Şimdi Ara

1.0 TSİ kronik bir sorun varmı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
48.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ,


    1.0 tsi bildiğin gibi küçüük hacim yüksek güç veriyor ve ömrü kısa derler hep.


    Bu motor çıkalı baya oldu.Hiç kronik bir sorun yaşayan oldumu ? 1.4'ler çok güçlü olduğu için piston kırıyordu.


    1.0 'larda herhangi bir sorun problem yaşayan oldumu ?




  • Brezilya Polo grubunu takip ediyorum. 200 bini devirenler rutin bakım dışında tsi motorda sorun yaşamadılar ki.. brezilya iklim olarak araçları zorlayacak derecede kötü ve nemli.
    Polo grubumuzda 100 bini deviren arkadaşlarımız var, hiç bir sorun yaşamadılar.. soft yazılımla 125 ps yapanlarda herhangi bir sorun yaşamıyorlar. Ki soft ecuyla 110 luk versiyonu golf, a3, octavia da kullanılıyor.
    110 luk 1.0tsi ile 95 lik polo 1.0tsi arasında yazılım dışında hiç bir fark yok..

    Kısaca, 1.0tsi ünite, VW nin çıkarmış olduğu en net, en temiz en verimli motoru olma yolunda devam ediyor..
    Performans olarak 1.6 atmosferik ayarında,yokuşlarda daha istekli ve torklu bir motordur. Ve 1.4 1.6 atmosferiklerin aksine, yüksek hızlarda kabin içine motor sesi neredeyse hiç gelmez
    Yapay Zekanın Yanıtı

    1.0 TSI Motor: Kronik Sorunlar

    1.0 TSI motor, Volkswagen Grubu tarafından üretilen turboşarjlı, direkt enjeksiyonlu bir benzinli motordur. Bu motor, 2012 yılında tanıtılmış ve Polo, Golf ve diğer modeller de dahil olmak üzere çok çeşitli araçlarda kullanılmıştır.

    Kronik Sorunlar

    1.0 TSI motor, bazı kronik sorunlarla ilişkilendirilmiştir:

    • Zaman Zinciri Problemleri: Zaman zinciri, motorun valflerini senkronize etmekten sorumludur. 1.0 TSI motorlarda, zaman zinciri erken aşınmaya ve hatta kırılmaya yatkın olabilir, bu da önemli motor hasarlarına yol açabilir.
    • Yağ Tüketimi: 1.0 TSI motorlar, aşırı yağ tüketimi yaşayabilir, bu da düzenli yağ ekleme ihtiyacına neden olabilir.
    • Karter Havalandırma Sistemi Sorunları: Karter havalandırma sistemi, motorun içinde biriken gazları dışarı atmaktan sorumludur. 1.0 TSI motorlarda, karter havalandırma sistemi tıkanabilir veya hasar görebilir, bu da motor performansını etkileyebilir.

    Kullanıcı Yorumları

    Kullanıcı yorumları, 1.0 TSI motorla ilgili kronik sorunları doğrulamaktadır. Çoğu kullanıcı, yukarıda belirtilen zaman zinciri, yağ tüketimi ve karter havalandırma sistemi sorunlarını bildirmiştir.

    Motor Ömrü

    Bakım ve kullanım koşulları gibi faktörlere bağlı olarak 1.0 TSI motorun ömrü tipik olarak 150.000 ila 200.000 kilometre arasındadır. Bununla birlikte, kronik sorunlar nedeniyle bazı motorların çok daha erken arızalandığı bildirilmiştir.

    Sonuç

    1.0 TSI motor, bazı kronik sorunlara sahip olabilecek bir motordur. Zaman zinciri sorunları, aşırı yağ tüketimi ve karter havalandırma sistemi sorunları, bu motorla ilgili en yaygın sorunlardan bazılarıdır. Bu sorunların farkında olmak ve gerektiğinde önleyici bakım yaptırmak, 1.0 TSI motorlu bir aracın ömrünün uzatılmasına yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Fındık motor diyen atmosferik kafalılardan başka kronik sorunu yok.

  • Polo 1.0 tsi dsg'li var 68bin km geçti, sorunsuz kullanıyorum zamanında bakımlarını yaptırıyoruz, herhangi sorun yaşamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sende daha önce 1.0 tsi yok muydu zaten?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Sende daha önce 1.0 tsi yok muydu zaten?

    Ben hiç yaşamadım işte yaşayan varmı diye merak ettm.

  • Bu motorların güçlü versiyonlarını almazsan, burası çok önemli yağ bakımlarını her ne kadar 15 bin km olsa da 10 bin km de bir ( özellikle 100 bin km den sonra) yaptırırsan ve yüklenerek yani aşırı sportif kullanmazsan sorun çıkarmazlar.


    Atmosferik olsa birçok hatayı kabul eder ama bu tür küçük motorlar hataları, bakımsızlığı affetmez. VAG grubunun benzinli düşük güçteki motorları genel olarak sorunsuzdur.

  • 100 bin km ye gelsin de gorelim diyenler simdi 500 bine gelsin de gorelim diyorlar


    guzel motor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 1 otomatik sorun var
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Brezilya Polo grubunu takip ediyorum. 200 bini devirenler rutin bakım dışında tsi motorda sorun yaşamadılar ki.. brezilya iklim olarak araçları zorlayacak derecede kötü ve nemli.
    Polo grubumuzda 100 bini deviren arkadaşlarımız var, hiç bir sorun yaşamadılar.. soft yazılımla 125 ps yapanlarda herhangi bir sorun yaşamıyorlar. Ki soft ecuyla 110 luk versiyonu golf, a3, octavia da kullanılıyor.
    110 luk 1.0tsi ile 95 lik polo 1.0tsi arasında yazılım dışında hiç bir fark yok..

    Kısaca, 1.0tsi ünite, VW nin çıkarmış olduğu en net, en temiz en verimli motoru olma yolunda devam ediyor..
    Performans olarak 1.6 atmosferik ayarında,yokuşlarda daha istekli ve torklu bir motordur. Ve 1.4 1.6 atmosferiklerin aksine, yüksek hızlarda kabin içine motor sesi neredeyse hiç gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın 1.0 golfünün turbosu gitti, garantinin son günü garantiden değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu motorun bütün canı turbosu zaten, bakımlarının düzenli yapılması önemli hatta bakım için 10bin km daha uygun. birde kullanimda turboya dikkat edilmesi lazım, ilk çalıştırmada biraz turbo milinin yağlanmasını beklemek gerekli, benzer şekilde aracı stop ederken rolantide bir miktar bekleyerek turboyu soğutup aracı öyle durdurmak uzun ömür için faydalı olacaktır. motor 6-7bin devir çevirir ancak o ufacık turbo mili 10-12k hızında dönüyor içeride.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. 4 122 lik tsi motorun 1 silindir çalınmış hali ne bekliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Bu motorların güçlü versiyonlarını almazsan, burası çok önemli yağ bakımlarını her ne kadar 15 bin km olsa da 10 bin km de bir ( özellikle 100 bin km den sonra) yaptırırsan ve yüklenerek yani aşırı sportif kullanmazsan sorun çıkarmazlar.


    Atmosferik olsa birçok hatayı kabul eder ama bu tür küçük motorlar hataları, bakımsızlığı affetmez. VAG grubunun benzinli düşük güçteki motorları genel olarak sorunsuzdur.

    adamlar zaten 30binde bir olan yağ bakımlarını türkiye'ye özel 15bine düşürmüşler, onu da 10 bine düşürek öyle mi?  

  • Eskiden 1.6 tdi ve 1.4 tsi vardı. Şimdi onun bile 1 er silindirine göz dikip maliyeti azalttılar. Söylenecek o kadar çok şey varki bizi bu hale düşürenler utansın 2020 de uçan arabalardan fındık motorlara geldik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatınızda kac tane piston kırmıs 1.4 tsi gordun sacma salak yorumlar yapıyorsunuz İnternette yazılan Yazılara paylasılan araclara bakarak tum 1.4 tsi lar piston kırar diye sacma sapan b0klama harekatına gecmeyin.


    Ben 5 Yıldır otoyedek parca sektorunde calısmaktayım. 1 tane Scirocco 1 tanede Passat CC Gordum piston kıran Canlı bi sekilde parca verdigimiz Scirocco CAV, Passat CC CKM Motordu Ve Kesinlikle 2 side kullanım kaynaklıydı. Birinin kırma sebebi Motor sıcak yada soguk fark etmez ısıktan ısıga surekli gazlayan periyodik bakım hak getire 19 Yasındaki veledin altına verildigi için Kırmıs Digeri İse Köyünde Eşşegi dahi olmayan birinin altına gectigi için ha babam gaza asılan 45 yasında bi dayı yüzünden kırılmıstı.


    Onun haricinde ben canlı bi sekilde ne gordum ne duydum ki Soyle söyliyim SciroccoTR Sayfamızda 14 bin üye var Bu 14 Bin üyenin rahat bi 7 8 bin inde Scirocco var Ve cogu Cav motorlu Yazılımlı Adamlar orjinal motoruyla yıllardır gazlıyorlar 200 250 beygir bantlarında bunlar neden kırmadı ? 3 5 tane Eşşegin altında kırıldı diye Sürekli 160 Lıklar 1.4 TSİ lar b0klanır durur.


    Sunuda bilin 2012 nin 6. Ayından sonra CTH Motor uretildi. Herseyi güncellendi Herseyi güclendirildi. Yag yakma Piston Kırma Devirdaim bozma olayı Tamamen Düzeldi. Ki bunlardan biride Benim 160 Lık CTH Motorlu Scirocco Kullanıyorum 1.5 Senedir Yazılımlı Warexli aracım catır catır gazlıyorum ve 10 larca bu sekil sciroccosunu Saglıklı Kullanan Arkadaslar var.


    Bırakın Su Sacma Sapan Yok 1.4 TSI Piston kırar Yok DSG Bozar muhabbetini. 2012 Sonrası Motorda DSG de revize edildi.


    DSG Saglıgı için Her 30 Binde bir DSG Ve Mekatronik yagını Degiştirin.

    1.4 TSI Motor Saglıgı İçin Her 7.500 de bir Motor Yagını ve Filtrelerini Değiştirin.


    Uzun Yıllar Sıkıntısız Kullanırsınız.





  • Eski bir TSİ kullanıcısı olarak bazı motorlarının yağ yakma sorunu dışında ki bence kabul edilebilir bir hata değil genel anlamda güzel ve sorunsuz motorlar.Tabi düzenli bakımları yapılmak şartıyla.90 bin km 1.4 TSI 150 hp çift şarjlı olanı kullandım hiçbir sorun yaşamadım ki araç 4x4 tü.Keza 1.4 TSI da çok kullandım güzel motordu.Sorunsuzdu


    1.0 bence piyasadaki en güzel 3 silindirlilerden biri.Titreşimi az, performansı yeterli ve yakıtı iyi,sessiz,üst devirlerde eğlenceli.


    Ancak rekabet artık çok üst düzey.Diğer 3 silindirliler de çok başarılı üstelik tam otomatik kombinasyonlu rakipleri piyasayı karıştırıyor.Rekabet iyidir.

  • LSPI yani Low-speed pre-ignition denen hadise bu motorda yok mu?? 

  • Sizde Polo MK6 vardı.


    Şimdi motor değişmiş bayağı silindir yatağı ve turbo hariç her şey değişmiş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Arkadaşın 1.0 golfünün turbosu gitti, garantinin son günü garantiden değişti.

    valla mı ?

  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    150 lik çift şarj değil. 160 lığın azaltılmış hali.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.