Şimdi Ara

Yasalara uymayan Turkcell Superonline

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 yılından beri abonesi olduğum Superonline firmasının bir bayisi 22.07.2018 tarihinde beni arayarak eksik/yanlış bilgilendirme ile limitsiz olan paketimi kotalı pakete çevirerek Reeder A8i Q2 kampanyasına dahil ettiler.

    Hemen 2 saat içinde itiraz ettim ve eski paketime dönmek istedi ancak geri dönüşleri 12 iş günü (15 gün) sonra oldu (Büyük ihtimal ile yasal cayma süresinin dolmasını bekledikleri için). Gelen cevap ise onay verdiğim ve beni AKK hakkında bilgilendirdikleri idi (oysa paketimi AKK'li değil KOTA'lı pakete geçirdiler.

    Neyse ki bunlara güvenmediğim için Cevaplarını beklemeden 14 gün içerisinde yazılı olarak faks çekerek Tüketici yasası uyarınca Mesafeli sözleşmelerdeki yasal cayma hakkımı kullandım.

    3 kere faks çekmeme rağmen bir türlü faksı aldıklarını teyit etmediler. İşimi garantiye almak için ayrıca internet ortamından da şikayetler adı altında faksımın görüntüsünü gönderdim.

    İptal departmanlarını aradığımda Tüketici yasalarına uymayacaklarını kendi sözleşmelerinde sözleşmemi iptal edemeyeceğimi söyledi. T.C. Yasalarının her türlü sözleşmeden üstün olduğunu söylediğimde ise "bizim süreçlerimiz" diye başlayan anlamsız ve yasalara aykırı cümleler kurdular.

    Üstelik hiçbir şekilde bilgilendirmedikleri ceza bedelleri çıkardılar. Bundan bahsetmediklerini söyleyince ise böyle bir zorunlulukları olmadığını söylediler.
    Böylesine Tüketiciye ve yasalara saygısız bir firma ile artık çalışmak istemiyorum. Gerekirse Tüketici mahkemesine gideceğim.







  • iptal servisine bağlanın.
    kapatma bedelinizi öğrenin.
    Kapatın deyin.
    dilekçe göndermenizi isteyecekler. 2-3 gun bekleyin.

    Aramazlarsa dilekçeyi gönderin. Açık açık haksızlık yapıldığını, aslında solden memnun olduğunuzu, iptal etmekten başka şansınız olmadığını belirtin. Düzeltilmezse iptal edilmesini söyleyin.

    53200 gibi bir numaradan arıyorlar.

    Cihaz kampanyasında olduğunuz için böyle olduğunu söyler. Acındırın.

    Elinden geleni yapacaktır.


    Risk size ait. Ben yaptım.

    99tl apple tv 25mbit akksiz tarifedeydim. Yanlışlıkla 50mbit 250Gb kotalıya geçtim.
    Sonuçta 24mbit 175Gb AKK ye geçiş yapabildim.
    Benim cayma bedelim 1900tl idi. Ödemeyi göze almıştım.

    YAptığım tüm şikayetler işe yaramadı. Sebebi de cihaz kampanyası olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pphammer -- 6 Ağustos 2017; 20:34:21 >
  • BTK'ya olan biteni yaz gönder sonra git Tüketici hakem heyetine davanı başlat ve 2-3 ay için sonuçlanır siz kazanırsınız.

    Bırakın şu kan emici firmayı 1.Türk Telekom 2.Türkcell Süperonline .
  • Amaciniz eski pakete donmek mi yoksa komple kapatmaya razi misiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Grimnaxx

    Amaciniz eski pakete donmek mi yoksa komple kapatmaya razi misiniz?

    İlk baştaki talebim zaten eski paketime dönmekti. Zaten ödediğim ücret aynı ve taahhüttü de yeni vermiştim.

    Ancak süreç içerisinde Superonline'nın yaklaşımları ve kötü niyeti beni iptal noktasına getirdi. Özellikle daha önce görüştüğüm iptal departmanındaki kişinin telefonla yapılan bir görüşme sonucu değiştirdikleri paket için "sözleşmeyi okumadan mı imzaladınız?" şeklindeki yaklaşımı ve Tüketici yasasını dikkate almayıp kendi süreçlerinden bahsetmesi bardağı taşıran son damla oldu.

    BTK'ya yazılı olarak şikayette bulundum. Superonline'da 3 ayrı kişi ile 38 dakika görüşüp internet sitelerine şikayetler bölümüne yüklediğim şikayet dilekçemi buldurdum. (İletişim devi olduğunu iddia eden firma kendisine gönderilen 3 adet faksı bulamadı!!!!!!)

    Gerekli işlemleri başlattıkları bilgisini verdiler (Güvenmiyorum ama göreceğiz)

    Eğer sözleşmeyi iptal etmezler ise Tüketici Hakem heyetine başvuracağım. Kafamdaki plan Turknet VDSL'ye geçmek.

    Saçma sapan bir internet paketi yüzünden beni 3 haftadır uğraştırıyorlar. Bir daha böyle bir firma ile çalışmak istemem.



    Ayrıca bugün Turkcell hattımı Vodafone geçirmek için başvurumu yaptım. Yılda yaklaşık 1.0000 TL'lik (2 yılda 2.000 TL faturam vardı. Superonline'dan da kurtulabilirsem o da 2 yılda 2400 TL. Yani toplamda 4.400 TL

    Tabi ki yukarıdaki tutar Turkcell için komik rakamlardır. Ama biz müşteriler bilinçlenip bu tip hareketleri sineye çekmezsek Firmalar da kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theidol -- 8 Ağustos 2017; 23:26:31 >




  • Cikan ucretler kurulum aktivasyon indirim ve tabletin ucretidir. THH ile iptal ucretleri iade karari ciksa bile Tuketici Mahkemesinde o karari bozdururlar, mahkeme ve avukat masrafinida sizden alirlar. Muhtemelen iptal talebinde gecen surede yeni taahhut verilen konusma kaydini dinlemislerdir. Onlarda bir hata olmus olsa ya eski pakete dondururler yada iptal ederlerdi. Ama onlari baglayan birsey olmazsa yapmak zorunda hissetmezler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Cikan ucretler kurulum aktivasyon indirim ve tabletin ucretidir. THH ile iptal ucretleri iade karari ciksa bile Tuketici Mahkemesinde o karari bozdururlar, mahkeme ve avukat masrafinida sizden alirlar. Muhtemelen iptal talebinde gecen surede yeni taahhut verilen konusma kaydini dinlemislerdir. Onlarda bir hata olmus olsa ya eski pakete dondururler yada iptal ederlerdi. Ama onlari baglayan birsey olmazsa yapmak zorunda hissetmezler.


    Tableti almadım. Ancak alsaydım da fark etmezdi

    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN (6502 sayılı)

    Madde 48; Mesafeli sözleşmeler

    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theidol -- 9 Ağustos 2017; 20:53:9 >




  • 100 defa yazdım bu gibi olaylarda faxı mutlaka ptt şubelerınden gönderın diye. çunki ptt muhurlu gönderı belgesi verıyor. ayrıca ptt devlet kuruluşu faxı almadık dıyemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    100 defa yazdım bu gibi olaylarda faxı mutlaka ptt şubelerınden gönderın diye. çunki ptt muhurlu gönderı belgesi verıyor. ayrıca ptt devlet kuruluşu faxı almadık dıyemezler.

    Bunu düşünmemiştim açıkçası ancak internet sitelerinde şikayetler bölümüne faksımı jpg olarak yükledim.

    Yaklaşık 5-6 telefon görüşmesi sonucunda dilekçemi bulduklarını teyit ettiler. Israrla benden sitelerindeki iptal formunu doldurmamı istediler ancak yasada böyle bir ibare olmadığını herhangi bir formu doldurup onaylamayacağımı aslında bu bildirimi yasa uyarınca yazılı yapma zorunluluğum dahi olmadığını belirttim. (kanun maddesinde yazılı olacak diye bir ibare yok. Yazılı olması sadece ispat açısından önemli)

    Sonunda iptal işlemlerini başlattıklarını söylediler ama hala ısrarla cayma bedeli ödeyip ödemeyeceğim konusunda bir şey söylemiyor.

    Sadece eski paketime dönebileceğimi ifade ettiler. Ancak bu kadar kötü niyetli bir firma ile artık devam etmek istemiyorum.




  • bende çıkmayı düşünüyorum. ttnetin gözünü seveyim gece kuşu diye bu kazıkçılara geçtim 69dan açtılar 79 oldu 1 sene geçti diye şaka gibi ve şu an zaten gece kuşu tüm ülkede var benim tarifem işe yaramıyor. gb'ı arttırın diyorum onuda yapmıyorlar. bikaç kez daha yazışıp tüketici haklarına gidicem.
  • Bendede aynı sorun ankastre problemi vardı saçma sapan bir sürü bahane 100 defa arıza kaydı bıraktım sonuç yok boşu boşuna bir sürü fatura ödedim kullanmadığım internet için sonunda iptal ettirdim cayma bedelide ödedim tüketici hakem heyetide hiçbirşey yapmıyor bilirkişiye sevketmişler oda red vermiş anlayacağın hiçbirşey yapamıyorsunuz kuzu kuzu ödetiyorlar.BTK şikayet ettim ondanda birşey çıkmadı.Ama turkcelli kapımdan içeriye sokmam ne telefon ne internet..
  • eski pakete donmeye umutlanmayin, benim ek gece kusu paketini iptal edeceklerine tum hesabimi iptal ettiler, yuzde yuz kendi hatalari oldugu halde iptali iptal etmeyip yeniden hesap acildi, hatta mevcut modemi falan iade ettim gelip yenisini taktilar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.