|
Herkese merhaba, 15 Aralık gecesi yola çıkarak depremde vefat eden bir kardeşimizin kabir ziyaretini gerçekleştireceğiz. Araç Renault Megane 4. Kışlık lastikleri Pirelli olarak geçen hafta sıfır aldım. Çok fazla seçeneğim yok gibi duruyor Google Maps üzerinden baktığımda. Bu güzergahı daha önce kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim. edit: Mevsim sebebi ile veya yolların kötü olmasından mı bilinmez Adana üzerinden götürüyor navi. Kayseri üzerinden daha kolay gibi gözüküyor. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nk061 -- 5 Aralık 2023; 16:16:46 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






