< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecay -- 31 Aralık 2016; 17:16:11 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecay -- 31 Aralık 2016; 17:16:11 > |
![]() ![]() |
Bu konu -yeni A4' ü değil ama A5' i kafama taktığımdan olsa gerek- araştırdığım bir konu ve yanlış bilinen bir detayı düzeltmek lazım;
AUDI A4 1.4 TFSI' da 7 ileri ve ıslak tip kavrama kullanılıyor. Tıpkı Audi A6 (2.0 TDI)' da senelerdir kullanıldığı gibi. ![]() Sebebi ise motor yerleşimi ile ilgili. DQ-200 kuru tip olan 7-dsg ünitesi; enlemesine motor yerleşimli araçlar için üretilmiş bir şanzuman; bu yüzden boylamasına motor yerleşimine sahip hiçbir A4 / A6 modelinde kullanılmadı, kullanılmıyor. (şimdiye kadarki tüm kasa A4 ve A6' lar boylamasına motor yerleşimli ve önden çekişli ya da quattro 4 çeker modellerdir bilindiği üzere.) Şu linkte kavramanın ıslak olduğunu görebilirsiniz. (AUDI A4 1.4 TFSI S-TRONIC için yayınlanmış technical spreadsheet) http://www.audi-eg.com/content/dam/ngw/eg/Models/A4/etd_A4_1_4_TFSI_S_tronic_110_kW_0815.pdf - transmisson - clutch kısmında, dual wet clutch yazdığını göreceksiniz. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|