Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.448
Cevap
34
Favori
180.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyatlar 9.990 daha az olsaydı bence özelliklerine göre harika bir araç olurdu.

    zf otomatik şanzıman ya arkadan itişli ya da 4x4 modellere takılabiliyor diye biliyorum bu sebeple 4x2 versiyonlarda otamatik seçeneği yok.

    yabancı inceleme sitelerde yerin dibine sokmuşlar aracı özellikle iç mekanın çağ dışı ve yol tutuşun çok kötü olduğu ayrıca otomatik vitesin biraz geç tepki verdiği söylenmiş(belki ilerde yazılımla düzelir) birde şöyle bir durum var yurtdısında vergiler bizdeki kadar saçma olmadıgından bu araç ile 2 litre dizel bmw x3 arasında çok fiyat farkı yok ama Türkiye de 2 kat fiyat farkı var bu sebeple yurtdısında eksi puan almıs olabilir.

    birde bu aracı qq ile kıyaslamayın farklı sınıf araçlar x-trail ile kıyaslanması lazım
  • ay61n A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bende aracı bekleyenlerdenim. Test aranını gelmesini bekliyorum. Aracın en öne çıkan özelliği 9 ileri Zf vites kutusu. Ve bu sistem ödüllü bir sistem. Yurt dışında nasini eleştirmişler anlamadım. Link verebilir misiniz?

    Fuarda inceledim. Diğer modeline göre arada çok fark var. İyi bir iş çıkarmışlar. Yetkililer aracın, teknolojisine, sessizliğine, otomatik vites konforuna ve tüketimine çok güveniyor.

    İlk gözlemlerim:

    *Tavan açılmıyor. (Açılan tavan sesi olmayacağı için iyi, ama benim gibi temiz hava hastaları için kötü.)
    *Otomatik açılan bagaj kapağına büyük bir cesaretle kafamı sıkıştırdım. Temas etti ama acımadan hemen uyarı verdi :) Güzel çalışıyor.
    *Arka da 1.78 boyda ve 88 kiloda 3 kişi rahat rahat oturduk. Aks tünelinin olmayışı ve derin koltuk konumlandırması çok feraf bir iç hacim sunuyor.
    *Ses sistemi ve multimedya ekranını çok beğendim. (Şuandaki aracım Mercedes A180. yani Mercedes'e göre beğendim.)
    *Fuarda kapıları kapattık, ses açtık ve gerçek dış sesi iyi emiyor. Ama motor sesini test sürüşünde dinlemek lazım.(X-Trail da en çok rahatsız olduğum motor sesiydi.)


    Fiyatının düşüneceğini sanmıyorum hele ki bu mevcut Dolar kuru ile. Ama artacağını da sanmıyorum çünkü 150.000 TL lerde 4X4 2.0 Dizel Subaru alabilirsiniz. 160-170 lere çıkarsanız Chrokee de alabilirsiniz. Yani piskolojik sınıra göre rakamlar çıkarılmış.

    Fuarda gördüğüm, benim gibi soran ve el sıkışan çoktu. Kanımca yıl sonuna kadar aracı bulmak kolay olmayacak. Önümüzdeki yıl için X-Trail da yeni 160 HP lik energy serisi (otomatik vites 4X4) bir model bekliyorum, bu araca rakip. Belki o biraz satışları kesebilir.

    Showroom gözlemim, araç kusursuza yakın. Ama elbette sürüş izlenimi, 4x4 performansı çok önemli. Son kararımı, oradaki gözlemlerimle vereceğim.

    Sevgiler.




  • Özellikle 1.6 ve 4 çeker olması ile araç rakipsiz.
    Bunu fırsat bilip fiyatını da ona göre yüksek tutuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Pek rakipsiz değil x-trail de 1.6 diel ve 4 çeker.

    Fakat otomatik 4 çeker 1.6 dersen o zaman olur. X-trail manuelde 4x4 veriyor sadece
  • Güzel araç ama o kabin içi kalitesine göre çok pahalı... En büyük avantajı şu kombinasyonu sunması; 1,6 litre dizel 160 beygir konvansiyonel otomatik şanzımanlı ve 4x4 bir araç... Bunun dışındaki bir çok özelliği fazlasıyla sıradan... Aracı detaylıca inceledim, yine de testi bekliyorum alma kararı verebilmek için, kabin içi malzeme kalitesi gayet sıradan ancak bakayım sürüş karakteri ve konforu nasıl, özellikle yol, motor, rüzgar sesi anlamında... Eski kasada silecek motoru sesi bile fazlasıyla kabin içinde idi, bakalım var mı gelişme...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak DEMİRAL B kullanıcısına yanıt
    http://www.autoexpress.co.uk/Honda/CR-V

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/honda/crv/suv/review

    http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/cr-v/first-drives/2015-honda-cr-v-16-i-dtec-160-auto-ex-review

    tam yeni araba alma arefesindeyim kalbim cr-v diyor mantık passat veya superb diyor bakalım sonu ne olacak
    umarım jant seçenekleri çok pahalı değildir çünkü executive ile gelen jantlar suvdan çok hybrit arabalara takılacak cinsten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ay61n

    http://www.autoexpress.co.uk/Honda/CR-V

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/honda/crv/suv/review

    http://www.autocar.co.uk/car-review/honda/cr-v/first-drives/2015-honda-cr-v-16-i-dtec-160-auto-ex-review

    tam yeni araba alma arefesindeyim kalbim cr-v diyor mantık passat veya superb diyor bakalım sonu ne olacak
    umarım jant seçenekleri çok pahalı değildir çünkü executive ile gelen jantlar suvdan çok hybrit arabalara takılacak cinsten

    Cidden executive ile gelen jantlar hiç olgun durmuyor, apaçi işi gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jant opsiyonu olsaydı keşke, şu jantlar daha güzel duruyor

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Jant opsiyonu olsaydı keşke, şu jantlar daha güzel duruyor

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik

     Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik


    Kesinlikle bu jantlar daha yakışmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 80000TL'den başlasaydı iyiydi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    80000 çok keşke 60000 den baslasaymis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60.000 çok... 40.000 den başlasaydı da benim civic le takasa girseydim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    60.000 çok... 40.000 den başlasaydı da benim civic le takasa girseydim..

    Hey gidi günler :)

    Sizin Civic otomatik FD6 idi değil mi ilk aldığınız günleri hatırlıyorum :)

    Çok atışıldı burda otomatik Civic ne yakar top speed i ne diye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    80000TL'den başlasaydı iyiydi.

    valla trol falan diyoruz adama ama bu kez haklı.

    yurtdışı fiyatlarına bakarsan aracın 85'den başlaması en dolu halinin 105 tl olması gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    80000TL'den başlasaydı iyiydi.

    valla trol falan diyoruz adama ama bu kez haklı.

    yurtdışı fiyatlarına bakarsan aracın 85'den başlaması en dolu halinin 105 tl olması gerekiyor.

    Ülkemizde ve forumda arabadan anlamayan ve sırf boşbeleş yorum yapan çok maalesef. 80000TL olması gereken doğru fiyat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali Dogukan kullanıcısına yanıt
    Evet aynen öyle :)
    Artık top speed yapma yaşlarını geçtik 40 ettik yaşı.. :)

    Çocuk da hala duruyor satmadım.
    Hala koy benzinini, değiştir yağını devam et durumunda. 70 bin oldu km'si ama 2009 model bir otomobil için yine de fena sayılmaz sanırım. Hala çok memnunum sayın kendisinden. Ben ona iyi bakıyorum o da beni üzmüyor :)

    Bakalım belki yaz sonu bahsi geçen oto 2016 CR-V için ya da 2013/2014 Evoque için yeni sahibine gönderebilirim. :)
    Bi gelsin şu CR-V ler teste çıkalım yorumlar düşsün forumlara, sonra değerlendireceğim. :)
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Yurt disinda aracin manuel vites ile otomatik vites arasındaki fark ne kadar hocam? premium donanima göre dusunursek 126-109 17k fark var bizde.Buda 5300euro gibi bir para yapiyor.(Bunu gercekten merak ediyorum yani otomatik oldugu icin bunuda bize geçirmeye mi calismislar) Aracin fiyati zaten pahali 2.0 subaruya bakinca anlasiliyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Yurt disinda aracin manuel vites ile otomatik vites arasındaki fark ne kadar hocam? premium donanima göre dusunursek 126-109 17k fark var bizde.Buda 5300euro gibi bir para yapiyor.(Bunu gercekten merak ediyorum yani otomatik oldugu icin bunuda bize geçirmeye mi calismislar) Aracin fiyati zaten pahali 2.0 subaruya bakinca anlasiliyor zaten.

    1800 sterlin fark var.

    http://www.honda.co.uk/cars/cr-v/build-your-cr-v/

    kuga titanium x 1.5 benzinli otomatik ile fiyatı birebir aynı yurtdışında.

    http://www.ford.co.uk/ConfigureyourCar/KUGA/Zetec

    kugatürkiye'de 85'e alınıyor titanium olarak.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayilerin tam para kazanacağı model işte... Araçlar yoldaymış, haftaya bayi teste çağırdı...

    Bir çok açıdan detaylıca inceledim aracı. Sadece sürerek tecrübe etmek kaldı... genel itibariyle kanaatim;

    Türkiye şartları için mevcut açıklanan fiyatların temiz bir 10 bin fazlası var... Özellikle ön göğüsteki malzeme kalitesi kesinlikle bi tık daha iyi olmalıydı. Kabin içine sert plastik ve klasik tasarım hakim. Almanlar bu konudaki standartları eskiden beri çok yukarı taşıdılar Japonlar çok yavaş geliyor. Nissan X-Trail in döşemelerindeki işçilik bundan daha iyiydi. Nissan Bayileri XTrail in olabilecek bütün opsiyonlarla dolu şekilde dizel otomatik halini 135 e bırakıyorlar. Üstelik 7 koltuk olabiliyor, cam tavanı açılabiliyor, araçta 4 yönde kamera var v.s Crv den en büyük eksiği 4 çeker olmayışı ve motorun 130 beygir oluşu... Diğer bir çok konuda XTrail daha dolu.

    Ayrıca Crv nin Executive paketteki jantlar gerçekten çirkin, genelde genç modifiyecilerin istediği türden. Çok daha şık, sade ve ağır başlı (cool) bi jant modeli seçilmeliydi. Arabayı hafif göstermiş. Bu jantları gördüğümden beri aynısını düşünüyorum.

    Birde executive donanım seviyesinde en azından passatta arka koltuktaki gibi bi 220V/180Watt priz olmalıydı. Ciddi eksik olmuş. Ayrıca arka kol dayama çok basit duruyor. Orta konsoldaki bardaklık tasarımı ufak detaylarla daha şık ve kullanışlı olabilirdi, bardak ayraçları bildiğin mandal plastiğinden yapılmış oyuncak gibi. Torpido gözünün içine 3 kuruşluk bi kumaş kaplasalar, algıyı olumlu yönde çok ciddi etkilerdi, şu haliyle malzeme kalitesi itibariyle leğen gibi. Bu arada deri koltuk döşemelerin malzemesinde sıkıntı yok ama bence işçilikte basite kaçılmış, daha özenli olabilirdi. Öyleki deri aslında daha elit durabilecekken sırf bu işçilikteki özensizlikten ötürü alcandra-deri olan alt donanımdaki döşemeler daha şık duruyor. Japonlarda yine klasik ama kaput içi motor kısmı plastik kapaklarla kapatılabilirdi.

    Yinede bütün bunlara rağmen alternatiflerim arasında var. En çekimser kaldığım tarafı fiyatı... Bu rakamlarla premimum hissettirmeyen kalite algısıyla gerçekten hiç uygun değil.

    Herneyse sürüş tecrübesinden sonra daha detaylı yazarım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.