< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 20 Kasım 2017; 7:26:23 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 20 Kasım 2017; 7:26:23 > |
İsterse zombi istilası olsun benzin halâ 4-5 ₺ olur yani süremezsin mecbur ata bineceksin
|
DH'de bulunması gereken konulardan biri. DH standartlarının siyaset ve seks tabanına düşmesi sebebi ile bu tarz konuları pek göremiyoruz tabi.
|
dj Batuhan, dfk24, çok yorum problem değil hocam olacağı neyse o olsun. Tek bir program değil genellikle bu tip işlerde tek program yeterli olmaz çünkü. Farklı elementler için farklı şeyler kullanılır. Kaplamaları düzenlemek için Photoshop, modellemek ve Render için 3DS Max, görsel efektler için After Effects, sculpt edilecek objeler için ZBrush genellikle böyle gider. Bende bunları organize şekilde kullandım. Süre bazında tam saat veremem ama aralıklı olarak 3 aya yakın sürdü. Bazen 1 gün yapar 1 hafta dokunmazdım, bazen 3-4 gün üst üste yapardım öyle öyle 3 ay aldı. Aralıksız hesaplamaya kalkarsak belki 30 saat civarı bir süre verebilirim.
tüng, evet hocam o konu da benimdi. Hatta o konudaki silahı arabanın üstündeki yük kısmına bakarsan bidonların yanında görebilirsin. İçeriden dışarıya bağlanan çok şey var muhtemelen 3 mürettebattan fazlası sığmaz, yukarıya da eşya koymak lazım olurdu diye düşündüm. |
Emeğe saygı
|
@HiddeN_Ra, eyvallah hocam sağolasın. Sıfırdan imal ettim karmaşık gözüktüğüne bakma aslında fazla bi espirisi yok. Arabanın kendisi (6-7 ve 8. resimler) zaten gerçekte var olan bir araba. İşin yarısı var olan bir şeyi modellemekle geçiyor kafadan tasarlamaya gerek kalmıyor arabanın kendini.
Geri kalan hayal ürünü kısmı içinse tasarım olayında izlenen temel bir prensip var, mesaj ve duygu. Ne mesaj vereceğiz? İşte tehlikeli görünümlü, güçlü ve öldürme amacı olan bir araç ya da bir karakter mesajı. Peki bu mesajda istenilen duyguyu nasıl vereceğiz? İşte öldürme amacı varsa bir yerlerine ölümcül silahlar olmalı. Tehlikeli, ezici ve ağır gözüken parçaları olmalı. Boyası ter temiz olmamalı biraz kirli tasarlanırsa başından çeşitli olaylar geçtiği manasını taşır. Bu gibi sorular sorup cevabını sanallaştırıyorsun sadece hepsi bu aslında. Oyun yaparken de film yaparken de bu prensipler izlenir. 2 boyutlu Konsept tasarımlarda da benzer bir yol izlenir. Atmosferik Perspektif denilen bir prensip var örneğin, önden arkaya doğru açılan renk tonlarını temel edinerek dijital bir dünya çizersin. Sonra o dünyanın 3D'sini inşa edersin. Şu an üzerinde çalıştığım bir konsept tasarım var onu da paylaşayım yeri gelmişken. Yine kıyamet sonrası dünyasını anlatan bir harita tasarımı için konsept oluşturuyorum. Kafamdakileri 2D'ye döküp oradan 3D'ye dökeceğim, son durak oyun motoru olur. 3A oyunların yapımında izlenen ana prensiplerden biri. ================================================================= r0meo, sağolasın hocam bu yurt dışı olayı aklımdaki bir şey. Çok daha iyi yabancı dil bilmem gerekiyor herşeyden önce ama. Aslında kendimi çok yetenekli tasarımcı olarakta tanımlayamam. Yetenekli adam Last of Us'ın baş tasarımcısı gibi olur örneğin. Hideo Kojima gibi olur veya, bunlar gibilere yetenek denir işte. Biz onların anca çırağıyız ama umut vaadediyor olabilirim sanırım. Şu kamyon resmindeki gibi büyük ölçekli delicileri düşündüm başta, hatta üzerine elektrikli bir düzenek düşünüyordum. Aracın estetiğini de hesaba katınca daha küçük çoklu dikenleri tercih ettim, temizlik görevini üstlensin diye alev püskürtücüleri ve motor kapağındaki fırlatılabilir mızrakları ekledim. Daha büyük ölçekli bir araç için büyük dikenler estetik duruyor. |
Süper olmuş hocam. Ben de yapmak istiyorum. Bu arada bir silah konusu vardı böyle tasarım vardı. O da senin miydi?
|
Bundan isim olmazda seri numara falan olur. 15-TSDAMIRT2023ZK Adı da toplumsal hortlaklara müdahale aracı olsun bari.
|
Çok yeteneklisin hocam. Başarılar.
|
|
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 19 Kasım 2017; 22:48:14 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.McGregor -- 20 Kasım 2017; 0:21:0 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|