Astra j 1.6 cdti manuel kronik sorun var mıdır ?
-
-
Bu km ye kadar kullanıp "kronik" olan sorunlarını bize mi soruyorsun ? :) ileride sorun çıkarma mevzusu tamamen bakımlar ile ilgilidir. Doğru ustalara gitme ile ilgilidir. her motorun da bir ömrü vardır, yağ pompası değişecekse ve ustan "idare eder abi boşuna masraf yapma" diyorsa araba ile her türlü sorunu yaşayabilirsiniz.
210.000 km deki aracı değiştirme kararı sorun çıkarma potansiyeline göre yapılıyorsa karar bakımını yapıp binmeye devam edin şeklinde olmalı.
ama km çok yükseldi, ileride ben bunu satamam şeklinde düşünüyorsanız derhal değiştirmeniz iyi olur.
_____________________________ -
Kronik sorun zaten yok bu kmye gelmiş araç ama yavaştan masraflar başlar enjektör egzoz emisyon sistemi dpf vs bu kmlerden sonra yürütme maliyetiniz artar imkan varsa değiştirmekte fayda var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
150 bin de triger değişiyor normalde eğer hale değiştirmediyseniz vakti yaklaşmış demektir.ben yeni değiştim 2015 j kasa cdti sport paket , servis kapıyı 70 k dan açtı , özel servislerde 40 ila 50 k arası fiyat çekiyorlar ,
_____________________________ Diablo III En Kral Klan ... DoBaLaK
CPU:Amd Ryzen 3900x | GPU:Evga Gtx 1070 ti | RAM:G.Skill F4 C16-8GTZNC 2x8gb 3600mhz | Anakart:MSİ MPG x570 Gaming Edge wi-fi | SSD:OCZ vertex 480GB | SSD2:Sandisk 480 GB|SSD3:Vaseky 500 GB | Kasa:Corsair 400 R | Monitör:Viewsonic 32'' 144 Hz 2K Monitör:Acergd245hq 120Hz 3d ready|Klavye:Corsair K55 | Mouse:Logitech G502| Kulaklık:Logitech g930 wireless ,Sennheiser PC 350| Mousepad:Logitech | Gameped:Microsoft xbox 360 gamepad |Ses kartı:Creative sound blaster z | Philips Hue play | -
zincir triger var bunlarda, motor iniyor triger değişimi için. km bakarsak sizinde trigeri kontrol etmeniz lazım, muhtemelen değişim zamanı gelmiştir artık hiç değişim olmadıysa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Artık teknoloji gelişti 200bin km birşey değil.
Taksiciler 1 milyon km'leri bile görüyor.
Araçtan memnunsan üçe beşe bakmadan motor aksamındaki kritik parçaları değiştir binmeye devam et.
Opelin 1.6 dizelleri taş gibidir yeter ki bakımını aksatma.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
bir arabam var sorunu var mı gibi bir soru olmuş sene hb sedan onu bari yaz. astra j'lerde hb sedan olmasına ve senesine göre değişir. hb'ler alman sedanlar polonya malı. 2014 2015 hb'de B14NET sıkıntısız revizyon 2019 sonu 2020 sedanlarda B14NET var. bunun yanında atıyorum sedan ama şu sene x model olduğunda komple farklı şeylerden bahsediyor olabiliyoruz. tam doğru bir genelleme yok j kasada ne çıkarsa bahtına gibi bir şey var.
_____________________________ -
Zincir sorunu olabilir. Motoru kapatınca yağ geri kaçıyor. Ona bir parça takılıyormiş sonradan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


Hızlı






