Şimdi Ara

Yeni FIAT BRAVO'nun İYİ ve KÖTÜ özellikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
1
Favori
16.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkes iyi yönlerinden bahsederken bende kötü yönlerinden bahsedelim diye açıyorum bu başlığı
    sizlerde yazın bakalım neler çıkacak ortaya????

    birkaç şey yazayım.

    -- t-jet 150hp sport modelinde otomatik vites seçeneğinin olmaması
    -- motoru durdurup anahtarı elinize alıp arabadan dışarı pencereler ve sunroof açık çıktığınızda uzaktan kilit ile sunroof un otomatik kapanmaması.(kapılar kilitlenip pencereler otomatik kapanıyor ama sunroof açık kalıyor,otomatik olarak pencereler gibi kapanmıyor)
    -- arka pencereden arka görüş mesafesi biraz kısıtlı kalıyor

    belki size basit veya önemsiz gelebilir ama başkası için önemli olabilir

    hadi bakalım sıra sizlerde............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 1 Haziran 2008; 18:45:46 >



  • Otomatik klima çift bölgeli ama sadece ısı ayarı farklı, hava kanalları bağımsız değil. GP'de hem ısı ayarı hem de hava kanalları tamamen bağımsız ayarlanabiliyor. Örneğin sürücünün ayaklarına hava üflenirken yolcunun camına üflenebiliyor. Bravoda bu yok. Bence önemli.

    150likte otomatik vitesi tercih eden az olurdu diye koymamışlardır. Aracın ruhuna aykırı bence.
  • Arkadan görünüşü çok kötü. Bi kaç kere görmüştüm ama reklamlarında daha güzel duruyordu.
  • inceleyenler aracın arka koltuklarındaki diz mesafesinin biraz dar olduğunu söylüyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    150likte otomatik vitesi tercih eden az olurdu diye koymamışlardır. Aracın ruhuna aykırı bence.


    bunun ruhla filan bir alakası yok
    ona bakarsan VW Golf GT Sport 170HP TSI 'da istersen DSG otomatik vites var.yani golf gt spor ruhu olmayan bir arabamı?...golf gt 170hp de otomatik vites seçeneği var da neden bravo t-jet 150hp de otomatik vites seçeneği yok???? bence düşüncesizlik etmişler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 26 Nisan 2008; 0:41:40 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    inceleyenler aracın arka koltuklarındaki diz mesafesinin biraz dar olduğunu söylüyorlar.

    ahım şahım bir genişlik yok ama fazla vahim bir durumda yok.
    ön koltuğu abartarak arkaya çekersen hiç bir arabada arkada yeterli diz mesafesi kalmaz
    benim bir arkadaşım acaip abartı şekilde sürücü koltuğunu arkaya çeker.yani nerdeyse yatarak kullanıyor şimdi o adamın kullandığı araba avensis veya passat bile olsa arkada yeterli diz mesafesi kalmaz

    birazda ön koltuğun ne derece arkaya alındığı ile ilgili bu olay.
    ben test ettiğimde en rahat sürüş pozisyonuna göre ön koltuğu ayarladım.hatta biraz test sürüşü bile yaptım ve sonra yolda geçip arka koltuğa oturdum ve hiç bir sıkıntı yaşamadım.bu arada boy 192cm belirteyim

    sadece arka koltukta 3 kişi yanyana uzun bir seyahat sırasında çok rahat edemez denebilir.ama bravo spor compact C segmenti bir araba olduğundan zaten böyle birşeyde beklememek gerekir.uzun seyahatte arkada 3 kişinin rahat edebileceği arabalar D segmenti ve üst segmentlerde var

    bence fiat bravo içinde bulunduğu segment ve sınıfa göre iç mekanda yeterli bir alan ve konfor sunuyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Arkadan görünüşü çok kötü. Bi kaç kere görmüştüm ama reklamlarında daha güzel duruyordu.

    hocam arabayı iyice incelemedin galiba.gerçek hali fotolarından ve reklamlarından daha güzel olan ender arabalardan biri bence
    çoğu araba reklamında fotolar daha güzel görünsün diye photoshoplanır baravonun ise gerçeği sanki photoshoplu gibi geliyor adama

    neyse iyi yönlerinden bahsetmeyecektik aslında değilmiii pardon pardonnn.....kötülerden devammmmm...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TheGate sanırım bu aracı sonunda alacaksın

    (bunu sana farklı araçlar içinde yazdığımı hatırlıyorum )

    -Klima butonları biraz aşağıda

    -Arka koltuk sırasından ya da şapkalıktan ciddi bir tıkırtı geliyordu,sanırım çözümü anlık bir problem.

    -Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama kontağı yarım yapayım derken dikkatli olmaz biraz fazla çevirirseniz araç marş basıyor.

    -100km ve üzeri hızlarda yan aynalar rüzgar sesi yapabiliyor.

    -Sınıf ortalamalarında kalmakla beraber bence sert plastik aksamlar biraz daha kaliteli görünebilirdi.
  • iç plastik kalitesini ve koltuklarin kumaşlarına dokununca kalitesizliği hemen anlıyabiliyorsunuz hemen büzüşüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    Arkadan görünüşü çok kötü. Bi kaç kere görmüştüm ama reklamlarında daha güzel duruyordu.

    hocam arabayı iyice incelemedin galiba.gerçek hali fotolarından ve reklamlarından daha güzel olan ender arabalardan biri bence
    çoğu araba reklamında fotolar daha güzel görünsün diye photoshoplanır baravonun ise gerçeği sanki photoshoplu gibi geliyor adama

    neyse iyi yönlerinden bahsetmeyecektik aslında değilmiii pardon pardonnn.....kötülerden devammmmm...


    Genel inceleme yapmadım tabi. Yolda arkadan gördüğümü söyledim sadece. Önden duruşu çok güzel ona bişey demiyorum. Ama arka kısmını beğenmedim. Beğenenler vardır tabi ki ayrı mevzu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    iç plastik kalitesini ve koltuklarin kumaşlarına dokununca kalitesizliği hemen anlıyabiliyorsunuz hemen büzüşüyor

    ilginç.herkes malzeme kalitesinin yükseltildiğinden bahsediyor.
  • test etmiş biri olarak arka diz mesafesi sorunu var bana göre..ve 105 lik 290 nm dizel motordan daha fazla şeyler bekliyor ve hayal kırıklığına uğruyor insanlar,bunlardan biri de benim..kendi aracımdan sonra biraz daha sönük geldi performans olarak..ama biliyorum ki gelecek olan 120 bg 300 nm lik motor ise benim aracın motorundan daha iyi olacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce
    TheGate sanırım bu aracı sonunda alacaksın

    (bunu sana farklı araçlar içinde yazdığımı hatırlıyorum )

    hocam ben merak ve meslek nedeni ile arabalarla bu kadar ilgileniyorum
    ancak bu arada aklıma çok yatan ve çok iyi bir fiyata düşürdüklerimde araba alıp sattığımda oluyor tabii
    bu aralar 4 ay önce aldığım bir arabayı satıp yerine bravo emo otomatik almak gibi planlar içindeyim o da ayrı tabiiki




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    -Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama kontağı yarım yapayım derken dikkatli olmaz biraz fazla çevirirseniz araç marş basıyor.


    ben aynı konuda başka birşeye dikkat ettim.sizlerde oldumu bilmiyorum
    marşı yarım çevirip board computer gerekli kontrolleri yapsın diye bekleyip kaldığınız yerden tekrar marşı çevirmeye çalıştığınızda marş dönmüyor.yani ilk başta marşı tamamen çevirip motoru çalıştırmak gerekti.bunu birkaç kere denedim.testi yaptığım satıcılar marş kontağını bir seferde çevirin dediler.bana ilginç geldi
  • emregüleç resmen sallamışsın malzeme kalitesi kötü diye dokunarak nasıl anlıyosun hayret....
    aracın eksiklikleri bana göre ;içeriden açılan değo kapağı yok,gözlük için tavanda yer yok,torpido kullanışsız,kol dayamadaki soğutucu küçük,kapılardaki harita cepleri küçük en azından küçük su şişesi konabilirdi,arka diz mesafesi daha iyi olabilirdi ...bana göre bunların dışında bir eksiklik yok..
    başka bir forumda cam tavan içinde kumandayla bereber kapanıyor denilmişti ama emin değilim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronin67777
    başka bir forumda cam tavan içinde kumandayla bereber kapanıyor denilmişti ama emin değilim..

    bir kere denedik olmadı.ama başka birşey yapıp kapatmayı beceren varsa yazar.bizde kötü yönü olmaktan çıkarırız
    sonuçta bilgi paylaşıldıkça büyür.doğrusu ortaya çıkar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronin67777

    emregüleç resmen sallamışsın malzeme kalitesi kötü diye dokunarak nasıl anlıyosun hayret....
    aracın eksiklikleri bana göre ;içeriden açılan değo kapağı yok,gözlük için tavanda yer yok,torpido kullanışsız,kol dayamadaki soğutucu küçük,kapılardaki harita cepleri küçük en azından küçük su şişesi konabilirdi,arka diz mesafesi daha iyi olabilirdi ...bana göre bunların dışında bir eksiklik yok..
    başka bir forumda cam tavan içinde kumandayla bereber kapanıyor denilmişti ama emin değilim..

    arkadaşım salladığım filan yok yetkili servisten test sürüşüne çıktım fiatcı arkadaşla yolda bozuk değildi ön göğüsten tıkır tıkır seslerin gelmesi söylermisin 2000 kmde bir araç için normalmi sert malzemeden yapmislar tıkır tıkır ne o öyle eğer kaliteli bir malzeme kullansalardı yaparmıydı hele o saat göstergesinin sesi hic cekilmiyordu




  • Bu segmentteki tüm araçlar tıngırdıyor

    Birazda şans işi olsa gerek; ben test edince defalarca bozuk yola soktum arka şapkalık hariç en ufak "çıt" sesi bile gelmedi hiçbir yerden,yabancı bir testtede "içeride tıkırtı aramak boşuna" yazmışlardı ama olabiliyor demek ki.
  • ben bravonun baz donaımını gordum bravodan sogudum:))
  • bu tıkırtı hikayesi çoğunlukla lastik kalitesi, yanak oranı, jant çapı ile ilgili diye düşünüyorum.

    ya tıkırtıya razı ol ya da yol tutuştan ödün ver seçeneği var şu anda çoğu araçta.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.