Şimdi Ara

YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
393
Cevap
17
Favori
196.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardeş aracın garantisi yok kazalı aracım. Servise de yaptirmadim. Kazalı olunca bir sürü laf söylüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alfonso60 A kullanıcısına yanıt
    Cam tavanı ve perdesi olan araç aldım, Cactus den daha çok sıcak veriyor. Cactusun cam tavanı denildiği gibi sıcağı geçirmiyor. Beni rahatsız eden kafsma vuran ışık oluyordu, benim için onun harici sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende çok memnun araçtan. Eskiden opel kullanıyordm ama bu daha şık konforlu ve dikkat çekici bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cam tavan güneş ışığını direkt geçirmiyor ama cam olduğu için güneş altında uzun süre kaldıktan sonra felaket ısınıyor, zaten sıcaklık da direkt güneşin sıcaklığı değil, neredeyse sıcaktan alev alacak camın sıcaklığı.

    anlayacağınız sıkıntı güneş altında uzun yolda ortaya çıkıyor. arabaya bindin çok güneşli bir günde yarım saat 1 saat yolculuk yaptın, herhangi bir sıkıntı yok.
  • soketleri söküp yenileyebileceğim bir özel servis varmı Ankara civarlarında ? yardımcı olabilir misiniz ?
  • Hocam Cactus'ü söylemeyi unutmuşum bunada göz atabililirsiniz ilk sayfadaki yorumlar yeterince bilgi veriyor.


    HazarRS hocam aracı iyi özetlemiş.


    Tabii bir Clio değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam tavana parlak jelatini kağıt bantla içerden yapıştırabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Hocam Cactus'ü söylemeyi unutmuşum bunada göz atabililirsiniz ilk sayfadaki yorumlar yeterince bilgi veriyor.


    HazarRS hocam aracı iyi özetlemiş.


    Tabii bir Clio değil

    Yönlendirme ve önerilerinize hayranım hocam :D Cactüs'ün yandaki tampon gibi olan görüntüsü hiç bana göre değil
  • 100 beygir euro6 dizel motorlu olan modelleri ne zaman gelecek cactusun bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar öncelikle 2015 modal aden kırmızısı cactüs shine modeli sahibiyim.Aracım 5 aylık şu anda14300 km de.

    Aracı Ulugöl otomotivden aldım.71000 TL YE bundan öncede c3 exculusive 2010 model 6 yıl kullandım.

    Size araçla ilgili artılar ve aksileri belirtmek isterim.

    Artıları:
    1-Araç kesinlikle çok az yakıyor.Ben şehir içi:4.1 le geziyorum
    2-Üzerinde oynama yapaılabilecek bir durum yok çünki aracın dışındaki piono black kaplamalar cam tavan jantlar oldukça hareketli
    3-c3 den sonra her ne kadar aynı platformda üretilsede araçın içinde ki yaptıkları ince hilelerle daha geniş bir yaşam alanı oluşturulmuş.
    4-Yol tutuşu standartlarda
    5-Otomotikleştirilmiş manual şanzıman alışkanlıktan sonra fazla üzmüyor.
    6-Araç koltukları çok rahat.
    7-Göstergeler okunaklı
    8-Donanım tatminkar
    9-Görünüşünün sıra dışı olması nedeniyle seven gerçekten bayılıyor yada iğreniyor arası yok fakat ne olursa olsun bu araç sıra dışı ve baktırıyor.
    10-Air pumblar yararlı
    11-Bagaj yeterli
    12-performans yeterli bayılma kesinlikle yapmıyor
    13-Hillholder güzel çalışıyor.
    14-cam tavan sıkıntılı değil beni hiç rahatsız etmedi.

    Eksileri:
    1-Kesinlike robotize şanzıman alışkanlıktan çok ustalık istiyor eşlerinizin rahat edeceği bir araç değil.Yokuş ve inişler de kararsız yapısı 1 den özellikle 2 ye geçişi beklemeli ve sarsıntılı
    2-Donanmı yeterli dedim fakat bundan daha az bir donanıma binen için c3 exculusivimde olan 2015 model aracımda yoktu. katlanan dikiz aynası,torpido soğutma,koltuklar maalesef çevirmeli eğim veremiyorsunuz,kararan dikiz aynası,çocuk kiliti,ambiyans ışılkandırma bunlar olmayanlar .Olanlar ise star stop ,esp ,7 inclik ekran ,navigasyon
    3-Ön yan camlar kesinlikle uv ışığını direk alıyor ,film yapılması şart.
    4-180 km kilitli
    5-Arka camlar göreceli bir durum benim için bir anlam ifade etmiyor hatta ufak kardeşim binince camın o şekilde açılması bile bana daha iyi geldi sonuçta çocuk kiliti sistemi manual hiç değilse bu şekilde sarkma yada kolunu çıkarma ihtimali ortadan kalkıyor.,
    6-7 inclik ekran çok kötü malesef navigasyon güncel değil ,usbden yada video oynatmıyor resimleri göstermiyor.Aracı lamadan önce kullanmam için c1 vermişti bayi onun ekranında bile smsm leri gösteriyordu bu araçta hak getire.

    Evet bunlar 5 aylık ken yaşadığım izlenimler tabi bu arada 2 kere aracımda garantiden değişen parçalar oldu.Mesela daha aracımı 1000 km kullanmışken kayış sesine benzeyen bir ötme ile maruz kaldım eşimin bile duyduğu sesi ulugöl otomotivdeki sözüm usta diye nitelendirilen kişi rutin çalışma prensibi dedi daha sonra uzun zamandır aracımı götürdüğüm avrupa yakasındaki serhan otootive teşekkür ederim.Klima kompresörü garantiden değişti ve işlem düzeldi.
    Daha sonra arkadan gelen tıkırtı uzun uğraşlardan sonra sağ arka stopun montaj probleminden dolayı ses çıkardığını farkedip değiştirdik ve düzeldi sıfır araçlarda karşılanabilir bir durum yürüründe sıkıntı yaşatmadıkça alman otomotillerindede böyle sıkıntılar olabiliyor.Hallediliyorsa sıfırıyla problem değil.7 inclik ekranı için bir modülden bahsediyorlar taktığınızda tv ve video oynatma olayı çıkıyor onu araştırıyorum.

    Sonuç olarak 2010 model aracım bu araçtan kesinlikle daha kaliteliydi .Ama bunda da görsel bir hareketlilik ve otomotik şanzımanın rahatlığını ve az yakıt sarfiyatını görebiliyorunuz.Bu araç için kesinlikle mükemmel diyemem ama fiyatına alınabilecek bu donanım ve bu yakıt sarfiyahıtında bu kadar dikkat çekici başka araç yok eşinim isteği doğrultusunda aldım kesinlikle 2008 bu araçtan işçilik olarak daha kaliteli.Eğlenceli bir araç 5 yıl kullanırsınız çok takıntılı biri değilseniz ama size şöyle söyliyim bu yakıt için bile alırım mazotun durumu ortada.




  • Arkadaşlar, eksikleri var tabi, sınıfına göre fazlalıkları da var biliyorsunuz. Para / Çokomel dengesini kendinize baz alacak olursanız mükemmel bir araç.
    Hele çocuklu aileler için çok uygun. Arka camın kelebek olması işime geliyor. Arka camı açılan arabamda da camı açmıyordum zaten :) Yakıt konusunda oldukça hesaplı ülkemiz şartlarında.
    Cam tavan açılmaması hoşuma gidiyor. 1 yılda kaçkere açarsın ki cam tavanı.
    Cam tavan Çok ısınıyor diyorlar evet elini değersen sıcak ama normal araçta da elini tavana değmiyorsun :) sonuçta araç içini ısıtmıyor.
    Aynı zamanda şirket aracı da kullanıyorum (fluence) akşam işyerine bırakıp kendi aracıma bindiğimde asıl farkı anlıyorum. Çok konforlu, sessiz ki uzun yolda da çok keyifli kullanması. Yıllık bakımlarını yaptırdım 450 tl bakım ücreti var. Vergisi düşük daha ne olsun




  • Konuda daha önce izlenimlerimi yazmıştım. Buna ek 1yılı doldurmuş bir kullanıcı olarak deneyimlerim;
    -İnanılmaz ergonomik ve rahat bir araç. Görece zayıf biri olduğum için başka araçlarda 1-2 saat oturduktan sonra bacaklarımda ve kalçalarımda uyuşma-kas sıkışması oluyor. Bu araçta saatlerce de otursam hiçbir şekilde ağrı hissetmiyorum. Oturuş pozisyonu ve koltuklar başarılı. Pedallar ve direksiyon ise hiç yormayan yumuşaklıkta.
    -Hergün meşhur istanbul/mahmutbey trafiğinde işe gidip geliyorum. Yakıt ortalaması 5.2. Şehirler arası yolda veya trafiksiz bir yolda çok sakin kullanırsanız 3.5-4 arası değişiyor.
    -Vites geçişlerine alıştım. Kesinlikle rahatsız etmiyor. Performanslı kullanmak istediğinizde de ayağınızı gazdan çeker çekmez vitesi atarsanız manuel vites atmasıyla benzer süreleri görüyorsunuz.
    -Aracın tavanı herkesin bahsettiği gibi CAM DEĞİL, BASF firmasının ürettiği polikarbon bir malzeme. Ki kendileri aynı zamanda airbumplar için de citroen'in çalıştığı firma. Polikarbon malzeme araç farlarında kullanılan bir plastiktir. Cama nazaran daha az ısı iletir, daha hafiftir. Bu yüzden tavandan gelen sıcağın aracın içini aşırı ısıtma problemi teorik olarak doğru değil. Hem polikarbon hem de karartılmış özellikte olan tavan sayesinde içerisi cama göre çok daha az ısınır. Geçtiğimiz yaz Antalya'ya tatile gitmiş biri olarak hiçbir şikayetim olmadığını söyleyebilirim.
    Eksi yönlerine de değinmek gerekiyor;
    -Aracın iç malzeme kalitesi sınıfından dolayı golf gibi araçlar kadar kaliteli değil. Her yerin sert plastik olmasından dolayı bazı yerlerde gıcırtılar olabiliyor. Özellikle son 2-3 aydır aracın arkasından gelen ve beni deli eden gıcırdama sesiyle uğraşıyorum. Kontrol etmediğim birleşme noktası kalmadı ama hala bulamadım. Ama yukardaki arkadaşın bahsettiği stop lambasından gelmesi kuvvetle muhtemel. İnşallah odur da ben de rahata kavuşurum.
    -Araç kesinlikle çok zor temizleniyor. Plastik kısımlar ve özellikle airbumplar tozu ve kiri çok tutuyor. Bunların temizlenip temizlenmediğini de ancak yıkamadan sonra araç kuruyunca görebiliyorsunuz.
    -Paspas tutucu plastikler kalitesiz olduğundan sürekli çıkıyor.
    -Malesef el freninin büyüklüğüne hala alışamadım.
    -Kasislerden hızlı geçerseniz araç çok sert tepki veriyor. Yol tutuş olarak oldukça başarılı ama.
    -Kapı eşikleri oldukça geniş tasarlandığından sürekli ayak çarpmasına neden olup kirleniyor. Saçma bir sorun ama titiz insanlar için büyük sorun :)
    -Yağmur sensörü çoğu zaman doğru karar veremiyor, az yağışta çok hızlı-çok yağışta az hızlı çalışabiliyor. Belli bir süre sonra kendine geliyor genelde.
    -Ekranın rezisitif yapıda olması ekran üzerinden seçim yapmayı zorlaştırıyor. Yine de katlanılabilir seviyede.
    Sonuç olarak 13 ayda 16bin km yapan bir kullanıcı olarak halen ilk günkü gibi keyifle sürdüğüm ve içime sinen bir araca sahibim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazarRS

    Konuda daha önce izlenimlerimi yazmıştım. Buna ek 1yılı doldurmuş bir kullanıcı olarak deneyimlerim;
    -İnanılmaz ergonomik ve rahat bir araç. Görece zayıf biri olduğum için başka araçlarda 1-2 saat oturduktan sonra bacaklarımda ve kalçalarımda uyuşma-kas sıkışması oluyor. Bu araçta saatlerce de otursam hiçbir şekilde ağrı hissetmiyorum. Oturuş pozisyonu ve koltuklar başarılı. Pedallar ve direksiyon ise hiç yormayan yumuşaklıkta.
    -Hergün meşhur istanbul/mahmutbey trafiğinde işe gidip geliyorum. Yakıt ortalaması 5.2. Şehirler arası yolda veya trafiksiz bir yolda çok sakin kullanırsanız 3.5-4 arası değişiyor.
    -Vites geçişlerine alıştım. Kesinlikle rahatsız etmiyor. Performanslı kullanmak istediğinizde de ayağınızı gazdan çeker çekmez vitesi atarsanız manuel vites atmasıyla benzer süreleri görüyorsunuz.
    -Aracın tavanı herkesin bahsettiği gibi CAM DEĞİL, BASF firmasının ürettiği polikarbon bir malzeme. Ki kendileri aynı zamanda airbumplar için de citroen'in çalıştığı firma. Polikarbon malzeme araç farlarında kullanılan bir plastiktir. Cama nazaran daha az ısı iletir, daha hafiftir. Bu yüzden tavandan gelen sıcağın aracın içini aşırı ısıtma problemi teorik olarak doğru değil. Hem polikarbon hem de karartılmış özellikte olan tavan sayesinde içerisi cama göre çok daha az ısınır. Geçtiğimiz yaz Antalya'ya tatile gitmiş biri olarak hiçbir şikayetim olmadığını söyleyebilirim.
    Eksi yönlerine de değinmek gerekiyor;
    -Aracın iç malzeme kalitesi sınıfından dolayı golf gibi araçlar kadar kaliteli değil. Her yerin sert plastik olmasından dolayı bazı yerlerde gıcırtılar olabiliyor. Özellikle son 2-3 aydır aracın arkasından gelen ve beni deli eden gıcırdama sesiyle uğraşıyorum. Kontrol etmediğim birleşme noktası kalmadı ama hala bulamadım. Ama yukardaki arkadaşın bahsettiği stop lambasından gelmesi kuvvetle muhtemel. İnşallah odur da ben de rahata kavuşurum.
    -Araç kesinlikle çok zor temizleniyor. Plastik kısımlar ve özellikle airbumplar tozu ve kiri çok tutuyor. Bunların temizlenip temizlenmediğini de ancak yıkamadan sonra araç kuruyunca görebiliyorsunuz.
    -Paspas tutucu plastikler kalitesiz olduğundan sürekli çıkıyor.
    -Malesef el freninin büyüklüğüne hala alışamadım.
    -Kasislerden hızlı geçerseniz araç çok sert tepki veriyor. Yol tutuş olarak oldukça başarılı ama.
    -Kapı eşikleri oldukça geniş tasarlandığından sürekli ayak çarpmasına neden olup kirleniyor. Saçma bir sorun ama titiz insanlar için büyük sorun :)
    -Yağmur sensörü çoğu zaman doğru karar veremiyor, az yağışta çok hızlı-çok yağışta az hızlı çalışabiliyor. Belli bir süre sonra kendine geliyor genelde.
    -Ekranın rezisitif yapıda olması ekran üzerinden seçim yapmayı zorlaştırıyor. Yine de katlanılabilir seviyede.
    Sonuç olarak 13 ayda 16bin km yapan bir kullanıcı olarak halen ilk günkü gibi keyifle sürdüğüm ve içime sinen bir araca sahibim.

    Hiç yokuş çıkışlarında geri vites yaptınız mı? yada bir rampada araç park ettiniz mi? 16 bin km yapmışsınız bu konuya deyinmemişsiniz denememiş olamazsınız herhalde?




  • DaLminSSaH D kullanıcısına yanıt
    Aklıma gelmedi yazarken ama ilk deneyim yazımda bu konudan bahsetmiştim. Oturduğum evin park yeri bayırda kaldığı için nerdeyse her gün geri geri bayıra park ediyorum aracımı. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Ayağınızı frenden çekip gaza basasaya kadar hiç kayma yapmıyor. Kalkışı da gayet stabil, kavramasını tam ayarlayarak kalkıyor. Peugeot 2008 de kullandım, onu da aynı bayıra park etmiştim. O araç kayma da yapıyordu, kavramasında da biraz sıkıntı vardı. Hareket etmeye başlarken burnunu veya arkasını dikerek fırlıyordu. Bu araçta hiç sıkıntı yok o konuda. Sadece çok dik yokuşta geri geri kalkarken 1sn kadar kavrama boşluğu oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazarRS

    Aklıma gelmedi yazarken ama ilk deneyim yazımda bu konudan bahsetmiştim. Oturduğum evin park yeri bayırda kaldığı için nerdeyse her gün geri geri bayıra park ediyorum aracımı. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Ayağınızı frenden çekip gaza basasaya kadar hiç kayma yapmıyor. Kalkışı da gayet stabil, kavramasını tam ayarlayarak kalkıyor. Peugeot 2008 de kullandım, onu da aynı bayıra park etmiştim. O araç kayma da yapıyordu, kavramasında da biraz sıkıntı vardı. Hareket etmeye başlarken burnunu veya arkasını dikerek fırlıyordu. Bu araçta hiç sıkıntı yok o konuda. Sadece çok dik yokuşta geri geri kalkarken 1sn kadar kavrama boşluğu oluyor.

    Çok ilginç, aynı arabayı ilk alanlardanım ve araç sahiplerinin %99 gibi büyük bir kısmı aynı şeyi söylüyor mesela ben rampada geri çıkarken duman içinde kalmıştım 10 gün arabadan baskı balata kokusu çıkmamıştı ayrıca 3 4 cü seferlerde baskı balatadan deyim yerindeyse uğultu geliyordu demek sizde olmadı MaşAllah diyelim ozaman.




  • DaLminSSaH D kullanıcısına yanıt
    Konunun başlarında bir arkadaş servislere yeni yazılımın geldiğini ve bu sayede debriyaj sorununu çözdüklerinden bahsediyordu. Belki siz eski yazılımla aracınızı kullanmışsınızdır. Çünkü bir çok kişi bayır yukarı normal süratle giderken bile balata kokusundan şikayet ediyorlardı. Çok şükür hiçbir sorun olmadı bende.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazarRS

    Aklıma gelmedi yazarken ama ilk deneyim yazımda bu konudan bahsetmiştim. Oturduğum evin park yeri bayırda kaldığı için nerdeyse her gün geri geri bayıra park ediyorum aracımı. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Ayağınızı frenden çekip gaza basasaya kadar hiç kayma yapmıyor. Kalkışı da gayet stabil, kavramasını tam ayarlayarak kalkıyor. Peugeot 2008 de kullandım, onu da aynı bayıra park etmiştim. O araç kayma da yapıyordu, kavramasında da biraz sıkıntı vardı. Hareket etmeye başlarken burnunu veya arkasını dikerek fırlıyordu. Bu araçta hiç sıkıntı yok o konuda. Sadece çok dik yokuşta geri geri kalkarken 1sn kadar kavrama boşluğu oluyor.

    Bende 2 tane sıfır aldım-sattım, hiç bir problem yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: hazarRS

    Aklıma gelmedi yazarken ama ilk deneyim yazımda bu konudan bahsetmiştim. Oturduğum evin park yeri bayırda kaldığı için nerdeyse her gün geri geri bayıra park ediyorum aracımı. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Ayağınızı frenden çekip gaza basasaya kadar hiç kayma yapmıyor. Kalkışı da gayet stabil, kavramasını tam ayarlayarak kalkıyor. Peugeot 2008 de kullandım, onu da aynı bayıra park etmiştim. O araç kayma da yapıyordu, kavramasında da biraz sıkıntı vardı. Hareket etmeye başlarken burnunu veya arkasını dikerek fırlıyordu. Bu araçta hiç sıkıntı yok o konuda. Sadece çok dik yokuşta geri geri kalkarken 1sn kadar kavrama boşluğu oluyor.

    Bende 2 tane sıfır aldım-sattım, hiç bir problem yaşamadım.

    Siz ben bu konuyu ilk açtığımdada yorum yapmıştınız bu baskı balata olayından bahsetmiştiniz yanlış hatırlamıyorsam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: hazarRS

    Aklıma gelmedi yazarken ama ilk deneyim yazımda bu konudan bahsetmiştim. Oturduğum evin park yeri bayırda kaldığı için nerdeyse her gün geri geri bayıra park ediyorum aracımı. Hiç sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. Ayağınızı frenden çekip gaza basasaya kadar hiç kayma yapmıyor. Kalkışı da gayet stabil, kavramasını tam ayarlayarak kalkıyor. Peugeot 2008 de kullandım, onu da aynı bayıra park etmiştim. O araç kayma da yapıyordu, kavramasında da biraz sıkıntı vardı. Hareket etmeye başlarken burnunu veya arkasını dikerek fırlıyordu. Bu araçta hiç sıkıntı yok o konuda. Sadece çok dik yokuşta geri geri kalkarken 1sn kadar kavrama boşluğu oluyor.

    Bende 2 tane sıfır aldım-sattım, hiç bir problem yaşamadım.

    Siz ben bu konuyu ilk açtığımdada yorum yapmıştınız bu baskı balata olayından bahsetmiştiniz yanlış hatırlamıyorsam?

    Önce siz bahsetmiştiniz, bende test aracında koku duymadığımı belirtmiştim. Sonra FEEL donanımlı aracı aldım hiç koku falan duymadım, daha sonra SHİNE donanımlı araç aldım onda da koku durumu olmadı, test aracı kısa süre olsa da diğer 2 aracı 2 yıl kullandım, koku yada herhangi bir sorun yoktu.




  • satan olursa Ozellıkle Antalya ıcerısı dizel Shine modeli... İletişime geçelim..
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.