Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (788. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.464.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 786787788789790
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    My car - ayarlar - kilit seçenekleri içerisinde ancak bu ayarla sürücü kapısı açıldığında tüm kapıların kilitleri yine açılmıyor, uzaktan kumanda ile sadece sürücü kapısının açılması sağlanıyormuş deneyerek tecrübe ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 2 gün önce t3 premium 140 bin tl lerdeyken su anda volvo sitesinde baslangic fiyati olarak s60 lar icin en dusuk 178.000 tl diyor. Anlamadim ben bu volvo’nun fiyat politikasını arkadaş. Ben mi yanlis bakiyorum. Bos bir s60 a 180bin vermek cok arkadas nedir bu ani artis ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemalb K kullanıcısına yanıt
    Ben daha önce soranlara da aynı şeyleri söyledim. uzun yol performansı çok iyi. 160-170 km ye kadar soluksuz hızlanıyor. daha sonrasında da aynı istekle olmasa bile hızlanmaya devam ediyor. bu arada stabilite bozulmuyor ve gittiğiniz hız belli olmuyor. sürüş keyfi ve verdiği güven hissi de çok yüksek. bagaj hacmi dışında belirgin bir dezavantajı yok.

    Bu fiyat aralığında başka model yok zaten. diğer premiumlar 190-200 bin lira civarı. hatta passat, mondeo, insignia gibi orta sedanlar bile 150-160 civarlarında.

    Geçen hafta otokoç konya ötv matrahındaki değişiklik sebebiyle aracın fiyatına 140 bin lira demiş. aralık ayına göre indirim oldu yani.
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    Fiyatı 140 bin liraya inmiş diye duydum. geçen hafta konya otokoç 140 bin lira demiş.

    Tucson daha modern tasarım ve donanım sunuyor olabilir. ancak yüksek yakıt tüketimini de göze alın. patronumda kia sportage var. tucson ile aynı motor ve şanzımanı kullanıyor. yakıt tüketimi normal bir sürüşle 13 litre civarlarında. ayrıca dct isimli çift kavramalı bir şanzımanı var. powershift şanzımanda ne kadar sorun yaşanıyorsa bu şanzımanda da aynı sorunların yaşanma potansiyeli var. tabi ki kesin sorun yaşanacak diye bir şey yok.

    Güncel mondeo ise bildiğim kadarı ile 2013 de yollara çıktı ve s60 ile aynı platformda üretiliyor zaten. mondeo ne kadar dinamikse s60 da o kadar dinamiktir diye düşünüyorum. ayrıca boyutları çok büyük bir araç şehir içinde kullanımı zor olur. boyutlarına nazaran sunduğu iç hacim ve bagaj hacmi de yeterli değil bence.

    Ayrıca her iki araç için de konuşuyorum, volvo kadar prestijli ve güvenli araçlar değiller. genel kalite olarak ta s60 ın iki araçtan da daha iyi olduğunu düşünüyorum.




  • mcmvq M kullanıcısına yanıt
    Alınır tabi neden alınmasın. t3 e göre daha performanslı aynı zamanda daha ekonomik bir sürüş deneyimi yaşarsınız. ayrıca t3 lerde 6 kademeli, d4 lerde 8 kademeli otomatik şanzıman var.
  • adilowski A kullanıcısına yanıt
    Aslında s60 ların liste fiyatları uzun zamandır 170 bin civarlarında ancak 1 yıldır liste fiyatı üzerinden indirim yapılarak 150 bin lira civarına veriyorlardı. siz liste fiyatına bakmayın direk bayiden fiyat alın.
  • Arkadaşlar selam. 1 yıl periyodik bakımı geldi. Araç 1.5 T3 Advance. Daha 5000 km yapmışız. 30.000 km nerde 5000 km nerde. 😊 Ama bakım için 1600 lira istiyorlar. Mercedes C180'den bile daha pahalı. Bulunduğum ilde başka yetkili servis yok ve garantisi devam ediyor. Sadece filtreler ve yağ değişimi için üstelik.



    Siz ne ödediniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam bizim araçta 1 yılda 7 bin km filan yaptı şimdi de 9 bin km civarında ama bakım yaptırmadım. bu sene yaza doğru yaptırmayı düşünüyorum.
  • bu "direksiyon ağırlığı" konusundaki şikayetleri anlamakta güçlük çekiyorum. benimki niye oldukça hafif? üstelik en hafif ayarında değil, orta sertlikte ayarlamış olduğum halde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 15 Ocak 2018; 22:26:35 >
  • Herkese merhaba

    Arabamın kapı içi gözlerinin daha sessiz olmasına yönelik nette gezerken aşağıda linkini verdiğim uygulamayla karşılaştım ve ilgimi çekti, ürünü üreten ve uygulayan kişiyle görüştüm ellerinde S60 için bir uygulama olmadığını ancak toplu bir talep olursa çalışabileceklerini belirtti ilginizi çekerse talep toplayıp konuşabiliriz. Yaklaşık maliyetle ilgili fiyat vermek istemedi ancak ısrarım sonucunda tüm kapılar için 100 TL civarı gibi bir rakam verdi. İlgisini çeken olursa ve hafta sonuna kadar bana bilgi verirse buna göre fiyat alacağım.

    Saygılar




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    yeni kasa insignia'nın motorunu değiştirselermiş hem tip hem donanım olarak çok güzel bir alternatif olurmuş. ama hala görüntü olarak beni cezbediyor
  • haacar kullanıcısına yanıt
    şuan 100-120 bin lira civarındaki s60 dizellerin sıfır satılıyor olsalardı fiyatını göz önüne aldığımızda ne kadar çok fiyat kırıldığının farkına varırsak aslında aldığımız arabanın değerini bir kez daha anlıyoruz :D

    mesela premium T3 170 lira websitesi fiyatı(140-150 arası satılıyor)
    advance T3 fiyatı 180lerde(web sitesi fiyatı)
    şimdi 1.6 dizel advance satılıyor olsaydı fiyatı ne kadar olurdu? heralde 200 civarı. Benim arabamda extra spor kit, adabtif cruze, ön cam ısıtma, blis vs vs var. heralde benim arabaımın fiyatı 220 TL ye olurdu. ben kaça aldım: 2015 modelini 120ye.

    bence performans(beklenti karşılama) /fiyat oranı olarak size katılarak s60ların diğer araçlara oranla daha uygun olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu "direksiyon ağırlığı" konusundaki şikayetleri anlamakta güçlük çekiyorum. benimki niye oldukça hafif? üstelik en hafif ayarında değil, orta sertlikte ayarlamış olduğum halde...

    kız kardemişimin fiat punto evo'su var. city mode da kullanıyor işe gidip gelirken. bazen bakıyorum direksiyonu tek parmağı ile direksiyonun içinden ittirerek çeviriyor. alışkanlık olmuş onda. geçen benim s60 ı verdim (direksiyon orta sertlikte idi) birde bizim direksiyon sert bir materyalden yapılma olduğundan kızın elinin kenarları kızardı direksiyonu cevirirken. çok sert diyor. Şimdi benim eski arabam stepway olmasına rağmen bana da ilk başta sert gelmişti. kardeşimin uyarısından sonra en yumuşak haline aldım direksiyonu. iyi ki almışım daha güzel oldu. tek elle(avuç içi) cevirmek kolaylaştı. Ama yumuşak hali dahi "city mode" lu bir çok arabaya göre yine sert kalıyor. birde bizim direksiyon dış kısmı her ne kadar deri dense de sert ve pürüzsüz bir plastik olduğundan hem kayıyor hem de yumuşak deri kaplama direksiyonlara göre hiç hoş bir izlenim vermiyor. ya piyasada satılan dikilen kılıflardan yada direk geçirilen ucuz kılıflardan almayı düşünüyorum.




  • Direksiyon sertliğine alışılabilir. Uzun yolda güzel oluyor ama kornaya alışamadım. Adamlar gelişmemiş ülkede bu araba kullanılmaz diye basmasını bilerek zor yapmışlar. Beşiktaş şampiyon olduğunda konvoya girdik, kornaya zar zor basmaktan bileğim incindi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beynemaz -- 16 Ocak 2018; 17:2:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz

    Direksiyon sertliğine alışılabilir. Uzun yolda güzel oluyor ama kornaya alışamadım. Adamlar gelişmemiş ülkede bu araba kullanılmaz diye basmasını bilerek zor yapmışlar. Beşiktaş şampiyon olduğunda konvoya girdik, kornaya zor zar basmaktan bileğim incindi.

    Konvoy kültürü İsveç'lilerde yok bence hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyonun sert yada yumuşak olmasını sağlayan ayar her modelde varmıdır ? Benim araçta bunu hiç denemedim ve varmı böyle bir özellik bilmiyorum.
    T3 premium.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: druen


    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu "direksiyon ağırlığı" konusundaki şikayetleri anlamakta güçlük çekiyorum. benimki niye oldukça hafif? üstelik en hafif ayarında değil, orta sertlikte ayarlamış olduğum halde...

    kız kardemişimin fiat punto evo'su var. city mode da kullanıyor işe gidip gelirken. bazen bakıyorum direksiyonu tek parmağı ile direksiyonun içinden ittirerek çeviriyor. alışkanlık olmuş onda. geçen benim s60 ı verdim (direksiyon orta sertlikte idi) birde bizim direksiyon sert bir materyalden yapılma olduğundan kızın elinin kenarları kızardı direksiyonu cevirirken. çok sert diyor. Şimdi benim eski arabam stepway olmasına rağmen bana da ilk başta sert gelmişti. kardeşimin uyarısından sonra en yumuşak haline aldım direksiyonu. iyi ki almışım daha güzel oldu. tek elle(avuç içi) cevirmek kolaylaştı. Ama yumuşak hali dahi "city mode" lu bir çok arabaya göre yine sert kalıyor. birde bizim direksiyon dış kısmı her ne kadar deri dense de sert ve pürüzsüz bir plastik olduğundan hem kayıyor hem de yumuşak deri kaplama direksiyonlara göre hiç hoş bir izlenim vermiyor. ya piyasada satılan dikilen kılıflardan yada direk geçirilen ucuz kılıflardan almayı düşünüyorum.

    siz bir de bmw 5 serisi kullanın da direksiyon görün. sanırsınız bırakın elektrik desteğini, hidrolik desteği bile yok dersiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    Direksiyonun sert yada yumuşak olmasını sağlayan ayar her modelde varmıdır ? Benim araçta bunu hiç denemedim ve varmı böyle bir özellik bilmiyorum.
    T3 premium.

    bildiğim kadarıyla bu opiyonel olması lazım. yani her araçta yok. ben de eskiden var zannediyordum ama bir kaç kişiye bu ayarı tarif etmeme rtağmen bulamayınca, her araçta olmadığını farkettim... yanlış bilmiyorumdur sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toprako

    Herkese merhaba

    Arabamın kapı içi gözlerinin daha sessiz olmasına yönelik nette gezerken aşağıda linkini verdiğim uygulamayla karşılaştım ve ilgimi çekti, ürünü üreten ve uygulayan kişiyle görüştüm ellerinde S60 için bir uygulama olmadığını ancak toplu bir talep olursa çalışabileceklerini belirtti ilginizi çekerse talep toplayıp konuşabiliriz. Yaklaşık maliyetle ilgili fiyat vermek istemedi ancak ısrarım sonucunda tüm kapılar için 100 TL civarı gibi bir rakam verdi. İlgisini çeken olursa ve hafta sonuna kadar bana bilgi verirse buna göre fiyat alacağım.

    Saygılar





    100 lira vermenize gerek yok. zaten bu arkadaş kendi aracı için kalıp çıkarıp ona göre kendisi kesmiş kaplamayı. yani sadece kendi aracı seat için kalıp var. o nedenle dışarıya yapmak istemiyor.

    siz de yapışkanlı kadife folyo alıp kendiniz yapabilirsiniz... ben bir ara düşünüyordum, belki bir ara yaparım. "şimdilik uğraşmak istemiyorum" diye bıraktım peşini...




    Duvarkapla.com | 3D Duvar Kağıdı
    Sayfa bulunamadı - Duvarkapla.com | 3D Duvar Kağıdı
    https://www.duvarkapla.com/patifix-yapiskanli-folyo-kadife-29-8015.html?gclid=EAIaIQobChMIjL-J-KTc2AIVA0MZCh32wARiEAQYBSABEgImkvD_BwE




  • Merhaba

    Ben de sonradan benzer ürünleri gördüm nette kaliteli olanlarından bej rengini bulabilirsem kendim denemeyi düşünüyorum çok teşekkür ederim, yukarıda bahsettiğim hususu iptal edebiliriz, uygulama yaparsam paylaşacağım

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 786787788789790
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.