Şimdi Ara

ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
8
Favori
6.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dead Rising 3-4 oynayanlar aşinadır bu tarz arabalara. Mad Max gibi diğer post apokaliptik ortamda geçen oyunlarda da var bu tarz araçlardan. Normal bir Wrangler 4x4 modelleyip üzerine ek parçalar modelleyerek zombi kıyametinde aralarından yardırıp geçmek üzere böyle bir katliam aracı tasarladım.


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]



    Görsel Efektli versiyonlar. Aracın dış boyasını da değiştirdim burada.

    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]



    Bunlar normal hali ilk modellediğim buydu zaten. Klasik üstü kapalı Wrangler 4x4.

    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]



    Sahne üzerinden bazı görseller paylaşıyorum. [Model/Sculpt, Shader programlama, VFX ve Post efektler gibi aşamalardan]

    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]


    Normal halini tamamlayıp post apokaliptik bir araca çevirmek için üstüne belki bir o kadar daha vakit gerektiren eklemeler yapınca sonunu getirmek çok uzun sürdü. Her bir versiyon için farklı doku çalışmaları, farklı efektler ve farklı bir ortam tasarımı da ekleniyor işin içine. CGI versiyon bu şekilde bitti, genellikle tasarladığım şeyleri oyun varlığına çeviririm. Herhangi bir oyun motorunda sistemi minimum yorarak render edilmek üzere yeniden düzenlerim yani. Bu aşamada CGI shader materyallerini oyun motoru için basitleştirip Bake etmek, poligon sayılarını düşürüp detay mapleri oluşturmak gibi optimizasyon teknikleri ile ilgileniyorum.

    Ondan sonra arşive atıyorum herhangi bir zamanda herhangi bir iş için kullanıma hazır duruyorlar. Kesin bir amacı olduğu için değil zevk için yapıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 20 Kasım 2017; 7:26:23 >



  • dj Batuhan, dfk24, çok yorum problem değil hocam olacağı neyse o olsun. Tek bir program değil genellikle bu tip işlerde tek program yeterli olmaz çünkü. Farklı elementler için farklı şeyler kullanılır. Kaplamaları düzenlemek için Photoshop, modellemek ve Render için 3DS Max, görsel efektler için After Effects, sculpt edilecek objeler için ZBrush genellikle böyle gider. Bende bunları organize şekilde kullandım. Süre bazında tam saat veremem ama aralıklı olarak 3 aya yakın sürdü. Bazen 1 gün yapar 1 hafta dokunmazdım, bazen 3-4 gün üst üste yapardım öyle öyle 3 ay aldı. Aralıksız hesaplamaya kalkarsak belki 30 saat civarı bir süre verebilirim.

    tüng, evet hocam o konu da benimdi. Hatta o konudaki silahı arabanın üstündeki yük kısmına bakarsan bidonların yanında görebilirsin. İçeriden dışarıya bağlanan çok şey var muhtemelen 3 mürettebattan fazlası sığmaz, yukarıya da eşya koymak lazım olurdu diye düşündüm.
    @HiddeN_Ra, eyvallah hocam sağolasın. Sıfırdan imal ettim karmaşık gözüktüğüne bakma aslında fazla bi espirisi yok. Arabanın kendisi (6-7 ve 8. resimler) zaten gerçekte var olan bir araba. İşin yarısı var olan bir şeyi modellemekle geçiyor kafadan tasarlamaya gerek kalmıyor arabanın kendini.

    Geri kalan hayal ürünü kısmı içinse tasarım olayında izlenen temel bir prensip var, mesaj ve duygu. Ne mesaj vereceğiz? İşte tehlikeli görünümlü, güçlü ve öldürme amacı olan bir araç ya da bir karakter mesajı. Peki bu mesajda istenilen duyguyu nasıl vereceğiz? İşte öldürme amacı varsa bir yerlerine ölümcül silahlar olmalı. Tehlikeli, ezici ve ağır gözüken parçaları olmalı. Boyası ter temiz olmamalı biraz kirli tasarlanırsa başından çeşitli olaylar geçtiği manasını taşır.

    Bu gibi sorular sorup cevabını sanallaştırıyorsun sadece hepsi bu aslında. Oyun yaparken de film yaparken de bu prensipler izlenir. 2 boyutlu Konsept tasarımlarda da benzer bir yol izlenir. Atmosferik Perspektif denilen bir prensip var örneğin, önden arkaya doğru açılan renk tonlarını temel edinerek dijital bir dünya çizersin. Sonra o dünyanın 3D'sini inşa edersin. Şu an üzerinde çalıştığım bir konsept tasarım var onu da paylaşayım yeri gelmişken. Yine kıyamet sonrası dünyasını anlatan bir harita tasarımı için konsept oluşturuyorum. Kafamdakileri 2D'ye döküp oradan 3D'ye dökeceğim, son durak oyun motoru olur. 3A oyunların yapımında izlenen ana prensiplerden biri.



    =================================================================

    r0meo, sağolasın hocam bu yurt dışı olayı aklımdaki bir şey. Çok daha iyi yabancı dil bilmem gerekiyor herşeyden önce ama. Aslında kendimi çok yetenekli tasarımcı olarakta tanımlayamam. Yetenekli adam Last of Us'ın baş tasarımcısı gibi olur örneğin. Hideo Kojima gibi olur veya, bunlar gibilere yetenek denir işte. Biz onların anca çırağıyız ama umut vaadediyor olabilirim sanırım.

    Şu kamyon resmindeki gibi büyük ölçekli delicileri düşündüm başta, hatta üzerine elektrikli bir düzenek düşünüyordum. Aracın estetiğini de hesaba katınca daha küçük çoklu dikenleri tercih ettim, temizlik görevini üstlensin diye alev püskürtücüleri ve motor kapağındaki fırlatılabilir mızrakları ekledim. Daha büyük ölçekli bir araç için büyük dikenler estetik duruyor.
  • Çok güzel duruyor elinize sağlık. Bu flakka falan çok fazla yayılırsa bunlardan lazım olacak zaten, dosyaları saklayın Muhtemelen fazla yorum gelmeyecek çünkü kız konusu falan değil Hangi programı kullanarak yaptınız? Yapmanız ne kadar zaman aldı?
  • İsterse zombi istilası olsun benzin halâ 4-5 ₺ olur yani süremezsin mecbur ata bineceksin
  • Cidden çok güzel görünüyor. Yeni nesil oyunlarda ki gibi. Çok şekil. Verdim şukunu Kendim bu işlerden çok anlarım ya
  • Ellerine sağlık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek kelimeyle süper hocam.



    Çözünürlüğüde çok yüksek , duvar kağıdı bile yapılır



    Ne kadar sürüyor süre olarak komple ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğe saygı
  • Süper olmuş hocam. Ben de yapmak istiyorum. Bu arada bir silah konusu vardı böyle tasarım vardı. O da senin miydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel görünüyor
  • dj batuhan D kullanıcısına yanıt
    dfk24 kullanıcısına yanıt
    dj Batuhan, dfk24, çok yorum problem değil hocam olacağı neyse o olsun. Tek bir program değil genellikle bu tip işlerde tek program yeterli olmaz çünkü. Farklı elementler için farklı şeyler kullanılır. Kaplamaları düzenlemek için Photoshop, modellemek ve Render için 3DS Max, görsel efektler için After Effects, sculpt edilecek objeler için ZBrush genellikle böyle gider. Bende bunları organize şekilde kullandım. Süre bazında tam saat veremem ama aralıklı olarak 3 aya yakın sürdü. Bazen 1 gün yapar 1 hafta dokunmazdım, bazen 3-4 gün üst üste yapardım öyle öyle 3 ay aldı. Aralıksız hesaplamaya kalkarsak belki 30 saat civarı bir süre verebilirim.

    tüng, evet hocam o konu da benimdi. Hatta o konudaki silahı arabanın üstündeki yük kısmına bakarsan bidonların yanında görebilirsin. İçeriden dışarıya bağlanan çok şey var muhtemelen 3 mürettebattan fazlası sığmaz, yukarıya da eşya koymak lazım olurdu diye düşündüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Kasım 2017; 22:48:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    dj Batuhan, dfk24, çok yorum problem değil hocam olacağı neyse o olsun. Tek bir program değil genellikle bu tip işlerde tek program yeterli olmaz çünkü. Farklı elementler için farklı şeyler kullanılır. Kaplamaları düzenlemek için Photoshop, modellemek ve Render için 3DS Max, görsel efektler için After Effects, sculpt edilecek objeler için ZBrush genellikle böyle gider. Bende bunları organize şekilde kullandım. Süre bazında tam saat veremem ama aralıklı olarak 3 aya yakın sürdü. Bazen 1 gün yapar 1 hafta dokunmazdım, bazen 3-4 gün üst üste yapardım öyle öyle 3 ay aldı. Aralıksız hesaplamaya kalkarsak belki 30 saat civarı bir süre verebilirim.

    tüng, evet hocam o konu da benimdi. Hatta o konudaki silahı arabanın üstündeki yük kısmına bakarsan bidonların yanında görebilirsin. İçeriden dışarıya bağlanan çok şey var muhtemelen 3 mürettebattan fazlası sığmaz, yukarıya da eşya koymak lazım olurdu diye düşündüm.



    Çok yeteneklisin hocam. Başarılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C.McGregor kullanıcısına yanıt
    MiniGun'ı görünce bedavaya depo doldurur üstüne de çay ikram ederler.
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Mantıklı

    Burada arabaya isim koymadıysanız adı "15 Temmuz Şehitler Diriliş Abdülhamid Milli İrade RTE 2023 ZombiKiller" olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.McGregor -- 20 Kasım 2017; 0:21:0 >
  • Mermi benzin vs harcamayacak fiziksel aletler olması gerektiğini düşünüyorum sar malzemesi masrafı olmasın; elinize sağlık güzel çalışma olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.McGregor

    Mantıklı

    Burada arabaya isim koymadıysanız adı "15 Temmuz Şehitler Diriliş Abdülhamid Milli İrade RTE 2023 ZombiKiller" olabilir.

    Bundan isim olmazda seri numara falan olur. 15-TSDAMIRT2023ZK Adı da toplumsal hortlaklara müdahale aracı olsun bari.
  • Araç çok güzel görünüyor ancak o öndeki dikenlere zombiler takılıp kalır. Hızını düşürürler. Belki yoğun zombi akınlarında aracın durmasına bile neden olabilir.



    Bence kullanılabilir olması için ön kısmın takılmalara izin vermeyecek şekilde olması lazım. Misal şunun gibi;



    ZOMBİ Katliam Arabası tasarladım. [CGI Oyun Objesi - Bol SS'li]



    Dozer kepçesinim yanlarına doğru giderken zombileri parçalamak için bıçaklar. Ayrıca tekerlere de Roma savaş arabalarında olduğu gibi bıçaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen tasarımdan inşallah ekmek yiyorsundur yoksa ayıp olur :(
  • Emeğe saygı + rep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhteşem olmuş tebrik ederim
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.