Şimdi Ara

Yeni Focus 2018 geyik testi km77

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
8.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Focusun km77 den geyik testi yüklendi. 83km hızda dahi duygulandıracak derecede iyi



    Birde bu multi link falanda değil birde eğimli Torsiyon galiba 00:29 da bir Torsiyon kelimesi geçiyor videoda anlatırken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sight -- 9 Kasım 2018; 15:46:30 >







  • Torsiyonlu arac kotu yol tutacak diye bi kaide yok zaten suspansiyon sertlestikce iyi yol tutar multilink hem daha yumusak hemde daha iyi yol tutacak fiziki limitlere sahiptir torsiyona gore ayni damping oranlarinda. fakat daha sert bi arka suspansiyon tasarlarsin ayni yol tutusun olmasi icin torsiyon sisteminde konfordan feragat ederek . E peki sonuc olarak torsiyon multilinkden daha sert olursa ancak onun kadar yol tutabilir gibi bir durum ortaya cikar
  • Canavar gibi maşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usmanoguz

    Canavar gibi maşallah
    Fiyatıda canavar

    Ötv indirimi geldi bi sorim fiyatlari ne olacak diye satıs temsilcisi ust paket dizel otomatik 200.000 üzerinde olacak dedi.
  • Aynı testten Peugeot 308 dd 83 km ile zorlanmadan geçti.
  • Araç ilk çıktığında güzel gelmemişti ancak bu kombinasyon cidden çok güzel.
  • Aléister Crowley kullanıcısına yanıt
    Fiyatına diyecek yok tabi. Ne yazık ki bi kaç ayda inanılmaz fakirleştik ve C sınıfı bile hayal oldu. Ben de 2015 dizel ototmatik var. Sıfır almıştım, bir daha almam zaten istesem de alamam
  • castinyo kullanıcısına yanıt
    Şimdi burda 308'e ya da başka modele laf atan mı oldu. 308 de güzel araba geçer tabi
  • Focus un tek albenili yanı bi bu kaldı. Alınası bir araç değil artık.
  • Testteki araç torsiyonlu bir de.

    Bu renk, bu jantlar ve ST-Line paket ile araç ateş ediyor resmen.
  • Meksikalı test ekibi, bana amatör geldi,, focus testi yapsaydı iyi olurdu,,

  • Torsiyonlu arac kotu yol tutacak diye bi kaide yok zaten suspansiyon sertlestikce iyi yol tutar multilink hem daha yumusak hemde daha iyi yol tutacak fiziki limitlere sahiptir torsiyona gore ayni damping oranlarinda. fakat daha sert bi arka suspansiyon tasarlarsin ayni yol tutusun olmasi icin torsiyon sisteminde konfordan feragat ederek . E peki sonuc olarak torsiyon multilinkden daha sert olursa ancak onun kadar yol tutabilir gibi bir durum ortaya cikar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 9 Kasım 2018; 21:55:1 >
  • Torsiyonu bile güzel yol tutuyorki bağımsız ile sürüş zevki bir başka olur. Torsiyon yerine bağımsız kullanılsaydı sol on tampon yere yapışacak gibi olup sağ arka tekerlek havaya kalkmazdı daha fazla güven hissiyatı verirdi.



    Ford birçok kullanıcının ihtiyacı olmayan bağımsız süspansiyon yerine golf gibi iç kabine yatırım yapmayı tercih etmiştir.
  • Herhangi bir ford modeli için gereksiz bi test şaşılacak bir durum yok. Mk1 focusta soksanız mondeoda soksanız sonuç her zaman bellidir.

    Bu bir ford klasiğidir.
  • Ha bire HB yokmu bunun Sedanı.
  • Yolda bakıp bakıp iç geçireceğim bir model daha Fiyatı kim bilir ne olur.
  • Ekstradan bir fark yoksa tam bağımsızla fark olmaz bu durumlarda, en azından hız olarak. Hatta tam bağımsız model daha ağır arka aksın etkisiyle muhtemelen bu hızla tamamlayamaz. Tam bağısmız süspansiyon böyle işler için değildir şunu bir izah edemedik gitti.

    Şunu da söyleyim bana 308 kadar keskin gelmedi hal tavır olarak. Peugeot parkurdan da daha hızlı çıkıyordu, fakat yine de harika sonuç, Esp'nin müdahalesi de agresif değil.
  • Bende ülkemize nedense getirilmeyen 1.0 üç silindirli 130 bg Turbo civic koyayım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 9 Kasım 2018; 20:4:31 >
  • AO A kullanıcısına yanıt
    Ultra alaturka
  • Gayet stabil dönmüş fakat 83 ile dönüşte esp müdahalesi fazla ve araç slalomdan çıkarken meredeyse durma noktasına gelmiş. Çıkış hızı açısından 308i daha iddialı buldum. Onun haricinde ford ve focus klasiği, yol tutuş standart.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.