Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.449
Cevap
34
Favori
180.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasarımı ve içi hoşuma gitti
  • O yelken direği kadar el freni nedir artık ya!!! Millet elektronik el frenine geçeli yıllar oldu, bunlar hala şahin el freni kolu kullanıyorlar. Hiç uymuş mu o yepyeni otomatik vites topuzuna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    0-100 değeri bence hüsran.160 bg 350 tork diyoruz demekki sütçü beygiriymiş.115 düz vitesi 130 bandına gelse bile yine çok fazla

    Kusura bakmayın bu cümleleriniz, bu işten hiç anlamadığınızı tesciller nitelikte olmuş... Bu konuda biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yorum yapmanızı öneririm, yoksa hiçbir konuda dikkate alınmazsınız...

    Yaklaşık 1.7 ton aracın 4 çeker aktarma organları ile birlikte oranları yüksek ve yarı arazi koşulları için uyumlu konvansiyonel otomatik şanzıman ile 1.6 litre çift turbo beslemesi sayesinde 10 saniyenin altında 0-100 değeri vermesi piyasadaki örneklerini dikkate alınca gayet iyi bir değer, bunun aksini iddia eden komik duruma düşer...

    Tiguan bile kaç sene önce çıkan 160 hp lik benzinli 4motion modeli 0-100 değeri 9.2 iken yeni öve öve bitiremediğiniz Honda'nın çok daha güçlü dizel motoru hayal kırıklığıdır benim için.Senin beklentin 10 saniyedir benim beklentim 10 saniye altıdır.Bu beni arabadan anlamadığım anlamına getirmez aksine sizin tamamen ön yargılı bir şekilde at gözlüğü ile markayı övmeniz anlamına gelir.Beklentilerimi karşılamadığı için Honda almıyorum zaten işin özeti bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bayilerin beklentisi 135-145 bin bandında bir fiyat.
  • Eger o fiyatlara çıkarsa tarihte ilk olur. 1.6 motor aracın 2.0 ve %90 ötvli aracın fiyatını geçmesi. Yaparsa honda yapar. Biz buna ölü doğum diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi hosta kardesim araclar cok pahali bu ulkede gelse nolur gelmese nolur kactane satacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    0-100 değeri bence hüsran.160 bg 350 tork diyoruz demekki sütçü beygiriymiş.115 düz vitesi 130 bandına gelse bile yine çok fazla

    Kusura bakmayın bu cümleleriniz, bu işten hiç anlamadığınızı tesciller nitelikte olmuş... Bu konuda biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra yorum yapmanızı öneririm, yoksa hiçbir konuda dikkate alınmazsınız...

    Yaklaşık 1.7 ton aracın 4 çeker aktarma organları ile birlikte oranları yüksek ve yarı arazi koşulları için uyumlu konvansiyonel otomatik şanzıman ile 1.6 litre çift turbo beslemesi sayesinde 10 saniyenin altında 0-100 değeri vermesi piyasadaki örneklerini dikkate alınca gayet iyi bir değer, bunun aksini iddia eden komik duruma düşer...

    Tiguan bile kaç sene önce çıkan 160 hp lik benzinli 4motion modeli 0-100 değeri 9.2 iken yeni öve öve bitiremediğiniz Honda'nın çok daha güçlü dizel motoru hayal kırıklığıdır benim için.Senin beklentin 10 saniyedir benim beklentim 10 saniye altıdır.Bu beni arabadan anlamadığım anlamına getirmez aksine sizin tamamen ön yargılı bir şekilde at gözlüğü ile markayı övmeniz anlamına gelir.Beklentilerimi karşılamadığı için Honda almıyorum zaten işin özeti bu

    160 Hp = 160 Hp

    Hangi çok daha güçlü Honda'dan bahsediyorsunuz? yada okuduğunuzu anladığınızdan emin misiniz?

    Markayı övüyor olduğumu sanmanız tam aksine sizin taktığınız at gözlüğü sebebiyledir zaten...




  • Bayiye gittim (Sivas Açılım) düz vites makyajlı yeni kasa elegance donanım paketini inceledim, açıkçası kullanılan plastik malzeme ve işçilik anlamında çok ciddi problemler görmesem dahi, CR-V bedeli olarak yüksek fiyatlara çıkıldıkça saçma bir şekilde ucuz gösteren iç mekan malzemesi var... Bunu daha önce Honda satın almamış ama ciddi CR-V düşünen biri olarak gayet tarafsız söylüyorum. Maalesef iç mekandaki ucuz görüntü makul fiyat beklentisini artırıyor ancak fiyat saçma sapan olmasa bile çokta makul düzeyde değil... Bunun dışında aracın genelinde kompakt bir kullanışlılık hedeflenmiş gibi, bazı detayların ambalajı yada görünümüyle değil kullanışlılığıyla uğraşılmış gibi gözüküyor sanki... Aslında görünümde önemli ancak bu aracı kullanım süresi uzadıkça ve sorun çıkarmadıkça seveceğim gibi subjektif bir hisse kapıldım nedense... Dış tasarımı fazla ilgi çekici ve yenilikçi değil, bu biraz erken yüzünün eskimesine sebep olabilir... Biraz değer kaybını da artırabilir, ama distrübütörün satış politikası değer kaybı konusunda daha önemli bir etken olacaktır. Doğru fiyatı yakalayıp, fiyatları ve satışı fazla dalgalandırmadan, hedef kitleyi şaşırmadan dengede tutabilmek gibi zor bir işleri var. Yeterince uzun bir süre yorulmadan belki biraz uygun fiyatla nazlı satmak aracın piyasasını güçlendirecek ve orta-uzun vadede CR-V pazarına yarar sağlayacaktır sanıyorum...

    Bugün mevcut passat aracımın bakımı vardı ve bakım yapılırken yeni Passat için ciddi ciddi sipariş niyetiyle Kayseri Aykan a gittim... Highline'da sipariş kapalı, velevki yarın açılsa en erken teslim 4 ay, ekstra opsiyon 4 ay üzerine ekstra gecikme, üstelik ekstra opsiyonlu araç için %25 peşinat şart 4-5 ay biz araç bekleyeceğiz, VW bayi aracı yeterince geç teslim etmek bir yana 30-40 bin lira parayı çalıştırmaktan utanmayacak bile... Ayrıca Kayseri Aykan'daki Satış temsilcisi bayan arkadaşın telefonumdaki Siri kadar basmakalıp, ruhsuz ve isteksiz cevapları zaten tereddütte olduğum Passat'tan oldukça soğuttu diyebilirim... Zaten görsel değişim dışında kayda değer konfor ve performans iyileştirmelerinin olmadığı fazlaca bir çok tarafsız medyada zikrediliyor. Kabin içi ses ve iri jant kaynaklı rahatsız edici süspansiyon da bahsedilenlerden... Sadece ikinci el kaygısı da bir yere kadar... Eğer almaz isem sanırım vazgeçişimin en önemli nedeni şu olacak; "Yeni Passat beni gerçekten heyecanlandırmıyor", oysa kabin içi belki daha ucuz gözüken CR-V altyapısı ve kullanım alanı genişliğiyle sanırım heyecan vermeyi başarıyor...


    Honda açılımda çalışan servis temsilcisi arkadaş gerçekten gayet mütevazi nazik ve işini düzgün yapan ayrıca boş konuşmayan bir arkadaştı... Açık söylüyorum eğer CR-V alırsam Sivas Honda Açılım da çalışan S.T. beyefendinin (ismini şu an anımsayamadım) yaklaşımının tercihimde çok ciddi etkisi olacak... Mayıs'ta 1.6 i-dtec 160 HP 4x4 Otomatik vites aracın bayiye geleceği ve lansmanında teste çağıracağını ifade etti... Aracın direksiyonuna geçtiğimde karar vereceğim, şimdilik en ciddi beklentim gelecek CR-V nin exclusive paketinde bütün ucuz tasarım hissine rağmen ön göğüs kaplama plastiğinin biraz daha yumuşak ve kaliteli gözüken farklı bir kaplama da olması ve fiyatının en dolu pakette 130 bin düzeyini aşmaması... Yoksa korkarım CR-V de pek mantıklı gözükmeyecek benim için... Hele bi mayıs gelsin bakalım, kim öle kim kala... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 10 Nisan 2015; 3:54:07 >




  • Bu arada başlığa konu aracın 21 Mayıs'ta Autoshow İstanbul 2015 te olacağı kesin, bir ihtimal fuardan önce aracın lansmanı yapılacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Honda doğru düzgün dış tasarım yapmaya başlarsa düşünürüz belki

    Sanirim Honda da sizi düsünmedigi için dogru duzgun tasarım yapmıyor.

    Honda geçmisten gunumuze özgün tasarımları ile dikkate çekmis bir markadır.
  • cemele C kullanıcısına yanıt
    evet özgün ama çöp

    hadi vtec'ciler eksileyin bakalım, şehir içi 10 litre yakmaya devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    evet özgün ama çöp

    hadi vtec'ciler eksileyin bakalım, şehir içi 10 litre yakmaya devam

    Klasik ön yargı ile yapılan elestiriler. Once tasarımdan simdide yakıt ekonomisinden sırada ne var?

    Evet sehir içi 10 lt yakıyor ama LPG için çok degil.

    42 lt Lpg ile sehir içi 375-400km arası istanbul içi yol yapıyorum bana oldukca makul geliyor.

    Aracın tasarımindan ve yakıtından ziyade elestirilecek baska yerleri var ama sen kullanmadan elestlirenlerden oldugun için bunları bilmessin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemele

    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    evet özgün ama çöp

    hadi vtec'ciler eksileyin bakalım, şehir içi 10 litre yakmaya devam

    Klasik ön yargı ile yapılan elestiriler. Once tasarımdan simdide yakıt ekonomisinden sırada ne var?

    Evet sehir içi 10 lt yakıyor ama LPG için çok degil.

    42 lt Lpg ile sehir içi 375-400km arası istanbul içi yol yapıyorum bana oldukca makul geliyor.

    Aracın tasarımindan ve yakıtından ziyade elestirilecek baska yerleri var ama sen kullanmadan elestlirenlerden oldugun için bunları bilmessin

    Sen seviyosan sorun yok hocam ben sevmiyorum aracın diğer kusurları ve eksikleri hakkindada az çok bilgi sahibiyim ama işini görüyorsa gereksiz tartismaya gerek yok ben kendi fikrimi belirttim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • müthiş bir kombinasyon olmuş, honda kalitesi ve marka imajı zaten tartışılmaz ama benim açımdan bu araç için sıkıntılı gördüğüm yönler;

    kasanın biraz hantal görünmesi ve gerektiğinden fazla hacimli olması( büyük bir şehirde yaşadığım için sıkıntılı), birde içerde dashboard ve kokpit tasarımını pek beğenmemem orta konsol ve göğüş çok uzak ve ayrı telden çalışıyor. ticari araç gibi duruyor. tabi bunlar göreceli düşünceler bunlar açısından sıkıntı duymayanlar için kusursuz bir araç gibi duruyor
  • şu an güncel kasadaki gibi küçücük ekranla gelmesinde...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    şu an güncel kasadaki gibi küçücük ekranla gelmesinde...

    Makyajlılarda 7 inç Android ekran standart olacakmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    0-100 değeri bence hüsran.160 bg 350 tork diyoruz demekki sütçü beygiriymiş.115 düz vitesi 130 bandına gelse bile yine çok fazla

    öncelike 0-100 düşündüğünün aksine bence çok iyi. araç 160 hp fakat 1.6 ve dizel.o tomatik vites olmasına karşın bence çok iyi hızlanma değer.
    aracın yüksekliğini ve ağırlığını katarsan çok iyi olduğunu anlarsın. neredeyse 1700 kg 520 d ile arasında 1 sn var birisi 2 litre birisi 1.6 lt
    olaya böyle bakarsan 0-100 hızlanması daha gözükür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    0-100 değeri bence hüsran.160 bg 350 tork diyoruz demekki sütçü beygiriymiş.115 düz vitesi 130 bandına gelse bile yine çok fazla

    öncelike 0-100 düşündüğünün aksine bence çok iyi. araç 160 hp fakat 1.6 ve dizel.o tomatik vites olmasına karşın bence çok iyi hızlanma değer.
    aracın yüksekliğini ve ağırlığını katarsan çok iyi olduğunu anlarsın. neredeyse 1700 kg 520 d ile arasında 1 sn var birisi 2 litre birisi 1.6 lt
    olaya böyle bakarsan 0-100 hızlanması daha gözükür.

    Önce verileri doğru alalım. 5.20d 7.7sn seğeri.Crv'nin 8-8.5 saniye arasında olmasını beklersim ben 160hp lik araca biniyorum diyebilmek için.Sizin için yeterlidir ama benim için değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer

    0-100 değeri bence hüsran.160 bg 350 tork diyoruz demekki sütçü beygiriymiş.115 düz vitesi 130 bandına gelse bile yine çok fazla

    öncelike 0-100 düşündüğünün aksine bence çok iyi. araç 160 hp fakat 1.6 ve dizel.o tomatik vites olmasına karşın bence çok iyi hızlanma değer.
    aracın yüksekliğini ve ağırlığını katarsan çok iyi olduğunu anlarsın. neredeyse 1700 kg 520 d ile arasında 1 sn var birisi 2 litre birisi 1.6 lt
    olaya böyle bakarsan 0-100 hızlanması daha gözükür.

    Önce verileri doğru alalım. 5.20d 7.7sn seğeri.Crv'nin 8-8.5 saniye arasında olmasını beklersim ben 160hp lik araca biniyorum diyebilmek için.Sizin için yeterlidir ama benim için değil

    1.7 tonluk ve 4 teker çekişli aktarmaya sahip aracın o değerleri yakalayabilmesi için 200 beygirin üzerinde bir motora ve performans odaklı şanzıman oranlarına sahip olması lazım... Hal böyle olunca belki yerden yüksekliği, süspansiyon sistemi, frenlerin elden geçmesi belki konfor, ekonomi ve arazi kabiliyetlerinden taviz verilmesi gerekebilir... Mevcut güç, tork, performans, tüketim değerleri aracın sınıfı (JJ), ağırlığı, aerodinamiği, boyutları dikkate alındığında gayet iyi ve piyasa ortalamasının üzerinde başarılı değerler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 0-100 karşılaştırılmasının mantığını çözmüş değilim hala. Hayırdır arazide jiplerlemi kalkılıyorda haberımız yok. 7 sn de 100 e çıkılmayınca hızlanılmıyormu. Spor araçlarda bakarsın anlarımda jiple aile aracıyla 0-100 un nesıne bakıyorsunuz kı teknolojısıne bakın şanzımanına bakın hangı motor kullanılmış neler eklenılmıs onlara bakın. Herşey bitti koca jipin hızlanma süresimi kafanıza takıldı.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.