Şimdi Ara

7 VİTESLİ DSG İLE KAÇ KM?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
229
Cevap
3
Favori
62.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kuru tip olan 7dsg ile, en fazla kaç km yapıldı merak ettiğim için konuyu açtım. eğer bazı km lerde arıza yaptıysa belirtirseniz sevinirim.

    misal
    150.000 km yaptım
    20.000 de stop etme sorunu için yeni yazılım yüklendi
    60.000 de mekatronik değişti gibi.

    ayrınca garanti sonrası maliyet bilgileride aydınlatıcı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 27 Nisan 2011; 17:14:19 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    7 Vitesli DSG ile Kaç KM?

    DSG (Çift Kavramalı Şanzıman), otomatik vitesli araçlarda kullanılan, vites geçişlerini daha hızlı ve verimli hale getiren bir şanzıman türüdür. 7 vitesli DSG şanzımanlar, yüksek performanslı araçlarda yaygın olarak kullanılır.

    DSG şanzımanının ömrü, sürüş alışkanlıklarına, bakımına ve kullanım koşullarına bağlı olarak değişebilir. Genel olarak, 7 ileri DSG şanzımanların 150.000 - 250.000 km arasında bir ömre sahip olduğu tahmin edilmektedir.

    DSG şanzımanlarının en önemli bileşenlerinden biri kavramadır. Kavrama, motor gücünü tekerleklere ileten parçadır. 7 ileri DSG kavramalarının ömrü de sürüş alışkanlıklarına bağlıdır. Agresif sürüş veya ağır yükleme, kavramanın ömrünü kısaltabilir. Genel olarak, 7 ileri DSG kavramalarının 100.000 - 150.000 km arasında bir ömre sahip olduğu düşünülmektedir.

    DSG şanzımanında bulunan baskı balata, kavramayı kontrol eden bir parçadır. Baskı balatanın ömrü de sürüş alışkanlıklarına ve bakımına bağlıdır. Normal kullanım koşullarında, DSG baskı balatalarının 150.000 - 200.000 km arasında bir ömre sahip olduğu tahmin edilmektedir.

    DSG şanzımanının ömrünü uzatmak için düzenli bakım yaptırmak önemlidir. Bu bakım, şanzıman yağının ve filtresinin??????lanması ve şanzımanın kontrol edilmesini içerir. Ayrıca, agresif sürüşten kaçınmak ve ağır yükleri taşımaktan uzak durmak kavrama ve baskı balatanın ömrünü uzatmaya yardımcı olabilir.

    DSG şanzımanlarının ömrü ile ilgili tahminlerin sadece bir kılavuz olduğunu unutmamak gerekir. Gerçek ömür, sürüş alışkanlıkları, bakım ve kullanım koşulları gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dsg de cıft baskı balata mı var?
    baskılar degısımı fazlamı tutuyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    dsg de cıft baskı balata mı var?
    baskılar degısımı fazlamı tutuyor?
    işte, hem bunları öğrenmek hemde kuru dsg ile en fazla kaç bin km yapılmış bilmek lazım dedik ama pek ilgi olmadı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    işte, hem bunları öğrenmek hemde kuru dsg ile en fazla kaç bin km yapılmış bilmek lazım dedik ama pek ilgi olmadı :)

    Alıntıları Göster
    up+ o zaman :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    up+ o zaman :)

    Alıntıları Göster
    up+ da desek olmuyor hocam, paylaşım zayıf kaldı...
  • ceed e devam oğuz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    ceed e devam oğuz :)
    abi, 1.4 tsi dsg kafamı kurcalıyor, yoksa hem fikirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    abi, 1.4 tsi dsg kafamı kurcalıyor, yoksa hem fikirim.

    Alıntıları Göster
    Benim passat ta inşALLAH geldiğinde 7-dsg olucak ama inan benimde bilgim 0 kaliteli paylaşımlar olsada bilgilensek..........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Benim passat ta inşALLAH geldiğinde 7-dsg olucak ama inan benimde bilgim 0 kaliteli paylaşımlar olsada bilgilensek..........

    Alıntıları Göster
    demekki 100.000 km yi kuru dsg ler ile deviren olmamış, yoksa kurunun gururu ile ortaya çıkarlardı :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    demekki 100.000 km yi kuru dsg ler ile deviren olmamış, yoksa kurunun gururu ile ortaya çıkarlardı :)))

    Alıntıları Göster
    2010 sciroccom var km si 27000 de. Bir kere 10000 - 20000 km arasında hemen hemen herkesin kavrama takımı değişiyor. Tabi arada şanzıman motor değiştirende var ama onlar istisna. sorunuz varsa yanıtlayabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rakkas79

    2010 sciroccom var km si 27000 de. Bir kere 10000 - 20000 km arasında hemen hemen herkesin kavrama takımı değişiyor. Tabi arada şanzıman motor değiştirende var ama onlar istisna. sorunuz varsa yanıtlayabilirim.

    herkesin derken sizin değiştimi? artı garantimiz yoksa, 2 sene sonra kavrama takımı kaça değişiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: rakkas79

    2010 sciroccom var km si 27000 de. Bir kere 10000 - 20000 km arasında hemen hemen herkesin kavrama takımı değişiyor. Tabi arada şanzıman motor değiştirende var ama onlar istisna. sorunuz varsa yanıtlayabilirim.

    herkesin derken sizin değiştimi? artı garantimiz yoksa, 2 sene sonra kavrama takımı kaça değişiyor?


    benimde değişti. garantiden sonra sürekli servis bakımlıysan iyi niyet garantisinden yararlanabiliyorsun. liste de 3500 tl civarında fiyatı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rakkas79

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: rakkas79

    2010 sciroccom var km si 27000 de. Bir kere 10000 - 20000 km arasında hemen hemen herkesin kavrama takımı değişiyor. Tabi arada şanzıman motor değiştirende var ama onlar istisna. sorunuz varsa yanıtlayabilirim.

    herkesin derken sizin değiştimi? artı garantimiz yoksa, 2 sene sonra kavrama takımı kaça değişiyor?


    benimde değişti. garantiden sonra sürekli servis bakımlıysan iyi niyet garantisinden yararlanabiliyorsun. liste de 3500 tl civarında fiyatı var.

    Alıntıları Göster
    birde her 10.000 20.000 de kavrama değişiyor gibi demişsiniz. yada ne demek istediniz? ciddi bir konu ve sorun demektir bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    birde her 10.000 20.000 de kavrama değişiyor gibi demişsiniz. yada ne demek istediniz? ciddi bir konu ve sorun demektir bu.

    Alıntıları Göster
    up konuyu bende araştırıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joly_joker

    up konuyu bende araştırıyorum...

    Alıntıları Göster
    dsg peynir ekmek gibi satılıyor deniyor ancak kullanıcıları forum sever değil galiba.
  • Sırf bu sorulara yanıt bulamadığım ve ekonomik durumumun çıkabilecek bu masraflara dayanamayacağı için düz vites aldım..Aklımda kalmadı değil DSG ama kısmet deilmiş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasear_tr

    Sırf bu sorulara yanıt bulamadığım ve ekonomik durumumun çıkabilecek bu masraflara dayanamayacağı için düz vites aldım..Aklımda kalmadı değil DSG ama kısmet deilmiş..
    Herkese selamlar,
    2008 Jetta Comfortline var 56.000 i geçtim.
    DSG'den çok memnunum, tek sıkıntı yokuş çıkarken ani hızlanma için gaz verdiğimde çok rahat duyulabilen tıkırtı sesi vermesi.
    Tıkırtı derken, gerçekten endişelendiren, sanki şanzıman veya motor yerinden çıkacakmış gibi bir ses. Titriyor sanki şanzıman.
    Önceleri korktum, ama en az 100 sefer duydum bu sesi, arabada sorun olmadı. Ben de önemsemiyorum artık.
    DSG şanzıman için söyleyebileceklerim başkaca şunlar:
    Az yaktırıyor. Rekorum 800 km civarı tek depo ile. 725 kolayca ulaşabildiğim bir rakam. agresif kullanmıyorum.
    6,7 yakıyor ortalama; genelde Büyükçekmece Beylikdüzü çıkıp iniyorum her gün ve İstanbul içinde de kullanıyorum arabayı. Her hafta iki üç sefer İstanbul içine de gidiyorum.
    Erikli yaptım örneğin ortalama 5,6 lt.
    Vites geçişleri çok iyi ve zamanlama harika.
    Yokuş aşağı vites seçimi çok iyi.
    Vites düşürmeyi zamanında yapıyor, zamanında vites yükseltiyor.
    Çok memnunum araçtan genel olarak. ( Bu arada VW için önceden birkaç mesaj yazmıştım, gereçkten arabayı tanıyıp kullandıkça pişman oldum. Bir dahaki sefere başka marka bakmam VW alırım düşünmeden.)
    Şoför koltuğunda gıcırtı var. Arabanın çtek sorunu bu.
    Bu kadar yol yaptım, sadece 15.000 bakımlarına götürdüm Doğuş Haramidere'ye. son 360 TL verdim silecek dahil.
    Çok güvenli ve yüksek hızda stabil araç. Öyle hissettiriyor.
    Özetle DSG'den de Jetta'dan da çok memnunum.
    Yardımcı olabildiğimi umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agnatha

    Herkese selamlar,
    2008 Jetta Comfortline var 56.000 i geçtim.
    DSG'den çok memnunum, tek sıkıntı yokuş çıkarken ani hızlanma için gaz verdiğimde çok rahat duyulabilen tıkırtı sesi vermesi.
    Tıkırtı derken, gerçekten endişelendiren, sanki şanzıman veya motor yerinden çıkacakmış gibi bir ses. Titriyor sanki şanzıman.
    Önceleri korktum, ama en az 100 sefer duydum bu sesi, arabada sorun olmadı. Ben de önemsemiyorum artık.
    DSG şanzıman için söyleyebileceklerim başkaca şunlar:
    Az yaktırıyor. Rekorum 800 km civarı tek depo ile. 725 kolayca ulaşabildiğim bir rakam. agresif kullanmıyorum.
    6,7 yakıyor ortalama; genelde Büyükçekmece Beylikdüzü çıkıp iniyorum her gün ve İstanbul içinde de kullanıyorum arabayı. Her hafta iki üç sefer İstanbul içine de gidiyorum.
    Erikli yaptım örneğin ortalama 5,6 lt.
    Vites geçişleri çok iyi ve zamanlama harika.
    Yokuş aşağı vites seçimi çok iyi.
    Vites düşürmeyi zamanında yapıyor, zamanında vites yükseltiyor.
    Çok memnunum araçtan genel olarak. ( Bu arada VW için önceden birkaç mesaj yazmıştım, gereçkten arabayı tanıyıp kullandıkça pişman oldum. Bir dahaki sefere başka marka bakmam VW alırım düşünmeden.)
    Şoför koltuğunda gıcırtı var. Arabanın çtek sorunu bu.
    Bu kadar yol yaptım, sadece 15.000 bakımlarına götürdüm Doğuş Haramidere'ye. son 360 TL verdim silecek dahil.
    Çok güvenli ve yüksek hızda stabil araç. Öyle hissettiriyor.
    Özetle DSG'den de Jetta'dan da çok memnunum.
    Yardımcı olabildiğimi umarım.


    çok yardımcı oldun, teşşekkür ederiz. araç sıfırdan berimi sizde. hiç arıza yapmadı ses haricinde ozaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agnatha

    Herkese selamlar,
    2008 Jetta Comfortline var 56.000 i geçtim.
    DSG'den çok memnunum, tek sıkıntı yokuş çıkarken ani hızlanma için gaz verdiğimde çok rahat duyulabilen tıkırtı sesi vermesi.
    Tıkırtı derken, gerçekten endişelendiren, sanki şanzıman veya motor yerinden çıkacakmış gibi bir ses. Titriyor sanki şanzıman.
    Önceleri korktum, ama en az 100 sefer duydum bu sesi, arabada sorun olmadı. Ben de önemsemiyorum artık.
    DSG şanzıman için söyleyebileceklerim başkaca şunlar:
    Az yaktırıyor. Rekorum 800 km civarı tek depo ile. 725 kolayca ulaşabildiğim bir rakam. agresif kullanmıyorum.
    6,7 yakıyor ortalama; genelde Büyükçekmece Beylikdüzü çıkıp iniyorum her gün ve İstanbul içinde de kullanıyorum arabayı. Her hafta iki üç sefer İstanbul içine de gidiyorum.
    Erikli yaptım örneğin ortalama 5,6 lt.
    Vites geçişleri çok iyi ve zamanlama harika.
    Yokuş aşağı vites seçimi çok iyi.
    Vites düşürmeyi zamanında yapıyor, zamanında vites yükseltiyor.
    Çok memnunum araçtan genel olarak. ( Bu arada VW için önceden birkaç mesaj yazmıştım, gereçkten arabayı tanıyıp kullandıkça pişman oldum. Bir dahaki sefere başka marka bakmam VW alırım düşünmeden.)
    Şoför koltuğunda gıcırtı var. Arabanın çtek sorunu bu.
    Bu kadar yol yaptım, sadece 15.000 bakımlarına götürdüm Doğuş Haramidere'ye. son 360 TL verdim silecek dahil.
    Çok güvenli ve yüksek hızda stabil araç. Öyle hissettiriyor.
    Özetle DSG'den de Jetta'dan da çok memnunum.
    Yardımcı olabildiğimi umarım.



    İyi paylaşım. Teşekkürler. Sizin gibi insanların artması dileğiyle.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.