Şimdi Ara

VW polo 1.6 TDI 2012 aldım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
52.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar;
    Öncelikle herkese kazasız günler dilerim. Ankara doğuş otodan 1.6 tdi comfortline polo düz vites aldım yakında resim ve videolarını koyucam. İlk izlenimim, çok güçlü bir motoru var. Bundan önce toyota corolla otomatik benzinli vardı. ayda 600 TL benzin harcıyordum. Şimdi polodaki hesaplamalarıma göre 250 TL ya düştü. çok seri bir araba. Arabada 4 kişi full bagaj varken cinnah yokuşunu tam gaza basmama ma rağmen 120 ile tık diye çıktı. çayyolunda işyerim buna rağmen 4. vitese atamıyorum. şehir içinde 4. ve 5. viteslik durum oluşmuyor. torku çok kuvvetli. iyiki 1.4 benzinliden vazgeçmişim diyorum. herlesin bir araba almadan önce denemesini tavsiye ediyorum. hiç bir aksesuar taktırmıyacam. maliyeti 40.800 TL ye geldi. İçi felanda dar değil bu arada. Bagaj biraz dar gibi ama ona görede valiz yapımızı değiştiricez. En önemlisi bizim baba bile beğendiki en önemli kriter bu. Test sürüşünü 1.2 dsg ile yaptım. iyi bulmuştum. 1.6 nın gücü karşısında insigma havasına girdim. artık sellektör atarlarsa arkamdan genelde gaza basıyorum, bir dahada sellektör atan olmuyor. Hayırlı günler diliyorum.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Polo 1.6 TDI 2012: Kapsamlı Bir Kullanıcı Deneyimi

    Piyasada bir Volkswagen Polo 1.6 TDI 2012 satın almayı düşündüğünüzü öğrendik. Bu inceleme, bilinçli bir karar vermenize yardımcı olacak kapsamlı bilgiler sağlayacaktır.

    Polo 1.6 TDI Comfortline: Konfor ve Pratiklik

    Volkswagen Polo 1.6 TDI Comfortline, size hem konfor hem de pratiklik sunan bir seçenektir. Yumuşak süspansiyon sistemi, engebeli yollarda bile rahat bir sürüş deneyimi sağlar. Geniş ve ferah iç mekanı, yolcular için bolca alan sunar ve bagaj kapasitesi, günlük ihtiyaçlarınız için yeterlidir.

    Polo 1.6 TDI 2012: Güvenilirlik ve Verimlilik

    1.6 TDI motoruyla Polo, güvenilirlik ve yakıt verimliliğinin mükemmel bir bileşimini sunar. Turboşarjlı dizel motor, 105 beygir gücü ve 250 Nm tork üretir ve bu da hem şehir içi hem de otoban sürüşlerinde mükemmel bir performans sağlar. Yakıt ekonomisi de etkileyicidir ve karma kullanımda 100 kilometrede yaklaşık 4,9 litre yakıt tüketir.

    1.6 TDI Polo Alınır mı?

    Bir Volkswagen Polo 1.6 TDI 2012 satın almayı düşünüyorsanız, güvenilir, verimli ve konforlu bir araç arıyorsunuz demektir. Comfortline donanım paketi, ek konfor ve pratiklik özellikleriyle sürüş deneyiminizi daha da geliştirir. Bununla birlikte, son karar ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır.

    Polo 1.6 TDI Yorumları:

    Çevrimiçi kullanıcı yorumlarına göz attığımızda, Volkswagen Polo 1.6 TDI'nin güvenilirliği, yakıt verimliliği ve konforu açısından genel olarak olumlu geri bildirimler aldığını görüyoruz. Bazıları sınırlı iç mekan alanına dikkat çekse de, çoğu kullanıcı araçlarından memnun gözüküyor.

    Umarız bu inceleme bilinçli bir karar vermenize yardımcı olmuştur. Aracınızı satın almadan önce mutlaka bir test sürüşü yapmanızı ve diğer kullanıcı yorumlarını incelemenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hayirli olsun gule gule kullanin bu arada arac hazir varmiydi ellerinde birde yol bilgisayari var mi aracta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebbemoda

    hayirli olsun gule gule kullanin bu arada arac hazir varmiydi ellerinde birde yol bilgisayari var mi aracta
    Aynı araçtan bende kulanıyorum dha önce Corsa D 1.3 ctdi vardı sonrasında ise passat 1.9 tdi kulandım ama POLO ikisindende keyifli ve tasarruflu bir araç. Ben cam tavan hariç tüm opsiyonları aldım şimdi tek pişmanlıgım keske tavanda alsaymışım.
    Güle güle kullan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Aynı araçtan bende kulanıyorum dha önce Corsa D 1.3 ctdi vardı sonrasında ise passat 1.9 tdi kulandım ama POLO ikisindende keyifli ve tasarruflu bir araç. Ben cam tavan hariç tüm opsiyonları aldım şimdi tek pişmanlıgım keske tavanda alsaymışım.
    Güle güle kullan

    Alıntıları Göster
    Ya hayırlı olsun bende bakınıyorumda bişi sorcam bunun yerine GOLF 1.4 TSI 122BG almak daha mantıklı değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Herkese selamlar;
    Öncelikle herkese kazasız günler dilerim. Ankara doğuş otodan 1.6 tdi comfortline polo düz vites aldım yakında resim ve videolarını koyucam. İlk izlenimim, çok güçlü bir motoru var. Bundan önce toyota corolla otomatik benzinli vardı. ayda 600 TL benzin harcıyordum. Şimdi polodaki hesaplamalarıma göre 250 TL ya düştü. çok seri bir araba. Arabada 4 kişi full bagaj varken cinnah yokuşunu tam gaza basmama ma rağmen 120 ile tık diye çıktı. çayyolunda işyerim buna rağmen 4. vitese atamıyorum. şehir içinde 4. ve 5. viteslik durum oluşmuyor. torku çok kuvvetli. iyiki 1.4 benzinliden vazgeçmişim diyorum. herlesin bir araba almadan önce denemesini tavsiye ediyorum. hiç bir aksesuar taktırmıyacam. maliyeti 40.800 TL ye geldi. İçi felanda dar değil bu arada. Bagaj biraz dar gibi ama ona görede valiz yapımızı değiştiricez. En önemlisi bizim baba bile beğendiki en önemli kriter bu. Test sürüşünü 1.2 dsg ile yaptım. iyi bulmuştum. 1.6 nın gücü karşısında insigma havasına girdim. artık sellektör atarlarsa arkamdan genelde gaza basıyorum, bir dahada sellektör atan olmuyor. Hayırlı günler diliyorum.

    polonunmu 1.2 dsg test ettiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Herkese selamlar;
    Öncelikle herkese kazasız günler dilerim. Ankara doğuş otodan 1.6 tdi comfortline polo düz vites aldım yakında resim ve videolarını koyucam. İlk izlenimim, çok güçlü bir motoru var. Bundan önce toyota corolla otomatik benzinli vardı. ayda 600 TL benzin harcıyordum. Şimdi polodaki hesaplamalarıma göre 250 TL ya düştü. çok seri bir araba. Arabada 4 kişi full bagaj varken cinnah yokuşunu tam gaza basmama ma rağmen 120 ile tık diye çıktı. çayyolunda işyerim buna rağmen 4. vitese atamıyorum. şehir içinde 4. ve 5. viteslik durum oluşmuyor. torku çok kuvvetli. iyiki 1.4 benzinliden vazgeçmişim diyorum. herlesin bir araba almadan önce denemesini tavsiye ediyorum. hiç bir aksesuar taktırmıyacam. maliyeti 40.800 TL ye geldi. İçi felanda dar değil bu arada. Bagaj biraz dar gibi ama ona görede valiz yapımızı değiştiricez. En önemlisi bizim baba bile beğendiki en önemli kriter bu. Test sürüşünü 1.2 dsg ile yaptım. iyi bulmuştum. 1.6 nın gücü karşısında insigma havasına girdim. artık sellektör atarlarsa arkamdan genelde gaza basıyorum, bir dahada sellektör atan olmuyor. Hayırlı günler diliyorum.

    polonunmu 1.2 dsg test ettiniz
    Kusura bakmayın geç kaldım cevaplara. hemen soruları cevaplaim.
    Öncelikle yol bilgisayarı var. şehiriçi tüketim şimdilik 4-5,5 arası. 1.2 dsg test etmiştim. alma işlemleerim kredisi, trafik, ruhsat 3 gün sürdü. önce 1.4 tsi alacaktım ama hem tasarruf hemde güç için 1.6 tdi aldım. iyiki almışım. ellerinde 5 tane vardı. kırmızı, metalik gri ve siyah. siyahın içinde döşemeler açık renkti. kırmızıyı aldım. maaş kağıdına göre yüzde 90 ve 70 ini kredilendiriyorlar. benimki yüzde 70 i kredilendirildi 60 ay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Kusura bakmayın geç kaldım cevaplara. hemen soruları cevaplaim.
    Öncelikle yol bilgisayarı var. şehiriçi tüketim şimdilik 4-5,5 arası. 1.2 dsg test etmiştim. alma işlemleerim kredisi, trafik, ruhsat 3 gün sürdü. önce 1.4 tsi alacaktım ama hem tasarruf hemde güç için 1.6 tdi aldım. iyiki almışım. ellerinde 5 tane vardı. kırmızı, metalik gri ve siyah. siyahın içinde döşemeler açık renkti. kırmızıyı aldım. maaş kağıdına göre yüzde 90 ve 70 ini kredilendiriyorlar. benimki yüzde 70 i kredilendirildi 60 ay.

    Alıntıları Göster
    yakıt ile ilgili bir istatistik. hep şehir içi kullandım aldığımdan beri. ilk galeriden çıktım 50 tl lik mazot aldım, sonra bildiğim yerden full yap dedim 150 TL lik aldı. şu anda kilometresi 500 de, gösterge yarıya geldi, bilgisayarı 380 km daha gidersin diyor. yani devirli kullanımda şehir içi 200 TL lik mazotla 900 e yakın gidecek. ilk 2000 -3000 km fazla yakarmış fazlasıda bu...:)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Aracım POLO 1.9 TDI
    15 yıl önce açıldı
    1.0 TSI GOLF ALDIM
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    yakıt ile ilgili bir istatistik. hep şehir içi kullandım aldığımdan beri. ilk galeriden çıktım 50 tl lik mazot aldım, sonra bildiğim yerden full yap dedim 150 TL lik aldı. şu anda kilometresi 500 de, gösterge yarıya geldi, bilgisayarı 380 km daha gidersin diyor. yani devirli kullanımda şehir içi 200 TL lik mazotla 900 e yakın gidecek. ilk 2000 -3000 km fazla yakarmış fazlasıda bu...:)

    Alıntıları Göster
    Dizel araba kullanırken:
    1- ilk çalıştormada kontağı 1 kademe çevirip 15 sn ye beklemek lazımmış kızdırma bujileri ısınana kadar. sonra marşa basılırmış. poloda bujiler ısındı hadi çevir ışığı yok. onun yerine göstergedeki ışıklar yanıp yanıp duruyor, bir süre sonra sabitleniyor. polonun "marşa bas"ı bu fonksiyonmu acaba. rabayı durdurmada dizel olduğu için 1 dakikada rölantide bırakın deniyor, turbo nun soğmasımı yağlanmasımı için ne diyorlar.
    2- vites değiştirme göstergesine uyarsam devirsiz kullanmış olucam ve uyduğum takdirde de araba yığılıyor. devirli kullanmaya devammı. Rodajı yok diyorlar ama kitapçıkta il 2000 - 3000 km 4000 deviri geçmeyin diyor.
    3- yol bilgisayarı menüleri almanca, teybi ingilizce türkçeye nasıl çeviricez?
    4- Depoyu hiç bir zaman tam bitirmeden euro dizeli tamamlayın diyorlar.
    5- Dizel filitresi dolarsa ışığı yanarsa uzun yola çıkarak 4-5 viteste bir süre gidin atar yazıyor kitapçıkta.
    6- ilk bakımı 1000-3000 km ücretsiz randevusuz 10-15 dakika kontrol sonra 15000 km de bir randevulu 400-600 TL.

    saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Kusura bakmayın geç kaldım cevaplara. hemen soruları cevaplaim.
    Öncelikle yol bilgisayarı var. şehiriçi tüketim şimdilik 4-5,5 arası. 1.2 dsg test etmiştim. alma işlemleerim kredisi, trafik, ruhsat 3 gün sürdü. önce 1.4 tsi alacaktım ama hem tasarruf hemde güç için 1.6 tdi aldım. iyiki almışım. ellerinde 5 tane vardı. kırmızı, metalik gri ve siyah. siyahın içinde döşemeler açık renkti. kırmızıyı aldım. maaş kağıdına göre yüzde 90 ve 70 ini kredilendiriyorlar. benimki yüzde 70 i kredilendirildi 60 ay.

    Hocam 1.4 TSI GOLF yerine 1.6 TDI polo mu diyosunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maknc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Kusura bakmayın geç kaldım cevaplara. hemen soruları cevaplaim.
    Öncelikle yol bilgisayarı var. şehiriçi tüketim şimdilik 4-5,5 arası. 1.2 dsg test etmiştim. alma işlemleerim kredisi, trafik, ruhsat 3 gün sürdü. önce 1.4 tsi alacaktım ama hem tasarruf hemde güç için 1.6 tdi aldım. iyiki almışım. ellerinde 5 tane vardı. kırmızı, metalik gri ve siyah. siyahın içinde döşemeler açık renkti. kırmızıyı aldım. maaş kağıdına göre yüzde 90 ve 70 ini kredilendiriyorlar. benimki yüzde 70 i kredilendirildi 60 ay.

    Hocam 1.4 TSI GOLF yerine 1.6 TDI polo mu diyosunuz

    Alıntıları Göster
    1.4 ü deneyemedim o yüzden kesin bişey söyleyemiyecem ama aradaki 7.000 TL bence değer. bugün yüzde 2 zam geeldi benzine. 4.550 oldu motorin 3.950 ama motorinle daha çok km yapabiliyorsun.
    ayrıca pedalın altında hep bir güç lazım olabilir düşüncesindeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    1.4 ü deneyemedim o yüzden kesin bişey söyleyemiyecem ama aradaki 7.000 TL bence değer. bugün yüzde 2 zam geeldi benzine. 4.550 oldu motorin 3.950 ama motorinle daha çok km yapabiliyorsun.
    ayrıca pedalın altında hep bir güç lazım olabilir düşüncesindeyim.

    Alıntıları Göster
    pardon yeni farkettim sen golf demişsin, bence ayrı arabalar. Golf muhakkak yakıtı katmazsan daha iyidir. Ben sadece Polodan memnunum. golfmü Polomu POLO derim 1.6 tdi olmak şartıyla. o gelecek olan golfler siparişlerle bile bitmiş olduğunu duydum. 36.000 TL imiş. ama teknoloji olarak eski motor teknolojisi ile gelecek diye biliyorum. Golfün dizelide 55.000 civarı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    pardon yeni farkettim sen golf demişsin, bence ayrı arabalar. Golf muhakkak yakıtı katmazsan daha iyidir. Ben sadece Polodan memnunum. golfmü Polomu POLO derim 1.6 tdi olmak şartıyla. o gelecek olan golfler siparişlerle bile bitmiş olduğunu duydum. 36.000 TL imiş. ama teknoloji olarak eski motor teknolojisi ile gelecek diye biliyorum. Golfün dizelide 55.000 civarı.

    Hocam işte 1.4 TSI larını satıyolar GOLFün 41000 TL ye geliyor trendline

    Bide hız sabitleyici eklersek 41.600 felan ediyo


    1.6 TDI poloda 41 civarında ama işte TSI mı TDI mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Herkese selamlar;
    Öncelikle herkese kazasız günler dilerim. Ankara doğuş otodan 1.6 tdi comfortline polo düz vites aldım yakında resim ve videolarını koyucam. İlk izlenimim, çok güçlü bir motoru var. Bundan önce toyota corolla otomatik benzinli vardı. ayda 600 TL benzin harcıyordum. Şimdi polodaki hesaplamalarıma göre 250 TL ya düştü. çok seri bir araba. Arabada 4 kişi full bagaj varken cinnah yokuşunu tam gaza basmama ma rağmen 120 ile tık diye çıktı. çayyolunda işyerim buna rağmen 4. vitese atamıyorum. şehir içinde 4. ve 5. viteslik durum oluşmuyor. torku çok kuvvetli. iyiki 1.4 benzinliden vazgeçmişim diyorum. herlesin bir araba almadan önce denemesini tavsiye ediyorum. hiç bir aksesuar taktırmıyacam. maliyeti 40.800 TL ye geldi. İçi felanda dar değil bu arada. Bagaj biraz dar gibi ama ona görede valiz yapımızı değiştiricez. En önemlisi bizim baba bile beğendiki en önemli kriter bu. Test sürüşünü 1.2 dsg ile yaptım. iyi bulmuştum. 1.6 nın gücü karşısında insigma havasına girdim. artık sellektör atarlarsa arkamdan genelde gaza basıyorum, bir dahada sellektör atan olmuyor. Hayırlı günler diliyorum.

    Hayırlı olsun güle güle kullanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    quote:

    Orijinalden alıntı: SessizFare

    Herkese selamlar;
    Öncelikle herkese kazasız günler dilerim. Ankara doğuş otodan 1.6 tdi comfortline polo düz vites aldım yakında resim ve videolarını koyucam. İlk izlenimim, çok güçlü bir motoru var. Bundan önce toyota corolla otomatik benzinli vardı. ayda 600 TL benzin harcıyordum. Şimdi polodaki hesaplamalarıma göre 250 TL ya düştü. çok seri bir araba. Arabada 4 kişi full bagaj varken cinnah yokuşunu tam gaza basmama ma rağmen 120 ile tık diye çıktı. çayyolunda işyerim buna rağmen 4. vitese atamıyorum. şehir içinde 4. ve 5. viteslik durum oluşmuyor. torku çok kuvvetli. iyiki 1.4 benzinliden vazgeçmişim diyorum. herlesin bir araba almadan önce denemesini tavsiye ediyorum. hiç bir aksesuar taktırmıyacam. maliyeti 40.800 TL ye geldi. İçi felanda dar değil bu arada. Bagaj biraz dar gibi ama ona görede valiz yapımızı değiştiricez. En önemlisi bizim baba bile beğendiki en önemli kriter bu. Test sürüşünü 1.2 dsg ile yaptım. iyi bulmuştum. 1.6 nın gücü karşısında insigma havasına girdim. artık sellektör atarlarsa arkamdan genelde gaza basıyorum, bir dahada sellektör atan olmuyor. Hayırlı günler diliyorum.

    Hayırlı olsun güle güle kullanın
    Golf daha ağır basıyor, bence. Daha geniş içmekan ve bagaj. Polo bize yeterli. B,r noktadan sonra seçimi sen yapmalısın arkadaş, ikinci elini bir araştır, piyasasına bir bak öyle karar ver ve bizide bilgilendir. Polom olsa kaça gider golfüm olsa kaça ne kadar çabuklukta gider diye araştır. Kesin olan bir şey var kesinlikle hondadan toyotadan felan uzak dur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maknc


    1.6 TDI poloda 41 civarında ama işte TSI mı TDI mı

    TDI ta biki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: maknc


    1.6 TDI poloda 41 civarında ama işte TSI mı TDI mı

    TDI ta biki

    Alıntıları Göster
    1.2 tdi ile binip karşılaştıran var mı bu aracı0? ses, yalıtım, motor gücü vs vs karşılaştırmalı bilgi lazım bana da lüttfen?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merkep

    1.2 tdi ile binip karşılaştıran var mı bu aracı0? ses, yalıtım, motor gücü vs vs karşılaştırmalı bilgi lazım bana da lüttfen?

    Alıntıları Göster
    1 hafta 1.2 TDI kullandım

    Sonrasında gidip 2012 1.6 TDI aldım..

    1.2 TDI gerçekten çok hantal bir otomobil.. Ben 1.2 TDI 75hp poloyu powerbox uygulayıp 105hp yaptım bi nebze canlandı..

    1.6 TDI bence daha mantıklı bi tercih..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    1 hafta 1.2 TDI kullandım

    Sonrasında gidip 2012 1.6 TDI aldım..

    1.2 TDI gerçekten çok hantal bir otomobil.. Ben 1.2 TDI 75hp poloyu powerbox uygulayıp 105hp yaptım bi nebze canlandı..

    1.6 TDI bence daha mantıklı bi tercih..

    Alıntıları Göster
    hayırlu uğurlu olsun

    benim bi sorum olacaktı benzinli otomatiğini almayı düşünüyoruz yokuşta geri kaydırma yapıyomu acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Comaa

    hayırlu uğurlu olsun

    benim bi sorum olacaktı benzinli otomatiğini almayı düşünüyoruz yokuşta geri kaydırma yapıyomu acaba ?

    Alıntıları Göster
    Debriyaja biraz yüklenirseniz kaydırmadan kaldırırsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Debriyaja biraz yüklenirseniz kaydırmadan kaldırırsınız..

    Alıntıları Göster
    otomatikden bahsettim ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.