Bildirim
1.4 Tsı Jettalar nasıl ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Yapma hayrettin daha kadroları saymadım Arkadaşım arat sitede jetta tsi diye 3 gün 3 gece okusan bitmez
-
quote:
Orijinalden alıntı: serty23
Yapma hayrettin daha kadroları saymadımArkadaşım arat sitede jetta tsi diye 3 gün 3 gece okusan bitmez
+1 -
2008 model 1.4 tsi 140 hp var bende aşırı dercede masraf çıkarıyor 66.000 kmde olmasına rağmen ve özenle kullanmama rağmen 4 gün önce servise götürdüm yaklaşık 4.400 tl tüm tsi larda olan kronik sorun haline gelmiş olan (VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI )
ve genel olarak TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK ücreti verildi 4.395.53
her bakımdan sonraki chuck uplarda ekstra masraf çıkarmadığı olmadı şu ana kadar -
Arabasız yapamıyorsanız aracınızı neden satıyorsunuz?...Yenilemek model yükseltmek yada marka değiştirmek ise amacınız zaten şuana kadar araştırıp kararınızı vermiş olmanız gerekirdi..Forumda hemen hemen her araca dair başlıklar var biraz araştırmayla bütün bilgiler bulunabilir böylecede zaten gereksiz ve tekrarlanıp duran konularla forum şişmemiş olur çünkü sağolsun birçok arkadaş mesaj kirliliği ile forumun resmejn içine etmiş vaziyetteler -
quote:
Orijinalden alıntı: murathan82
2008 model 1.4 tsi 140 hp var bende aşırı dercede masraf çıkarıyor 66.000 kmde olmasına rağmen ve özenle kullanmama rağmen 4 gün önce servise götürdüm yaklaşık 4.400 tl tüm tsi larda olan kronik sorun haline gelmiş olan (VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI )
ve genel olarak TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK ücreti verildi 4.395.53
her bakımdan sonraki chuck uplarda ekstra masraf çıkarmadığı olmadı şu ana kadar
geçmiş olsun... -
quote:
Orijinalden alıntı: aybasan
Arabasız yapamıyorsanız aracınızı neden satıyorsunuz?...Yenilemek model yükseltmek yada marka değiştirmek ise amacınız zaten şuana kadar araştırıp kararınızı vermiş olmanız gerekirdi..Forumda hemen hemen her araca dair başlıklar var biraz araştırmayla bütün bilgiler bulunabilir böylecede zaten gereksiz ve tekrarlanıp duran konularla forum şişmemiş olur çünkü sağolsun birçok arkadaş mesaj kirliliği ile forumun resmejn içine etmiş vaziyetteler
Sen ne güzel yazdın be arkadas. Eline saglık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: batuhan_05
Burda 2009 Jetta 1.4 Tsı Comfortline buldum.30.000 istiyor.
Takla atmışına mı istiyor?
http://www.sahibinden.com/volkswagen-jetta-1.4-tsi-comfortline?a5_min=2009&a5_max=2009 -
2008 model jetta 1.4 tsı 122 hp comfortline aracımızı 153 binde iken değiştirdik,rutin bakımlar harici servise sokmadık,153 bindeyken bile gidişi,yakıtı ilk günkü gibiydi.
122 hp likler gayet sağlam,sıkıntısız aletler.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: shadowgeist
quote:
Orijinalden alıntı: batuhan_05
Burda 2009 Jetta 1.4 Tsı Comfortline buldum.30.000 istiyor.
Takla atmışına mı istiyor?
http://www.sahibinden.com/volkswagen-jetta-1.4-tsi-comfortline?a5_min=2009&a5_max=2009
Hakikaten 34,500 aşağısına yok neredeyse o modelin ki, 39-40 bin liraya kadar gidiyor.
Ama size şöyle söyleyeyim, elinize 30 bin lira geçiyor ise madem ya biraz daha bekletip 0 almaya çalışın ya da kredi imkanınız var ise kredi çekin. Ben derim ki, ev-iş arası lazım değil ise beklemeye koyulun. Zaten kışın kafadan 2 bin lira düşer o modellerin fiyatı bence.
Ha araç bana lazım diyorsanız, daha düşük fiyata araç alıp biriktirmeye bakın derim.
-
Aşağıdaki imzamda bulunan 2008 1.4 TSI 122 hp Jetta Comfortlıne aracımı tam 2 yıl kullandım. Şahane bir performansı ve şuan kullandığım 1.6 TDI Jetta Comfortlıne ile neredeyse yarışacak bir yakıt tüketimi var. TSI 122 oldukça ekonomik bir motordur. 140 hp olanları kesinlikle tavsiye etmiyorum. Zaten TSI, dünya çapındaki ödülede 1.4 122 hp lik motor ile layık görülmüştür. Şuan bile yeni kasa Passat ve Jettalarda oldukça başarılı ve sorunsuzca kullanılmaktadır.
1.4 TSI 122 lik motor gerçekten enteresan bir başarısı olan motor. Çünkü araç 6 vites, ve hızınız 50km. 50km hızda 6. vitese atıp gaza bastığınızda dahi motor ne zorlanma nede herhangi bir yığılma sorunu yaşıyor. Gaza bastığınız andan itibaren çok istikrarlı bir şekilde hızlanma başlıyor. Yakıt tüketimide oldukça makul seviyelerdedir. bir çok lpg li araç sahibini kendi araçlarından nefret ettirecek düzeydede ekonomik bir araçtır. Kullandığım süre zarfında hiç sıkıntı yaşatmadı. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
-
benim de size tavsiyem kesinlikle 1.4 tsi 140 beygir olanıdır. 122 beygir olan tsi'ye göre çok büyük artıları vardır. hiçbir kronik arızası yoktur. hem kompresör hem de turbosu vardır. imkanınız varsa aradaki farkı anlamak için en iyisi önce 122 beygirlik olanını sonra 140 beygirlik olanını sürünüz. -
Arkadaşlar jettadan vazgeçtim.Baktığım jetta kazalı çıktı.O paralarada doğru dürüst fsi moturlu jettalar bulunabiliyordu.Bende kararımı Avensis'ten yana kullandım.90.000'de Comfort model.Pazarlıkla 27.000anlaştım.Şu ana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.Cevap veren arkadaşlara çok teşekkürler. -
quote:
Orijinalden alıntı: jack_daniel's
quote:
Orijinalden alıntı: murathan82
2008 model 1.4 tsi 140 hp var bende aşırı dercede masraf çıkarıyor 66.000 kmde olmasına rağmen ve özenle kullanmama rağmen 4 gün önce servise götürdüm yaklaşık 4.400 tl tüm tsi larda olan kronik sorun haline gelmiş olan (VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI )
ve genel olarak TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK ücreti verildi 4.395.53
her bakımdan sonraki chuck uplarda ekstra masraf çıkarmadığı olmadı şu ana kadar
geçmiş olsun...
sağolasın arkadaşım
140 hp lerde kronik arıza bulunmuyor diyen arkaşıma ise forumları azda olsa araştırmasını tavsiye ederim ağzım çok yandığı için söylüyorum şuan 4.500 tl ye yakın masraflı bir şekilde kapıda duruyor maalesef arabam
inanmayan arkadaşlara özelden şuana kadarki arızalarının hepsini döküman halinde yollayabilirim
-
selam degerli arkadaşlar ben 2008 jetta tdı sahibiyim şükürler olsun çok memlunum,eniştemde 2008 2009 jetta tsı alacak ve internetten hoşumuza gidip aradıgımız bütün araçlar şansımıza satılmış oluyor.jetta tsı motoru tavsiye edermisiniz,dsg şanzuman nasıldır?aracını satmayı düşünen arkadaşlarda bilgi verirse sevinirim.teşekkür ederim saygılar... -
quote:
Orijinalden alıntı: murathan82
quote:
Orijinalden alıntı: jack_daniel's
quote:
Orijinalden alıntı: murathan82
2008 model 1.4 tsi 140 hp var bende aşırı dercede masraf çıkarıyor 66.000 kmde olmasına rağmen ve özenle kullanmama rağmen 4 gün önce servise götürdüm yaklaşık 4.400 tl tüm tsi larda olan kronik sorun haline gelmiş olan (VALF-ZİNCİR DİŞLİSİ-KAM MİLİ AYAR ÜNİTESİ-ZAMANLAMA ZİNCİRİ-CONTA-ZİNCİR GERGİSİ-YAĞ KECESİ-SALINCAK BURCLARI )
ve genel olarak TOPLAM 21 PARÇA VE 10 İŞÇİLİK ücreti verildi 4.395.53
her bakımdan sonraki chuck uplarda ekstra masraf çıkarmadığı olmadı şu ana kadar
geçmiş olsun...
sağolasın arkadaşım
140 hp lerde kronik arıza bulunmuyor diyen arkaşıma ise forumları azda olsa araştırmasını tavsiye ederim ağzım çok yandığı için söylüyorum şuan 4.500 tl ye yakın masraflı bir şekilde kapıda duruyor maalesef arabam
inanmayan arkadaşlara özelden şuana kadarki arızalarının hepsini döküman halinde yollayabilirim
bizde de 140 hp jetta var hem de dsg şanzıman 2007 model. en ufak bir sorunu yok. sizin araçtaki oluşan arıza 140 hp'lik jettaların kronik arızalı olduğunu göstermez.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X