Şimdi Ara

Yol Kusurlarının Yoğun Olduğu Bir Şehir İçin Lastik Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhabalar. 205-50-17 ebatlarında lastik alacağım. yaşadığım yer bolu. burada yollar çok bozuk. parke taşından yollar var. çukur, yokuş ve engebe çok fazla. bu arazi şartlarına göre yol kusurlarını daha az hissedeceğim hangi lastik firmasını önerirsiniz? tabii hesaplı olması da önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maietnigri -- 4 Mayıs 2021; 19:35:57 >



  • Volvoda uzun süre lassa greenways kullandım. İlk zamanları iyi, sonra kabaklaşan bir lastik. Kışlık nokian wr d4'ler sıcak havada greenways'lerden daha iyi tutuyordu. Lassa uzak dursun artık benden, önce üretimi Norveç'te değil Aksaray'da yaptıklarının farkına varsınlar. Finlandiyada üretilen, euro kuru ile satın alınan ve buraya nakledilen, üstüne dünyanın vergisi binen bir lastik ile aynı fiyata "YERLİ" lastik satmalarını kimse bana izah edemez.
  • İlk yapmanız gereken 17 inçten 16 inç janta inmek olmalı. Almayı düşündüğünüz lastiğin yanağı çok ince.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu moda ebatlar, desenleri, yük indeksleri, oranları, taban genişlikleri... her şeyleri gelişmiş kuzey ülkelerinin asfaltlarına göre. Türkiye, özellikle de Muğla için doğru lastik sabit çakıl lastiğidir. O da o ebatlarda bulunmaz.

    Marka olarak o ebatlarda konfor olarak Continental fena değil bence, ama işin temeli hatalıyken pek bir şey beklemeyin.
  • Türkiye şartlarında bozuk yola en uygun lastik bence Lassa.

    Lassa Greenways modelinin etiket değerleri ise artık yüksek fiyatlı markalarla yarışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ebat lastiği cactuste kullandım. Sık kullanılan bir ebat değil bu yüzden kaliteli lastiklerin fiyatlarıda yüksek.
    Benim tavsiyem jant küçültmeniz olur aracınız me bilmiyorum ama orjinalinde 16 jant kullanan versiyonları varsa facebook gruplarında değişim isteyen birileri denk gelebilir aksi durumda kötü zeminlerde hangi lastiği alırsanız alın tatmin etmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Türkiye şartlarında bozuk yola en uygun lastik bence Lassa.

    Lassa Greenways modelinin etiket değerleri ise artık yüksek fiyatlı markalarla yarışıyor.
    Şu sert hamurlu saçma sapan kalitesiz 3.sınıf lastik markası olan lassayı önermeyin artık ne bozuk yolda ne düzgün yolda iyi bir performans göremez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın muhtemelen volvo bence yanak yüksekliğini arttır aracın yüksekliğide kısmen arttığı için çukurlardan daha rahat geçersin, ve yumuşak hamurlu lastik al volvoların geneli sert araçlar bunun bir sebebide lastik yanaklarının düşük profil tercih etmesi volvonun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Aracın muhtemelen volvo bence yanak yüksekliğini arttır aracın yüksekliğide kısmen arttığı için çukurlardan daha rahat geçersin, ve yumuşak hamurlu lastik al volvoların geneli sert araçlar bunun bir sebebide lastik yanaklarının düşük profil tercih etmesi volvonun
    Hocam sizce en iyi lastikler hangisi?

    Ayrıca sanırım mühendissiniz, size göre C sınıfı yol tutuşu yüksek markalar hangileri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Norveç’te Volvomu sürerken ben de Lassa tercih etmezdim. Burası Türkiye. Üç katı fiyata Michelin Primacy 4 takıp iki gün sonra balon olmasına yetecek bütçem yok. Sizinki el veriyorsa buyrun tepe tepe...

    Ayrıca öyle tanımınızdaki gibi leş bilmem kaçıncı sınıf lastik değildir lassa. EU etiketlerine bakmak belki fikir verir.

    Lassa Greenways: Yakıt C Yol tutuş B Desibel 69 195taban 16inch
    MichelinPrimacy 3: Yakıt B Yol tutuş B Desibel 70 195taban 16inch

    Eee nerde o fersah fersah kalite farkı? D veya E sınıfı bi değerlendirme göremiyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Norveç’te Volvomu sürerken ben de Lassa tercih etmezdim. Burası Türkiye. Üç katı fiyata Michelin Primacy 4 takıp iki gün sonra balon olmasına yetecek bütçem yok. Sizinki el veriyorsa buyrun tepe tepe...

    Ayrıca öyle tanımınızdaki gibi leş bilmem kaçıncı sınıf lastik değildir lassa. EU etiketlerine bakmak belki fikir verir.

    Lassa Greenways: Yakıt C Yol tutuş B Desibel 69 195taban 16inch
    MichelinPrimacy 3: Yakıt B Yol tutuş B Desibel 70 195taban 16inch

    Eee nerde o fersah fersah kalite farkı? D veya E sınıfı bi değerlendirme göremiyorum?
    Hocam Lassa lastiklerin fiyatı ciddi pahalı. Ömrünü bilemem kullanmadım ama daha f/p lastikler var.
  • mur@t_333 kullanıcısına yanıt
    Volvoda uzun süre lassa greenways kullandım. İlk zamanları iyi, sonra kabaklaşan bir lastik. Kışlık nokian wr d4'ler sıcak havada greenways'lerden daha iyi tutuyordu. Lassa uzak dursun artık benden, önce üretimi Norveç'te değil Aksaray'da yaptıklarının farkına varsınlar. Finlandiyada üretilen, euro kuru ile satın alınan ve buraya nakledilen, üstüne dünyanın vergisi binen bir lastik ile aynı fiyata "YERLİ" lastik satmalarını kimse bana izah edemez.
  • Brigestone Turanza modeli kötü yol şartlarında iyi diye duydum.
    Ben kullanıyorum ama yol şartları çok kötü değil.
    Ayrıca XL ( extra load ) olanından bulabilirseniz çok daha sağlam olur. Fiyatıda ona göre biraz tuzlu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mur@t_333

    Norveç’te Volvomu sürerken ben de Lassa tercih etmezdim. Burası Türkiye. Üç katı fiyata Michelin Primacy 4 takıp iki gün sonra balon olmasına yetecek bütçem yok. Sizinki el veriyorsa buyrun tepe tepe...

    Ayrıca öyle tanımınızdaki gibi leş bilmem kaçıncı sınıf lastik değildir lassa. EU etiketlerine bakmak belki fikir verir.

    Lassa Greenways: Yakıt C Yol tutuş B Desibel 69 195taban 16inch
    MichelinPrimacy 3: Yakıt B Yol tutuş B Desibel 70 195taban 16inch

    Eee nerde o fersah fersah kalite farkı? D veya E sınıfı bi değerlendirme göremiyorum?
    Primacy3 cpc5 energy Saver gibi piyasada yumuşak denebilecek lastikleri kullandım hiç yarılmadı hatta aksine lassa snoways 3 tel kırdı 2. Senesinde taş gibi olan hamuru yüzünden ölümlerden döndürdü çıkarttım çöpe attım lastik ten anlayanlar zaten lassa almıyor
    Kaldıki barum kormaron lassa dan daha üst sınıf lastikler üretiyor ve fiyatları çok daha uygun gider barum alırım yine lassa almam tecrübe etmiş insanlar var navker gibi

    Birçok firmanın etiket değerleri manüpülasyona açık kaldıki Lassanın etiket değerlerine inanıyorsan kendini uçurumdan aşşağı at



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 21 Mart 2020; 8:29:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Brigestone Turanza modeli kötü yol şartlarında iyi diye duydum.
    Ben kullanıyorum ama yol şartları çok kötü değil.
    Ayrıca XL ( extra load ) olanından bulabilirseniz çok daha sağlam olur. Fiyatıda ona göre biraz tuzlu
    Xl lastik çok daha fazla yorar yürüyen aksam ve şasiyi sönümleme oranı az

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwsehmus

    Hocam sizce en iyi lastikler hangisi?

    Ayrıca sanırım mühendissiniz, size göre C sınıfı yol tutuşu yüksek markalar hangileri?

    Alıntıları Göster
    Evet mühendisim ama ama otomobillere olan merakımın tam manasıyla Mühendislikle ilgisi yok forumda otomobil gurmesi olup bir Mühendisten çok daha fazla araçlar hakkında konuşacak insanlar tanıyorum,

    C sınıfında en iyi yol tutan araçlar guiletta focus mazda 3 v40 ve1 serisiydi güncel olanları kullanmadığım için yorum yapamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 21 Mart 2020; 8:32:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    İllaki etkisi vardır ancak , bunun düzeyi bence çok az.
    Şehir içi kullanımlar daha çok etkiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Continenral premium contact serisi memnun kalırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın izin veriyorsa 50 yerine 60 tak. Yine 205 yerine 195 tak kısacası 195 60 16 . 65 oluyorsa daha makbul. Lastiğin ucuz olsun öyle bozuk yollar için conti Goodyear miclen falan takma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanıtlar için çok teşekkürler arkadaşlar. aracım 10 yaşında bir volvo s40. direksiyon olsun, süspansiyon ve tekerleri olsun, araç genel karakteristiği itibariyle sert zaten. şehiriçi kullanımlarda tümsek ve çukurlardan geçerken kusurları fazlasıyla hissettiriyor. adeta çıplak ayakla yürüyor gibiyim.

    şuan elimde 225-45-zr17 lastikler mevcut ve 5 yıllık bu lastikler de miadını doldurdu. 205-50-17 düşünüyorum. 16 inçe düştüğümde yol tutuşundan ödün vereceğini düşündüğüm için 17 de devam etmek istedim. ki şu haliyle bile araba asfalta yapışıyor. viraj kabiliyeti ve yol tutuşundan çok memnunum.

    bridgestone, conti, michelin bütçemi aşıyor açıkcası.

    pirelli, lassa, özellikle falken daha uygun fiyattalar. şayet alacağım teker sürüş konforuna belirgin bir etki yapmayacaksa hesaplı olan lastiğe yönelmek daha akıllıca olacak benim adıma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maietnigri -- 21 Mart 2020; 11:19:57 >




  • Continenral nasıldır? yada idarelik petlas alsak cok ses ypar mı acaba astra j hb
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.