Şimdi Ara

YENİ SUBARU LEVORG (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
11
Favori
39.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Türkiyede yılda en fazla 10 tane satarlar herhalde Binemeyecek olduktan sonra istediği kadar çıkarsın Subaru.

    İsteyen preminyum markaların 4 teker 1 direksiyon içeren tenekelerine binebilir.
  • Bu araba hangi sınıfta ya c mi d mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu araba hangi sınıfta ya c mi d mi?

    Bu araç da o buçuklulardan herhalde.
    Çünkü impreza ve legacy ile platform ortağı diyor wiki bu araç için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gene satılacak kesim belirlenmiş,çoğu markaya göre iddialı ve hoş.Ancak ülkemizdeki mantık evliliği olduğu sürece kimse bu araçların değerini kalitesini anlayamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu araba hangi sınıfta ya c mi d mi?

    Bu araç da o buçuklulardan herhalde.
    Çünkü impreza ve legacy ile platform ortağı diyor wiki bu araç için.

    Olabilir.

    d segmenti makyajı yapmış c segmenti malafatına sahip bir araba o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu araba hangi sınıfta ya c mi d mi?

    Bu araç da o buçuklulardan herhalde.
    Çünkü impreza ve legacy ile platform ortağı diyor wiki bu araç için.

    Olabilir.

    d segmenti makyajı yapmış c segmenti malafatına sahip bir araba o zaman.

    Araç C sınıfı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Tasarımı mükemmel, fiyat çok normal, kalite olarak XV ve imprezanın üstünde bir otomobil, donanım listesine bakın eleştirmeden önce, ayrıca 4 çeker olduğunu unutmamakta fayda var.

    Edit: eyesight yoksa alınmasından yana değilim.

    baktım hocam halen 85'den falan başlaması gerektiğini düşünüyorum. ha en dolusu 105 sanırım, zira araç bayaa dolu. ama o da 95 falan olmalıydı. zira türkiye pazarında hiç tutmayan bir kasa ve motor.

    bu aracı sürat yapmak için kimse almaz aracım şık olsun, güvenli olsun biraz çok yaksın diyen aile babası falan alır.

    90'a c4 picasso dizel otomatik var o da bunun kadar dolu. o da şık. c-max var, bu fiyatlara çıkmadan hiç sevmesem de dizel qq falan var. 90'a selective kuga var. subaru en sevdiğim markalardan açıkçası biraz hayal kırıklığı oldu.



    eyesight ile 105 bin lirayı hak ettiğini düşünüyorum çünkü rakibi olmayan bir güvenlik sistemi ama eyesight yok ise 95 bin gibi bir fiyat maksimum olmalı. C4 picasso, c max gibi otomobillerle aynı kefeye koyulmamalı zaten.




  • Bos verin kizilay dagitmis gibi herkeste olmasin. Herkes binemesin.Bir de 2.0 litrelik motorlusunu getirtin mi tadindan yenmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 12 Temmuz 2015; 13:33:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkemizde yine yok satacağı kesin, forumda da bundan dolar taşar tıpkı saab ve mazda gibi... olmayan satılmayan araba daha çok seviliyor ilginç, şöyle sağlam böyle kaliteli öyle güzel.. yahu nerden biliyorsun kaliteli ve sağlam olduğunu, belki çürük!
  • japonlar eski japonlar değil artık. TEknolojide duraklama dönemine girdiler. Amerikan araçları duraklamayı da geçti gerileme dönemindeler. Avrupa araçları tercih edilmeli bu dönemde.
  • 2.0 lık motor 2.5 lik Sti motorun yerini almasın ilerleyen zamanlarda verileri hiç fena değil maşallah.

    Adam gibi teknik verileri de yazmamışlar ki? Orjinal japon sitesinde debelenip duruyorum ben de.

    1.6 170 hplik motorun 0-100 ü 8.0 saniyenin altında gelsin krediyi çeker alırım.
  • gorkemuse kullanıcısına yanıt
    170lik 3 serisinin 0–100 ü 7.5 saniye. Subarudanda buna yakın bir başarı bekliyorum bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O ney ya zalımın oğlu gibi gidiyor...




    CVT şanzıman manzıman dinlememiş bence performans olması gerektiği gibi...

    [DHTUBE=]




  • Motoruna laf diyemem ama gecen subaruya gittim bşr kac yeni araba vardı konsollar hala 2006 2007 tipleri modaları..
    Ayrıca benzinli evliliklerden korkarım kalsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz öğrenciyim evlenip çoluk çocuğa karışmama çok var bagaj ihtiyacı duyabileceğim herhangibir iş yapmıyorum ama arabaya bayıldım 300 beygirlisini almak isterdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane Sportstourer Gt-Line 80bin (dizel)
    Insignia SportsTourer 96bin (1.6 benzin 170hp)
    C Estate 130binden basliyor (1.6 benzin)
    318 Touring 134bin (1
    Passat Variant 98bin (1.4 tsi dsg comfortline)
    Mondeo SW 103 bin (1.5 ecoboost otm.)

    105bine full gelirse levorg acikcasi fiyati hicde fena degil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    80 000 gaymeden gelse , gene de almazsınız çoğunuz. Yalan mı?

    Geçen sene Ocak ayında üstteki mesajı yazmıştım. Piyasanın saçma şekilde yükselmesine rağmen aynı fikirdeyim. Aracın demode tasarımını falan yazmama gerek yok. Forumda her ne kadar böyle modeller yüceltilse de, ülkemizdeki durum budur. Halbuki 90'larda Balıkesir gibi küçük bir şehirde bile bir Legacy 4x4 görmek mümkündü. Bugün içinse benim için ,ancak büyük şehirlerin bazı mahallelerinde ''Farklı görünmek için alınan modeller''den biri olabilir.

    Bursa'dayım ve etrafta oldukça çok XV görüyorum. Sihirli kellime: ''Cip''.
    Sanırım Jeep Renegade de peynir ekmek satıyor burada. Kadın şöförler sağ olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Megane Sportstourer Gt-Line 80bin (dizel)
    Insignia SportsTourer 96bin (1.6 benzin 170hp)
    C Estate 130binden basliyor (1.6 benzin)
    318 Touring 134bin (1
    Passat Variant 98bin (1.4 tsi dsg comfortline)
    Mondeo SW 103 bin (1.5 ecoboost otm.)

    105bine full gelirse levorg acikcasi fiyati hicde fena degil

    105 e full ü gelirse benim bile aklımı çeler.

    Kavga döğüş kıyamet kan revan bir pazarlıkla 99 bine alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4WD standart olacağı için 8 saniye altı zor gibi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    80 000 gaymeden gelse , gene de almazsınız çoğunuz. Yalan mı?

    Geçen sene Ocak ayında üstteki mesajı yazmıştım. Piyasanın saçma şekilde yükselmesine rağmen aynı fikirdeyim. Aracın demode tasarımını falan yazmama gerek yok. Forumda her ne kadar böyle modeller yüceltilse de, ülkemizdeki durum budur. Halbuki 90'larda Balıkesir gibi küçük bir şehirde bile bir Legacy 4x4 görmek mümkündü. Bugün içinse benim için ,ancak büyük şehirlerin bazı mahallelerinde ''Farklı görünmek için alınan modeller''den biri olabilir.

    Bursa'dayım ve etrafta oldukça çok XV görüyorum. Sihirli kellime: ''Cip''.
    Sanırım Jeep Renegade de peynir ekmek satıyor burada. Kadın şöförler sağ olsun.

    Şu tasarıma demode dediğinize göre 2050 ler den felan geliyorsunuz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.