Şimdi Ara

1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
0
Favori
13.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu yana yana 1.6 TDI arayanlar, 250 NM tork patladığı zaman aracın uçtuğunu zanneden dizelciler. 1.0 TSI 115 HP daha performanslı diyince topa tutanlar buyursun.

    Bu iki aracı reel’de de bizzat denedik, zorla da olsa az farkla da olsa 1.0 TSI alıyor 1.6 TDI aracı.

    Dünyaca ünlü zeperfs sitesinin verileri.

    Leon 1.0 TSI 115 HP manuel - 1.6 TDI 115 HP manuel.

    1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun

    1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun

    Şimdi size soruyorum, herkes 1.6 TDI alırken performans konusu aklına gelmiyor, 1.0 TSI alırken neden çeker mi acaba diyor ?







  • Değerler eyvallah ama yakıt 1.0 da 2 katına çıkar. Dizel araç düşük devirde yüksek tork verdiğinden ekonomiktir 1.6 motor çekişte 1.0 kadar zorlanmayacağından normal kullanımda aradaki 1 2 sn nin hiçbir anlamı yoktur. 2 araca da 4 kişi binin bir de öyle deneyin hangisi daha rahat daha iyi gidiyor. Tiguan aracımı yeni sattım 1.6tdi 280 tork araç 1700kg şimdi sen bu araca 1.0 motor koy bakalım düşün nasıl gider :D Herşey 0-100 değildir.
    2 sene 1,0 tfsi kullandım düşük vergisi, performansı, tüketim avantajı ile beni fazlasıyla memnun etti. Özellikle kışın soğuk memleketteyiz erken ısınması ve kısa mesafeye rağmen 8,5 litre üstünü görmemiş olmam da cabası.

    Aynı şartlarda dizel courier ile 8 litreleri gördüm o da diğer aracımdı tabi kısa mesafe yüzünden bol bol dolan dpf de baş ağrısı tam anlamıyla.
    RedRocco34 kullanıcısına yanıt
    RedRocco34 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: RedRocco34

    Ya allah askına kac kez yag yakan yag eksilten tsi motora denk geldiniz allah askına bırakın su sacma sapan muhabbeti ya, internetten okudugunuz yorumları heryerde lanse etmekten vazgecin artık

    Ulan yedek parca sektorunde calısıyorum kac yıldır, isin icindeyim agırlımız vw gurubu ben tsi motorda yag yakarak eksilterek piston kırarak motor yapılması gereken tsi ne gördüm ne duydum. Rektefiye zamanı gelmiş tsi motora parca tabiki verdik ama artık araba gelmiş 300 350 bin e Motor yapılma zamanı geldigi için bmy , cav ve cax motora verdik. CTH Motor'a bi kere rektefiye verdik oda 380 binde bi cc ye oda gelmiş onada yapıldı motor. Bide Cav larda elektrikli devirdaim cabuk bozuluyor o kadar. Onun haricinde rutin bakım yaptır devam et.

    Bunlar haricinde nette yazılanlar haricinde elle tutulur bişey yok. Sadece Piston kırmıs bi cc nin videosu vardı youtube'de o kadar ondan baska somut kanıt yok bu piston kırma mevzusunda.

    ulan su tsi ya bok atanların vallahi billahi tofası yok, gelmiş tsi ya dsg ye bok atar.

    Yok yag yakar, yok piston kırar yok bilmem ne yapar Su tsi konusu defalarca acıldı defalarca hep bos konusanlar geldi sıvadı konuyu.

    1.0 tsi 1.6 tdi dan daha iyi gider benzinlinin farkı burdan belli zaten. Yanma odası yüksek.

    Ben tsi aracımın gaza basınca bana verdigi hazzı o düsük devirde kompresörün sesini hiç bişeye degişmem.

    Bundan sonraki tüm araclarım vw ve tsi motor olacak.
    Allah aşkına google “ tsi piston failure” yazıp çıkan sayısız sonuçtan bi kaçına göz atar mısınız?

    Şayet yedek parça işinde biri olarak size denk gelmediyse iki ihtimal var
    1. İsler pek iyi olmasa gerek.
    2. Klasik bir sanayi esnafısınız.
    Her iki versiyonla da karşılaştığınızda asla güvenmeyin diye öğüt veririm çevreme.
    "Değerler eyvallah ama yakıt 1.0 da 2 katına çıkar." Tamamda sanki durmadan tapagaz mı kullanıyorsunuz aracı? Etrafımdaki dizellerin hemen hemen hepsi sakin kullanıyor.

    "Herşey 0-100 değildir." Evet her şey 0-100 değil, zaten 0-140 40-140 80-120 gibi bir sürü veri var konuda. Ara hızlanmalar ve sıfırdan kalkış yani. 1.6tdi bildiğin traktör gibi çalışıyor bunu da unutmamak gerek.

    @ÖlüyenYörüler Niye sinirlenmiş ki? Sanki supersport almış, gereksiz bir trip olmuş.
  • 2 sene 1,0 tfsi kullandım düşük vergisi, performansı, tüketim avantajı ile beni fazlasıyla memnun etti. Özellikle kışın soğuk memleketteyiz erken ısınması ve kısa mesafeye rağmen 8,5 litre üstünü görmemiş olmam da cabası.

    Aynı şartlarda dizel courier ile 8 litreleri gördüm o da diğer aracımdı tabi kısa mesafe yüzünden bol bol dolan dpf de baş ağrısı tam anlamıyla.
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    73.000 km’dir 2012 1.4 TSI Passat kullanıyorum, şehir içi yakıt ortalamam 8.5 lt. Yazın klima açık 9-9.5 lt. Komşumda aynı aracın dizeli var, onunda aynı şartlarda ortalaması 7.5 lt.
  • Pritt31 kullanıcısına yanıt
    Eski nesil eski platform d sınıfı araç için güzel değerler. 1,0 TSI den 1,5 TSI passata geçtim tekrar şu an 7,5-8,5 arası değişiyor. Pek şehir içinde kullanmıyorum ama uzun yolda çok ekonomik gerçekten 5,5 civarında yakıyorum hiç şaşmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 23 Nisan 2020; 2:53:36 >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Korona mevzuları bitince bende 1.5 TSI Yeni kasa düşünüyorum. Tavsiye eder misin ? Büyük ihtimalle şuan ki 2012 TSI aracımdan daha az tüketimi vardır.
  • Ben LPG, atmosferik motor ve 1.5 altında motora sıcak bakamıyorum. Evet belki iyidir, mantıklıdır ama, zevk ve renk meselesi dediğimiz olay. Biraz da psikolojik. Dayımın kayınçosu özel şoför. Bir gün onunla birlikte gittik, patronu kendi aracına (kiralık 740e) biz de arkadaşının aracına bindik. (530i G30). Bu insanlar iş adamları, haftanın kaç günü ankara-istanbul yapmalarına rağmen dizel almıyorlar.

    Şimdi insanlar haftalık 250 km bile yapmıyoken dizel almak için bi kaç bin fazla veriyolar, bu adamlar günlük 300-400 km yapıyolar standart. Her neyse, sakin gittik, 530i ile 6.2 lt yakıt tüketimiyle karşıya geçtik, gayet sakin kullanıldı ama özel bir çaba gösterilmedi. Normal şartlarda geri dönüşü basarak gelmek durumunda kaldık, yanaştığımızda 9.7 lt gösteriyordu araç. Gel gelelim niye anlattım bunu.

    Dedim ki abi bu insanlar günlük 500 km ye kadar yol yapıyor, neden 520d değil, neden 730d değil de benzinli araç alıyorlar ? Adam dedi ki, sen benzinliyle 10, dizelle bassan 8 yakıcaksın, adam o fazladan 2 lt nin parasını daha fazla performans, sıfır titreşim ve sessizlik için veriyor dedi. Gerçekten dönüşte kendi aracım fluence ye binince içimden şu geçti, versem de parasını şu dizel motor yerine benzinli motor taktırsam 😂

    Keşke araç fiyatlarımız mantıklı olsa, vergi sistemimiz mantıklı olsa da böyle araçlara binebilsek. Sanırım yeni dünya düzeninde bu fiyatlara 1.0 motora kendimi psikolojik olarak hazırlamalıyım.




  • Pritt31 kullanıcısına yanıt
    1,5 TSI kendini performans, sorunsuzluk ve tüketim olarak kanıtladı. Gözünüz kapalı alın. Yakıt olarak aşırı farketmez belki 1 litre düşer ancak performans yönü ile ciddi artısı olur.
  • Değerler eyvallah ama yakıt 1.0 da 2 katına çıkar. Dizel araç düşük devirde yüksek tork verdiğinden ekonomiktir 1.6 motor çekişte 1.0 kadar zorlanmayacağından normal kullanımda aradaki 1 2 sn nin hiçbir anlamı yoktur. 2 araca da 4 kişi binin bir de öyle deneyin hangisi daha rahat daha iyi gidiyor. Tiguan aracımı yeni sattım 1.6tdi 280 tork araç 1700kg şimdi sen bu araca 1.0 motor koy bakalım düşün nasıl gider :D Herşey 0-100 değildir.
  • Gitmiyorrr benim 2008 tjet punto ile 1.0 tsi poloya 400-500 metrede 3 boy atıyorum. Yazık çocuk arabasını yakacaktı sinirinden. O kadar para ver 12 yaşında aynı segment araba sana boy boy atsın.
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    "Değerler eyvallah ama yakıt 1.0 da 2 katına çıkar." Tamamda sanki durmadan tapagaz mı kullanıyorsunuz aracı? Etrafımdaki dizellerin hemen hemen hepsi sakin kullanıyor.

    "Herşey 0-100 değildir." Evet her şey 0-100 değil, zaten 0-140 40-140 80-120 gibi bir sürü veri var konuda. Ara hızlanmalar ve sıfırdan kalkış yani. 1.6tdi bildiğin traktör gibi çalışıyor bunu da unutmamak gerek.

    @ÖlüyenYörüler Niye sinirlenmiş ki? Sanki supersport almış, gereksiz bir trip olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 23 Nisan 2020; 5:11:56 >
  • Foruma ne bakıyorsun ki sen gerçek hayatta Tofaş biniyor internette Mercedes eleştiriyor
  • açıkçası 4 silindirli 1.2 tsi lar devam etse daha rahat tercih ederdim. 3 silindirli motor rahatsız edici.
  • Umarım tsi'de şoförün yanına 80 kiloluk biri oturmuştur.
  • Mevzubahis dizel-benzin kıyasından ziyade Türkiye’de ki vergi sisteminden dolayı akaryakıt fiyatının çok yüksek olması.
    Kıymetli forumdaşlarım ortada böyle adaletsiz bir sistemden dolayı bir yangın var bu petrol yangını buna suyla değil köpükle müdahale edeceksiniz ŞAKKADANAK akaryakıtta ki vergiyi yüzde 10 çekeceksin aşağıya herkes şaşıracak diyecekler ki az yakıt önemli değil önemli olan hava kirliliği ve tasarruf ŞAKKADAK bir yüzde 10 daha hava kirliliği iyice dağılmış bi 10 daha çil yavrusu gibi dağılır hava kirleten motorlar.
  • trafikte kullanacağın arabayla da sidik yarışına girmek kaldı mı hala
  • Rampada kapışın bakalım kim kimi geçiyor
  • çekişi umrumda değil sakin kullanıyorum 1 benzinli mi 1.6 dizel mi az sorun konfor yakıt açısından ne kadar fark yaratır listelerde 10-20 bin fiyat oynuyor
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Züğürt tesellisi olmuş
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.