Şimdi Ara

Yol Tutuş Sizin İçin Nedir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
116
Cevap
3
Favori
2.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar. Bir arabaya bildiğiniz de vay be işte bu araba yol tutuyor çıkarımını nasıl yapıyorsunuz ? Bunu sormamın nedeni kişiden kişiye araçların yol tutuşu farklı yorumlanıyor da onun için soruyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • BMW

    (Sheer Driving Pleasure)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 7 Aralık 2016; 20:0:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Hisler nedir size o algiyi yaşatan ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • virajlara girdiğim gibi çıkmaktır. bunu sadece araba sağlamaz. lastikte önemli bir etkendir. 50/50 diyebiliriz. belki 60/40 da olabilir. şiddetli bir rüzgar yediğinde yolda gezinmiyorsa, aerodinamik yapısı sürtünmeyi minimum seviyede tutuyorsa arabanın yol tutuşu iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wraith Todd -- 7 Aralık 2016; 20:4:45 >
  • Willian kullanıcısına yanıt
    Daha cok virajlarda ve hizli serit degistirirken kendini belli ediyor. 240 ile giderken 1 saniyede serit degistirebilen kac tane araba markasi vardir ki? 4 kapi sedanlardan bahsediyorum, Sesto Elemento falan degil yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Anladim hocam saolun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ortalama bir sürücü için virajı dönerken devrilicem hissi yaratmıyorsa yeterlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustteki arkadas yazmis bir de ruzgar olayi var. Eski aracimi ruzgar tutuyordu. Surus zevkinin icine ediyor resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    240la giderken çat diye anlık kontra mı veriyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabanın limitleri diyebiliriz.

    Mesela yeni passat için limitler yüksek diyorlar.

    Go kart aracına bindiyseniz bilirsiniz virajı alırken yolu kemiklerinize kadar hissedersiniz.

    Mesela toyota corolla için direksiyon tepkileri yapay diyorlardı gidip test ettim ve beğendim.Tabi kendi aracıma binince farkı anladım ama sorun olmadı.

    Yol tutuş bir nevi arabanın size verdiği güven ve yolda olan biteni size aktarması olarak tanımlayabiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • idare eder sandığım kabak lastiklerle ,karanlık ve yağmurlu bir yolda 4.viteste hafif yokuş inerken önümdeki
    iki aracın karıştığı kazayı ve başında toplanan insanları geç farkedip , frene basmak . abs nin devreye girmesine rağmen kabak lastiklere sebebiyle zamanında duramayacağımı anlayınca , o kabak lastiklerle bile kontrolü kaybetmediğim arabayı sert bir hareketle orta şeride atmak ve orta şeritte de arabayı hemen düzeltmek bence aracının gövdesinin yol tutuşudur . ( ertesi gün hemen lastikleri yeniledim )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    240la giderken çat diye anlık kontra mı veriyorsun

    240 olmasa da 200-220 arasinda cok yaptigim bisey. Aracim ulkemizde satilan en iyi yol tutusa sahip 3 aractan biridir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viraj alırken koltukta sağa sola yatırmıyorsa ve viraja girdiğim hızda çıkıyorsam ve viraj boyunca çizgisinden çıkmıyorsa bu araba iyi yol tutuyor derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Neymiş aracın çok merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    Hocam aracınız Dünyadaki en güzel yol tutan araba olsada 220 ile yapmayın böyle şeyler. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford focus -dur dicekler +ları alalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstediğin şekilde yön verebilmedir, bende bmw var ama lastiklerden dolayı bir sıkıntısı var kafadan atıyor, mesela bu bana iyi gelmiyor, amam yüksek süratlerde ve ani manevralarda lastik ısınmışsa çok iyi yok tutmaya başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim için yol tutuş ilk önce aerodinami ve bağımsız süspansiyondan geçer. Buna ilave lastik araç yüksekliği şase ağırlık dağılımı gibi bir sürü etmeni var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Neymiş aracın çok merak ettim

    E90 kasa BMW

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi,Mercedes,Ford,Volvo ların yol tutuşu iyi.
    Bmw e90 ım vardı kullandığım şahin doğan hariç en kötü yol tutuşa sahip araba idi.

    Yol tutuş kriterim araba viraj alırken gaz versen bile e90 gibi götü başı ayrı oynamayacak yola yapışacak mersolar audiler volvolar gibi.
    120 ile hafif gaz vererek audi mercedes ile aldığım virajı bmw ile imkanı yok almanın. Gaza bastığın an başlıyor arkayı salmaya araba. Virajda gaza basmayı kestiğim tek araba markası idi. Yani bana güven vermiyordu açıkçası.

    Onun dışında aşırı zayıf bir araba görmedim. Babamın arabası 14 model x5,yükseklikten dolayı zayıf gibi gelebilir ilk kez kullanana ama e90 a göre çok daha iyi yol tutuşu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.