Şimdi Ara

31 AĞUSTOS İZMİR BULUŞMASI SAAT 16.00 KONAK SAAT KULESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
0
Favori
7.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SON OLARAK VERİLEN KARAR SAAT 16.00DA KONAK SAAT KULESİ ALTINDA TOPLANILCAK MAKSAT BİRBİRİMİZİ TANIMAK.




    PC BÖLÜMÜNDEhttp://forum.donanimhaber.com/m_24891461/tm.htm

    GELECEKLER

    1.İzmiR_CoasT
    2.srcn35
    3.paTRon(bu seferde gelmezse üyeliği sınırsız çizilcek)
    4.GhostRider7
    5.mert_961
    6.metintekin
    7.0130
    8.qcu
    9.onur!
    10.ehriman
    11.marophat
    12.quadream
    13-BODYGUARDS---GELİYO --->Ali Rıza
    14-ermanunal01----->Erman
    15-ASİL01-- --->Asil
    16-FRAGE.PKCN--->geliyor---> Pekçin
    17-_PrO_----->
    18-fellmydagger---?--->
    19-RaderrR1993--->Efe
    20-buca_by_ozxcan--->Özcan
    21-mami23--->Muhammed
    22-ManiaqMurder--->Mustafa
    23-shanke--->Onur
    24-volkov_19 --->ANKARADAN GELİYOR--->volkan
    25-uNaFRaiD --->Mustafa
    26-isisis --->hakan
    27- kamil8135 --->kamil
    28-Wild Child ------>
    29-/Bulut\
    30-Caglar.1903
    31.-Hot_Fusion-
    32.amone
    33.Kurinnaxx
    34.kazoomlyer
    35.bedo20
    36.3raYs
    37.seizure
    38.KoNFi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İzmiR_CoasT -- 29 Ağustos 2008; 11:27:43 >



    _____________________________
    Force'umuz Yeter
    ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...
    ...Bu Vatan Bölünmez Bu Böle Biline Bu Vatan Uğruna Hazırız Ölmeye...




  • beni yaz hocam
    _____________________________
  • olabilir ama ne zaman yapılacağına bağlı.
    _____________________________
  • Bende gelirim:)
    _____________________________
    DH EGELİLER KULÜBÜ
  • yapalım

    beni de ekle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert_961 -- 4 Ağustos 2008; 13:53:08 >
    _____________________________
  • Bu kadar mı İzmirli var ya
    _____________________________
  • daha çıkar merak etme hocam


    +(ne kadar gelcem diye yazdıran olursa yarısını sayma gelmezler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İzmiR_CoasT -- 4 Ağustos 2008; 13:53:08 >
    _____________________________
    Force'umuz Yeter
    ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...
    ...Bu Vatan Bölünmez Bu Böle Biline Bu Vatan Uğruna Hazırız Ölmeye...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • berker beni nie eklemedim len listeye illa geliommu dicem

    Çeşme falan yapalım eğlenelim forumca
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İzmiR_CoasT

    daha çıkar merak etme hocam


    +(ne kadar gelcem diye yazdıran olursa yarısını sayma gelmezler)

    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metintekin

    berker beni nie eklemedim len listeye illa geliommu dicem

    Çeşme falan yapalım eğlenelim forumca

    almıyom lan seni
    _____________________________
    Force'umuz Yeter
    ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...
    ...Bu Vatan Bölünmez Bu Böle Biline Bu Vatan Uğruna Hazırız Ölmeye...




  • Ekle

    BEYLER YILDIRAY ABİNİN MEKANINA MI GİTSEK ACABA???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radionomy -- 4 Ağustos 2008; 14:11:08 >
    _____________________________
    And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
    On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
    And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
    And the lamp-light o'er him streaming throws his shadow on the floor;
    And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
    Shall be lifted—nevermore!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu

    Ekle

    BEYLER YILDIRAY ABİNİN MEKANINA MI GİTSEK ACABA???

    wayy hisar cafe deme
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu

    Ekle

    BEYLER YILDIRAY ABİNİN MEKANINA MI GİTSEK ACABA???

    wayy hisar cafe deme

    Hypnose/Alsancak
    _____________________________
    And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
    On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
    And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
    And the lamp-light o'er him streaming throws his shadow on the floor;
    And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
    Shall be lifted—nevermore!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu


    quote:

    Orjinalden alıntı: srcn35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu

    Ekle

    BEYLER YILDIRAY ABİNİN MEKANINA MI GİTSEK ACABA???

    wayy hisar cafe deme

    Hypnose/Alsancak

    hea o zmn bnm tanıdığım baska yıldıray abi
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu


    quote:

    Orjinalden alıntı: srcn35


    quote:

    Orjinalden alıntı: Qcu

    Ekle

    BEYLER YILDIRAY ABİNİN MEKANINA MI GİTSEK ACABA???

    wayy hisar cafe deme

    Hypnose/Alsancak

    hea o zmn bnm tanıdığım baska yıldıray abi

    _____________________________




  • talepler kaç kişi minimum
    _____________________________
  • up
    _____________________________
  • up trik hadi izmirliler
    _____________________________
    Force'umuz Yeter
    ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...
    ...Bu Vatan Bölünmez Bu Böle Biline Bu Vatan Uğruna Hazırız Ölmeye...
  • ne zaman olcak ona bağlı
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: marophat

    ne zaman olcak ona bağlı

    ortak bi tarih ayarlancak ekleyeyimmi
    _____________________________
    Force'umuz Yeter
    ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZTEPE
    ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ...
    ...Bu Vatan Bölünmez Bu Böle Biline Bu Vatan Uğruna Hazırız Ölmeye...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.