Şimdi Ara

VW Golf Gt motor problemi ve VW in yaklaşımı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
3
Favori
4.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bildiğim bütün markalar bu tarz bir durumda aracı GARANTİDEN hallederler. Yada alırken halledecekelerini söylerler.

    Rahatlıkla mahkemeye başvurabilirsiniz.

    1- Aracınızın servis kayıtları var. Bakım sadece yağını suyunu değiştirdikleri birşey değildir. Aracın kontrolunu yaparlar. Bununlada ilgili size kağıt verirler.
    2- Ömürlük parçanın garantiside ömürlüktür. Fabrika hatasına girer. Bunu alıcı olarak gidip sorabılırsınız. Garantisi bitmiş aracı renault da garanti kapsamından parça değişimi yaptığım oldu.
    3- Kendileri farkında olmasalar zaten merkezle görüşeyim demezler.

    Bence olayı size patlatmaya çalışıyorlar. Çünkü bakımda da eğer oraya gidiyorsanız merkezlerinden siz bu arabanın bakımını yapmadınız mı bile diyebilirler.
  • VW ve arıza özdeşleşmiş artık.Bana göre otomobil motor şanzıman kaportadır donanım fazla çizmiyor.Motoru sorunlu,DSG den hiç bahsetmiyorum ne kaldı ki geriye zaten.

    Böyle konuları gördükçe her kontağı kapatmam da şükür birşey olmadı diyorum cidden.Benim kullandığım araç da çift turbolu,hareket etmeden stop etmeden bekliyorum ve ısınmadan performanslı kullanmıyorum bakımlara erken bile gidiyorum umarım buna rağmen sorun çıkarmaz.
  • O zamanlar garanti 1 yılmış demek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşların söylediği gibi sıkıntı çıkarırlarsa avrupada ki merkezlerine kadar durumu bildirin. Yazdıklarınızdan anladığıma göre kendinizi gayet güzel ifade edebiliyorsunuz. Sonuç alabileceğiniz kanaatindeyim. En kötü %80 gibi bir kısmından muaf olabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Malum türkiye şartları sonuna kadar zorlamadan sonuç almak pek mümkün olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hocam arac yetkili servis bakimli ise iyi niyet garantisi yokmu sordunuzmu

    Sonuc alamazsaniz sikayetvar.com'a yazin derim

    sikayetvar.com olmasa vosvos'cular ne yapacaktı acaba ? Çözüm bu mu yani ?

    En azindan tum sikayetlere cevap aliyoruz

    Bak bir zahmet honda orada kac tane soruna cevap vermis ?

    Ya ne cevabı verilmiş ? Adama cevap verilmiş sorunu çözülmemiş , adam saydırıyor halen sitede ?

    Banane honda'dan ? Konu vw. Ben bi şikayetim varsa böyle abuk subuk siteler yerine , yetkili kişilere ulaşırım.

    Honda Türkiye'ye ulaşıp da çözmedikleri bi sorunumu görmedim. Ama sizin sorunlarınız doğuş çözemiyor , abuk subuk önerilerde bulunuyorsunuz.


    Bırak honda'yı falan cihan , ortada ki rezilliğe bi bak ilk önce.


    Vw skoda seat audi hic fark etmez

    Serviste adamin yoksa isin zor anill isin ozu bu

    Garantin yoka



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 9 Aralık 2012; 21:40:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyla alakali degil ama soylemek istedim. Halkimizin vw sevdasi bence genlerimize islemis. Eskiden almanyaya calismaya gidenlerin hayali, memleketlerine mersedesle donmekti. Ancak paralari yetismediginden vw aracla donerlerdi. Iste bu olay genetik bir sevda olusturdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html




  • Gerçekten üzüldüm,araba kullanmasını ve ona bakmasını bilen birine benziyorsunuz ve sorun,bakım gerektirmeyen ömürlük bir parça yüzünden yaşanıyor ama bedelini kabahati olmayan kullanıcı ödemek zorunda..İşte bu yüzden Doğuş ve VW eleştiriliyor,müşteri odaklı yaklaştığı arızalar da oluyordur mutlaka ama VW'lerin kronik denilen sorunları o kadar masraflı ki,müşterisine böyle gol attıkları zaman insanın iştahı kaçıyor..Şahsen bütçem yetse bile asla bir VW almam..
  • tsi motorlar ve dsg şanzımanlar konusunda volkswagen gerekeni yapıp bu araçlara 10 sene garanti vermeli.
    iki aksam da arıza verebiliyor,ve insanları ciddi manada mağdur ediyor maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html

    Eline sağlık arkadaşım.

    Konu sahibi arkadaş servise bu bilgiyle giderse kendisini geri çevireceklerini sanmıyorum.




  • Gerçekten üzüldüm.Geçmiş olsun.
    Sanki ilk sizin başınıza gelmiş,ya da hiç daha önce görmemişler gibi davranmaları kötü.Umarım sizin bir maddi zararınız olmadan atlatırsınız süreci.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html





  • 2.elde hala daha tamponda çizik var, kapıda lokal boya var bu araba alınmaz deyipte şanzımanın-motorun elde patlama ihtimalini düşünmeyen yurdum insanına örnek gösterilecek bir sorun. (bu sözüm konu sahibine yönelik değil üstüne alınmasın)

    Doğuş her zamanki çamura yatma politikasıyla olayı kullanıcı hatasına bağlayıp ve ölümü gösterip sıtmaya razı ederek sizi "iyi niyet indirimi" (iyi niyet ne demekse artık) ile yarı fiyatına tamire iknaya çalışır gibime geliyor. Sanayide iyi ustanız varsa dışarıda yaptırıp arabayı da satmanızı öneririm.Geçmiş olsun.
  • tsi gti alıcaksın ama gazlamıcaksın ki olduda gazladın bn anlamıyorum bizi keriz yerine koyan servisleri hocam geçmiş olsun diyim yanınada bırakmayın servisin ne denir ki başka
  • 170 beygir ama size 70 tanesi yeter demiş VW.Bence de yeter ne gerek var gazlamaya.Zaten gereksiz yere cok yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zincir genleşmesi probleminden dolayı subap ayarsızlığı için uyarı vermesini sağlayan herhangi bir sensör yok mu? Eksantrik sensörü yok mu? Bu nasıl motordur anlamadım gitti.

    Acaba aracınızın önceki sahibi arıza ikazlari ihmal etmeyip sildirmiş midir?
  • Geçmiş olsun.

    VW'i bir alan bir de satan seviniyor. Kullanırken memnun olan çok az insan var. Sadece o kadar para verdiği için umutlu olanlar var.
  • Nedir bu insanların VW çilesi.

    Geçmiş olsun umarım lehinize çözümlenir.
  • Vw teknolojide oncu olacam derken kendini rezil etmeye devam ediyor servis parcanin bedelini istesin istemesin farketmez tsi'ler dsg'ler yillar gectikce isyan ediyor, halbuki su isleri bi becerebilseydi(2006 sonrasi surec) premium degilde junior pre. olabilirdi belki ve herkes takdir ederdi ama simdi!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html

    Tebrikler üstad, başarılı bir ileti olmuş

    Konu sahibi arkadaş da bahsi geçen raporları/sayfaları alıp bu adamların suratına çarparsa ve aracı plazadan almayacağını, bu aracı da faiziyle ve bu sürede kullandığı alternatif ulaşım yollarının masraflarıyla beraber iade edeceğini belirtsin.

    Niyeti bozmayınca "İyi niyet" olarak algılanmıyor bu işler..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.