Şimdi Ara

Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.685
Cevap
225
Favori
554.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 873
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 702
  • Ortalama Mesaj Aralığı 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 441
  • Favoriye Eklediklerim 246
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ercaner jr. (1150 mesaj) efebora06 (702 mesaj) birisi007 (397 mesaj) srvngrc (340 mesaj) Deae (227 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3679 mesaj) Mobil (3733 mesaj) Mini (252 mesaj) Uygulama (3021 mesaj)
  • @
40 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Xiaomi >> Xiaomi Mi Note 10 Lite (TOCO) [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Rom değiştirin...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1564 Mesaj
    Telefonun ekranı hassas gözle görükmesede çizik oluştu 5.inci günden.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1125 Mesaj

    Haftasonu inşaallah hocam. Peki o paylaştığınız romu yükledikten sonra geri şu anki roma dönebiliyormuyuz. Şu an yüklü olan miui global 11.0.5 kararlı olan




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    efebora06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4360 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    BL kilit açık olduktan son istediğiniz sürüme/roma dönmeniz 10 dk sürer...

    |
    |
    CXath1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    59 Mesaj

    Whatsapp web açıksa geç gelebiliyor
    |
    |
    CXath1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1233 Mesaj
    Arkadaşlar True Phone kurduktan sonra bazı aramalar ekrana düşmemeye başladı, arama geliyor telefon titriyor çalıyor ama ekrana bildirim gelmiyor bu yüzden aramayı açamıyorum. Çözümünü bilen var mı acaba teşekkürler

    Uğraşınca çözdüm arkadaşlar, gelen çağrı ayarlarından önemlilik ayarını yüksekte ise varsayılana getirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ŞeRmeH -- 23 Aralık 2020; 16:18:6 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1125 Mesaj

    Yok hocam kapalı. eşimin hattını taktık maalesef yine aynı. şimdilik tel eşimde zaten. iphone 7 ile devam. benim anlık ileti almam lazım. borsa üzerine çok yazışma yapıyoruz. geç kaldık mı sıkıntı oluyor. en kısa zamanda farklı rom deniycem. aslında farklı marka model cihaz da bakıyorum ama bu model hem kibar hemde kaliteli duruyor. bu fiyata bu özelliklerde pek alternatif yok.

    aklımda şu an samsung s20 ya da samsung note 10 var. boyutlarıda güzel ama fiyatlarının düşmesi lazım. samsung a71 de olabilir ama 3000 seviyesine düşerse alınabilir.

    |
    |
    PaxTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2678 Mesaj

    Pil ve bildirim önceliklerini değiştirdiniz mi?

    |
    |
    CXath1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar. Son zamanlarda bu telefonla NFC ile temassız ödeme yapamıyorum. Format atmayı denedim herhangi bir faydası olmadı. En son Play Store dan NFC Check programı indirdim. AndroidBeam özelliğinde hata veriyor. Aktive etmeye çalışınca da aktif olmuyor. Bu sizde de böyle mi acaba? Yoksa telefonun NFC' sinde mi sıkıntı var?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1189 Mesaj

    Temassız ödeme yaparken bluethooth açık oluyor mu? Ben de bazı marketlerin pos cihazlarında temessız ödeme yapamadım bir kaç sefer. Araçta bluethooth bağladığım için genelde açık oluyor bluethooth. O dikkatimi çekti. Bluethooth kapatıp geçince ödeme alındı. Şok marketlerde ki pos cihazında yaşadım bu sorunu.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TheNightMare. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    462 Mesaj

    Galiba bankanın uygulamasında sorun var ya. Az önce banka uygulamasının yorumlarını okudumda benim gibi başka sorun yaşayan insanlarda vardı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    urtur kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    106 Mesaj

    Beyler bende 2 haftadır şöyle bir sorun var ahize sesi telefon görüşmelerinde inanılmaz kısık öyle ki dışarıdayken hiç duyamıyorum. Çözümünü bilen varmı dır ilk aldığımda bangır bangırdı...

    |
    |
  • Yarbay
    6822 Mesaj

    mi note 10 lite alma arifesindeyim. aslında mi note 10 almayı isterim ama daha uygun diye seçimimi mi note 10 lite dan yana kullanacağım gibi.


    kronik sensör sorunu hala yaşanıyor mu ? diyelim ki telefonu aldım sensör sorunu telefonu kaldırıp atacak kadar can sıkıcı boyutta mı merak ettim.


    birde note 10 ile lite arasında kullanım olarak belirgin farklar nedir deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  • Yarbay
    4716 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    mi note 10 lite alma arifesindeyim. aslında mi note 10 almayı isterim ama daha uygun diye seçimimi mi note 10 lite dan yana kullanacağım gibi.


    kronik sensör sorunu hala yaşanıyor mu ? diyelim ki telefonu aldım sensör sorunu telefonu kaldırıp atacak kadar can sıkıcı boyutta mı merak ettim.


    birde note 10 ile lite arasında kullanım olarak belirgin farklar nedir deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Sensör sorunu bende yok gibi bir şey. Bazen kapanmıyor ekran ama kulağımdan çekip tekrar götürünce sıkıntısız çalışıyor sensör. Benim bu telefonda beğenmediğim tek şey 5200 mah batarya olmasına rağmen şarjı o kadar da iyi gitmiyor miui arayüzünden ötürü. İnşallah 12.5 ile düzelir.





  • Yarbay
    2059 Mesaj

    Telefonla görüşürken yüzümüzün ekrandaki mikrofon kapama tuşuna değmesi ve akabinde sesimizin gitmemesi bug'ı var mı bu telefonda?

    |
    |
  • Yarbay
    6822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Red Devil

    Sensör sorunu bende yok gibi bir şey. Bazen kapanmıyor ekran ama kulağımdan çekip tekrar götürünce sıkıntısız çalışıyor sensör. Benim bu telefonda beğenmediğim tek şey 5200 mah batarya olmasına rağmen şarjı o kadar da iyi gitmiyor miui arayüzünden ötürü. İnşallah 12.5 ile düzelir.



    Alıntıları Göster

    eyvallah hocam.. o zaman mi note 10 a mı bakmak lazım ? batarya önemli benim için.


    redmi note 9s pek beğenmedim premium hissi veren bir şey alayım dedim. telefon fiyatları çok pahalı. aslında oneplus nord 10 hoş duruyor birazda onu araştıryaım bakalım kullanan var mı..


    eskiden mi serisi alırdım güzel telefonlar uygun fiyatlı idi şimdi mi 10 alamıyorum çok çok pahalı oldu, xiaomi nin pek bir özelliği kalmadı. millet bu yüzden redmi serisine yöneldi ama malesef oradada da işler iyi gitmiyor gibi geliyor bana. k20 güzel di ama şimdi güncelliğini yitiryor o yüzen k20 almak istemiyorum.

    kafa karışık be hocam :)





  • Binbaşı
    1125 Mesaj

    baya ayar denedim hocam. sağlıksız çalışıyor. mi10t konusunda da birisi yazmış whatspapp sorun olabiliyor diye. sanırım xiaomi ler de böyle bir sıkıntı var. kaç kişiye sorduysam aynı şeyi söylediler.


    zaten sensör ve ses yankı sorunu da vardı. farklı romlarda da çözüm olmuyormuş. bildirim sıkıntısı da çıktı. hatun kullanıyor şimdilik. güzel telefon ama xiaominin yapmaması gereken çok basit sorunlar yüzünden soğudum telefondan.

    |
    |
    birisi007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    eyvallah hocam.. o zaman mi note 10 a mı bakmak lazım ? batarya önemli benim için.


    redmi note 9s pek beğenmedim premium hissi veren bir şey alayım dedim. telefon fiyatları çok pahalı. aslında oneplus nord 10 hoş duruyor birazda onu araştıryaım bakalım kullanan var mı..


    eskiden mi serisi alırdım güzel telefonlar uygun fiyatlı idi şimdi mi 10 alamıyorum çok çok pahalı oldu, xiaomi nin pek bir özelliği kalmadı. millet bu yüzden redmi serisine yöneldi ama malesef oradada da işler iyi gitmiyor gibi geliyor bana. k20 güzel di ama şimdi güncelliğini yitiryor o yüzen k20 almak istemiyorum.

    kafa karışık be hocam :)



    Alıntıları Göster

    Batarya önemliyse Samsung M51 alın bence. Wi-Fi kopma sorunu var diyorlardı gerçi ama sanırım her cihazda ayrı bir kronik sorun mevcut...





  • Yüzbaşı
    469 Mesaj

    Ben de kayınvalideye hediye olarak bu telefondan almak istiyorum ancak özellikle sensör sorunu kafamı karıştırıyor. Telefonu hem hediye alıp hem de üzerine laf yemek istemiyorum :) Kendim Mi9T kullanıyorum ve gayet de memnunum. Buradaki yorumların çoğunu okudum, okudukça da kafam karışıyor. :)

    |
    |
    bigbooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    199 Mesaj

    Hocam, Xiaomi %5 karla çalışacağına söz vermemiş miydi? Piyasada azıcık tutulan markalar, hemen fiyat yükseltiyor.
    |
    |
    bigbooss kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.