Bildirim
YENİ HYUNDAİ İ30 - TEMPRA KAZASI SS Lİ


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Fazlasıyla ama gelde bu millete anlat
Çoğu sanayiye gidiyor hocam hyundai nasıl diyor tabi sanayideki adamın bildiği tek hyundai eski accent veya kötü sanayiye uğrayan modeller ustada genelleme yaparak hyundai kötü diyor -
Arkadan darbeyi yiyen daha az zarar görür, bu çok bilinen bir husustur. -
Hyundai İ30 artık ucuz bir seçenek olmaktan çıkıp C segment HB'lerde Focus, Golf, Astra gibi araçlarla aynı seviyede ve rekabetçi bir araç oldu bu doğru ama bu fotoğraf bunun kanıtı değil.
Bir kere günümüz araçlarında artık tampon, çamurluk gibi yerlerin sağlam olması beklenmiyor hatta aksine buralar kazalarda darbeyi emmesi için özellikle biraz zayıf üretiliyor. Önemli olan kabinin çok sağlam olması ve kazalarda yaşam alanını koruması.
Ayırca forumda defalarca konuşuldu, arkadan çarpmalarda arkadaki aracın önü, öndekinin altına girdiği için her zaman arkadaki araç öndekinden daha fazla hasar görüyor. Burada, arkadan çarpan İ30 olsaydı, muhtemelen Tempra'dan daha fazla hasar oluşurdu. -
Darbeyi arkadan yemiş bununla sağlamlık derecesi ölçülmez ki..
Ayrıca vuran araç da jeep grand cherokee değil sonuçta hyundai eski hyundai olmayabilir ama bu şekilde bir karşılaştırma yapmak yanlış olur..
Yeri gelmişken bu resmi de paylaşayım
-
tamponun içinde ve bagajda hasar var mı?Biraz ucuz kurtarmış görünüyor.Bu kadarda az hasar almaması lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spirited -- 12 Temmuz 2013; 11:12:03 > -
3-5 cm daha aşağıdan vuraydı iyidi. Bagaj kapağı boyanacak yada değişecek şimdi durduk yere. -
bagajın iç kısmını ve tampon ardındaki demiri görmeden bu araba sağlammış diyemem ki hakeza sağlamlık kırılmamakla olmuyor o ayrı konu. -
Birader bu resimin kaza anında ki hali olmadığı çok önceden söylenmişti forumda. bmw eski kasa şahine çarpmış şahin oraya buraya çarpıp 2 ye bölünmüş direklerden. zaten dikkat edersen fotodaki mavi araç yarım. yani Şahinde çarpmada az hasar oluşmuş..
Bilgin olsun diye söyledim. -
Hyundai ile bütünleştirmek doğru değil, yeni nesil çoğu araçta arkadan darbe geldiğinde daha az zarar görür. -
quote:
Orijinalden alıntı: Compacterzurum
bagajın iç kısmını ve tampon ardındaki demiri görmeden bu araba sağlammış diyemem ki hakeza sağlamlık kırılmamakla olmuyor o ayrı konu.
Tampon altındaki demir %90 ihtimal az da olsa bükülmüştür ama sorun değil iki dakikada düzeltiyorlar onu. Benim hem Opel'e hem Fluence vurdular o şekilde ve ikisindede o demir eğilmişti bagaj kapağı kapanmıyordu diş yerine oturamadığı için. Ama bagaj kapağı sorun çıkaracak, kapağın üstündeki o şekil çizgisi ezildiğinde orjinali gibi düzeltemiyorlar. -
i30 sahibiyim.
20 sene önceki Tempra ile bugünün teknolojisi i30'un çarpışmasını karşılaştırmak doğru değil. Bugün araçların hepsi, kabin güvenliğini sağlamak amacıyla çok ciddi gelişmeler gösterdi. i30 da aynı şekilde kabin bütünlüğünü çarpışmalarda koruyabilen, bunu Euro Ncap çarpışma testlerinde aldığı 5 yıldız ile ve çarpışma görüntüleri ile gösteren bir araç. 20 yıl önceki hatta 2000'in başlarındaki premium markaların arabalarında bile, çarpışmalar ile ilgili ciddi sorunlar görülebilir. i30 - Euro Ncap
Ancak, bizim milletimizin ölçüm kıstasları biraz farklı, bir araba ya "tank" gibidir, ya da "teneke", ortası, ara değerler yoktur. Mesela ben yeni i30'umu alırken, üniversite mezunu bilgisayar mühendisi arkadaşım o kadar para verilir mi teneke sonuçta demişti. Marka ve kalite algısı önemli ama, insan yeni durumları da irdeleyebilmeli
Bunun yanında, Euro Ncap çarpışma testlerinde, artık birçok markanın birçok modeli 5 yıldızı tutturabildiği için, çarpışma kriterlerinde bir güncelleme yapılması kanaatindeyim.
-
Şimdi fark ettim ki fotoğraflara hiç yorum yapmamışım
Bu fotoğraflar, tekil olarak iki aracın çarpışmasına mı ait, yoksa Tempra kazada i30 harici başka bir cisme daha çarpmış olabilir mi? i30'un tamponundaki görüntü, çok çok hafif kalıyor, ayrıca Tempra i30'un arkadan altına doğru da girmemiş gibi.. -
quote:
Orijinalden alıntı: kellesh
Birader bu resimin kaza anında ki hali olmadığı çok önceden söylenmişti forumda. bmw eski kasa şahine çarpmış şahin oraya buraya çarpıp 2 ye bölünmüş direklerden. zaten dikkat edersen fotodaki mavi araç yarım. yani Şahinde çarpmada az hasar oluşmuş..
Bilgin olsun diye söyledim.
Dostum açıklama yapma ihtiyacı neden duydun? Ben bu resimle ilgili bir şey söyledim mi sadece paylaştım gelmiş bana bilgi vermeye çalışıyorsun ben biliyorum neyin ne olduğunu merak etme.. -
Rumuzunda yazmıyodu çok bilmiş diye pardon haklısın. -
-
quote:
Orijinalden alıntı: saveyourself
Darbeyi arkadan yemiş bununla sağlamlık derecesi ölçülmez ki..
Ayrıca vuran araç da jeep grand cherokee değil sonuçta hyundai eski hyundai olmayabilir ama bu şekilde bir karşılaştırma yapmak yanlış olur..
Yeri gelmişken bu resmi de paylaşayım
bunlar kafa kafaya girmiş
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: MrThunComb
quote:
Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company
Normal bir durum. Hyundai 90 lardan beridir kullanıyor bu akıllı tampon muhappetini
İyide sadece hyundai'de arka tampon böyle değil ki. Yeni nesil bütün araçlarda arka tampon durumu böyle. Sadece Hyundai'ye mâl etmeyin bunu.
Sadece Hyundai kullanıyor dememiş ki zaten arkadaş, başka markalarla ilgili bir hüküm de belirtmemiş. Ben i30'un arka tamponunun böyle hafif atlatmasını anlamamıştım ona cevaben Hyundai 90'lardan beri kullanıyor demiş. Ortada sadece Hyundai'ye mal etme yok yani.
-
dedim mi öyle bir şey?
Benzer içerikler
- dizel araç marş basıyor ama çalışmıyor
- kontağı açınca benzin pompası çalışmıyor
- frene basınca araba kayıyor
- debriyaj bilyası arızası
- kapı açma kazalarında kusur
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X