Şimdi Ara

YENİ NESİL HONDA CR-V TANITILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda, Los Angeles Auto Show da 2012 CR-V modelini tanıttı.

    Yeni CR-V , 185 hp güç ve 221 Nm torka sahip 4 silindirli 2.4 litre i-VTEC motorla geliyor ve 5 ileri otomatik şanzımanla sunuluyor.

    CR-V , FWD ve AWD olarak satılacak ve iki donanım seviyesi mevcut olacak.

    CR-V, 15 Aralık'ta ABD'de satışa sunulacak.

     YENİ NESİL HONDA CR-V TANITILDI

     YENİ NESİL HONDA CR-V TANITILDI

     YENİ NESİL HONDA CR-V TANITILDI

     YENİ NESİL HONDA CR-V TANITILDI





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 17 Kasım 2011; 18:13:25 >







  • Eskisine nazaran kalıplı ağır ve daha oturaklı. Ben çok beğendim eskisine göre çok çok iyi duruyor. Umarım o kol dayamalarını güncel araçtaki gibi yapmazlar.
  • Honda bu sene tasarımda tamamen sınıfta kaldı bence.
    Önce Civic, şimdi de bu..
    Mahvetmişler güzelim aracı..
  • Çalıntı Volvo gören var mı?
  • Güzel beğendim...

    Ancak motor olayı bizi aşar.
  • Hey gözünü sevdiğim, 1.6 dizel otomatik olacak ki gör sen bizim milleti! Fabrikalar dayanmaz!
  • 2.0 dizel motoru ve 2.2 dizel motoru + otomatik vitesle sunsalar bu araç Türkiye'de sınıfındaki rakiplerini zorlar. Ama 2.4 VTEC Türkiye'de zor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Motor niye 185 hp. accordda aynı motor 200 hp. 2.0 dizel motor falan getirmezse Türkiyede gene satış rakamları sınıfta kalır. Hondayı anlamak mümkün değil iyice abd odaklı çalışmaya başladı.
  • eskisi daha güzeldi,deveye benzetmişler.
  • Amerika satışlarında pozitif ivmelenmeyi yakalar.
  • Beğenmedim. Tsunamiden sonra Honda kendine gelemedi.
  • Sevgili Honda Tr;

    Eskiden getirdiğin dizel cr-v'leri geri istiyoruz!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Beğenmedim. Tsunamiden sonra Honda kendine gelemedi.

    Kendine gelemedi değil sanki otomotiv sektörünü artık pek umursamıyorlarmış gibi. Tüm markalarda bi atak var ama honda uyuyor resmen. Bi spor aracı yok. Turboya geçmemekte direniyor. Tamam bende turboyu sevmiyorum hondanın belirli bi felsefesi var da bu iş böle olmayacak. Honda çok büyük bi firma yıllık genel satışları yetiyor demekki pek artırmaya niyetleri yok. Yıl 2012 halen dizel motor bekleniyor. ABD hondaya fazlasıyla yetiyor. O 2.0 enkaz motorla gelirse yine bu güzelim araçta heba olucak Türkiyede.Tamam yine keyif veren motorlar olsun ama cr-v de o motor çok yetersiz yakıt tüketimide bi o kadar fazla. Şimdi kasa dahada büyümüş güçlü ve torklu bi motor gerekir. 2.2 dizelde 2.4 motorda vergiden biter bu ülkede.Honda gibi motor konusunda dünya devi olmuş bi marka şu arabaya 1.6 cc 150-160 hp lik bi motor koyarak avrupayıda düşünmesi gerekir. 1-2 yıl içinde hondadan atak bekliyorum gelmezsede ümidi kesiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mangona

    2.0 dizel motoru ve 2.2 dizel motoru + otomatik vitesle sunsalar bu araç Türkiye'de sınıfındaki rakiplerini zorlar. Ama 2.4 VTEC Türkiye'de zor.

    Honda'nın 2.0 dizel motoru yok. 2.2 i-DTEC motoru var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Beğenmedim. Tsunamiden sonra Honda kendine gelemedi.

    Kendine gelemedi değil sanki otomotiv sektörünü artık pek umursamıyorlarmış gibi. Tüm markalarda bi atak var ama honda uyuyor resmen. Bi spor aracı yok. Turboya geçmemekte direniyor. Tamam bende turboyu sevmiyorum hondanın belirli bi felsefesi var da bu iş böle olmayacak. Honda çok büyük bi firma yıllık genel satışları yetiyor demekki pek artırmaya niyetleri yok. Yıl 2012 halen dizel motor bekleniyor. ABD hondaya fazlasıyla yetiyor. O 2.0 enkaz motorla gelirse yine bu güzelim araçta heba olucak Türkiyede.Tamam yine keyif veren motorlar olsun ama cr-v de o motor çok yetersiz yakıt tüketimide bi o kadar fazla. Şimdi kasa dahada büyümüş güçlü ve torklu bi motor gerekir. 2.2 dizelde 2.4 motorda vergiden biter bu ülkede.Honda gibi motor konusunda dünya devi olmuş bi marka şu arabaya 1.6 cc 150-160 hp lik bi motor koyarak avrupayıda düşünmesi gerekir. 1-2 yıl içinde hondadan atak bekliyorum gelmezsede ümidi kesiyorum.

    japon üreticilerin neredeyse hiçbiri düşük hacimli turbo motora geçmedi,atmosferikte diretiyor.hondaya yüklenmek yanlış.japonlar bu kafayla avrupa pazarına hakim olamazlar bence.ama bunu çok istiyorlar orası da var.gerçekten geri kaldılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Beğenmedim. Tsunamiden sonra Honda kendine gelemedi.

    Kendine gelemedi değil sanki otomotiv sektörünü artık pek umursamıyorlarmış gibi. Tüm markalarda bi atak var ama honda uyuyor resmen. Bi spor aracı yok. Turboya geçmemekte direniyor. Tamam bende turboyu sevmiyorum hondanın belirli bi felsefesi var da bu iş böle olmayacak. Honda çok büyük bi firma yıllık genel satışları yetiyor demekki pek artırmaya niyetleri yok. Yıl 2012 halen dizel motor bekleniyor. ABD hondaya fazlasıyla yetiyor. O 2.0 enkaz motorla gelirse yine bu güzelim araçta heba olucak Türkiyede.Tamam yine keyif veren motorlar olsun ama cr-v de o motor çok yetersiz yakıt tüketimide bi o kadar fazla. Şimdi kasa dahada büyümüş güçlü ve torklu bi motor gerekir. 2.2 dizelde 2.4 motorda vergiden biter bu ülkede.Honda gibi motor konusunda dünya devi olmuş bi marka şu arabaya 1.6 cc 150-160 hp lik bi motor koyarak avrupayıda düşünmesi gerekir. 1-2 yıl içinde hondadan atak bekliyorum gelmezsede ümidi kesiyorum.

    japon üreticilerin neredeyse hiçbiri düşük hacimli turbo motora geçmedi,atmosferikte diretiyor.hondaya yüklenmek yanlış.japonlar bu kafayla avrupa pazarına hakim olamazlar bence.ama bunu çok istiyorlar orası da var.gerçekten geri kaldılar.

    Honda motorlarında kullandığı cift kavrama sanzumanı halen otomobillere geçiremedi. s2000 type-r gibi sporcularını kaybetti. Gerçi bu sene btcc yarışlarında turbo type-r ile yarıştılar bu bile büyük bi adım ama düşük hacim yüksek güçlü motorlar için 1-2 sene daha beliyeceğiz en az. Toyota motoru hiç beğenmesemde 1.4 dizel motoruyla kıvırıyor işi. Hondanın dizel motoru beklemek lazım o biras hareketlendircek piyasayı.




  • 2.4'ün gücünü kısmasalar iyimiş. Türkiye'ye muhtemelen 2.0 benzinli 150-160hp civarı güç üreten bir motorla gelir ve artan vergilerden dolayı satışı daha da düşer diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mangona

    2.0 dizel motoru ve 2.2 dizel motoru + otomatik vitesle sunsalar bu araç Türkiye'de sınıfındaki rakiplerini zorlar. Ama 2.4 VTEC Türkiye'de zor.

    Honda'nın 2.0 dizel motoru yok. 2.2 i-DTEC motoru var.

    Biliyorum, 2.0 motor yapsalar güzel olur
  • Farlar bi enteresan olmuş.
  • honda tasarımları mügene yaptırsa ya
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.