Şimdi Ara

VW Golf Gt motor problemi ve VW in yaklaşımı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
3
Favori
4.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html

    Eline sağlık arkadaşım..

    VW kabul eder ama Doğuş kabul etmez.

    Bastırın, bu arkadaşın verdiği bilgi işinize yarayacağa benziyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Zincir genleşmesi probleminden dolayı subap ayarsızlığı için uyarı vermesini sağlayan herhangi bir sensör yok mu? Eksantrik sensörü yok mu? Bu nasıl motordur anlamadım gitti.

    Acaba aracınızın önceki sahibi arıza ikazlari ihmal etmeyip sildirmiş midir?

    Öyle bir sensör yok. yani bu tür bir olay için yapılmış bir sensör yok.
    Egzantirik sensörü elbette var ancak o sensör egzantirik milinin açısını okur. Aslında yazılımsal olarak Egzantirik ile Krank'ın açıları arasındaki fark (fark dedim de fark değil o, olması gerektiği yerler diyelim) toleranslardan fazla ise uyarı verdirecek birşeyler yazılabilir.
    Triger zinciri - kayışı uzayıp ya da koptuğu an, özellikle dizel araçlarda siboplar piston kafalarına temas eder ve iş biter.




  • Vw merkez bile kabul ettiyse doğuş seve seve yapacak o motoru. Sinirlendim kendi kendime neyse sakinim.

    Umarım en kısa sürede hallolur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyide servis düzenli bakım yapsa da farketmez hiçbir firma ürettiği mala veya onun parçasına süresiz garanti veremez. mecburen ücretini ödeyeceksiniz. bunu ücretsiz firma tarafından yaptırılmasını beklemek bence olmayacak birşey? zincirin sente atlaması pek olası değil ama ya zincir sente atlaması nedeniyle subap zamanlaması kayarak pistonun subaplara çarpmasına neden olmuş yada zincir uzadi birşekilde, 4 5 yıllık bakımlarda bakılıyor sanırım zincir gerginliğine, oda zamanlamayı bozdu büyük ihtimalle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw skoda seat audi hic fark etmez

    Serviste adamin yoksa isin zor anill isin ozu bu

    Garantin yoka



    Çok özel değilse bu serviste adamın olması hususunu açıklar mısınız?Anlamadığım bir durum var, içerde adamı olmayan VW almasın mı demek istiyorsunuz?İçerde adam olması ne demek, aylık para ile mi oluyor bu nasıl oluyor merak ettim? VW alırsam lazım olacak demek, servis faturaları ve yedek parçaları ucuz değil vesselam.

    Birde her hususta VW öneriyorsunuz lakin Golf değil Leon, Passat veya A4 değil s60 kullanıyorsunuz.Çok özel değilse lütfen açıklayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Zincir genleşmesi probleminden dolayı subap ayarsızlığı için uyarı vermesini sağlayan herhangi bir sensör yok mu? Eksantrik sensörü yok mu? Bu nasıl motordur anlamadım gitti.

    Acaba aracınızın önceki sahibi arıza ikazlari ihmal etmeyip sildirmiş midir?

    Öyle bir sensör yok. yani bu tür bir olay için yapılmış bir sensör yok.
    Egzantirik sensörü elbette var ancak o sensör egzantirik milinin açısını okur. Aslında yazılımsal olarak Egzantirik ile Krank'ın açıları arasındaki fark (fark dedim de fark değil o, olması gerektiği yerler diyelim) toleranslardan fazla ise uyarı verdirecek birşeyler yazılabilir.
    Triger zinciri - kayışı uzayıp ya da koptuğu an, özellikle dizel araçlarda siboplar piston kafalarına temas eder ve iş biter.

    Belki de motoru tasarlarken zincir zamanla genleşmeyeceğini ve ayar bozulmayacağını sandıklarını için farkını algılayacak böyle bir yazılım yapılmasını gerek duymamışlardır. Biraz tasarım hatası diyelim buna o zaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw skoda seat audi hic fark etmez

    Serviste adamin yoksa isin zor anill isin ozu bu

    Garantin yoka



    Çok özel değilse bu serviste adamın olması hususunu açıklar mısınız?Anlamadığım bir durum var, içerde adamı olmayan VW almasın mı demek istiyorsunuz?İçerde adam olması ne demek, aylık para ile mi oluyor bu nasıl oluyor merak ettim? VW alırsam lazım olacak demek, servis faturaları ve yedek parçaları ucuz değil vesselam.

    Birde her hususta VW öneriyorsunuz lakin Golf değil Leon, Passat veya A4 değil s60 kullanıyorsunuz.Çok özel değilse lütfen açıklayın.

    1)ben kimseye golf degil leon onermedim

    2)passat 1.6 tdi dsg bulamadigim icin volvo s60 aldim a4 1.6 dizel otomatik yok

    3)ben iceride adamin yoksa vw almayin demedim

    Baska soru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birgun bu turbo furyasi bitecek.... atmosferik candir.... japonlar bosuna atmosfeeik diye diretmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Zincir genleşmesi probleminden dolayı subap ayarsızlığı için uyarı vermesini sağlayan herhangi bir sensör yok mu? Eksantrik sensörü yok mu? Bu nasıl motordur anlamadım gitti.

    Acaba aracınızın önceki sahibi arıza ikazlari ihmal etmeyip sildirmiş midir?

    Öyle bir sensör yok. yani bu tür bir olay için yapılmış bir sensör yok.
    Egzantirik sensörü elbette var ancak o sensör egzantirik milinin açısını okur. Aslında yazılımsal olarak Egzantirik ile Krank'ın açıları arasındaki fark (fark dedim de fark değil o, olması gerektiği yerler diyelim) toleranslardan fazla ise uyarı verdirecek birşeyler yazılabilir.
    Triger zinciri - kayışı uzayıp ya da koptuğu an, özellikle dizel araçlarda siboplar piston kafalarına temas eder ve iş biter.

    Belki de motoru tasarlarken zincir zamanla genleşmeyeceğini ve ayar bozulmayacağını sandıklarını için farkını algılayacak böyle bir yazılım yapılmasını gerek duymamışlardır. Biraz tasarım hatası diyelim buna o zaman.

    Zaten günümüz motorlarının çoğu çok az tolerans ile çalışıyor. çok az bir uzama olayı bitiriyor.
    Mesela 1.3 multijetlerde zincirlidir, çok hafif bollaştığında zincir sesinin fazlalaştığını duyar ve değiştirirsiniz. Zaten zincirli sistemler, motor ısınınca ses yaparlar. Aradaki farkı kulak anlar özellikle cute - off esnasında, tabi motoru sürekli dinleyen biriyseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html



    Bencede bu bilgileri referans olarak götürün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw skoda seat audi hic fark etmez

    Serviste adamin yoksa isin zor anill isin ozu bu

    Garantin yoka



    Çok özel değilse bu serviste adamın olması hususunu açıklar mısınız?Anlamadığım bir durum var, içerde adamı olmayan VW almasın mı demek istiyorsunuz?İçerde adam olması ne demek, aylık para ile mi oluyor bu nasıl oluyor merak ettim? VW alırsam lazım olacak demek, servis faturaları ve yedek parçaları ucuz değil vesselam.

    Birde her hususta VW öneriyorsunuz lakin Golf değil Leon, Passat veya A4 değil s60 kullanıyorsunuz.Çok özel değilse lütfen açıklayın.

    1)ben kimseye golf degil leon onermedim

    2)passat 1.6 tdi dsg bulamadigim icin volvo s60 aldim a4 1.6 dizel otomatik yok

    3)ben iceride adamin yoksa vw almayin demedim

    Baska soru

    Bravo neden tutmadı konusunda Golf varken Bravo tercih etmem demiştiniz ordan aklımda kaldı.Zaten bende direk Golf demiyorum VW'yi çok seviyorsunuz.

    Peki bu arkadaşın içeride adamı olsa servis yine para isteyecek miydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Vw skoda seat audi hic fark etmez

    Serviste adamin yoksa isin zor anill isin ozu bu

    Garantin yoka



    Çok özel değilse bu serviste adamın olması hususunu açıklar mısınız?Anlamadığım bir durum var, içerde adamı olmayan VW almasın mı demek istiyorsunuz?İçerde adam olması ne demek, aylık para ile mi oluyor bu nasıl oluyor merak ettim? VW alırsam lazım olacak demek, servis faturaları ve yedek parçaları ucuz değil vesselam.

    Birde her hususta VW öneriyorsunuz lakin Golf değil Leon, Passat veya A4 değil s60 kullanıyorsunuz.Çok özel değilse lütfen açıklayın.

    1)ben kimseye golf degil leon onermedim

    2)passat 1.6 tdi dsg bulamadigim icin volvo s60 aldim a4 1.6 dizel otomatik yok

    3)ben iceride adamin yoksa vw almayin demedim

    Baska soru

    Bravo neden tutmadı konusunda Golf varken Bravo tercih etmem demiştiniz ordan aklımda kaldı.Zaten bende direk Golf demiyorum VW'yi çok seviyorsunuz.

    Peki bu arkadaşın içeride adamı olsa servis yine para isteyecek miydi?

    Senin bir devlet dairesinde isin olsa yasa hastanede

    Bu iki yerde bir tanidigin olsa
    İsini nasil kolay hallediyorsan

    Buda aynisi fark yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Zincir genleşmesi probleminden dolayı subap ayarsızlığı için uyarı vermesini sağlayan herhangi bir sensör yok mu? Eksantrik sensörü yok mu? Bu nasıl motordur anlamadım gitti.

    Acaba aracınızın önceki sahibi arıza ikazlari ihmal etmeyip sildirmiş midir?

    Öyle bir sensör yok. yani bu tür bir olay için yapılmış bir sensör yok.
    Egzantirik sensörü elbette var ancak o sensör egzantirik milinin açısını okur. Aslında yazılımsal olarak Egzantirik ile Krank'ın açıları arasındaki fark (fark dedim de fark değil o, olması gerektiği yerler diyelim) toleranslardan fazla ise uyarı verdirecek birşeyler yazılabilir.
    Triger zinciri - kayışı uzayıp ya da koptuğu an, özellikle dizel araçlarda siboplar piston kafalarına temas eder ve iş biter.

    Belki de motoru tasarlarken zincir zamanla genleşmeyeceğini ve ayar bozulmayacağını sandıklarını için farkını algılayacak böyle bir yazılım yapılmasını gerek duymamışlardır. Biraz tasarım hatası diyelim buna o zaman.

    Zaten günümüz motorlarının çoğu çok az tolerans ile çalışıyor. çok az bir uzama olayı bitiriyor.
    Mesela 1.3 multijetlerde zincirlidir, çok hafif bollaştığında zincir sesinin fazlalaştığını duyar ve değiştirirsiniz. Zaten zincirli sistemler, motor ısınınca ses yaparlar. Aradaki farkı kulak anlar özellikle cute - off esnasında, tabi motoru sürekli dinleyen biriyseniz.

    Katılıyorum, kullanmakta olduğum 1977 model aracın eksantrik zinciri 10 sene önce ilk defa değiştirildi 250.000 kmdeyken. Sadece ufak tefek aşınma vardı, o nedenle ses yapmaya başlamıştı . Nedense günümüzün yeni teknolojili motorları güvenmiyorum. 10-15 yıldır kendini kanıtlanmış eski teknolojili aynı motor kullanılan yeni model aracı tercih ederim. HDi, MPi, Turbosuz düz motorlar gibi. Öyle yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Senin bir devlet dairesinde isin olsa yasa hastanede

    Bu iki yerde bir tanidigin olsa
    İsini nasil kolay hallediyorsan

    Buda aynisi fark yok



    Samimi cevabınız için teşekkür ederim.Normal şartlarda kurumsallaşmış şirketler herkese aynı ve eşit mesafede durmalıdırlar.Ali'ye Veli'ye ayrı ayrı davranılıyorsa orda yolunda olmayan birşey vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Senin bir devlet dairesinde isin olsa yasa hastanede

    Bu iki yerde bir tanidigin olsa
    İsini nasil kolay hallediyorsan

    Buda aynisi fark yok



    Samimi cevabınız için teşekkür ederim.Normal şartlarda kurumsallaşmış şirketler herkese aynı ve eşit mesafede durmalıdırlar.Ali'ye Veli'ye ayrı ayrı davranılıyorsa orda yolunda olmayan birşey vardır.

    Burasi turkiye

    Burda artik trafik cezalarini bile adamina gore kesiyorlar

    Ben radara girip radar cezasi silinen adam biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Senin bir devlet dairesinde isin olsa yasa hastanede

    Bu iki yerde bir tanidigin olsa
    İsini nasil kolay hallediyorsan

    Buda aynisi fark yok



    Samimi cevabınız için teşekkür ederim.Normal şartlarda kurumsallaşmış şirketler herkese aynı ve eşit mesafede durmalıdırlar.Ali'ye Veli'ye ayrı ayrı davranılıyorsa orda yolunda olmayan birşey vardır.

    Burasi turkiye

    Burda artik trafik cezalarini bile adamina gore kesiyorlar

    Ben radara girip radar cezasi silinen adam biliyorum



    Bu ülkede ehliyetsiz araba sürüp, polis çevirmesinde "camdaki kartı görmüyon mu la" diyerekten birde utanmadan artistlik yapan milletvekili çocukları var.

    Isim değil ancak şehir verebilirim.

    Erzurum ve Bursa.

    Eh, partiyi tahmin edersiniz artık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Senin bir devlet dairesinde isin olsa yasa hastanede

    Bu iki yerde bir tanidigin olsa
    İsini nasil kolay hallediyorsan

    Buda aynisi fark yok



    Samimi cevabınız için teşekkür ederim.Normal şartlarda kurumsallaşmış şirketler herkese aynı ve eşit mesafede durmalıdırlar.Ali'ye Veli'ye ayrı ayrı davranılıyorsa orda yolunda olmayan birşey vardır.

    Burasi turkiye

    Burda artik trafik cezalarini bile adamina gore kesiyorlar

    Ben radara girip radar cezasi silinen adam biliyorum



    Bu ülkede ehliyetsiz araba sürüp, polis çevirmesinde "camdaki kartı görmüyon mu la" diyerekten birde utanmadan artistlik yapan milletvekili çocukları var.

    Isim değil ancak şehir verebilirim.

    Erzurum ve Bursa.

    Eh, partiyi tahmin edersiniz artık..

    Hataydaki polis karakolu rezaletini herkes duydu gordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zincir uzaması mı, bu ne la, komple çıkma motor alsan hemen hemen aynı paraya gelir, buna gündüz vakti mokoko denir
  • Biraz konu dışı olacak ama:

    quote:

    engelli bir abimizden satın aldım. Araçta kaza boya değişim problem yok, hatta ilk sahibinin engelli olmasından dolayı gayet temiz bakılmış, zorlanmamış ve yetkili servis bakımlı araç.


    Tekerlekli sandalye kullanıyorum. Ev borcum bitince 2 yıl sonrası için araç bakıyorum. Bildiğiniz gibi aldığım aracı 5 yıl satamam. 5 yıl sonra da araç yenileyecek mali gücüm olur mu bilemem o yüzden kalbim 2 kapı polo gti dese de ilerde uzun vadeli kullanım, sağlam sanzıman & motor ikilisi, evlilik çocuk derken iç hacim, bagaj lazım olacağından mantığım beni honda jazz'a yönlendiriyor.

    Kısacası engelli diye sakin, mülayim zannetme. İçimizde ne fırtınalar kopuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Bellek -- 10 Aralık 2012; 8:49:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bilinen ve vw'nin kabul ettiği bir problem.

    Autobild kendisine ulaşan 61 şikayet üzerine konuyu araştırmış

    Autobild'in VW yetkilileriyle yaptığı görüşmede kalite sorumlusu Frank Tuch sorunun vw ve tedarikçinin üretimde kullanıdığı toleransların toplamından kaynaklandığını belirtmiş. Sonuçta zincir olması gerekenden fazla esniyor ve motorda kalıcı hasarların oluşmasına sebep oluyormuş.

    TPI 2020427/3 bu da soruna ilişkin vw yayınladığı raporun numarası.

    http://www.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.html
    http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html

    Teşekkür ederim bu çok işime yarayacak, geçmiş olsun diyen/demiyen diğer arkadaşlara da teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.