmek yada İade etmek tamamen satıcının insafına bırakıyor Satıcıda hemen ürünün servisine yönlendiriyor uğraşıp duruyosun Göndermek için satıcıdan onay ve kargo kodu bekliyosun Gönderiyorsun teslim almıyor Git gel kargo ücreti sana kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt
    Doğru konus, kimseyle alakam yok. Karşı gelen herkesi satıcı yancisi diye yaftalamaya kalkma, azıcık ahlak sahibi olan yasalar izin veriyor diye kullandığı ürünü iade etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylar önce n11 den tripot sipariş etmiştim 160 ti den 40 TL ye inmiş görünüyordu baya sıcak fırsattı. Aldık 2 gün sonra iptal edildi. N11 bu konuya sadece seyirci kaldı hiçbir adım atmadı. Hakem heyetine gittim daha sonra N11 den arayıp hakem heyeti kararına uyacağız diye aradılar. 2 ay sonra hakem heyeti beni haklı buldu satici tarafıma kargo işlemini yaptı. Bu süreden sonra N11 den zaruri 1 alışverişim dışında ürün almadım hala daha almıyorum almayacağım da. Hangi platform sağlam derseniz sorun yaşadığınızda hepsi aynı. Amazon tr den lescon ayakkabı aldım tedarik süresi geçti mesaj yazdım ilgili bir m.h bayan aradı her aşamayı kontrol edeceğim herzaman sizi haberdar edeceğim tedarik olduğu gibi gönderecez özür için 20 TL hesabıniza yükledik dediler dedim tamam artık Amazondan başka biyerden çöp almam 20 gün falan geçti üründen ses seda yok kuponu bir üründe kullandım. Sistemin otomatik olarak yaptığını düşündüğüm bir olay gerçekleşti kupon ile sipariş verdikten sonra gelmeyen ayakkabımin siparişimin iptal mesajı geldi gerçekten kendimi kötü hissettim. Resmen iptal için kuponu kullanmama odaklanmislar. İşin özeti en iyisinin canı cehenneme.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 pişmanlıktır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • internette satıcı ile karşı karşıya kalmak ve satıcı ile ugraşmak daha zor sanırım geçen sene çok küçük fiyatta n11 üzerinden aldıgım iki şey adresime ulaşmadı bayagı da zaman geçti ilgilenmedim sonra bakalım ne olacak diye n11 ile temasa geçtim gerekli kontrollerden sonra yaklaşık 4-5 gün içinde paralar iade oldu . bence bu platformların biraz daha anlayışla degerlendirilmesi gerek .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Arızanı tespit edip işini gördükten sonra iade etmeye çalışan senin gibi uyanığa senden daha uyanık satıcı gelmiş.senin hakkından da gelmiş iyi olmuş.rezalet falan değildir hak edene hak ettiği gibi davranılmıştır.adamın sadece kargo ücreti 20 liradır zaten.günde senin gibi 5 kendini bilmez aynı şeyi yapsa 100 lira zarar olur.

    N11'i bırak hepsiburadaya git iki gün sonra orayı da kötüleyen bir konu açarsın. En fazla 5-6 ay dayanır sonra gene mecburen n11'e gidersin kendini ve bizi boşa kandırma.sanki çok alternatif var da :)
    Netten satis yapiyorsan alicinin altina girdigi onca risk kadar saticida bu riski almali , kanunen hak var ortada , alan adam keyfine iade de yapabilir begenmeyipde iade yapabilir sana niye iade ettigini sorgulamak dusmez kapis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 artık eskisi gibi satıcıları incelemiyor.
  • Her platformda çürük yumurta var maalesef. En güvenilir yerlerde bile bu tarz olayın olmama olasılığı yok. N11 de benimde başıma geldi hemde 50tllik gözlükte oldu bu olay n11 iade etti satıcının ahlaksızlarına rağmen.

    Yüksek meblağ birşey alırken herzaman dua ediyorum inş arızalı vs bişey çıkmaz çünkü sanmıyorum ben öyle mahkeme vs uğraşayım hangi şehirde olursa olsun dükkanına gider sonrası bu pek hatırlıyacağımı sanmıyorum.

    Alıcılar zaten bir risk alıyor bence satıcılar tanımadığı insanlarda risk almasınlar. 3lira dolandırcam diye canlarını ortaya koymasınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankara konya sokaktan uydu alici aldiydim. alirken guleryuz hos sohbet. ama saticinin anlattigi gibi cikmadi sonra. iade icin goturdum yari fiyatina aliriz dedi serefsiz. o gun bugundur her seyimi internetten alirim. sikinti cikarsa tuketici mahkemesine gitmek iki dakkalik is. onemli olan kargoyu alirken kontrol etmek kirik vs.olmasin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Davar gibi gütmüş forum ergenlerini, linç kültürünü bırakıp sorgulamayı öğrenmeleri lazim. Bunun yaptığını bile bile destekleyenler de var ki yorum yapmak istemiyorum onlar hakkında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konunun son sayfasında satıcı sana bir şeyler söylemiş.niye görmezden geldin yoksa korktun mu gökhun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crow in cornfield

    giyim kuşam etiketi koptuktan sonra iade alınmıyor . damatlığı etiketi ile giyen hiç görmedim . gelinlik zaten öyle alınıp giyilebilecek bir şey değil. 50 tane provası var . belki evli değilsiniz belki unuttunuz hatırlatayım.

    Alıntıları Göster
    iade alınmıyor derken nerede yazıyor o şartlar ?
    peki damatlık etiketsiz gelmişse ne olacak ,sen desen bu damatlıkta etiket yok o nedenle iade etmek istiyorum ,karşı taraf kabul etmese ne yapacaksın ?
    bu işler senin dediğin kadar problemsiz olsa zaten her gün konu açılmaz

    evliliğim 30 yıla yaklaştı ama ne alakası var ,evli olmasan bu kadar basit işleri bilemeyecek misin ?
    senin dediğin gelinlik zenginleri ilgilendiren durumdur ,çoğu kez ödünç alınıp giyilir gelinlikler
    bir gelinliği 10 dan fazla giyen oluyor
  • erennavas kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Satıcı dolandırıcıysa baya vurgun yapıyor. N11in umru olmuyor. Birde her arayışında oyalıyorlar en sonunda da tüketici hakem heyetine git diyor. Yahu sen ne işe yarıyorsun o zaman? N11 hesabımı çoktan sildim. Çevremdeki kimseyede n11den alışveriş yaptırmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım klavyesi gökhunun bir yerine kaçmış. Feryat figan eden ağlak gökhun iki gündür yazdıklarımı hazmetmeye uğraşıyor sanırım. Kalitesi belli adam ne diyeceksin.
  • olay biraz karışıktı şimdi daha karışık olmuş :)
    dediğim gibi art niyetli satıcılar ve alıcılar bu sistemi mahvediyor
    yine daha önceleri defalarca dile getirdiğim ,şartsız iade konusu olmamalı demiştim ,bu da zamanla görüldü suistimal edenler nedeniyle

    bende çok az sayıda olsa da bir şeyler iade ettim ama hiçbir zaman laf olsun diye olmadı
    ya ürün sorunluydu yada ilanda belirtilenden çok farklı ürün gelmişti

    bu ülkede güvene dayalı hiçbir şey yapılamıyor maalesef
  • SİZE ÖZEL MESAJ DA YAZDIM. infon11@n11.com adresine mesaj da attım. ne ilgilenen var ne dönüş yapan...keşke sizi etseymişim tüketici hakem heyetine
    .
    MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZİN BELİRTTİĞİ MAİL E, EK OLARAK TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ KARARI GÖRSELLERİNİ DE ATTIM. DÖNÜŞ YOK
    .
    selamlar. aktif olduğunuzu görüyorum. eğer n11 adına yetkili iseniz. bir sorum var.
    sizin tedarikçiniz, "petonpet" firması ile ilgili yaşadığım bir sorunda, her ne kadar ürünü n11 den temin etmiş olsam da, sizin suçunuz olmadığını bildiğimden ve memnun olduğumdan,
    peton i , tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve lehime karar çıktı.
    .
    ürün sizin siteniz üzerinden alındı. satıcı petonpet.
    kararsız kaldım, sizi mi, petonpet i mi şikayet edeyim diye.
    sizden memnunum. niye edeyim?
    petonpet i ettim. karar da lehime. ancak bu firmanın irtibat bilgisi sizde kayıtlı.
    nasıl bir çözüm bulacağız?

    telefonum: ÖZEL MESAJLA YAZDIM.,genelde öğleden sonraları, en kötü 4-5 saatleri ve sonrası uygun oluyorum.
    ilgilenirseniz, teşekkürler.
  • MÜŞTERİ TEMSİLCİNİZİN BELİRTTİĞİ MAİL E, EK OLARAK TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ KARARI GÖRSELLERİNİ DE ATTIM. DÖNÜŞ YOK.
    .
    Sipariş Tarihi :12/05/2019Sipariş Numarası :207823594883
    .
    selamlar. aktif olduğunuzu görüyorum. eğer n11 adına yetkili iseniz.
    bir sorum var.
    sizin tedarikçiniz, "petonpet" firması ile ilgili yaşadığım bir
    sorunda, her ne kadar ürünü n11 den temin etmiş olsam da, sizin
    suçunuz olmadığını bildiğimden ve memnun olduğumdan,
    petonpet i , tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve lehime karar çıktı.
    .
    ürün sizin siteniz üzerinden alındı. satıcı petonpet.
    kararsız kaldım, sizi mi, petonpet i mi şikayet edeyim diye.
    sizden memnunum. niye edeyim?
    petonpet i ettim. karar da lehime. ancak bu firmanın irtibat bilgisi
    sizde kayıtlı.
    nasıl bir çözüm bulacağız?
    telefonum: ÖZEL MESAJLA YAZDIM...genelde öğleden sonraları, en kötü 4-5
    saatleri ve sonrası uygun oluyorum.
    ilgilenirseniz, teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.