Şimdi Ara

15 Aralık gecesi İstanbul-Adıyaman güzergahı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,


    15 Aralık gecesi yola çıkarak depremde vefat eden bir kardeşimizin kabir ziyaretini gerçekleştireceğiz. Araç Renault Megane 4. Kışlık lastikleri Pirelli olarak geçen hafta sıfır aldım.


    Çok fazla seçeneğim yok gibi duruyor Google Maps üzerinden baktığımda. Bu güzergahı daha önce kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.


    Şimdiden teşekkür ederim.


    edit: Mevsim sebebi ile veya yolların kötü olmasından mı bilinmez Adana üzerinden götürüyor navi. Kayseri üzerinden daha kolay gibi gözüküyor.

    15 Aralık gecesi İstanbul-Adıyaman güzergahı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nk061 -- 5 Aralık 2023; 16:16:46 >



    _____________________________




  • Adıyaman'a Eskişehir'den yılda en az bir kez gidiyorum. Gerçi depremden sonra ailem göç etmek zorunda kaldığı için en az 1 yıl oldu gitmeyeli. İstanbul Ankara arası zaten otoban. Ben Ankara-Adıyaman arasını yorumlayayım.

    Ankara'dan Adıyaman'a 2 temel yoldan gidebilirsiniz. Kayseri yolu eskiden çok iyi değildi. Daha doğrusu Pınarbaşı, Göksun, Elbistan, Nurhak civarları. Şu anda o yolda yanlış değilsem sadece Elbistan-Nurhak-Gölbaşı yolu duble değil. Kayseri-Elbistan arası en son geçen sene Kasım ayında gittiğimde çok güzel olmuştu. Ben bu yolu tercih ederim ama kar yağışı olursa iş değişebilir. Özellikle Elbistan-Nurhak-Gölbaşı arasındaki yol her ne kadar düzgün bir asfalta sahipse de duble olmaması, kısa mesafede ciddi rakım değişikliği, dağlardan geçen yolun bazı yerlerinin keskin virajlara sahip olması tehlikeli olabilir. 15 Aralık'ta hava durumuna iyi bakmak lazım.

    Ankara Adana arası ise yanlışlıkla Ulukışla yoluna girmezseniz çok iyi. Zaten Niğde'de otobana girersiniz (Ankara Niğde arası otobana girmediğinizi varsaydım. Girerseniz zaten bu yol İstanbul'dan Narlı gişelerine kadar aralıksız otoban demektir). Bu yolda en çok dikkat edilmesi gereken yer. Pozantı. Burası kar yağdığında tehlikeli olabilir. Ayrıca yıllardır ne zaman geçsem üç şeridin de yer yer tırlar tarafından işgal edildiğini görmüşümdür hep. Pozantı'dan Adana'ya inince kar tehlikesi genellikle geçer ama geçen senelerde Adana-Gaziantep arasında saatlerce mahsur kalanları da unutmamak lazım.

    Biraz uzun oldu ama yazmak istedim.
  • güzergahı ben mi göremedim acaba yoksa eklemediniz mi?

    _____________________________
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Eklememiştim hocam ama şöyle bakınca Adana'ya falan götürüp oradan ilerletiyor navigasyon. Kuşbakışı bakınca Kayseri üzerinden daha mantıklı olur gibi ama oranın yolları kötüyse ve mevsim sebebi ile Adana üzeri de gidilebilir mi bilemedim. O yüzden sordum aslında.


    15 Aralık gecesi İstanbul-Adıyaman güzergahı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nk061 -- 5 Aralık 2023; 16:15:56 >
    _____________________________
  • Ayarlardan ücretsiz yolları seçip deneyebilirsiniz. Aceleniz varsa veya ben otobandan gitmek istiyorum derseniz o başka.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    ///
    Niyet hayr, akıbet hayr.
  • sık sık kahramanmaraş ankara yapıyorum. son zamanlarda ankaradan açılan yeni otobana girip kırşehirden çıkıyorum. oradan da kayseri göksun kahramanmaraş yapıyorum. yollar hep çift yön. eskiden olsa göksun-kahramanmaraş arası çok sıkıntılıydı ama son 1-2 senedir yapılan 10 civarı tünelle çok rahatladı, size bu güzargahı tavsiye ederim. yanlız şunu yapın, yola çıkacağınız gün ya da yolda hava durumunu kontrol edin. kayseri kahramanmaraş arası kar vs yoksa bu yolu kullanabilirsiniz, km olarak ve para olarak daha avantajlı olur.

    _____________________________
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Adana üstü gitmek yolu 50-60 km uzatıyor sanırım ama komple otoban olduğu için o yolu kullanmak daha rahat olur. Diğer güzergahlar her ne kadar duble yol olsa da asfalt kalitesi otobanda daha iyi olduğu için uzun yolda daha konforlu olacaktır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • efyavas kullanıcısına yanıt

    Daha fazla uzatıyor hocam. Belki 100 km'den fazla. Otoyol ücreti Ankara'dan girip sonrasında uygun yerden çıkarsak ne kadar tutar bilginiz var mı ?

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Ankara - Kırşehir 95₺

    Ücretler;
    https://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionDocuments/KGMdocuments/Otoyollar/OtoyolKopruUcret/2023Gecis_Ucret/2023Ankara-NigdeOtoyolu_TR.pdf

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • efyavas kullanıcısına yanıt
    Attığım güzergahta çıkış noktası Adana'ya yakın gözüküyor hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    Daha fazla uzatıyor deyince ben Kayseri üzeri gidersiniz diye düşünmüştüm.

    Ankara - Niğde 140₺
    Niğde - Adana 25₺
    Adana - Narlı veya Antep 14₺

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Adıyaman'a Eskişehir'den yılda en az bir kez gidiyorum. Gerçi depremden sonra ailem göç etmek zorunda kaldığı için en az 1 yıl oldu gitmeyeli. İstanbul Ankara arası zaten otoban. Ben Ankara-Adıyaman arasını yorumlayayım.

    Ankara'dan Adıyaman'a 2 temel yoldan gidebilirsiniz. Kayseri yolu eskiden çok iyi değildi. Daha doğrusu Pınarbaşı, Göksun, Elbistan, Nurhak civarları. Şu anda o yolda yanlış değilsem sadece Elbistan-Nurhak-Gölbaşı yolu duble değil. Kayseri-Elbistan arası en son geçen sene Kasım ayında gittiğimde çok güzel olmuştu. Ben bu yolu tercih ederim ama kar yağışı olursa iş değişebilir. Özellikle Elbistan-Nurhak-Gölbaşı arasındaki yol her ne kadar düzgün bir asfalta sahipse de duble olmaması, kısa mesafede ciddi rakım değişikliği, dağlardan geçen yolun bazı yerlerinin keskin virajlara sahip olması tehlikeli olabilir. 15 Aralık'ta hava durumuna iyi bakmak lazım.

    Ankara Adana arası ise yanlışlıkla Ulukışla yoluna girmezseniz çok iyi. Zaten Niğde'de otobana girersiniz (Ankara Niğde arası otobana girmediğinizi varsaydım. Girerseniz zaten bu yol İstanbul'dan Narlı gişelerine kadar aralıksız otoban demektir). Bu yolda en çok dikkat edilmesi gereken yer. Pozantı. Burası kar yağdığında tehlikeli olabilir. Ayrıca yıllardır ne zaman geçsem üç şeridin de yer yer tırlar tarafından işgal edildiğini görmüşümdür hep. Pozantı'dan Adana'ya inince kar tehlikesi genellikle geçer ama geçen senelerde Adana-Gaziantep arasında saatlerce mahsur kalanları da unutmamak lazım.

    Biraz uzun oldu ama yazmak istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Havalar biraz daha güzelleşince gidin aceleniz yoksa...

    _____________________________
  • nk061 kullanıcısına yanıt

    Otoyoldan bir gram şaşma hele ki kış koşullarında.

    Ücreti falan hiç düşünme bile

    Otoyol demek güvenlik demek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Epey detaylı yazarak güzel bir arşiv notu bırakmışsınız. Fakat yazdıklarınızı okuduktan sonra ufak bir irkilmedim desem yalan olur. Yola kar yok der çıkarız, sonra mahsur kalırsak büyük sıkıntı. Mevsimin bu döneminde yol kapatacak kar olur mu oralarda onu ciddi bir araştırmam gerekir. Bunu anladım. Tekrardan teşekkür ederim hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Evet, yazılanlardan sonra bunu bende anladım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Bu mevsimde yolu kapatacak kar olur mu sizce? Oralarda yaşadınız mı daha önce?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sinirli ve Süratli kullanıcısına yanıt
    Geçerken Kaş'a da uğrasın mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efyavas -- 5 Aralık 2023; 22:56:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam radar ve edslerde önemli bir etken ve bunlar otobanda pek yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.