Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil
5 sn
9.828
Cevap
141
Favori
689.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 21 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1236
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 41
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 17
  • Favoriye Eklediklerim 141
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yargicc (608 mesaj) YSF_023 (346 mesaj) lojistisyen (310 mesaj) apokhan (285 mesaj) celebic (284 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3094 mesaj) Mobil (4672 mesaj) Tablet (345 mesaj) Mini (509 mesaj) Uygulama (442 mesaj)
  • @
12 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Aegea >> YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1318 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    FİAT EGEA KULLANICILARI VE BİLGİLERİ

    erka1907 1.4 Urban Benzinli Bulut Beyazı 49.750
    bilalkay 1.6 Lounge M.jet 2015 67.250
    mehmetcank 1.3 Urban Alev Kırmızısı M.jet 2015 57.000


























    Fiat’yn yeni kompakt sedany Aegea proje ismiyle, Ystanbul Autoshow 2015 kapsamynda görücüye çykarak tüm dünyaya ayny anda tanytyldy.

    Sedan konseptinde geli?tirilen bu yepyeni araç, geni? iç hacim sunmanyn yany syra ?yk stili ile göz dolduruyor. Projenin ismi, Türkiye’yi batyya ba?layan Ege Denizi’ne atyfta bulunuyor. FCA –Fiat Chrysler Automobiles- tarafyndan stratejik olarak her zaman büyük önem ta?yyan Türkiye’ye bir övgü niteli?i ta?yyor.

    Fiat’yn merakla beklenen yeni kompakt sedanynyn dünya ön gösterimi, 2015 Ystanbul Autoshow’da gerçekle?tirildi. FCA Stil Merkezi ve Tofa? Ar-Ge tarafyndan geli?tirilen ve EMEA (Avrupa-Ortado?u-Afrika) bölgesinde 40’tan fazla ülkede satylmak üzere üretilen yeni kompakt sedan, böylece ilk kez Ystanbul’da görücüye çykmy? oldu. Fiat, ilk lansman için Ystanbul Otomobil Fuary’ny seçerek projeye verdi?i Aegea ismiyle do?u ile baty arasynda sembolik bir köprü kurarak, Türkiye pazarynyn FCA stratejilerindeki önemini vurgulamy? oldu. Marka böylelikle1968 yylynda Fiat Grubu ve Koç Holding arasynda ba?lamy? olan ortak giri?imi de bir kez daha gururla taçlandyrdy.

    Yeni kompakt sedan, EMEA bölgesinde varly?yny güçlendirmek isteyen Fiat için anahtar niteli?inde stratejik bir rol üstleniyor. Otomobilin mükemmel konforu, geni? bagaj hacmi, motor gamy ve etkileyici stili sayesinde Fiat, Türkiye’de kompakt sedan synyfyndaki liderli?ini daha da güçlendirecek. Göz alycy tasarymy, zengin donanym seçenekleri, iddialy kabin geni?li?i ve yük kapasitesiyle de ön plana çykan yeni kompakt sedan, Ytalyan tarzy konfor, verimlilik ve teknolojinin muhte?em bir kombinasyonu olarak Fiat’yn bu hedefinde ba?rolü üstleniyor.

    Ytalyan tarzy

    Ytalya’da bulunan FCA Stil Merkezi’nde tasarlanan ve FCA’in Avrupa’daki en önemli iki ürün geli?tirme merkezinden biri olan Tofa? Ar-Ge ile birlikte geli?tirilen Fiat’yn yeni kompakt sedany, üç yyl süren geli?tirme sürecinde projede çaly?an 2000’den fazla ki?iden olu?an bir ekip tarafyndan hayat buldu.

    Sedan modellerin genellikle en ba?tan hatchback araçlara bagaj bölümü eklenerek tasarlanmasynyn aksine Fiat’yn bu yeni modeli, en ba?yndan itibaren “Sedan” formunda tasarlandy?y için güçlü ve uyumlu hatlara sahip. Fiat’yn yeni sedanyna yandan bakyldy?ynda farlardan ba?layyp arka aydynlatma grubuna uzanan belirgin biçimdeki hat ve cam yüzeyler, ferahlyk ve geni? iç hacim duygusu vererek için dinamik bir görünümü garantiliyor. Arka bölümde göz alycy tasarymly aydynlatma grubu ve uyumla tasarlanmy? bagaj bölümü Ytalyan estetik anlayy?yny ortaya koyuyor. Ön bölümde ise kasly görünüme sahip motor kaputunun tavana uzanan keskin çizgileri aracyn güçlü karakterini ortaya koyuyor. Ön yzgara, aydynlatma grubu ile bütünle?ik bir yapyya sahip. Krom kaply detaylar, orijinal ve benzersiz bir grafik desenle Fiat logosunu destekliyor.

    Synyfynyn zirvesinde iç hacim ve bagaj kapasitesi

    Yeni Fiat Aegea projesi, geni? iç hacim ve uyumlu çizgileri biraraya getirerek güzellik ve fonksiyonelli?in kusursuz birle?imini ortaya koyuyor. Yeni modelin 4.5 metrelik uzunlu?u, 178 cm geni?li?i, 148 cm yüksekli?i ve 264 cm aks araly?y aracyn iç geni?li?i hakkynda fikir veriyor. Tüm bu boyutlar 5 yeti?kini konforla a?yrlayabilen ya?am alany ve 510 litreyi a?an bagaj hacmini ayny çaty altynda bulu?turuyor.

    Dayanykly ve verimli motorlar

    Yeni Fiat Aegea projesi, dayanykly, yakyt tüketimi bakymyndan tutumlu ve yüksek performansly motor seçenekleri ile donatylacak. 95 – 120 HP arasynda güce sahip, hem manuel hem de otomatik ?anzymanla tercih edilebilecek iki Multijet II turbo dizel ve iki benzinli motor, yeni sedanynyn kaputu altynda görev yapacak. Özellikle dizel motor seçenekleri 100 km’de ortalama 4 litrenin altynda yakyt tüketimiyle son derece tutumlu bir performans ortaya koyuyor.

    Uconnect ™: teknolojide son nokta

    Yeni Fiat Aegea, hem sürücünün hem de yolcularyn hayatyny kolayla?tyran sayysyz yaratycy çözüme sahip olmasyyla daha yollara çykmadan dikkat çekmeyi ba?aryyor. 5 inç renkli dokunmatik ekrana sahip Uconnect ™ multimedia sistemi; Bluetooth ba?lantysy, müzik çalar, metin okuma ve ses tanyma özelliklerinin yany syra, iPod uyumlu AUX ve USB portlary, ve direksiyondan kontrol özelliklerini sunuyor.

    Dünya çapynda bir üretim ve Ar-Ge merkezi: Tofa?

    Yeni Aegea, geçti?imiz yarym asyr boyunca Fiat markaly binek ve ticari araçlary üreten Bursa’daki modern tesisten yollara çykacak. Yyllyk 400.000 araç üretim kapasitesine sahip olan Tofa? fabrikasy, halihazyrda Türk pazary için araçlar ve ihraç edilmek üzere geni? bir yelpazede pek çok Fiat modelini ba?aryyla üretiyor. Halen üretilen Linea, Fiorino ve yeni nesil Doblo bu modeller arasynda yer alyyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Arkadaşlar biz aracı 1 ay önce aldık.araç 1.6 Dizel olan 120BG ve URBAN paket.Öncelikle çok fazla araç geçmişi olan biri değilim.İlk arabamız Toros idi.(araba sürmeyi onda öğrendim) sonra sıfır olarak Dacia LOGAN(babam benden habersiz almıştı) 3 yıl sonra onu sattırıp 2011 Chevrolet Cruze LT Plus Benzin+LPG aldık.Aracı tüm çevrelerden gelen olumsuz bildirimlere rağmen ben aracın gerçek yorumlarına göre(bizzat kullanarak da) zorda olsa aldırdım.1 yıl sorunsuz kullandık ve sonrasında babam artık ilerde zarar edersin satalım ve sıfır araba alalım teklifiyle zarar etmeden sattık.Bu araçların dışında kısa süreli de olsa BMW 116d, VW Jetta otomatik,Megane 2 Dizel, Ford Fiesta Dizel sürdüm.Daha önce FIAT almamıştık ve açıkçası eskiden beri araçlara bakınca da bana çok sıcak gelmiyordu ama yeni çıkacak EGEA da farklı birşey yaptıklarını açıkça gösteriyordu.FIAT bayisinden bir tanıdık da olunca en azından bir bakalım diyerek ordan başladık.Araç cidden güzel geldi.bizde arabasızlıktan gözümüz dönmüşlükten, tabi tanıdığın da biraz indirimi, gazlama falan olmadı babama baskıda yapmadım başka yerede gitmedi bile... falan aldık.
    Araba gelince tabi sıfır kokusu üzerinde ve Cruze'a göre de performanslı olması bazı şeyleri unutturuyor ama yavaş yavaş gözlerinizdeki perde kalkıyor ve gerçekleri görüyorsunuz.Showroomda da benzer şeyleri gördüm ama bana yeterli geldiği ve performanslı bir araba olacağı için çokta üzerine gitmedim.Ne de olsa ilerde satar değiştirilebilirdik.Ortamlardaki enteresan yorumlar, sallamaları görünce bende mini bir inceleme yapayım dedim.Son zamanlarda OTOPARK.com ve OTOMOBİL DÜNYAM'ı izlemeninde etkisiyle daha ayrıntılara girebildim.Baştan söyleyim ayrıntılı performans testi ve 0-100 videosu çekerdim ama Rodaj devresinde arabayı zorlamak uygun olmayacağı için yapmadım.Bu incelemede daha çok kozmetik gerçekleri göstermek istedim.

    Öncelikle araç lastikleri Pirelli Cinturato P1 Verde 205/55r16 91h(Yaz Lastiği )ile geliyor.Adana da olmamız bu lastiği vermelerinde etkili mi? Erzurum bayisi farklımı veriyor bilmiyorum ama bizdeki buydu.Araç bildiğiniz gibi yerli üretim ve bende kafadan işçilik problemleri olur diye düşünüyordum ve fazlasıylada buldum.Resimlerini tek tek koydum.

    Resimlerde biraz alaycı tavırla yazmış olabilirim, bazılarınızı araçtan soğutabilirim ama bu tip şeyler her araçta bulunabilir o yüzden ön yargı olmasın.Ayrıntılardan aracın ne amaçla yapıldığını anlarız.Zaten işçilik dışında beklentilerimi fazlasıyla karşılayan yerler de var.Başlıklar halinde başlıyorum.

    İÇ MEKAN&İŞÇİLİK:

    Arabanın farklı direksiyonu gerçekten şirin görünüyo.Kullanımı gayet rahat ve CITY modu da var.Kullanılan deri ucuz görünmekle birlikte ilginç bir şekilde ele gelen hissi muazzam.Belki yeni teknolojidir, sadece daha önce hiç görmediğim türden.
    Malzeme kalitesi sınıf ayarında (ön konsol yumuşak plastik) ama beni üzen şey klasik ön konsol malzemeleri dışında farklı desen kullanılması.Yani şu bilindik koyu gri desenli değil de siyah ve çizikli desenli kullanılması bana itici geldi ve 2 haftada anca alıştım.
    5 inçlik Multimedia sistemi gayet kullanışlı ve rahat.Sesli komut özelliği var.Albüm resimleri görünebiliyor.Direksiyon arkası butonlardan kolaylıkla kontrol edilebiliyor.Ses kalitesi sınıf standartlarında diyelim .Klima ve kumandaları gayet hoş (Alfa Romeo esintileri).
    İşçilik kusurlarını resimlerde gösterdim.Yani araç dıştan gayet hoş özenilmiş ama içinin genel olarak B+ sınıfı yapmışlar.Burda FIAT istese kaliteyi arttırır ve tam C sınıfı araç yapar ama maliyetini arttırır.Onlarda bunu biliyor ama arkadaşlar belli sınıfları belli markalar kapmış durumda ve bu algının yerini değiştirmek zor.Adamlar Linea yı en çok satan araç yaptıysa o özellikleriyle, bu Pazar araştırmalarının iyi olduğunu gösterir.80k ya satılacak kaliteli bir C sınıfı yapsalarda, kimse Jetta Focus Civic varken o kadar para vermez FIAT'a.Reno Latitude (B sınıfının lider markasının D sınıfı) yaptı da kaç tane gördünüz yollarda?.
    Buna karşın B+ dan beklenmeyecek özellikleri de var.Yol bilgisayarı çok ayrıntılı ve güzel.Lastik basınç kontrolü var.İki ayrı profil olarak yakıt ve menzil ölçümü yapılabiliyor vb.

    Araçda genel olarak bir tokluk hissi eksik.Vites geçişleri çok yumuşak(Cruze'da daha sertti).Kapı kapanma sesi tok değil(Cruze da cidden tok ses vardı).Hele arabayı kilitleyince gelen ses hiç tok değil.(Cruzda güven veriyodu).Ve bagaj kapanma sesi.Zaten bagajı kapatmak biraz hüner istiyo.Tam ortadan itmek gerek ve çıkan ses de yine tok değil.(Videoları var)

    SÜRÜŞ&YOL TUTUŞ:

    Linea sürmedim ama sürenler savrulduğunu söyler.Bu hissi Dacia LOGAN' dan biliyorum o yüzden fark bariz.Dacia'dan Cruze'a geçince araba yol nasıl tutar anlamıştım ve şimdi EGEA da durum nasıl?
    Nerdeyse Cruze'dan daha iyi.Çünkü Cruze la bu kadar hızlı ivmelenip ani manevra yapamazdım ama EGEA da güçlü motor ile her an kontrol etme imkanı var ve EGEA ya 500 milyon dolar ARGE yapılmış diyolarsa paranın hakkını vermişler.Aracın limitleri baya yukarda hatta geçen otobanda 120 ile giderken dönüşe geç kaldım panik fren ve manevra ile yağmurlu kaygan yolda (yaz lastiği takılı) lastik kaydı ama hemen kendini toparladı ve kararlı hale geldi.Yani kimse arabaya uçan teneke demesin.Araba hem uçuyor hem dönüyor hem de gayet iyi duruyor.
    Peki sürüş zevki?.Daha performanslı olmasına rağmen Cruze kadar etkilemedi beni.Bunda ön konsolun yavanlığıda var.Hatta babam bile eskiden yerdiği Cruze u, EGEA ya binince övmeye başladı.Gerçekten o fiyata kaliteli ve karakterli araba almışız diye.Ha bu dediklerim 2 hafta sürdü.Sonra zaten alışıyosunuz.
    Ayrıca sürüş pozisyonunu direksiyon ve koltuk ayarıyla rahatça değiştirebiliyosunuz.Ön kaputta ki bombe de,direksiyon başında göze hoş geliyor.
    120Bg ve 320NM tork sürüş zevkini katlıyor.Araç alt devirlerde biraz zorlansada gitmemezlik yapmıyor ve vites değiştirmeden çoğu durumda ilerliyorsunuz.Yalnız 6 vites olması, benim gibi 5 vitese alışmışlara biraz farklı geliyor.Aralıkları tekrar revize ediyosunuz.Ben genelde 2000 devirde vites değiştiriyorum.Vites değişince araç 1700'e düşüyor bu noktada hızlanma yavaşlıyor doğal olarak.Ama 2200d de vites değiştirirsiniz ivmelenme aksamadan devam ediyor.

    YALITIM:

    Valla belki inanmazsınız ama kesinlikle C sınıfı standardında.Cruze dan bariz daha iyi.(Cruze yol-rüzgar-motor sesi alırdı).EGEA'dada rüzgar sesi hafif uğultu ile 110'da başlıyor.Ama hafif yani bu ses rahatsız etmeden hafif bir şekilde yükseliyor.Yol ve motor sesi yalıtımı cidden beklentilerden yüksek.

    Tüketim&Motor:

    Aldığımızdan beri çoğunlukla şehir içi kullanım yaptık ve sakin kullanarak 5.7lt civarında geziyoruz.Tabii rodaj zamanı sert kullanmıyoruz.Zamanla değerler daha da düşecektir.Uzu nyolda yaptığım testlerde 6. Viteste 120km de iken devir 2100de.165km iken devir 3000d'e ancak ulaştı.Max kaç çevirir bilmiyorum ama uzun yolda özellikle ekonomik sürüşe çok elverişli.

    Uzun lafın kısası, araç bu paraya değer mi?.Değer, en azından şans vermeye değer.Fiyat uçuk geliyor ama Dolar bu kadar artmasaydı bu fiyatları görmezdik.O yüzden orta sınıf yine Dizel olsun, 2. El güçlü, ucuz ve yaygın servis-yedek parça Triosuna yine satacaktır.Ben şahsen, ilerde kesin değiştireceğim ama şu an genel kullanım ihtiyaçlarını URBAN model rahatlıkla karşılıyo.

    Aşağıda ayrıntılı resimler ekledim.En sonda da bahsettiğim sesleri duymanız için video linkleri var.















































    Kemer ikaz sesi

    Çalıştırma

    Kapı açma kapama kitleme sesi

    Bagaj kapatma sesi
    Demedi demeyin bu araç tr de yok satar. Fiyatıda başlat 50binden. Daha aşağısı da olacağını sanmam. Yemede yanında yat. Fiyatın politikası bellidir. İsimlere fazla takılmaz. Çünkü onun müşteri kitlesi bellidir. Fiat ı seviyorum arkadaş. Kim ne derse desin. Hiç değilse bütçeye uygun araçlar çıkarmasını biliyor.
    Alın size cahilce bir yorum daha. Neymiş fiatin opel, Ford seviyesine gelebilmek için çok çalışması lazım mis. Sanki Fiat linea dan ibaret. Arkadaşım sen hiç bravo ya binmedin heralde? Kalite ve özellik bakımından focus tan ve astra dan fazlası var eksiği yok. Kalite desen kalite, özellik desen özellik, performans desen sınıfında kafaya oynayan motoru mevcut. Bellemissiniz bi linea başka bi B.k bildiğiniz yok. Cahilce yorum yapıp milletinin canını sıkmayın.
    Dacia ile fiat arasında zerre fark göremiyorum demissiniz.
    Zaten dacia ile fiatin kalite farkını farkedemiyorsaniz bişey diyemiyorum.
    Boş yere saçma sapan yorumlar yapıp da milleti kendinize güldürtmeyin.
    20 yillik ehliyet sahibiyim. Ilk 7 yil Tofas kullandim 13 yildir sirket arabasi olarak VW grup araclari kullaniyorum.

    Goruyorum ki sahtekar yalanci musterisini kandiran, kandirdigini itiraf eden ve ceza yiyen firmanin sahtekar yalanci ve musterilerini kandiran satis temsilcileri kendi pisliklerini ortmek icin diger firmalari asagiliyorlar. Gunes balcigla sivanmaz. Verdigniz bilgilerin hepsi yalan. Devamli VW ve skoda plazalardayim. O paralara golf yok. Zorla stokta olan istemediginiz donanim araclari satmaya zorluyorlar, servis ucretlerini yalan soyluyorsunuz. Az bir km yaptiysaniz minimum 650 liradan basliyor. Serviste silecek lastigi degismiyor komple degisiyor fiyatlar 60 tan basliyor.

    VW Grubu araclar kullaniyorum. Yer yer kalitesinden de memnunum ancak bunlari yazma yeri bura degil VW forumlari. Bu konuyu bu kadar kirletmeye calismak ayiptir utanmazliktir art niyetliliktir.
    egea 1.6 lounge kullanıyorum aracın ses yalıtımı mükemmel olmuş. hayatımda ilk kez fiat aldım araç fiyatınıa göre performansı çok iyi.

    1.6 multijet motor rampalarda çok sağlam bu kadarını beklemiyordum :) araç performans olarak çok iyi city mod ile direksiyon kuş tüyü gibi oluyor.

    donanımda eksik olarak tüm camların otomatik kapanmaması ve arka havalandırmanın olmamasını söyleyebilirim.

    şirket aracı olarak jetta kullanıyorum performans ve yalıtım olarak jettadan önde bir araç. iki aracıda kullanan biri olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
    Burada kaç kişi kendi kazandığı paralarla araba alacak merak ediyorum?

    50 bin liraya Focus veya Civic mi satılıyorda bizim haberimiz yok?

    Belki adamın parası ancak bunu almaya yetiyordur. Bunu alana kadar Focus alırım diyorsunuz ama Focus kaç para acaba biliyor musun?
  • Yarbay
    21634 Mesaj
    9 ileri ZF + 1.6 Multijet 120hp, 300nm tork = 54.000TL gibi bir rakamdan satışa çıkarsa tutar.
  • Yarbay
    5380 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    9 ileri ZF + 1.6 Multijet 120hp, 300nm tork = 54.000TL gibi bir rakamdan satışa çıkarsa tutar.
    yeni model tempra





    edit: beni ne eksiliyonuz la kafanız mı iyi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaNeRR -- 10 Mayıs 2015; 0:21:59 >
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    yeni model tempra





    edit: beni ne eksiliyonuz la kafanız mı iyi?

    Alıntıları Göster
    fiat viaggio





  • Yarbay
    2747 Mesaj
    Mondeoyu anımsatıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    184 Mesaj
    karizma bi tasarım olmuş



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing



    9 ileri ZF + 1.6 Multijet 120hp, 300nm tork = 54.000TL gibi bir rakamdan satışa çıkarsa tutar.



    Şener beyin yerinde gözünüz var galiba.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3039 Mesaj
    Spoiler çıkıntısından bende Viaggio ya benzettim.



    Gerçek bir C sınıfı olursa ne alâ.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    9738 Mesaj
    Fiyati 45 civari 1.6 dizel olsun,satislar super olur.Millet artik ic mekan kalitesine falan pek aldiris etmez



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5485 Mesaj
    Şimdi bu araba Linea'nın yenisi mi olacak yoksa Yeni Linea ayrıca mı tanıtılacak ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    17167 Mesaj

    Su arabayi koyup durmayin artik bu aracla o ayni degil.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    levogrande kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_



    Şimdi bu araba Linea'nın yenisi mi olacak yoksa Yeni Linea ayrıca mı tanıtılacak ?



    Linea artık üretilmiyor bu da line nın üstü olacak galiba (yanlışta biliyor olabilirim )



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    17167 Mesaj

    Onun yerine getirecekleri araba olacak. Ismini degisecekler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zeuserdem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1383 Mesaj
    Sonra tutup galericilere ölücü denir bu forum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4898 Mesaj
    Bekleyip görelim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    21634 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58





    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing



    9 ileri ZF + 1.6 Multijet 120hp, 300nm tork = 54.000TL gibi bir rakamdan satışa çıkarsa tutar.



    Şener beyin yerinde gözünüz var galiba.



    Linea'nın fiyatı bu seviyeler, bu aracında ederi bu civarlar olur.



    Ancak bu forumda pahalılık savunulduğu için, bu forumda iktidarın yaptığı herşey savunulduğu için, eksi vermeleri ve bu arabaya 70-80.000TL fiyat çekilmesine verilecek olumlu tepkiyi şimdiden görüyorum.




  • Yarbay
    2027 Mesaj
    Bence bu araba baya güzel olacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9818 Mesaj
  • Yarbay
    17167 Mesaj

    Yav koymasana sunu ne adamsiniz ya. Bu arac degil diyoruz degil!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    leon_312 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5932 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro



    Yav koymasana sunu ne adamsiniz ya. Bu arac degil diyoruz degil!



    Dodge dart mı bu yeni sedan?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Masal Oku
backlink paketleri
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,000
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.