C

Binbaşı
08 Temmuz 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme
Toplam: 28 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Almanya satış fiyatları;

5.20D 47 bin 600 EURO
5.30i 50 bin Euro

Türkiye Fiyatları;

5.20D 404 bin TL= 103 bin EURO
5.30i 326 bin TL= 83 bin euro

Almanya'da dizel 3 bin euro daha ucuzken Türkiye'de 20 bin euro daha pahalı.Bu fiyat saçmalığını çıkıp açıklayacak birisi var mı? Yoksa gerçekten bu ülkede bu kadar keriz çok mu?
Saçma sapan araba fiyatlarına DSG farkıda eklenince tablo böyle.Yeni GOLF 1.0 TSİ DSG 100 bin TL buna birisi şaka demeli. Dizel manuel 105 bin TL otomatik 116 bin TL.

Buna ek olarak;

-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Trendline 114.300,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Trendline 140.000,00 TL

-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Comfortline 135.200,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Comfortline 153.200,00 TL

-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Highline 157.100,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Highline 175.000,00 TL

Trendline donanımında 26 bin TL'yi açıklayabilen bence Uzay projelerine katılmalı.

Bunun dışında 18 bin TL otomatik manuel farkı komediden başka bir şey değil.

Yorum sizlerin..
Yeni çıldırmış fiyatlara göz gezdirirken Vw Passat için gözlerimi adeta yuvasından çıkaran bir şey gördüm.Buyrun sizde bakın;

-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Trendline 114.300,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Trendline 140.000,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Comfortline 135.200,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Comfortline 153.200,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Highline 157.100,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Highline 175.000,00 TL

DSG farkı;

-Trendline için 26 BİN TÜRK LİRASI
-Comfortline için 18 BİN TÜRK LİRASI
-Highline için 18 BİN TÜRK LİRASI

Şimdi çıkıp VW fanları açıklasın bu durumu.Vw sevdiğim bir markadır fakat trendline'daki farkı acaba ben mi yanlış hesaplıyorum diye hesap makinasından yaptım.
DSG için 18 bin tl hadi DSG'yi bıraktım otomatik manuel farkını anlamak
Yeni çıldırmış fiyatlara göz gezdirirken Vw Passat için gözlerimi adeta yuvasından çıkaran bir şey gördüm.Buyrun sizde bakın;

-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Trendline 114.300,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Trendline 140.000,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Comfortline 135.200,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Comfortline 153.200,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS Manuel Highline 157.100,00 TL
-Passat 1.6 TDI BMT 120 PS DSG Highline 175.000,00 TL

DSG farkı;

-Trendline için 26 BİN TÜRK LİRASI
-Comfortline için 18 BİN TÜRK LİRASI
-Highline için 18 BİN TÜRK LİRASI

Şimdi çıkıp VW fanları açıklasın bu durumu.Vw sevdiğim bir markadır fakat trendline'daki farkı acaba ben mi yanlış hesaplıyorum diye hesap makinasından yaptım.
DSG için 18 bin tl hadi DSG'yi bıraktım otomatik manuel farkını bu kadar yüksekken almak yorumlar sizin.
Anadolu yakasında önerebileceğiniz iyi bir Mercedes ustası arkadaşlar varsa tavsiyelerini bekliyorum. Bir arkadaş forumda yazmış iyi birisi diye aradım salıncak burcu değişimi için normalde salıncak burcu tek başına değişirken adam bana "abi
Sürekli Gürcistan'dan şöyle araba getiriliyor şöyle ucuz böyle kolay diyenler için bu işin özünü açık ve net yorum yapmadan bilen birisi yazabilir mi? Kesin bilgi olarak dursun burada.

Gürcistan'da herhangi bir Türk vatandaşına ruhsat çıkabildiği bu sayede 6 ay yurt dışında kalmana gerek kalmadığı gibi söylemler var.

Önce aracın ruhsatı kayboldu diyip Gürcistan'da ruhsatı senin adına çıkarmaları vs.vs. gibi şeyler ile yasal gibi gösteriliyor.

Son olarak diyelim ki ruhsat bizim adımıza bunun Türkiye'deki riski nedir?
Verildiyse takip edemedim fakat öncelikle Yeni Audi A5 coupe ve sportpack e 1.4 TFSİ 150hp motor gelmiş. Öncelikle burda Audi'yi rekabet açısından kutluyorum.Özellikle Yeni E serisinin fiyatlarından sonra Yeni E Coupe 350 bin TL Civarı olacaktır muhtemelen. Yeni Audi A5 coupe ise 220 bin TL. C180 AMG 220 olduğu memlekette bence fiyatı uygun olmuş. Uygun derken arkadaşlar saldırmasın hemen; Audi A3 sedan 1.0 TFSİ 150 bin TL olmuş arkadaşlar şaka değil.1.0 motorun vergi avantajı falan hikaye yani. Anlamadığım durum ise A4 1.4 TFSİ ile Yeni A5 coupe nin fiyatlarının aynı olması.Burdaki fiyatlamayı anlamak zor.
Araç ile düz yolda giderken tümsekten geçerken veya çukura girdiğimizde herhangi bir sorun yok.Ses sadece yokuş aşağı inerken frene bastığımda durmaya yakın lokurtu şeklinde geliyor.Ya da yokuş aşağı direksiyonu çevirince aynı ses geliyor.Normal dururken direksiyonu çevirdiğimde son kısma gelince aynı sesi yapıyor.Araç ağırlığı öne geldiğinde ama genelde bu sesi yapıyor.Sizce sebebi ne olabilir? Amortisör takozları geldi aklıma ama başka bir şey olabilir mi?
Yeni ötv zammını bahane eden 2.elcilerle karşılaşan var mı? Bunlara karşı nasıl mücadele ediyorsunuz.Adam bir gün önceki fiyatına 7 bin TL üstüne yazmış birde pişkin pişkin biliyorsunuz ötv arttı diyor.Araç 5 yaşında bu arada.ÖTV arttıda sana mı arttı.2015 olsa neyse.Şaka gibi bir ülkedeyiz herkes çakal olmuş
İstanbul'da ikamet ediyorum.Ankara'dan araç alınacak.06 kalsın istemiyoruz.Plaka değişikliği yapılacak.Süreç hakkında bilgisi olan var mı? Özel plaka istiyoruz çünkü.Muameleci mi ayarlamak gerekir kendimiz halledebilir miyiz?
Hakkında
Konum: İstanbul,Ataşehir
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 8 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 1.303
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.453
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 254.669 (Bu ay: 561)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 780 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.