Standart olarak dahili hafızaya yükler ancak ayarlardan o kartı seçerseniz oraya yüklüyor. O bilinçsize yapılan yorumlar tamamen bilgisizlikten. Ayrıca oyunlar açılmıyor dedikleri şey harici USB diskler. SSD yada HDD farketmeksizin USB olarak haricen bağlananlar yalnızca depolama olarak kullanılıyor. Eski oyunları, X/S logosuz oyunları oynatıyor. İstediğiniz oyunu da taşıyabiliyorsunuz. Aynen çalışmaya devam ediyor. Şunu da belirtmek lazım, o SSD'nin fiyatı neredeyse Series S fiyatı ile aynı. Çok pahalı satılıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Ocak 2023; 11:27:9 > |
Xbox Series X - ANA KONU - #PowerYourDreams (3025. sayfa)




-
-
link var mı hocam banada lazım
-
Seagate Expansion Card for Xbox Series X|S, 1TB, SSD, STJR1000400
Bu şekilde aratıp nereden istiyorsanız fiyat bulabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Ocak 2023; 11:38:26 > -
Merhaba,
512 gb alsak ek olarak takılabiliyor mu? Yoksa 1 tb almamız şart oğlu şart mı?
-
Zaten kimse almıyor diye 512GB versiyonunu da çıkarttılar ama her geçen gün artan oyun boyutlarını düşündüğünüzde ne kadar süre yeter onu düşünerek almanız gerekiyor.
Ben daha sonra oynayacağım oyunları harici USB diske taşıyorum. Aynı anda oynadığınız oyun sayısı 5 yada 6 tane oluyor, hikayeli oyunlar da zaten oynandıktan sonra silinebilir. Haliyle Dahili 1TB yetiyor. Bu durumda 512GB yeterli olabilir.
Series S kullanıyorsanız önceki mesajda yazdığım gibi, 1TB olanın fiyatı (yurtdışı fiyatından bahsediyorum) neredeyse konsol fiyatı ile aynı. Bu yüzden 512Gb olan tercih edilebilir ancak yine kapasite konusunda düşünmek gerekiyor.
512Gb olanın kodu ; STJR512400
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Ocak 2023; 11:55:14 > -
Haklısınız ama o zaman “donanımsal bozulursa yenisini alırsınızın” garantisini vermeyecekler, ben bu güvencenin olduğunu bilerek içim rahat bir şekilde 1 yıllık garantisine ek ilave ücret verecektim, 1 yıl daha uzatabilirdim. Ama sonra gerek yok, konsol zaten çok sağlam bir konsoldur, düşüncesiyle böyle bir karar vermedim. O zaman boşuna mı para verecektim.
Bence bu şekilde olmamalı, şunu öğrenmek lazım. Acaba Playstation “Türkiye Garantisi de mi?” bu şekilde yapıyor? Sıfır alet mi veriyorlar yoksa aynı şekilde yenilenmiş bir alet mi veriyorlar?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bende 512 gb olanı var xbox sisteme ayırıyor ona göre alın bu kartı
toplam 456 gb boş alan sizlere kalmaktadır
-
Bizim size aktardığımız garanti Microsoft'a gönderilen cihazlar ile ilgili. Anlaşılan siz Türkiye'den bir cihaz almışsınız. Haliyle garanti süresince aldığınız yerden yasal haklarınızı kullanarak arıza durumunda yenisi ile değiştirebilirsiniz.
Burada konuşulan, alınan firmaya gitmeden ve genel olarak yurt dışından alınan cihazların Microsoft tarafından sağlanan garantisi.
İkisini karıştırmayın.
-
56 GB yine sisteme ayırıyor demek ki. Hocam şu an 2.800 TL fiyatı var sizce almaya değer mi ? Dahili SSD de 20 GB boş alanım var ve yüklü oynadığım oyunların hepsi x/s logolu olduğu için 1 TB lik USB 3.0 ne yazık ki tam anlamıyla işimi görmüyor. Oradaki oyunların hepsi eski nesil oyunlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1TB olanlarda boş alan 920GB olarak geliyor. Alacak olanlara not olsun.
-
Normal bir SSD aldığınızda da kb-mb,gb çevriminden dolayı eksik oluyor. Sistem o kadar fazla kullanmıyor. 1TB olan 920Gb olarak geliyor. Anormal bir durum yok.
Not: Dosya sisteminin formatlanmasına göre;
"üretici firmalar 1.000.000.000.000 Byte = 1 TB olarak kabul ederler. Ancak gerçek değer -Binary (İkili Sistemde)- 1.000.000.000.000 Byte = 931 GB olacaktır."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Ocak 2023; 12:35:17 > -
Hocam eger series s i 5 yıl ve üzerinde kullanmayı hedifliyorsanız avantajlı bir fiyat ama ben 1-2 yıl sorna satar pc veya ps5 veya series x e geçerim diyen biri için gereksiz masraf
bende hem 1 tb usb 3.0 var hemde bu kart mevcut 512 gb işimi görüyor ben uzun süre kullanmayı düşündügüm için aldım uzun süreli kulanımda
söyle hesap yapın series s aldıgınız fiyat ve bunu alacagınız fiyatı toplayıp kaç yıl kullanıcaksanız ona bölün size senelik kaça gelmiş olucagunu hesaplayın mantıklı geliyorsa alın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asko56 -- 9 Ocak 2023; 12:37:12 > -
Tamam peki karıştırmayım; o zaman şu mu oluyor. Ben Türkiye’den yurt dışı cihazı aldım, haliyle Microsoft garantisini başlatmış oldum. O zaman arıza ve donanımsal durumda bana yenilenmişi değil yenisi verecekler öyle mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam tersi. Türkiye'den yurtdışı cihazı alırsanız ithalatçı garantili almış olursunuz. Haliyle o satıcı Microsoft'a gönderip yenilenmiş cihaz ile değiştirir. Zaten bu senaryoda firma yerine direkt olarak kendiniz Microsoft'a gönderiyorsunuz. Daha kısa sürede çözülüyor.
Benim bahsettiğim yasal satıcılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 9 Ocak 2023; 13:0:35 > -
Hocam, biraz önce bu konuyla alakalı Microsoft’un xbox destek hattını aradım. “Türkiye garantili de olsa cihaz, biz yine fabrikadan yenilenmiş olan cihazı gönderiyoruz, dediler.” Bu konu da tereddütü olan var ise arayıp, aynı soruları sorabilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de aksini söylemedim, öyle olduğunu biliyorum. Dikkat ederseniz; Yasal haklarınızı kullanarak, gerçekten arızalanmış bir cihazı "firma özelinde" -ki kurumsal firmalardan bahsediyorum, sıfır cihaz ile değişim yaptırabilirsiniz yazdım. Tüketici kanunu var, hakem heyeti var.
-
Ben bu durumu da sordum, 1 ay içinde nereden alırsanız alın eğer bu durum yaşanıyor ise evet iade işlemiyle bu süreç gerçekleşirmiş; haliyle zaten sıfır cihazı alıyorsunuz. O zaman yine şu durumu söylemek istiyorum. Garanti o zaman neden yenilenmiş cihazı göndermek yerine, sıfır cihazı vermiyor? Garanti diyorum çünkü bu süreçle alakalı bir durum 10 ay burumu yaşamazsın 11 ay cihazda sorunlar meydana gelir. İşte garanti süreci yenilenmişi garanti ediyor ise ne farkı var ki? Neyse hayırlısı olsun. Cidden şunu merak ediyorum. Acaba Playstation Türkiye garantisi de bu şekilde oluyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aslanguc -- 9 Ocak 2023; 13:54:31 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz konuları iyice birbirine karıştırmışsınız. Ben bir şeyler yazdıkça aklınız daha fazla karışıyor. İthalatçı garantili satan, ne kadar güvenilir olduğu belli olmayan bir firma size asla sıfır cihaz vermek istemez, yine uğraşan siz olursunuz. Kanunda süre ile ilgili bir sınırlama yok, size yenilenmiş cihaz verirlerse gider hakem heyetine başvuru yapar, yenisi ile değişim talep edersiniz. Hepsi bu. Bu Xbox yada Playstation ile alakalı değil. Her ürün için geçerli. Bu yüzden sorduğunuz sorunun cevabı; tüketici kanunu.
-
Sony Eurasia garantili PS5 im arızalandığı için 36 gün önce servise verdim İzmir den. İstanbul Merkez e gönderiyorlarmış tamir veya değişim için. Geçen aradığımda durumu sormak için cihazınızla ilgili değişim kararı çıkmıştır muhtemelen, ülkeye yeni cihaz stoğu girmesi bekleniyordur dediler. Anladığım kadarıyla playstation değişim kararı verildiyse direk sıfır yeni cihaz veriyor. Ancak stok vb. sorunlar nedeniyle 2-3 ay bekletiyorlar. Microsoft ise yenilenmiş cihaz veriyor ama bekletmeden hemen bir kaç gün içinde yenilenmiş cihazı kargoluyor. Söylediğiniz mantıklı bence de aslında değişim olunca tamamen yeni üretim cihaz verilmesi gerekir bana göre de. Ancak bildiğim kadarıyla Apple da yenilenmiş gönderiyormuş.
-
Karıştırmam normal değil mi? Sonuçta bir konuda hakkında doğru bilgiye ulaşmak bu kadar karışık olması benimde suçum değil çünkü her şeyi net bir şekilde öğrenmeye çalışıyorum. Doğru olan bilgiyle hareket etmek için sorgulamam çok normal, teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X