Şimdi Ara

Ford Focus 1.6 ti-vct ps titanium

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
11.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese iyi günler. Başlıkta da belirttiğim gibi 2018 model focus 1.6 ti-vct otomatik benzinli titanium paket almayı düşünüyorum. Arabada sunroofdahil her şey var 65bin km’dir hata boya yok 225 diyorlar. Aklıma takılan kısım motorun atmosferik olması ve 159 torka sahip olması. Rize’de ikamet ediyoruz haftasonları dağ bayır yüksek yerlere çıkıyoruz. Yüksek yerlere gitmesek bile şehir içi arazi de engebeli. Şu an 2010 model 1.4 tdci fiestam var. Çok dik yerlere 1. Vites ile çıkıyorum 2. Vites bile kaldırmıyor araba. Focusda da benzer problem Yaşar mıyım? Çünkü torkları nerdeyse aynı ve focus daha ağır bir araba. Şehir içi de öyle çok düz sayılmaz. Performans beklemiyorum sadece düz yolda ve bayırda üzmesin çok fazla çekişten düşmesin araç benim için yeterli. Yakıt benim için problem değil LPG taktırmadı düşünmüyorum. Bu fiyat bandında ihtiyacıma cevap verebilecek önerilerinize de açığım. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium: Kapsamlı Bir İnceleme

    Giriş Ford Focus, Türkiye'de en çok tercih edilen otomobillerden biridir. Geniş iç hacmi, şık tasarımı ve güvenilirliği ile öne çıkan Focus, özellikle 1.6 Ti-VCT PS Titanium modeliyle dikkat çekmektedir. Bu incelemede, Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium'un özelliklerine, performansına, yakıt tüketimine ve kullanıcı yorumlarına yakından bakacağız.

    Motor ve Performans Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium, 125 beygir güç ve 159 Nm tork üreten 1.6 litrelik dört silindirli bir motora sahiptir. Çift bağımsız değişken zamanlama kontrolü (Ti-VCT) teknolojisi sayesinde motor, her sürüş koşulunda optimum performans ve yakıt verimliliği sağlar. 0'dan 100 km/s hıza 10,9 saniyede ulaşan otomobil, maksimum hız olarak 195 km/s sunmaktadır.

    Yakıt Tüketimi Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium, yakıt verimliliği konusunda da iddialıdır. WLTP verilerine göre, otomobil karma kullanımda 100 km'de ortalama 6,8 litre yakıt tüketmektedir. Bu değer, şehir içi kullanımda 8,8 litreye kadar yükselirken, şehir dışı kullanımda 5,6 litreye kadar düşmektedir.

    İç Mekan ve Donanım Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium, geniş ve konforlu bir iç mekana sahiptir. Yüksek kaliteli malzemelerle döşenen kabin, ergonomik koltukları ve kullanıcı dostu arayüzü ile dikkat çekmektedir. SYNC 3 bilgi-eğlence sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto desteği ve 8 inç dokunmatik ekran gibi özellikler, sürüş deneyimini daha keyifli hale getirmektedir.

    Kullanıcı Yorumları Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium kullanıcıları, genellikle otomobilin performansından, yakıt ekonomisinden ve konforlu sürüşünden memnun kalmaktadırlar. Bazı olumsuz yorumlar arasında sert süspansiyon ve küçük bagaj hacmi yer almaktadır.

    Sonuç Ford Focus 1.6 Ti-VCT PS Titanium, uygun fiyatı, güçlü performansı, yakıt verimliliği ve şık tasarımıyla dikkat çeken dengeli bir otomobildir. Geniş iç mekanı ve kullanıcı dostu özellikleriyle günlük kullanım için idealdir. Ancak, sert süspansiyon ve küçük bagaj hacmi gibi bazı dezavantajları da göz önünde bulundurulmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • rampa yayla çıkar da o arabalarda çift kavrama powershift şanzıman var bildiğim kadarıyla cortlarsa sağlam para ödersiniz
    220ye Corolla alırsınız 5 yıl garantisi olur
  • Hocam ps şansıman var evet çift kavrama. Bu şanzımanda arıza verirse dediğiniz yokuş bayır çıkarken arızalanma ihtimali yüksek anlamında mı dediniz yoksa normal düz kullanımda da hata verme olasılığı yüksek bir şansıman anlamında mı dediniz hocam?

  • Hocam ortalama 130binde ariza çıkarıyor dsg den ucuz fakat bence gereksiz risk ayrıca dizel araçtan sonra atmosferik 1.6 sizi hayata küstürür. Problemsiz otomatik uygun fiyatlı bir araç istiyorsanız i30 veya elantra dizel otomatik alın derim.
  • Bkagan0606 B kullanıcısına yanıt

    Çift kavrama şanzımanlar dağ bayır bölgelere uygun değil. PowerShift de dsg gibi parçası, ustası bol ve ucuz maliyetli bir şanzıman değil.


    arkadaş yazmış o paraya sıfır 1.5 cvt Corolla veya 1.33 tce 140 beygir megane alır binerim. Megane özellikle o 1. Viteste çıktığınız yerlerde 3. Vitesi ister 😁

  • Bkagan0606 B kullanıcısına yanıt
    Rize damadı olarak o araç rampada çıkar çıkmaz değil 1.6 Elantram ile cıkıyorum ama alt devirlerde yürümez 2-3 bin devirde olucak minimum 1i viteste bile ama otomatiğini önermem fordun onu söyleyeyim. 220 liraya dizel i30/ 1.33 megane önerim dir. 200 milyar verip LPG kullanmayacak birisi sütçü beygiri almamalı turbo şart



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mhmmd.239 -- 5 Eylül 2021; 19:34:6 >
  • Sakın alma bende vardı en fulü piyasada tekti LPG uyumsuz araba otomatikse hele yandın 3 kere kavrama yedi gitmez öküz gibi böğürür sakın gidin başka bir araç bakın 225 bin hele o arabaya aman aman
  • Yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Büyük ihtimalle almayacağım görüşlerin hepsi aynı yönde çünkü. Dediğiniz corollolara baktım 1.5 benzinli otomatik 100.000 km altı 225 civarlarında sadece en boş paket olan vision var. Vision paket alınır mı corollada? Dream ve flame ile aralarında büyük donanım farkları var mıdır? Ve yukarda belirttiğim bayırda bayılma gibi durumları yaşatır mı bana? Performansa gerek yok bayırda çekişten düşmesin yeter. Fiestayla 2den 1 çekmekten ciğerim soldu Rize’de  

  • Hocam ti-vct motorlarda kullanılan şanzıman yanlış hatırlamıyorsam kuru tip powershift ve ciddi anlamda sorunlu. Kavraması ayrı dert tcm si ayrı dert.
  • Corolla 1.6 otomatik atmosferik olanlar nasıldır önerir misiniz? Onların dolu paketleri advance 2018 50.000km civarı 220 dolaylarında

  • Derin mavi krom çerçeve ile kaplı focusu diyorsunuz sanırım. Kromların fazla göz alması dışında fena durmuyor.

    Bu arada 1.6 ti vct den daha kötü corolla 'yı önerenler var. 😀 Bence ilacın 1.6 Crdi + Dct bir kia hyundai

    Şanzıman gözünü korkutursa en iyi seçenek 1.4 t Astra
  • Madem yokuşun çok olduğu bir yerde yaşıyorsun benim sana önerim astra j sedan 1.6 cdti elite olur .136 ps ve 320 tork ile beraber hiç performans kaybı yaşamazsınız
  • Yine Focus al yalnız 1.5 Tdci Otomatik olandan.

    Hem 120 beygir rampada iyi yurur hem de sanziman islak tip olandan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bkagan0606

    Yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Büyük ihtimalle almayacağım görüşlerin hepsi aynı yönde çünkü. Dediğiniz corollolara baktım 1.5 benzinli otomatik 100.000 km altı 225 civarlarında sadece en boş paket olan vision var. Vision paket alınır mı corollada? Dream ve flame ile aralarında büyük donanım farkları var mıdır? Ve yukarda belirttiğim bayırda bayılma gibi durumları yaşatır mı bana? Performansa gerek yok bayırda çekişten düşmesin yeter. Fiestayla 2den 1 çekmekten ciğerim soldu Rize’de  

    Atmsoferik alma , yani Corolla 1.5 3 silindirli aracını alacağıma gider 1.5 dizel Fluence otomatik alırım 150-170 taş gibi araba oda ne rampa bırakır size ne de masraf açar kolay kolay , alıcaksanız ya turbo benzin alınız yada dizel başkasına bakmayın Fiesta varmış sizde ama tork ve beygir çok düşük. Aynı zamanda focus benzinlide alma tutmuyor ve o motor ile ölü imkan varsa dizel otomatik al ama powersihft sorun çıkarmaya meyilli .









  • Dağ-bayır çıkacak adamın ilacı turbolu araçtır. Benzin olsun, dizel olsun ama mutlaka turbolu olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.