Şimdi Ara

1.6 ATMOSFERIKTEN 1.4 TSI'A GEÇMEK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benzin fiyatlarını da göze alarak artık 1.6 focus 1 aracımı satıp 1.4 tsi motor araç almaya karar verdim. eski kasa 2010-2011 leon bakıyorum.hatta bi kaç araç inceledim. Ama herkes hatta baktığım araç sahipleri bile 1.6 atmosferik arabandan inip 1.4 tsi alırsan yokuşlarda canını sıkar. Düz yolda daha iyidir ama tırmanmalı virajlarda rezil eder falan diyorlar. ben yokuşu uzun ve dik bi yerde oturuyorum. 1.4 düşük devirlerde 1.6 atmosferini gerçekten aratır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Turbo benzinliler,turbo dizel kadar olmasa da turbo dizele yakın hissiyat verir tork açısından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gidişini bilmem ama yakıt açısından pek bir fark olmayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle öyle bir şey söz konusu değil yokuşları yüksek vitesde zorlanmadan rahat bir şekilde çıkabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinliler zaten düşük devirde torku verir alakası yok bunun ama atmosferikteki gibi devir çevirirseniz çılgınlar gibi tüketir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt açısından çok ciddi bir fark olmaz. Fabrika verileri aksini söylüyor olabilir ama turbo araçlarda çok dikkatli kullanılmadığı sürece offical değerlere yaklaşmak zordur turbonun çalışma prensibinden dolayı.

    Bu arada 1.6 atmosferikten Tsı'a geçme, yokuşta sıkar diyen kişilerden bırak otomobil tavsiyesini, mutfağa kettle tavsiyesi bile alma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size olanın tam tersini söylemişler

    Asıl atmosferikler yokuşta bayılır, yani bayılma dediğim turbo motorlara göre

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.3 TCE vs 1.5 TSI
    4 yıl önce açıldı
    1.4 Tsi Vs 1.0 Tsi
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Yakıt açısından çok ciddi bir fark olmaz. Fabrika verileri aksini söylüyor olabilir ama turbo araçlarda çok dikkatli kullanılmadığı sürece offical değerlere yaklaşmak zordur turbonun çalışma prensibinden dolayı.

    Bu arada 1.6 atmosferikten Tsı'a geçme, yokuşta sıkar diyen kişilerden bırak otomobil tavsiyesini, mutfağa kettle tavsiyesi bile alma.

    Katılıyorum kesinlikle +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Yakıt açısından çok ciddi bir fark olmaz. Fabrika verileri aksini söylüyor olabilir ama turbo araçlarda çok dikkatli kullanılmadığı sürece offical değerlere yaklaşmak zordur turbonun çalışma prensibinden dolayı.

    Bu arada 1.6 atmosferikten Tsı'a geçme, yokuşta sıkar diyen kişilerden bırak otomobil tavsiyesini, mutfağa kettle tavsiyesi bile alma.

    Katılıyorum kesinlikle +1

    Alıntıları Göster
    Atmosferik motorlarda genellikle 2000 devir civarında yokuşları çok seri olmasa da istikrarlı bir şekilde çıkarsınız. 2000 devirin altına düşünce aracın soluğu kesilir.

    Ama turbo benzinli bu devirlerde yüksek tork sağladığı için yokuşlar hem rahat ve seri çıkılır hemde araç az yakıt tüketir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frknsysl

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Yakıt açısından çok ciddi bir fark olmaz. Fabrika verileri aksini söylüyor olabilir ama turbo araçlarda çok dikkatli kullanılmadığı sürece offical değerlere yaklaşmak zordur turbonun çalışma prensibinden dolayı.

    Bu arada 1.6 atmosferikten Tsı'a geçme, yokuşta sıkar diyen kişilerden bırak otomobil tavsiyesini, mutfağa kettle tavsiyesi bile alma.

    Katılıyorum kesinlikle +1

    Alıntıları Göster
    1.4 tsi turbo ve superşarj beslemeli bir araç, bu bayılır 1.6 atmosferik rahat çıkar diyen adamın bir daha araba değil hiçbir tavsiyesini dikkate alma




  • TrakON kullanıcısına yanıt
    Bunu diyen birinin turbo benzinli bir arabaya binmediğine adım kadar eminim ya da aracı 3. viteste falan kaldırmaya çalışıyo . Çünkü aksine düşük devirde yüksek tork verir turbo benzinliler, arkadaşlarda yazmış zaten yakıt konusunda; basarsanız sakın tasarruf falan beklemeyin içer yakıtı. Sakin kullanımda atmosferik civarı yakar.
  • daha turbonun ne olduğunu bilmeden 1.4 ü duydularya tamam. rampada arabayı kaldıran torktur. 1.4tsi ile sizin 1.6 atmosferiğin torklarını karşılaştırın o size rampa konusunda fikir verir.
  • Yokuşda veya düz yolda 2.0 atmosferik araçlardan daha seridir. Sizi bu yonde yönlendiren insan muhtemelen bu aracı hic kullanmamıştır. 1.2 tsı bile Yokuşta 1.6 atmosferikten daha iyi emin olun. Yakıt olarak benzer rakamlar olur. Alabiliyorsanız bluemotion alın yakıtı cok etkiliyor fakat bu da Leo'nun 2012sinde yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunarda

    Yokuşda veya düz yolda 2.0 atmosferik araçlardan daha seridir. Sizi bu yonde yönlendiren insan muhtemelen bu aracı hic kullanmamıştır. 1.2 tsı bile Yokuşta 1.6 atmosferikten daha iyi emin olun. Yakıt olarak benzer rakamlar olur. Alabiliyorsanız bluemotion alın yakıtı cok etkiliyor fakat bu da Leo'nun 2012sinde yok.
    hocam ben de 1.6 atmosferikten 1.4 tsi ya geçtim. güncel 1.4 tsi 250 nm torka sahip, ama eskileri de 200. her türlü 6. vites 1500 devirde istediğiniz yokuşu çıkarsınız. arkadaşların da dediği gibi, 1.6 yı ararsın diyen arkadaşın sözünü, an azından araba konusunda pek ciddiye almayın siz :)
  • 1.6 atmosferigin yokuşta ne gibi bir avantajı varmış merak ettim

    1.4 TSİ gecersen sadece yakıt konusunda uzulursun (LPG uyum) o kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu genemi yokuş muhabbeti, komyoncu forumuna döndü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yokuş meselesini ne zaman bit konua girsem hep görüyorum.Şimdiye kadar Renault Tsw den tutun da Opel Frontera sına kadar belki 30 araç değiştirdik yokuşu çıkamayan hiç bir aracımız yoktu.Ama birinde 3 le çıkardık diğerinde 2 ile buna bu kadar fazla takılmamak lazım bence. Yokuşta diğer arabalar yanınızdak akıp giderken zorunuza gidiyorsa orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinli arabada bırak yokuşta baymayı , vites yükseltirsin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainmanstern

    Turbo benzinli arabada bırak yokuşta baymayı , vites yükseltirsin :)
    bayılır diyen kişi iyi sallamış.
  • Yeni Leon fr sahibi olarak cevap yazıyorum hiçbir yokuşta bayılma şansın yada çıkamama gibi bir durumun yok. Fazlasıyla atak bir araba kaldıki 250nm tork var. Bunun dışında 4000 km lik karma ortalamam 6.5l uzun yolda dizel den farksız ancak her türlü atmosferik 1.6 ya toz yutturur. Çok araştırarak aldım çok memnunum tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.