Şimdi Ara

YAĞ KAPAĞI AÇILINCA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
22.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar araç çalışırken yağ kapağı açılınca yağ sıçraması normal midir?(normal dizeller için(D)) yoksa bu motorun yapılması gerektiğinin işaretimidir?



  • normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.

    cevap için teşekkürler
    nedeni şu;araç çok fazla yağ eksiltiyor fakat büyük oranda karterden damlama şeklinde bunun için iki kez sanayiye götürdüm karter indi ikenarlarına ilaç sürülüp (sanırım sıvı conta deniyor ) kapatıldı fakat damlatmaya devam etti. son gidişimde usta yağ kapağını araç çalışırken açıp bir miktar duman ve fazla miktarda yağ sıçrattığını söyleyip motorun yapılması gerektiğini söyledi yani araç çalışırken yağ kapağı açılınca yağ çıkarsa bu araç motor istermiş.
    bunun için 400 ytl motor açma içerdeki soruna göre 1000-1500 ytl arası masrafı olur dedi. Bu arada yağ eksiltmeden kastım 1000 km de neredeyse 5-6 lt yağ yani araba yağsız geziyor gibi yağ çubuğunu ne zaman çeksem ucunda yağ var yada yok.. bu arada araç 98 citroen jumper panelvan 2,5 d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATOZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.

    cevap için teşekkürler
    nedeni şu;araç çok fazla yağ eksiltiyor fakat büyük oranda karterden damlama şeklinde bunun için iki kez sanayiye götürdüm karter indi ikenarlarına ilaç sürülüp (sanırım sıvı conta deniyor ) kapatıldı fakat damlatmaya devam etti. son gidişimde usta yağ kapağını araç çalışırken açıp bir miktar duman ve fazla miktarda yağ sıçrattığını söyleyip motorun yapılması gerektiğini söyledi yani araç çalışırken yağ kapağı açılınca yağ çıkarsa bu araç motor istermiş.
    bunun için 400 ytl motor açma içerdeki soruna göre 1000-1500 ytl arası masrafı olur dedi. Bu arada yağ eksiltmeden kastım 1000 km de neredeyse 5-6 lt yağ yani araba yağsız geziyor gibi yağ çubuğunu ne zaman çeksem ucunda yağ var yada yok.. bu arada araç 98 citroen jumper panelvan 2,5 d

    Alıntıları Göster
    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATOZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş

    Alıntıları Göster
    yag kapagı açılır belirgin bir şekilde üfleme ( dumanın dışarı çıkması) varsa büyük ihtimalle ( tabi diger bir takım testleri yazmıyorum) motorun işi bitiyor yada bitmiş demektir. aracın km sini söylersen daha da yardımcı olabilirim. ayrıca çekişte düşme varmı yag bakımları, filitreler zamanında değişmiş mi.. turbo kecelerinden yağ kaçırıyorsa ( muhtemelen turbolu o araç) yine yag yakar ama eksozdan çıkan dumanın rengi beyaz olur... kullandıgın yagın cinsi numarası da önemli...ayrıca karter havalandırma hortumu da tıkalı olmaması gerekir.. cıtroen için bu kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizusta

    yag kapagı açılır belirgin bir şekilde üfleme ( dumanın dışarı çıkması) varsa büyük ihtimalle ( tabi diger bir takım testleri yazmıyorum) motorun işi bitiyor yada bitmiş demektir. aracın km sini söylersen daha da yardımcı olabilirim. ayrıca çekişte düşme varmı yag bakımları, filitreler zamanında değişmiş mi.. turbo kecelerinden yağ kaçırıyorsa ( muhtemelen turbolu o araç) yine yag yakar ama eksozdan çıkan dumanın rengi beyaz olur... kullandıgın yagın cinsi numarası da önemli...ayrıca karter havalandırma hortumu da tıkalı olmaması gerekir.. cıtroen için bu kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: denizusta

    yag kapagı açılır belirgin bir şekilde üfleme ( dumanın dışarı çıkması) varsa büyük ihtimalle ( tabi diger bir takım testleri yazmıyorum) motorun işi bitiyor yada bitmiş demektir. aracın km sini söylersen daha da yardımcı olabilirim. ayrıca çekişte düşme varmı yag bakımları, filitreler zamanında değişmiş mi.. turbo kecelerinden yağ kaçırıyorsa ( muhtemelen turbolu o araç) yine yag yakar ama eksozdan çıkan dumanın rengi beyaz olur... kullandıgın yagın cinsi numarası da önemli...ayrıca karter havalandırma hortumu da tıkalı olmaması gerekir.. cıtroen için bu kadar


    araç turbolu değil eski dizellerden ben araçı 190000 de aldım 185000 de motor komple yapılmış en azından öyle dediler şimdi ise 210000 de çekiş ilk aldığımdan farklı değil belki hep düşüktü ben anlayamadım..filtre sadece ilk aldığımda değişti yani 20000 km önce fakat bu arada üst mesajlardada yazdığım gibi sürekli yağ ekliyorum karter altında komple kaynak izi var sanırım arabanın altını vurup sonra kaynatmışlar.dediğim gibi karterden çok fazla yağ kaçırıyor arabanın altı marş motoru yağ içinde bide hava filtresinin dibinde azda olsa yağ oluyor belkide yağ kokusu bu kaçaklardandır ve motor ısınınca oluşuyor diye düşünüyorum yada umut ediyorum..
    şu karter havalandırma hortumu nerede?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATOZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş

    Alıntıları Göster
    az yakmanızın nedeni yağ yakıyor olmanız olabilir.u da yakıttır eninde sonunda , ben bu kadar yıpranmış araca bio dizel tavsiye ederim.belki yağ yakma miktarınız azalabilir.Ama tersi de olabilir.Çevreye aşırı zarar verdiğiniz kesin.En kısa süerede motoru iyice bir incelettirin, yağ nereye gidiyor, komple yanıyor mu ,başka yerlerden sızdırıyor mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: TURASRE


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    az yakmanızın nedeni yağ yakıyor olmanız olabilir.u da yakıttır eninde sonunda , ben bu kadar yıpranmış araca bio dizel tavsiye ederim.belki yağ yakma miktarınız azalabilir.Ama tersi de olabilir.Çevreye aşırı zarar verdiğiniz kesin.En kısa süerede motoru iyice bir incelettirin, yağ nereye gidiyor, komple yanıyor mu ,başka yerlerden sızdırıyor mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: TURASRE


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    az yakmanızın nedeni yağ yakıyor olmanız olabilir.u da yakıttır eninde sonunda , ben bu kadar yıpranmış araca bio dizel tavsiye ederim.belki yağ yakma miktarınız azalabilir.Ama tersi de olabilir.Çevreye aşırı zarar verdiğiniz kesin.En kısa süerede motoru iyice bir incelettirin, yağ nereye gidiyor, komple yanıyor mu ,başka yerlerden sızdırıyor mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: TURASRE


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş



    bu gün itibariyle aracı servise bıraktım motor açılıp tamir edilecek 1,5-2 bin lira masrafı var dediler yapıcak bişey yok araç zaten 8-9 bin lira

    cevaplar için tekrar teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATOZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    az yakmanızın nedeni yağ yakıyor olmanız olabilir.u da yakıttır eninde sonunda , ben bu kadar yıpranmış araca bio dizel tavsiye ederim.belki yağ yakma miktarınız azalabilir.Ama tersi de olabilir.Çevreye aşırı zarar verdiğiniz kesin.En kısa süerede motoru iyice bir incelettirin, yağ nereye gidiyor, komple yanıyor mu ,başka yerlerden sızdırıyor mu?


    quote:

    Orjinalden alıntı: TURASRE


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    1000 km de 5-6 litre yağ yakması anormal bir durum.Eksozdan zift gibi yağ kokusu geliyordur.Acil önlem almak gerekli sanırım.Siz bio dizel gibi yağla gidiyorsunuz.büyük ihitimalle yakıtı da ekomomiktir çünkü mazot yerine yağ yakarak da gidilir.

    Geçmiş olsun.



    evet dikiz aynasından arkamda camı açık bir araba görmemle kaybolması bir oluyor fakat şu yağ yakarakta gidiyor olayını anlamadım bu olabilirmi yakıtı gerçekten ekonomik 20 ykr şehiriçi değeri var daha önce starex tci vardı 25 ykr civarındaydı bu motor çok yıpranmış olmasına rağmen az yakıyor..
    bu demek oluyorki motor gelmiş



    bu gün itibariyle aracı servise bıraktım motor açılıp tamir edilecek 1,5-2 bin lira masrafı var dediler yapıcak bişey yok araç zaten 8-9 bin lira

    cevaplar için tekrar teşekkürler

    Alıntıları Göster
    adamlardan garanti iste, eğer yağ yakar veya dizeli su gibi yakarsa geri getiririm deki, sonra canın yanmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.
    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.


    Alıntıları Göster
    Benim saab'in yag kapagi kirildi... Parca cikmacida da parcacida da bulunamadi... Uyan bir kapak da henuz bulunamadi... Kapak kelepcelerle yuvasina tutturulana kadar 2500km civarinda yol yapti... Hic yag eksiltmedi... Daha dogrusu bir avuc ici kadar yag eksiltti... O da kiriktan disari, motor, ignition ve turbo kapaginin uzerine sicrayan 1/3 su bardagi kadar yag idi... Arabadan arabaya degismekle birlikte Az bir sicrama normal... Bu arada Saab 280.000'de Motorda Turbo disinda parca degisimi olmadi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    adamlardan garanti iste, eğer yağ yakar veya dizeli su gibi yakarsa geri getiririm deki, sonra canın yanmasın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    adamlardan garanti iste, eğer yağ yakar veya dizeli su gibi yakarsa geri getiririm deki, sonra canın yanmasın.


    bunu söyledim adamlar bişey olmaz demekle birlikte garantide veremeyeceklerini söylediler. aslında üç yerle görüştüm üçüde biz rektefiye yaparız fakat müşteri burdan çıkıp hararet yaptırırsa buna nasıl garanti verelim dediler. sanırım yapacak bişey yok. İyi olması için dua edicez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.


    Alıntıları Göster
    antalya da iki tane citroen yetkili servis var bu iki servisede uğramak zorunda kaldım. Bir tanesi havaalanı yolunda buraya sadece motor nosunu muayene istasyonundaki görevlinin bulamaması yüzünden bu numaranın üzerini temizleyip bir kağıda yazmaları ve 45 ytl vermek için (bu arada jumperin motor nosu yağ çubuğunun hemen yanında) diğerinede iki tane parça sormak için uğradım burasıda antalya yeni sanayide,yetkili kişiye önce fren pompası sordum adam internete bağlanıp!!!!(dial-up) stolardan baktı ve fiyat verdi dier parça sonradan aklıma geldi çıkarken onuda sorayım dedim ama adamın bana verdii cevap BAŞTAN SÖYLESENE KARDEŞİM İNTERNET PARA YAZIYOR..yetkili citroen servisi
    netice itibariyle arabam su anda citroen servisinde değil peugeot özel servisinde zaten jumper,boxer,ducato aynı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.





    bu aracı zaten arkadaşa şutlamışlar, yapacak bişi yok sanırım bu haliyle kimseye şutlayamaz
    (di mi kuzen)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suzitusi

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.





    bu aracı zaten arkadaşa şutlamışlar, yapacak bişi yok sanırım bu haliyle kimseye şutlayamaz
    (di mi kuzen)

    Alıntıları Göster
    deniz usta doğru teşhisi koymuş.. üfürme varsa yağ kapağından o araba bitmiştir.. kimse almaz..

    bizim 85 model şahini satarken tilki gibi bi komisyoncu yanaştı hemen çalıştır dedi çalıştırdım. yağ kapağını açıp kokladı kulağını yaklaştırdı fln. sonra geldi hemen pazarlığa bizim arabanın motoru hiç açılmamıştı.. 171 binde 3500 e sattık. o adam 3750 vermişti ama tilkiliğinden dolayı vermedim ona...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATOZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    adamlardan garanti iste, eğer yağ yakar veya dizeli su gibi yakarsa geri getiririm deki, sonra canın yanmasın.


    bunu söyledim adamlar bişey olmaz demekle birlikte garantide veremeyeceklerini söylediler. aslında üç yerle görüştüm üçüde biz rektefiye yaparız fakat müşteri burdan çıkıp hararet yaptırırsa buna nasıl garanti verelim dediler. sanırım yapacak bişey yok. İyi olması için dua edicez

    Alıntıları Göster
    nasıl garanti vermezler, yaptıkları işe garanti veremiyenin bilgisi ve tecrübesini yok sayarım.O kadar para vereceksin komple motor inecek garanti vermeyecekler.Bu iş yaş bilesin.Adam gibi garanti veren yere götür.Her motor açma kapama zaten 300-500 tl para eder, boşuna başın ağrımasın.
    Bir kere para cepten çıktımı geri girmez.Tüh tüh ner ,keşke önceden gelseydin ler giden para ve zamanı geri getirmez.Yetkili servis bulmalısın , gerekirse başka şehirlerdeki servisleri kullan.

    son not: birşey olmaz deyip de garanti veremeyenin mutlaka bildiği ancak söylemediği birşey vardır.Baklayı ağzında tutuyor gibime geldi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TURASRE

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    adamlardan garanti iste, eğer yağ yakar veya dizeli su gibi yakarsa geri getiririm deki, sonra canın yanmasın.


    bunu söyledim adamlar bişey olmaz demekle birlikte garantide veremeyeceklerini söylediler. aslında üç yerle görüştüm üçüde biz rektefiye yaparız fakat müşteri burdan çıkıp hararet yaptırırsa buna nasıl garanti verelim dediler. sanırım yapacak bişey yok. İyi olması için dua edicez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneMoreCupofCoffee

    deniz usta doğru teşhisi koymuş.. üfürme varsa yağ kapağından o araba bitmiştir.. kimse almaz..

    bizim 85 model şahini satarken tilki gibi bi komisyoncu yanaştı hemen çalıştır dedi çalıştırdım. yağ kapağını açıp kokladı kulağını yaklaştırdı fln. sonra geldi hemen pazarlığa bizim arabanın motoru hiç açılmamıştı.. 171 binde 3500 e sattık. o adam 3750 vermişti ama tilkiliğinden dolayı vermedim ona...

    Alıntıları Göster
    Bilgiye görgüye saygım var ,
    ancak piyasa ne çekiyorsa şu tip motordan kendini anlayan adamlardan çekiyor.Üfleme ne kadar olursa bitmiştir, neden biter teknik olarak söylesinler de öğrenelim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    deniz usta doğru teşhisi koymuş.. üfürme varsa yağ kapağından o araba bitmiştir.. kimse almaz..

    bizim 85 model şahini satarken tilki gibi bi komisyoncu yanaştı hemen çalıştır dedi çalıştırdım. yağ kapağını açıp kokladı kulağını yaklaştırdı fln. sonra geldi hemen pazarlığa bizim arabanın motoru hiç açılmamıştı.. 171 binde 3500 e sattık. o adam 3750 vermişti ama tilkiliğinden dolayı vermedim ona...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    Bilgiye görgüye saygım var ,
    ancak piyasa ne çekiyorsa şu tip motordan kendini anlayan adamlardan çekiyor.Üfleme ne kadar olursa bitmiştir, neden biter teknik olarak söylesinler de öğrenelim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    deniz usta doğru teşhisi koymuş.. üfürme varsa yağ kapağından o araba bitmiştir.. kimse almaz..

    bizim 85 model şahini satarken tilki gibi bi komisyoncu yanaştı hemen çalıştır dedi çalıştırdım. yağ kapağını açıp kokladı kulağını yaklaştırdı fln. sonra geldi hemen pazarlığa bizim arabanın motoru hiç açılmamıştı.. 171 binde 3500 e sattık. o adam 3750 vermişti ama tilkiliğinden dolayı vermedim ona...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    Bilgiye görgüye saygım var ,
    ancak piyasa ne çekiyorsa şu tip motordan kendini anlayan adamlardan çekiyor.Üfleme ne kadar olursa bitmiştir, neden biter teknik olarak söylesinler de öğrenelim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    deniz usta doğru teşhisi koymuş.. üfürme varsa yağ kapağından o araba bitmiştir.. kimse almaz..

    bizim 85 model şahini satarken tilki gibi bi komisyoncu yanaştı hemen çalıştır dedi çalıştırdım. yağ kapağını açıp kokladı kulağını yaklaştırdı fln. sonra geldi hemen pazarlığa bizim arabanın motoru hiç açılmamıştı.. 171 binde 3500 e sattık. o adam 3750 vermişti ama tilkiliğinden dolayı vermedim ona...




    hocam bnm bahsettiğim adam komisyonucydu tilki gibi baktım arabanı satalım demeye başladı. aha dedim. araban 4 etmez diyodu 3750 veriyodu o da 4 e satacaktı işte..kıl oldum. bizi genç gördün biliyon mu arabada çürük var fln demeye başladı. üstünü mü örttük varsa var yok demedik fln dedim. satmıyom fln kovaladım..

    sanırım motordan üfürme sebebi silindir bloklarının aşırı aşınmasından kaynaklanıyor. zaten bir arabanın yağ yakmasının nedeni de silindir blokları aşındığında silindirin altt tarafındaki yağın yukarı boşluktan sızmasıdır. hor kullanılan veya çok km li araçlarda görülebilir. hararet yapanlarda fln..

    dolayısıyla silindir ve blok arasında ki boşluktan yağ ile beraber bir miktar hava da krank milininde basıncıyla yukarı kapaktan fışkıracaktır. saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suzitusi

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.





    bu aracı zaten arkadaşa şutlamışlar, yapacak bişi yok sanırım bu haliyle kimseye şutlayamaz
    (di mi kuzen)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: suzitusi


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    normal mi?

    araba kapaktan yağ atıyorsa motor bitmiş demektir. güvenilir bir yerde rektefiye gerekiyor. en güzel arabayı şutlamaktır. ben 3 defa rektefiye yaptırdım. ikisi iyi oldu ama birinde başıma bela oldu. usta çok önemli. dışarda motoru atıp yenisini takıyorlar. bizde rektefiye.

    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    normaldir.
    Neden çalışırken yağ kapağını açma gereksimi duyuyorsunuz
    mecbur değilseniz sakıncaları vardır.





    bu aracı zaten arkadaşa şutlamışlar, yapacak bişi yok sanırım bu haliyle kimseye şutlayamaz
    (di mi kuzen)


    yok zaten şutlamayı düşünmüyorum yaptırıp binicem




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.