Ford Kuga 1.5 ecoboost 182 bg hak.
-
-
yanılmıyorsun...özellikle şehir içi dur kalk aşırı sıcak ve soğuk havalarda yakıt tüketimi çok rahat 8.5-10.5 arası gezecektir.
1.5L 3 silindir 1.6 Ecooboost'a göre bir tık daha az yakıyor... ki 1.6'lar 14-15LT'leri rahat görüyor...
silindir kapama teknolojisi var, dikkatli kullanırsan akan bir yolda sakin bir nabızla 5 litre tüketimi dahi görebilirsin, şaşırma
24 Şubat 2017'de, yedinci nesil (Mk8 - BK) türevi Fiesta ST'de tanıtıldı bu motor...
şaşırtıcı youtube'de testleri var...potansiyeli olan gerçekten güzel bir motor ...
(Fiesta ST iversiyonu, 6.000 devirde 200 beygit güç üretiyor ve tork 290nm..)
Motorun alt yapısı 1.0 EcoBoost... silindir başına kapasiteyi 500cc'ye kadar çıkarılması sonucu güzel bir mühendislik örneği...
Motor, tamamen alüminyumdan... hayırlı olsundu...
-
yağ pompası arızası ve piston kırma gibi bir kaç sorun okumuştum.
-
Belki bir pejo kadar albenili bir tasarıma sahip değil ama güzel ve kaliteli bir araçtır. -
Çok teşekkür ederim.
-
Valla gayet soğutucu sorunlar :(
-
Hocam merhaba nasıl memnun musunuz? -
Aracı alalı 2.5 hafta oluyor. 2023 Model 1.5 Ecoboost Titanium Paket bunların yanında opsiyon olarak Teknoloji ve Konfor paketleri de var. Araç konfor ve izolasyon bakımından bence çok iyi. İzolasyon çok başarılı bunu ford yıllar önce çözmüştü fakat bu bir suv olmasına rağmen gerçekten beni çok tatmin etti. Konfor olarak ise rahatsız olmayacağınız gayette konforlu bir araç benim için. Teknolojisi ise araçla uyumlu yani otonom sürüşü, şerit takibi, çarpışma önleyici sistemi başarılı ve gecikme durumları vs ben yaşamadım. Ses sistemi bence gayet ideal ve tatmin edici ama şöyle bangır bangır bir ses sistemi olmadığına değineyim opsiyon olarak bang olufsen ses sisteminin opsiyonu var onu alırsanız baya fark ettiğini söylemişti arkadaş. Sürüş hazzı olarak ben kendimi tank sürüyormuş gibi hissederim hep hele birde hava güneşli olduğunda camı açtığımda şöyle 20 25 kmlerde giderken gaz pedalına dokunduğumda sanki v12 araç hissiyatı veriyor motorun sesi. Yani açıkçası kuga zevk alarak bindiğim otomobil ruhunda bir suv
Yakıta gelince aracımız 3 silindirli dragon kodlu bir motoru var. Bu motor yukarıda da belirtildiği üzere bir zamanlar Fiesta'nın St-Line modelinde kullanıldı 1.0 olarak. Bunu biraz daha geliştirerek 182 bg bir motor elde ettiler. Bence bu araç için gayet ideal ve aracı altınızdan götürmeye hevesli bir motor yapısı olduğundan sizi tatmin ediyor. Araçta silindir kapama teknolojisi bulunuyor. Şanzıman 8 ileri tam otomatik ama açıkçası şanzıman hakkında pek bir bilgim yok ama araca uyumlu bir şanzıman. Geçişler Sport modu dışında hissettirmiyor. Sport modunda da öyle rahatsız edici bir geçiş yok bir Sport araç kadar var diyebilirim. Yazı uzadı farkındayım aracı ben İzmir'den 80 km kadar kullanma şansım oldu bu süreçte 90 100 hızlar arasında aracı 5.3'e kadar yakıtı düşürebildim. Daha uzun bir yolda daha iyi bir veri elde edileceğine de inanıyorum. Ama bu ümite fazla kapılmayın en fazla 5.0 görebilirsiniz unutmayın altınızda 1.5 benzinli bir motorlu ağır bir suv var. O yüzden uzun yollarda sakin kullanımlarda aracın yakıtı 5.0 ile 6.0 arasında oynayacağını düşünüyorum. Bundan sonra 220 km şehir içi kullanımım oldu bunda da yine sakin kullanımlarımla 9.0 üzerine çıkmadım. Bu akşam en son 8.2 gösteriyordu. Bu değer bence bir suv'a göre gayet ideal ve hatta ekonomik bir değer diyebilirim. 182 bg bir motorun bu kadar yakması büyük ihtimalle şaşırtmıştır ki ben kendim bile hala şaşırıyorum. Yalan değil bu aracı ilk alırken en düşük yakıtı kafamda 7.0 olarak düşünerek almıştım. Böyle olması yüzümüzü güldürdü.
Aracı lütfen aldıktan sonra 1.000 ila 2.500 km aralarında rodajlarına uygun bir şekilde kullanın. Aksi takdirde aracınız kullanıcı hatası yüzünden arıza verme ihtimali muhtemeldir. Alır almaz top speed yapmayın mesela mesela şanzımanını zorlamayın vites geçişlerinizi 3000 devir altlarında yapın. Allah yapısı değil bu yani :) Şimdiden alacaksanız hayırlısı olsun diyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur. Ben temmuzdan beri bu araba hakkında adam akıllı bu konularda açıklama aradım bulamadım umarım faydalı olmuşumdur...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplanemral -- 11 Ocak 2024; 23:45:37 >
-
Şu sıralar takibimde olan bir araç, güle güle kullanın güzel seçim.
-
Öncelikle hayırlı olsun, kaça aldınız aracı? ben de ateca ile kuga arasında kaldım.
-
Hayırlı olsun güle güle kullanın benim benzer bg değil ama pumadaki 200 luk st paketi çok merak ediyorum hafif ve gidişi baya iyi duruyor kağıt üstünde -
Otokoç İzmir'den titanium ve opsiyon olarak teknoloji ve konfor paketlerde vardı. Ben seramik kaplama cam filmi kaput koruma boya korumayı da anlaştıkları firma olan Akmanlar'da yaptırdım. Üstüne birde 4 yıllık garantisinin yanında 1 yıl daha motor garanti ve ilk bakım setini de satın alarak toplamında 1.880 küsurata falan denk geldi. Sigortasıydı kaskosuydu 2m buldu hocam. Ama içim rahat yani araç sıfır garantili rodajına göre kullanıyorum şu zamana kadar 3 hafta oldu şu kötü yanı var diyemedim izolasyon konfor zaten on numara
Bana kalsa kuga tercih ederdim. Araç ateca'ya nazaran daha dolu ve yakışıklı silindir kapama teknolojisi ateca'da var mı bilmiyorum ama kuga gibi bir araçta bu teknolojinin olması sınıfında emsallerinden bence bir adım daha önde durmasını sağlıyor. Karar sizin tabi benim seçeneklerimde Ateca'da vardı ama kugaya nazaran fazla fiyat çekince tercihim kuga oldu iyi ki de oldu :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplanemral -- 14 Ocak 2024; 19:52:21 >
-
Puma hiçbir zaman seçeneklerimin arasına girmedi ama showroom'da style paketine bindiğimde gayette güzeldi. İçi kuga kadar refah olmasa da bir 2008'e göre bence gayet ideal bir refahlığı vardı. Pumaların bagajı çok hoşuma gitmişti ya içi böyle çukur gibiydi stepne hariç on numara bagajı vardı st line izmir taraflarında varsa varsa izkar gibi Ford store şubelerinde olur. Ben aldığımda zaten stoklarda st line yoktu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaplanemral -- 14 Ocak 2024; 19:49:1 > -
Titanium donanımda Bang Olufsen standart görünüyor hocam. Sizin araçta niye yok?
Bir de bilgisi olanlar için bir sorum olacak. Bang Olufsen in kendi sitesinden baktığımızda Kuganın bagaj bölümünde subwoofer olduğu belirtilmiş. Ancak ülkemizdeki Kugaların Bang Olufsene sahip olan araç ilanlarına baktığımızda bir subwoofer yok (ya da ben göremiyorum). Bilgisi olan var mı? -
Doğru evet haklısınız bugün biraz daha detaylı olarak incelediğimde araçta Bang Olufsen ses sistemi varmış. ST öyle dedikten sonra çok dikkatli incelememiştim de ön camdaki hoporlörde B&O alemini gördükten sonra olduğunu anladım.
Subwoofer büyük ihtimalle ya bagajın sağ tarafında bizim göremeyeceğimiz bir şekilde saklanmış olabilir. Çünkü krokisinde subwoofer için bagajın sağ tarafına yerleştirildiği gösteriyor. :)
-
pejodan daha heybetli gösterişli..Zaten boyutları da C-D segment arası gibi..
-
iç mekan 3008'e göre bence daha geniş ve ferah. Araç C segment hocam :)
-
Hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. 120 lik manuel nasildir araca, yakit tüketiki, performansi falan. Var mi acaba test eden kullanan -
quote:
Orijinalden alıntı: ismail76
Hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. 120 lik manuel nasildir araca, yakit tüketiki, performansi falan. Var mi acaba test eden kullanan6000 km'yi devirdik manuelle, 182'likle torku aynı, çekişi başarılı. Karma yakıt tüketimi 6.5/100, 3500 km'si uzun yoldur. Eko mod ile gayet az yakıyor.
-
Kendi aracımı (Focus ST Line) servise bıraktığımda ikame araç olarak verdiler. Aldığım gibi tüketimi sıfırladım. 2 gün normal şekilde şehir içi kullandım, yol bilgisayarı 8,4 lt. gösterdi. Bu büyüklükteki benzinli bir araç için bence gayet iyi. Araç çok sessiz motor neredeyse hiç duyulmuyor.
İçi ve bagajı gayet büyük. Zaten hatırladığım kadarıyla bu sınıfta uzunluk ve genişlik olarak 1. yada 2. araç.
Daha önce dizelini de kullanmıştım, ona göre kapılar biraz daha hafif geldi. Dizel gürültüsü olmadığı için yalıtımı azaltmış olabilirler.
Bir de Bang&Olufsen ses sistemi kendi aracımdaki kadar güzel gelmedi (ses netliği vs.) Focus'ta model kabinine özel tasarlandığı yazıyordu, bunda öyle olmayabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandostigre -- 31 Ocak 2024; 15:17:54 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Aracı alalı 2.5 hafta oluyor. 2023 Model 1.5 Ecoboost Titanium Paket bunların yanında opsiyon olarak Teknoloji ve Konfor paketleri de var. Araç konfor ve izolasyon bakımından bence çok iyi. İzolasyon çok başarılı bunu ford yıllar önce çözmüştü fakat bu bir suv olmasına rağmen gerçekten beni çok tatmin etti. Konfor olarak ise rahatsız olmayacağınız gayette konforlu bir araç benim için. Teknolojisi ise araçla uyumlu yani otonom sürüşü, şerit takibi, çarpışma önleyici sistemi başarılı ve gecikme durumları vs ben yaşamadım. Ses sistemi bence gayet ideal ve tatmin edici ama şöyle bangır bangır bir ses sistemi olmadığına değineyim opsiyon olarak bang olufsen ses sisteminin opsiyonu var onu alırsanız baya fark ettiğini söylemişti arkadaş. Sürüş hazzı olarak ben kendimi tank sürüyormuş gibi hissederim hep hele birde hava güneşli olduğunda camı açtığımda şöyle 20 25 kmlerde giderken gaz pedalına dokunduğumda sanki v12 araç hissiyatı veriyor motorun sesi. Yani açıkçası kuga zevk alarak bindiğim otomobil ruhunda bir suv Yakıta gelince aracımız 3 silindirli dragon kodlu bir motoru var. Bu motor yukarıda da belirtildiği üzere bir zamanlar Fiesta'nın St-Line modelinde kullanıldı 1.0 olarak. Bunu biraz daha geliştirerek 182 bg bir motor elde ettiler. Bence bu araç için gayet ideal ve aracı altınızdan götürmeye hevesli bir motor yapısı olduğundan sizi tatmin ediyor. Araçta silindir kapama teknolojisi bulunuyor. Şanzıman 8 ileri tam otomatik ama açıkçası şanzıman hakkında pek bir bilgim yok ama araca uyumlu bir şanzıman. Geçişler Sport modu dışında hissettirmiyor. Sport modunda da öyle rahatsız edici bir geçiş yok bir Sport araç kadar var diyebilirim. Yazı uzadı farkındayım aracı ben İzmir'den 80 km kadar kullanma şansım oldu bu süreçte 90 100 hızlar arasında aracı 5.3'e kadar yakıtı düşürebildim. Daha uzun bir yolda daha iyi bir veri elde edileceğine de inanıyorum. Ama bu ümite fazla kapılmayın en fazla 5.0 görebilirsiniz unutmayın altınızda 1.5 benzinli bir motorlu ağır bir suv var. O yüzden uzun yollarda sakin kullanımlarda aracın yakıtı 5.0 ile 6.0 arasında oynayacağını düşünüyorum. Bundan sonra 220 km şehir içi kullanımım oldu bunda da yine sakin kullanımlarımla 9.0 üzerine çıkmadım. Bu akşam en son 8.2 gösteriyordu. Bu değer bence bir suv'a göre gayet ideal ve hatta ekonomik bir değer diyebilirim. 182 bg bir motorun bu kadar yakması büyük ihtimalle şaşırtmıştır ki ben kendim bile hala şaşırıyorum. Yalan değil bu aracı ilk alırken en düşük yakıtı kafamda 7.0 olarak düşünerek almıştım. Böyle olması yüzümüzü güldürdü. Aracı lütfen aldıktan sonra 1.000 ila 2.500 km aralarında rodajlarına uygun bir şekilde kullanın. Aksi takdirde aracınız kullanıcı hatası yüzünden arıza verme ihtimali muhtemeldir. Alır almaz top speed yapmayın mesela mesela şanzımanını zorlamayın vites geçişlerinizi 3000 devir altlarında yapın. Allah yapısı değil bu yani :) Şimdiden alacaksanız hayırlısı olsun diyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur. Ben temmuzdan beri bu araba hakkında adam akıllı bu konularda açıklama aradım bulamadım umarım faydalı olmuşumdur... |
elinize sağlık güzel bilgilendirme olmuş. her şeye okeyim de abi 1.5 3 silindir araçta camı açınca nasıl v12 araç hissiyatı veriyor sesi ya ya hiç v12 araç sesi duymadınız ya da hep dizel araç kullandınız ilk defa benzinli araç kullanıyorsunuz o yüzden o devir hissiyatı falan çok güzel geliyor. hani v6 deseniz falan tamam diyecektim ama v12 deyince yazmadan edemedim |
Benzer içerikler
- petlas lastik alınır mı 2024
- egea mı megane mı
- volvo s60 1.5 t3 kronik sorunlar
- hyundai kona yorum
- opel astra tutulan modeli
- fiat ulysse 2024 fiyat
- yol tutuşu en iyi kış lastiği
- hyundai tucson hibrit yorum
- byd hangi modelleri getirecek
- elektrikli araba fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X