Şimdi Ara

Yağmurda TURKNET Mağduru Ben! HEMDE RİZEDE (!) Oysa Hiç Yağmaz!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Yaklaşık 1.5 yıldır hem evimde ve hemde kendi işyerimde TurkNet abonesiyim.
    Sisteme dahil ettiğim referanslı üye sayısı 8 veya 9 emin olmamakla birlikte. (Okadar yavaşki şuan internet girip net bakamıyorum.)


    Bilgisayar ve cep telefonu sektöründe hizmet vermekteyim, dolayısı ile kendi kablolamam jacklamam sonlandırmam ve modem gibi ekipmanlar konusunda hiçbir sorun olmadığını baştan belirtmek isterim. Zira her seferinde turknet tarafınan salak yerine konmaktayım.

    Sorunuma gelecek olursak,
    Yağış oranı ile ülkemiz sıralamasında başı çeken Karadeniz bölgesinin Rize ilinde Pazar ilçesinde yaşamaktayım! Evimdeki bağlantım her yağmur yağdığında 300kb seviyelerine düşüp hiç bir sayfa açamaz oluyorum. Text bazlı google aramaları dahil 15 20 saniyeye sonuç verir oluyor!

    Bunu sürekli turknete bildirmeme rağmen ilgilenilmiyor. Evime ekip gönderilmiyor, hiçbir saha veya santral anakstre konterölü yapılmıyor. Türk telekom ekipleri uğramıyor! Bütün gün müşterinin dırdırından, yok dolar kurundan yok hayat kargaşasından bıkıp evimize gelip 1 2 saat online oyun oynama keyfimiz var yağmue yağdığında ne mümkün ! Sürekli yağmurlarsa yaşadığım sorun attığım ticketler olumsuz dönüş alıyorum. İnternette kopma yok diyorlar dalga geçer gibi. Dün oldu diyorum dün gece yağmur vardı diyorum laf anlatamıyorum.

    Diğer çirkin bir olay!
    Güvenlik kamerası sattığımız müşterilere P2P, DDNS destekli kayıt cihazları satmaktayız. "Bak abi bu pahalı ama bunu alırsan sabit ip almana gerek yok! İndirirsin uygulamayı burdaki kodu telefonla taratırsın her yerden kameralarına bağlanırsın" şeklinde övdüğümüz kayıt cihazlarının portunu açmamıza rağmen TurkNet altyapısında bağlanamıyoruz. Ne komik değil mi?


    Telefondan Ekleyebildiklerim:

    Destek Kayıtlarım, Rezilliğinizin özeti.https://ibb.co/KzZZw2w https://ibb.co/54rHM09

    Modem Hat Değerlerim:https://ibb.co/qFKLJKW https://ibb.co/h8qjH3H https://ibb.co/6nJxTZf

    Hız Testleri:https://ibb.co/B4WxJrK https://ibb.co/hKNCGB2 https://ibb.co/R66nqxF https://www.speedtest.net/my-result/a/4692183922 https://www.speedtest.net/my-result/a/4692194219





    Nitekim ilçedeki, 4 bilgisayar ünvanı taşıyan esnaf arkadaşla anlaştık konuştuk. Tutanak tuttuk, videolu ve görsel farklı donanımlarla yaptığımız testleri ölçümleri resimlerle çektiğim sıkıntıyı Cimer ve BTK ya ve Tüketici Hakem Heyeti üzerinden şikayet edecek hale getirdim.

    Değerli hizmetinden mağdur bırakan Turknet ve aralarındaki sözleşmeye sadık kalmaksızın arızalarıma hiç gelmeyen Türk Telekom Ardeşen ekibi,
    Sizlerle bıkmadan usanmadan uğraşacağımdan emin olabilirsiniz.!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 15 Şubat 2019; 22:45:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ekleme :
    16 Şubat Sabah saatleri yağmur yağmaya devam ediyor.
    https://ibb.co/chcjXPv

    https://www.speedtest.net/my-result/a/4693424869

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom kaynaklı problem bu. İster YAPA da ol ister VAE de evine gelen hat kablosu Türk Telekom un. Bakımı vs. herşeyi Telekom a ait.

    Hiçbirinde port açamazsınız artık IPv4 ler bitti. Sadece CGN ler kullanılıyor. Sabit IP almak zorundasınız. DynDNS, No-IP kurtarmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C834D35AF

    Türk Telekom kaynaklı problem bu. İster YAPA da ol ister VAE de evine gelen hat kablosu Türk Telekom un. Bakımı vs. herşeyi Telekom a ait.

    Hiçbirinde port açamazsınız artık IPv4 ler bitti. Sadece CGN ler kullanılıyor. Sabit IP almak zorundasınız. DynDNS, No-IP kurtarmaz.
    Türk telekom hiçbir şekilde 4 aydır evime gelmedi! Bunun denetimini yapamayan TurkNet'e ne demeli? Neden gelmiyor ekip. Neden her yağmurda sürünüyorum.
  • Fiyatı ne kadar iyi olsa da hizmet konusunda kendisini kanitlamamis, yeterince teknik ekibi olmayan bir servise nasil bir cesaretle kayit oluyorsunuz anlamiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Saat 19:30 kesintim ve sorunum devam etmekte.

    Ekran görüntüsü,
    https://ibb.co/D9LL4kd

    Sonuç Linki,
    https://www.speedtest.net/my-result/a/4694860598

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antalya kepez de aynı yağmurlu hava da internet gidiyor
  • Sorununuz Türk Telekom kaynaklı hocam. Maalesef buna Türknet'in de kayıt açmaktan başka yapabileceği bir şey yok. Sizin Türk Telekom ilçe ve il müdürlüklerine gidip baskı yapmanız gerekiyor.

    Bu arada iş yerinde ayrı, evde ayrı Türknet aboneliğiniz var sanırım. Ve altyapınız cidden kötü. Bunun düzeltilmesi de çok uzun sürer. Eğer bölgenizde Turkcell iyi ise, ki bence en azından 10Mbps hızı sağlayabiliyordur, Superbox almanızı tavsiye ederim.
    https://www.turkcell.com.tr/kampanyalar/diger-kampanyalarimiz/superbox-4-5g-internet-kampanyasi

    Sınırsız hız isterseniz 279₺, 10Mbps isterseniz eğer 160₺. 4.5G veya 3G'nin çektiği yerde rahatlıkla 10Mbps hızı karşılayacaktır. En iyi yanı ise taşınabilir olması. Yani eve geldiğinizde eve götürüp kullanırsınız, işe gittiğinizde işe götürüp kullanırsınız. Bunu tavsiye ediyorum çünkü Türk Telekom'un o altyapıyı düzeltmesi 1 yılı bulur, belki daha fazla sürer. Ancak Pazartesi ilk işiniz İl müdürlüğüne gitmek olsun. Çünkü bütçeler yeni yeni dağıtılıyor.




  • Dükkanımdaki türknet internet sorunsuz, fiber kabine 83 metre cat6 kablo çektim fiber kabinden ayeışan panoya bağlanrım çakılı.

    8mb saniye ile download yapıyorum. Telefon teknik servisim var. Aylık downloadım ortalama 800 900GB. Kolay kolay aknli tarife alamam kaştaramam. Şehir merkezi ve aknsiz oluşundan dolayı sorun yaşamıyorum işyerimde şükür.

    Diğer duruma gelirsek sorunum evet telekomdan kaynaklı ama bunlara dayatma yapamayan teftişini yapamayan türknete ne demeli.

    Piskolojim bozuldu! Bildiğiniz gibi değil. Birinin diz kapaklarına sıkacam artık cinnet geçirecem. Telekoma nezaman gitsem ruhsatsız silahımı yanıma almıyorum. Enson akşam haberleribe çıkacam o olacak.

    Vodafone bayi açtık diğer ilçeye. 7 gün bağlantımıza gelmediler, reddettiler. Red sebebi panoya kablo çekilmemiş! 30 metre kabloyu jack çakılacak noktaya kendi elimle bizzat ben çektim. Gittim yapmadığım kalmadı.

    Yahu ağrıma gidiyo. Çalışanları öldüresim geliyo. Telekom babanında diğer issler düşmanınmı. Onu görmeden etmeden nasıl reddedersin yaaaa? Nasıl!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Çok saçma bir yaklaşım , adamlar 20 küsur senedir bu ülkede internet işinde ayrıca , altyapı herkes için aynı superonline da ,vodafonenet te , millenicom da,netspeed de,ttnet de hepsi adsl/vdsl bakır altyapıda Turktelekom kullanmak zorunda çünkü başka altyapı yok yani kendini kanıtlamış firmada kanıtlamamış firmada turk telekomun saha ekibinin işini ne kadar iyi yaptığına göre hizmet vermekte
  • Selfservice S kullanıcısına yanıt
    Turk telekom kendi isini iyi mi yapiyorda alt firmalarina guvenip bel bagliyorsunuz ?
    Tt kendine mi oncelik verecek alt firmanin musterilerine mi ?
    Kablonet ayri rahat mis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • malesef hocam, bende rize fındıklıya bağlı yerleşim birimindeyim özellikle yağmurlu havalarda internet çok kötü size özel değil yani rizede şehir ve ilçe merkezleri hariç internet heryerde sorun hala kaç senelik bakır kablolarla hizmet almaya çalışıyoruz internet abone sayısıda artınca altyapı çok yetersiz kalıyor. ne yapılmalı bilmiyorum rize genelinde abonelerden imza falan toplayıp topluca dilekçe falan verelim. o zaman belki altyapı yenileme
    çalışmları yaparlar.
  • deta53 kullanıcısına yanıt
    bakır çalışmaz olduğu zaman yaparlar
  • Turk Telekom elinde ıp var CGN olayına çok nadir gördüm turk telekom da
  • Türkiye'deki tüm ISSler cgnat kullanıyor , başka yolu yok okadar Ipv4 yok çünkü
  • Selfservice S kullanıcısına yanıt
    bölgeden bölgeye göre değişiyor
  • TT'nin muhtemelen oradaki bütün yer altı kablo künklerinin içi su dolu. Buradakiler yağmurda mazgal görevi görüp yağmur topluyor içine.

    Bir ara Vodafone'un menholünde çalışan adamlara denk geldim. Menholün için ağzına yaklaşmış artık, su dolu. O suyun içinden fiber kablo çıkarıp kablo koyuyorlardı.
  • Pazar günü bir önceki sefer ek yapılan direğe çıktım, ek yapıllan kabloyu bantlamışlar çok su tutuyordu. Küçük su şişesi geçirdim. Ağzı yere bakacak şekilde, direğe bağladım tekrardan.

    Üstten yağan yağmur akıp gidiyor. Tüm bantlarıda soydum. İçinde artık su tutmayacağı için, sorunumu kendi imkanlarıma çözmüş bulunmaktayım.
    ŞEREF YOKSUNU TÜRKNET! 3,4 aydır 1 ekip yollayamadığı için (!)

    Ama gel gör ki sorsan onlar düzeltti.
    http://prntscr.com/mn0tz8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yurdakull -- 19 Şubat 2019; 10:8:53 >




  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Yaşamış olduğunuz bu ve bunun gibi tüm sorunlarının asıl kaynak tarafı TT'dır. Ülkemizde TT telekom sektörünün tekeli olduğu için tüm çalışmalara ve işlemlere sadece TT tarafına izin veriliyor ve altyapılar tamamen onların sorumluluğundadır. Bu gibi durumlarda ne yazık ki biz veya diğer İSS firmaları müdahale edemiyor.

    Siz şuan bizi değil diğer İSS firmalarını kullanmış olsanızda bu sorunu yaşayacaktınız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Utanç verici bir firmasınız. Forumda 3 gün boyunca cevap vermeyip sorunumun çözülmesinimi beklediniz aceba? Yoksa diğer bir sorum, hadi ben iyi kötü işten anlayan biriyim. Bu işten anlıyordum ekipmanım vardı direğe çıktım tamirini yaptım.

    Peki ya herhangi bir x kişi olsa ne olacaktı? 3-4 Ay boyunca telekom ekiplerini yollayamadığınızamı küfretmeli yoksa her destek bildiriminde sorun gözükmüyor diyip destek bilrimini sonlandırmaya mı?

    Sözüm şahsi olarak tamamen sana. Her nekadar günümüz şartlarında Hak göz ardı edilsede malesef ki hak almak zannedildiği gibi kimsenin yanına kalmayacak. İçinde bulunduğun kurumda, ben mağdur iken ödediğim faturalar ile kime 1 zerre yaranmışsa hepsine haram zıkkım olsun hakkım!

    Her nekadar Rize'de bulunsamda sürekli İstanbula mal almaya geliyorum belki biyerde bi standınıza bi tanınıtımınıza denk düşmek nasip olur.
    İçimi daha rahat dökebileceğim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.