Şimdi Ara

Yeni Focus-Yeni C4(sadece dayanıklılık Hangisi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biliyorum bu iki araç ile ilgili birçok karşılaştırmalar açıldı çoğunu bu siteden ve başka sitelerden okudum. Yanlız benim için kriter olan konuda fazla bilgi alamadım
    İnşallah bu hafta araç alacağız yanlız bu ikisi arasında kaldık
    Focus TDCI Style paket
    C4 1.6 Dizel 112hp comfort plus paket
    ikisinin donanımı birbirine yakın
    Benim için tek önemli olan araç içine tıkırtı gelmemesi birde dayanıklılık iç aksam olsun alt takım olsun SADECE bu konularda hangisini seçmeliyim

    Bu iki aracıda kullanan arkadaşlar yorumlarını yazarsa sevinirim
    Teşekkürler



  • takip
    ?
  • Focus al keyfine bak
  • al focusu keffine bak
  • ben iki aracıda test ettim ve baya bi içlerini anceledim (ne kadarda olsa sadece bayide baktım, kullanıcısı değilim) şahsi kanaatim c4ün daha dayanıklı göründüğüdür. özellikle iç mekanını daha özenli buldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phoenix

    Arkadaşlar biliyorum bu iki araç ile ilgili birçok karşılaştırmalar açıldı çoğunu bu siteden ve başka sitelerden okudum. Yanlız benim için kriter olan konuda fazla bilgi alamadım
    İnşallah bu hafta araç alacağız yanlız bu ikisi arasında kaldık
    Focus TDCI Style paket
    C4 1.6 Dizel 112hp comfort plus paket
    ikisinin donanımı birbirine yakın
    Benim için tek önemli olan araç içine tıkırtı gelmemesi birde dayanıklılık iç aksam olsun alt takım olsun SADECE bu konularda hangisini seçmeliyim

    Bu iki aracıda kullanan arkadaşlar yorumlarını yazarsa sevinirim
    Teşekkürler

    Sonuçta bu araçlar yeni ve uzun vadede hagisi daha dayanıklı olur sorusunun cevabını vermek tahminden öteye geçemez lakin eski C4 ile Focus 2'yi kıyaslayarak doğru bir tahmin yürütmüş oluruz. Focus 2'ler de malum km'si ile en çok oynanan araba yani şu anda piyasada minimum 200 bin deki aracı 90-100 bine indirip satıyorlar. Buna rağmen bile aynı km de gözüken bir C4'e oranla Focus daha sağlam oluyor. Düşünün yani aradaki farkı. Ford'un diğer modelleri de öyle. Zaten bu konuda Ford ün salmıştır. Sağlamlık ve yürüyen aksamın dayanıklılığı konusunda Ford 1 numara.
    Aynı durum elektronik aksam içinde geçerli. Her türlü dayanıklılık konusunda Focus çok daha iyi. Bu konuda gönlünüz rahat olsun.




  • Focus al anı yaşa abi.
  • Tıkırtı ne alsanız gelir. Yürüyen aksam olarak Ford daha iyidir. Zaten Fransızlar genel olarak biraz daha zayıftır. Daha düz yollara, kibar kullanıma göre yapılmıştır.
  • hangisine iyi bakim yapar, iyi kullanirsaniz o daha dayaniklidir. citroenin fazla elektonik olmasindan bu yonde sikayetler lolabilir.
  • bencede focus
    bende grand cmax le citroen c4 picasso arasında kalmıştım her ikiside 7 kişilikti ama uzun araştırmalarım sonuncu tercihimi cmax ten yana kullandım... bir kere ford kalite sağlamlık ve güven hissi veriyor, ve en önemli özelliğide yol tutuşlarıdır
  • Focusu bilmiyorum.

    C4 gayet iyi bir otomobil. İlk göze çarpan özelliği sessiz oluşu. Amortisörlerin sesli olduğuna dair eleştirler var. O konuda yorum yapamam, bilgi sahibi değilim. İki aracın da dizel motorları hemen hemen aynı. Az tüketen, güvenilir motorlar.

    Citroen fiyat/donanım açısından çok daha cazip.
    Bir önceki kasa C4 lere bakarsanız Citroenin oldukça sağlam araçlar yaptığını görebilirsiniz. Kolay kolay yıpranmıyorlar.
    Bildiğim kadarıyla Citroen'in servis ve bakım maliyetleri daha uygun.

    Focusun temel üstünlüğü sportif kullanıma daha uygun olması. Onun dışında ben C4'ü tercih ederim.
    C4'ün içi çok iyi ve tekrar ediyorum: normal yol kuşullarında çok sessiz bir otomobil.
    C4 ün bagajı focusa göre çok büyük.

    Özetle, sanssızlık hariç iki otomobilin de sağlamlığı benzer olacaktır.
    Eğer ki 50 sen falan kullanıp antikaya döünüştürmeyecekseniz sağlamlığı kafaya takmaya gerek yok.
    Hangisini beğeniyorsanız onu tercih etmeniz en mantıklısı bence. Çünkü diğer kriterler çok güçlü değil.


    arz ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 11 Mayıs 2012; 23:15:59 >




  • Yeni kasa focusu bilmem ama eskisi renault symbol den bile daha gürültülü :) fordun mondeo su harici izolasyonu olan aracı pek yok, citroene gelince yeni c5 ve c5 ler harici araçlarının genel olarak elektronik ve işçilik-malzeme zaafı olduğunu biliyorum, eğer yeni kasa mondeo gibi focusta izolasyon yapılmışssa tahminimce golfften bile çok daha sessizdir-citroen c4 yenisini bilemem-derdiniz illa sessizlik ve konforsa zaten 2.elde yeni kasa mondeo veya c5 alın derim veya en kötü laguna III terci edin yoksa bu sınıf araçta okadar aşırı konfor beklemeyin.Fordun yapısı gereği otomobilleri 1.000.000km ye ulaşabilir-hergün marş basan motor ve ayağı dengeli olan sürücü yağ bakımı ve periyodik bakıllar harici egsozt değiştirmeden 500.000km yi görür ve o egsozt yine değişmez ama yazdığım gibi mekanik bir araç her gün marş basp hareketli parçalar hareketlendirmeli. Fordun isveçteki çelik madenlerinden birine sahip olduğnu bildiğimden dolayı zaten şasidir vesaire üretimlerinde sorun çıkarmıyacağı aşıkar fakat yazdığım gibi normalde izolasyon fakiriydi bu yeni kasa festa ve focusta değişecek dendi-sahibi olmadığımdan dolayı bilemem-ancak önceki kasa fiesta-c-max-focus ve tüm mondeo kasaları için yorum yapabilirim hatta şöyle yazarım 79 model Alman Ford taunusun izolasyon ses izolasyonu 2012 yekadar üretilen fiesta-focus-cmax lerden daha iyidir. Mondeolarda izolasyon iyi diğer modellere göre birazdaha para harcamışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    Yeni kasa focusu bilmem ama eskisi renault symbol den bile daha gürültülü :) fordun mondeo su harici izolasyonu olan aracı pek yok, citroene gelince yeni c5 ve c5 ler harici araçlarının genel olarak elektronik ve işçilik-malzeme zaafı olduğunu biliyorum, eğer yeni kasa mondeo gibi focusta izolasyon yapılmışssa tahminimce golfften bile çok daha sessizdir-citroen c4 yenisini bilemem-derdiniz illa sessizlik ve konforsa zaten 2.elde yeni kasa mondeo veya c5 alın derim veya en kötü laguna III terci edin yoksa bu sınıf araçta okadar aşırı konfor beklemeyin.Fordun yapısı gereği otomobilleri 1.000.000km ye ulaşabilir-hergün marş basan motor ve ayağı dengeli olan sürücü yağ bakımı ve periyodik bakıllar harici egsozt değiştirmeden 500.000km yi görür ve o egsozt yine değişmez ama yazdığım gibi mekanik bir araç her gün marş basp hareketli parçalar hareketlendirmeli. Fordun isveçteki çelik madenlerinden birine sahip olduğnu bildiğimden dolayı zaten şasidir vesaire üretimlerinde sorun çıkarmıyacağı aşıkar fakat yazdığım gibi normalde izolasyon fakiriydi bu yeni kasa festa ve focusta değişecek dendi-sahibi olmadığımdan dolayı bilemem-ancak önceki kasa fiesta-c-max-focus ve tüm mondeo kasaları için yorum yapabilirim hatta şöyle yazarım 79 model Alman Ford taunusun izolasyon ses izolasyonu 2012 yekadar üretilen fiesta-focus-cmax lerden daha iyidir. Mondeolarda izolasyon iyi diğer modellere göre birazdaha para harcamışlar.

    ben 2012 model yeni cmax kullanıcısıyım, bende sizin dediklerinizin tam aksine izolasyon olayı mükemmel diyorum, eski kasaları bilemiyecem belki izolasyon iyi olmayabilir ama yenilerde düzeltmişler, aracım dizel oldugu halde oldukça sessiz, hatta yanıma binen arkadaşlar bu benzinlimi diye soruyolar
    aracın altını lifte kaldırdığımda inceledim ses alabilecek olan yerlere sarımtırak izolasyon malzemesi püskürtülmüş ayrıca kapı içlerinde ve yan saçlarda siyah izolasyon malzemeleri gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    Yeni kasa focusu bilmem ama eskisi renault symbol den bile daha gürültülü :) fordun mondeo su harici izolasyonu olan aracı pek yok, citroene gelince yeni c5 ve c5 ler harici araçlarının genel olarak elektronik ve işçilik-malzeme zaafı olduğunu biliyorum, eğer yeni kasa mondeo gibi focusta izolasyon yapılmışssa tahminimce golfften bile çok daha sessizdir-citroen c4 yenisini bilemem-derdiniz illa sessizlik ve konforsa zaten 2.elde yeni kasa mondeo veya c5 alın derim veya en kötü laguna III terci edin yoksa bu sınıf araçta okadar aşırı konfor beklemeyin.Fordun yapısı gereği otomobilleri 1.000.000km ye ulaşabilir-hergün marş basan motor ve ayağı dengeli olan sürücü yağ bakımı ve periyodik bakıllar harici egsozt değiştirmeden 500.000km yi görür ve o egsozt yine değişmez ama yazdığım gibi mekanik bir araç her gün marş basp hareketli parçalar hareketlendirmeli. Fordun isveçteki çelik madenlerinden birine sahip olduğnu bildiğimden dolayı zaten şasidir vesaire üretimlerinde sorun çıkarmıyacağı aşıkar fakat yazdığım gibi normalde izolasyon fakiriydi bu yeni kasa festa ve focusta değişecek dendi-sahibi olmadığımdan dolayı bilemem-ancak önceki kasa fiesta-c-max-focus ve tüm mondeo kasaları için yorum yapabilirim hatta şöyle yazarım 79 model Alman Ford taunusun izolasyon ses izolasyonu 2012 yekadar üretilen fiesta-focus-cmax lerden daha iyidir. Mondeolarda izolasyon iyi diğer modellere göre birazdaha para harcamışlar.

    ben 2012 model yeni cmax kullanıcısıyım, bende sizin dediklerinizin tam aksine izolasyon olayı mükemmel diyorum, eski kasaları bilemiyecem belki izolasyon iyi olmayabilir ama yenilerde düzeltmişler, aracım dizel oldugu halde oldukça sessiz, hatta yanıma binen arkadaşlar bu benzinlimi diye soruyolar
    aracın altını lifte kaldırdığımda inceledim ses alabilecek olan yerlere sarımtırak izolasyon malzemesi püskürtülmüş ayrıca kapı içlerinde ve yan saçlarda siyah izolasyon malzemeleri gördüm.

    2012 araçları bilemiyorum-hali haırda 2005 2.dönem C-max GHIA-GP 1.6 TI-VCT sürümü durmaktadır sunrooflu olmasına rağmen kapı panzilotlarının içi boş sadece çelik saç kapaklar ve plastik panzilot var-lifte kaldırıdığımdada sadece ısı izolasyonu olan kaplamalar mevcut-kısaca otomobil paspaslarının altındaki sadece arka koltuklara kadar giden ince halı harici izolasyonu yok. 98e kadar olan mondeoların tümünü kullandım -trend donanımları hariç tümünü söktüm tümünde zolasyon vardı ve döşeme kaliteside oldukca farklıydı.
    2012 konusunda yorumum yok-mondeo dan ders alıp birşeyleri değiştirmiş olma ihtimalleri çok yükske çünkü opel corsada bile izolasyon sunuyor buna vw polo dahil. Citroende ise c5 in iyi olduğunu tecrübeyle sabitim. Bu arada TDCI motorlar zaten içerie CDTİ motor gibi ses yapmaz veya fiatın araçları gibi içerde traktör hissi uyandırmaz düşük devirde.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.