Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (789. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Ben de sonradan benzer ürünleri gördüm nette kaliteli olanlarından bej rengini bulabilirsem kendim denemeyi düşünüyorum çok teşekkür ederim, yukarıda bahsettiğim hususu iptal edebiliriz, uygulama yaparsam paylaşacağım

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    Direksiyonun sert yada yumuşak olmasını sağlayan ayar her modelde varmıdır ? Benim araçta bunu hiç denemedim ve varmı böyle bir özellik bilmiyorum.
    T3 premium.

    Opsiyon olarak sunuluyor, çoğu S60'ta bu özellik yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar selam. Kasko yenileme vakti geldi. Anadolu Sigorta ile geçen sene 2800 lira ile başladık. Bu sene ise %20 bölge indirimi + %30 hasarsızlık indirimi olmasına rağmen 3200 lira teklif verdiler. Biz indirim beklerken sağlam bindirim olmuş. Dolar kuruna bağladılar ama alakası yok. Araç değeri 142.000 lira idi ilk kaskoyu yaptırdığımızda, şimdi 147.800 lira görünüyormuş. Sadece 5 bin lira artışa 400 lira kasko zammı fahiş değil mi?

    Ne tavsiye edersiniz?

    Hocam ben aracı aldığımda Arkas Volvo şubesi içinde bulunan Groupama dan yaptırmıştım, o zaman 147 000 TL araç değeri için 2050 TL civarı bir fiyata yaptırmıştım. Tabi ki sürücünün yaşından daha önceki kazalarına kadar birçok parametre var fiyatı etkileyen ama Arkas Volvo Groupama dan da teklif almanızı tavsiye ederim.

    Bu arada aklıma gelmişken, aslında forumda bir sürü Volvo sahibi var ve belki de bunların 4 te 1 i kasko yaptırıyor. Toplu olarak DH bi kampanya falan yapsa güzel olurdu ama sanırım son düzenleme ile genel manada sigorta fiyatları yakın çıkıyor.

    Tamam hocam Arkas bayisine de sorarım. Yetkili bayi. Sanırım bir güzellik yaparlar. Siz memnun musunuz Groupama dan? Ücretsiz muafiyetsiz orjinal cam değişimi, çekici hizmeti, Allah korusun pert ve doğal afet klozları nasıl acaba? Anadolu Sigorta cidden sağlam geçiriyor. Yanıtınız için teşekkür ederim.



    Bu arada eğer dediğiniz doğru ise durum çok vahim. Premium segment bir aracın kaskosu yaptırılmaz mı? Yollar zaten kasap, maganda kaynıyor. Mağduriyet her yerde var ve kasko şart. Karşı tarafın trafik sigortası bile kesmez siz kusurlu olmasanız bile.

    Son günlerde foruma bakmaya fırsat bulamıyorum, o nedenle mesajınızı henüz görebildim kusura bakmayın hocam. Açıkçası Groupama ile ilgili olarak henüz hiç ihtiyacım olmadığı için sorduğunuz konularda yorum yapmam pek sağlıklı olmaz. Poliçede yazan hususları da ilgili sigorta firması kendine göre yorumladıktan sonra yine bir anlam ifade etmez gibime geliyor. O nedenle bu konuda aynı firmadan kasko yaptırıp ihtiyaç halinde iletişime geçen arkadaşların bilgi vermesi daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum.

    Bu arada söz kaskodan açılmışken Allah korusun kaza durumları için yüklemeyen arkadaşlar varsa Mobil Kaza Tutanağı uygulamasını indirmelerini tavsiye ederim. Gayet kullanışlı bir uygulamaya benziyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnamiskosTriskos


    quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    Arkadaşlar, T3 1498 son satılan modeli kullananlar var ise görüşlerini yazabilirlermi. Ne düşünüyorlar, araba keyif veriyormu, süspansiyonlar uzun yoldaki performans varsa artı eksiler , bu fiyat aralığında varsa eksileriyle birlikte yeniden araba almaya karar verseler yine T3 alınırmıydı

    Yaklaşık 5 aydır severek kullanıyorum.

    2016 Model Advance Paket 1.5 T3 Geartronic benzinli.

    Kısaca ve özetle sıralamak gerekirse özetle,

    + Ları;
    Rahat,konforlu, kaliteli bir deriden yapılmış koltuklar. Çok ama çok rahat.
    Daha önce çok başı ağırmış biri olarak, sorunsuz ve güven veren şanzıman, sarsıntısız ve titreşimsiz kavrama, yumuşak sayılabilecek ve kararlı vites geçişleri
    Yüksek hızlarda ki rüzgar sesi hariç sessiz ve izole kabin.
    Tatmin edici donanım.
    Sınıfındaki diğer araçlara göre çok daha belirgin ve tatminkar BİXENON ( Dönüş açıları yüksek )
    Çok fonksiyonlu uzaktan kumanda ( Aracı kitleyip kitlemediğinizi, Alarmının çalıp çalmadığını, çaldıysa kaç dk önce çaldığını gösterecek fonksiyonlar mevcut )
    Sıkıcı fakat yekpare olan ön göğüs yapısı sayesinde 0 ya yakın trim sesi
    Şehir içi kullanımda daha az sarsılmanızı sağlayacak yumuşak süspansiyonlar
    City Safety bazen korkuyor olsa da var olduğunu bilmek inanılmaz.
    Değinildi mi bilmiyorum. Fren pedalının tepkimeleri. Gerçekten inanılmaz güven veriyor. Öyle ki, merak edip inceleme gereği duygum. Bunun için Volvonun yaptığı bazı çalışmalar mevcut. ( kaliperlerin disklere ön sezi ile ekstra yakınlaşması gibi)
    Tok sesleri olmasa da :) ağırlığı ile güven veren kapılar.
    Derin ve kullanışlı torpido gözü ve kol dayama.
    3 Yıllık garanti süresi
    30.000 KM de bir bakıma girmesi.
    Kabinde yumuşak plastiğin fazla kullanılmış olması


    -Leri;
    Sınıfının en küçük bagaj hacmi,
    Koltukların biraz fazla kaba olması sebebi ile daralan iç hacim,
    Pahalı servis ve yedek parça,
    Alman grubu araçlara göre düşük yol tutuş, aracı yüksek hızla viraja yatırdığınızda verdiği "bırakacak" hissi.
    Bu sınıfta bir aracın arka yolcular için ayak aydınlatması olmaması,
    Ön kapı içlerinde reflektör olmaması,
    Kapı ceplerinde döşenmiş kumaş olmaması sebebi ile ne koyarsanız koyun seyir halinde ses yapması,
    Sürücü kapısı açıldığında diğer kapıların kilitlerinin açılamıyor oluşu,
    Toz alan Sunroof lastiğinin 2 haftada bir tozdan ötürü gacırdamaya başlaması, (sürekli temiz tutmak gerekiyor )


    Kesinlikle ve kesinlikle oturma pozisyonu. Bmw, Mercedes, Audi, VW, Skoda, Seat kullanmış biriyseniz s60 ın oturma pozisyonuna alışmanız çok uzun zaman alacak diyebilirim. Koltuk yüksekliği en alçakta olmasına rağmen araca bindiğinizde " sanırım en yüksekte" diye düşünüp eliniz hemen yükseklik ayar düğmesine gidiyor. Öyle ki 5 aydır kullanıyor olmama rağmen elim hala gidiyor.

    Ve yine kesinlikle ve kesinlikle ağır direksiyon. Hem kendi bir parça olarak ağır, hem hidrolik anlamında ağır. Direksiyonla manevra yaparken kayma hissi son derece az. Bunun için ayar olmasına rağmen yetersiz. Yine bunu da inceleme gereği duydum. Volvo kaza durumlarında sıkışmayı önlemek için farklı bir mafsal yapısı kullanması sebebi ile bilinen durum biraz değişmiş. Çift direkli mafsal yapısı kaza anında ikiye bölünüyor ve sıkışmayı engelliyor. Her ne kadar faydalı olsa da ciddi bir ağırlık ve kötü bir direksiyon açısı mevcut diyebilirim.


    Sahip olduğum araç 130.000 TL civarlarında. Bu fiyata yine araç alacak olsam yine s60 alırım. Fakat 150.000 TL üzerine çıkıldığında tercih etmem.

    Fakat şunu da belirtmeden edemeyeceğim, aktif kullanımda olduğum Bmw 5.25, Mercedes C180, Bmw 320iED, Audi A3 ve Q7 gibi araçlar da mevcut. Volvodan başka bir markaya geçiş yaptığınızda aldığınız araç, Volvodan alıştığınız o güven hissini kesinlikle aratacaktır.















    Ben de uzun süreden beri BMW, Mercedes, Audi nin aynı segmentte olan araçları ile Volvo S60 ı kullanan ve tarafsız olarak karşılaştırabilecek birini arıyordum, cevabınız iyi oldu hocam. Güven hissinin yanında farklı açılardan da (örneğin performans) karşılaştırma yapabilirseniz daha yararlı olacağı kanısındayım.

    Bu arada ben de 7-8 aydır S60 T3 kullanıyorum ve birçok özelliğinden memnunum. Sürüş olarak da takıldığım konu aracın gaz pedalına basınca genelde geç tepkime vermesi. Bazen benzinle de ilgili olabileceğiniz düşünüyorum ama örnek vermek gerekirse Shell in Fuel Save serisi kullanmak bu kadar etki eder mi performansa? Yoksa ben mi bişeyleri yanlış yapıyorum (gaza basınca aracın hızlanma ve tepkisi için)? Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar selam. 1 yıl periyodik bakımı geldi. Araç 1.5 T3 Advance. Daha 5000 km yapmışız. 30.000 km nerde 5000 km nerde. 😊 Ama bakım için 1600 lira istiyorlar. Mercedes C180'den bile daha pahalı. Bulunduğum ilde başka yetkili servis yok ve garantisi devam ediyor. Sadece filtreler ve yağ değişimi için üstelik.



    Siz ne ödediniz?

    Hocam benim de bakım zamanı geldi ama henüz gidemedim. Sanırım en fazla 1 ay içinde gitmem gerekecek servise. Bu arada daha önce bu konuda bazı arkadaşlardan zorunlu olmayan polen vb filtreleri için uygun olan filtreyi başka bir yerden alıp taktırma önerisi gelmişti. Tabi bunun nedeni Volvo servisinin aynı marka ve model filtrelere 2-3 kat fiyat vermesi. Bu durumda ilk bakım maliyetini genel toplamda düşürmek için öneriler alabilir miyiz? Tabi ki buradaki filtre örneği için dışardan alıp bir de ustaya ekstra para verilerek taktırma maliyeti yetkili servis fiyatına yakın olacaksa değmez ama sanırım arada buna rağmen bariz fark olacak gibi. Ne dersiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hocam bizim araçta 1 yılda 7 bin km filan yaptı şimdi de 9 bin km civarında ama bakım yaptırmadım. bu sene yaza doğru yaptırmayı düşünüyorum.

    Garantisi var değil mi hocam aracın? Bir de aracın bakım zamanı geldikten sonra belli bir km veya tarih olarak bakımı geldiyse de belli bir süre içinde yetkili servise gitmek gerekiyor diye biliyorum doğru mudur? Ayrıca ilk servis bakımı için de 1 yıl süresi hesaplanırken aracın ruhsattaki ilk tescil tarihini baz aldıklarını söylemişti servis. Oysa ben aracı geçen sene Nisan ayında satın almıştım ama ilk tescil bayi üzerine yapıldığı için bu durum normal sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toprako

    Herkese merhaba

    Arabamın kapı içi gözlerinin daha sessiz olmasına yönelik nette gezerken aşağıda linkini verdiğim uygulamayla karşılaştım ve ilgimi çekti, ürünü üreten ve uygulayan kişiyle görüştüm ellerinde S60 için bir uygulama olmadığını ancak toplu bir talep olursa çalışabileceklerini belirtti ilginizi çekerse talep toplayıp konuşabiliriz. Yaklaşık maliyetle ilgili fiyat vermek istemedi ancak ısrarım sonucunda tüm kapılar için 100 TL civarı gibi bir rakam verdi. İlgisini çeken olursa ve hafta sonuna kadar bana bilgi verirse buna göre fiyat alacağım.

    Saygılar



    https://youtu.be/wlW_tfXko40

    Aslında bir şekilde Volvo nun kapı iç kısımlarına ait şablonu elde edebilsek o kaplama içini en fazla çeyrek fiyatına mal edebiliriz gibime geliyor. Daha önce de benzer bir çalışmayı bir yakınımın BMW si için yapmıştım ama şablon olmayınca gerçekten çok fazla zaman kaybı olduğunu görünce şablon aklıma gelmişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz

    Direksiyon sertliğine alışılabilir. Uzun yolda güzel oluyor ama kornaya alışamadım. Adamlar gelişmemiş ülkede bu araba kullanılmaz diye basmasını bilerek zor yapmışlar. Beşiktaş şampiyon olduğunda konvoya girdik, kornaya zar zor basmaktan bileğim incindi.

    Aynen hocam, ben de kornaya alışana kadar istemeden de olsa uzun şekilde basıyordum biraz fazla yüklendiğim için. Zamanla sanki biraz yumuşadı gibi eski sertliği kalmadı belki ama yine de özellikle de ülkemiz şartlarında korna kullanımı daha kolay olabilirdi...
  • Birbucuk yıldır şu anki aracıma sahibim; sayenizde birbuçuk yılda hiç kornaya basmamış olduğumu farkettim Aklima gelirse bir bakayım ,nasil bir sese sahip.

    Ha bundan onceki Volvomuda 4.5 yil kullandim herhalde en fazla beş kez basmışımdır o sürede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.

    Arkadaşlar yeri geldi hemen bilgi vereyim. Dün 5600 km'de iken 1 yıllık bakıma soktuk aracı. Ne olur ne olmaz diye yakıt filtresi vesaire tapa ve sarf elemanları, motor yağı, klima performans kontrolü ve Volvo Servis 2.0 kontrolü, cam suyu ve birkaç şey daha değişti. Daha yeni olduğu için sağolsun servis ile mutabık kalarak polen / kabin filtresi vesair değişmedi ve oradan 400 lira indirimle Volvo Car Prime iskontusu dahil 1000 lira ödedik. Bence iyi oldu. Normalde bayisine göre iskontosuz ham fiyat 1600 veya 1800 lira olmak üzere %10 Car Prime indirimi ile 1450 lira civarına geliyordu. Bilginize.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.

    30bin / 1 Yıl hangisi önce dolarsa; Sizce adamlar 1 yıl önce üretip satamadığı aracı size satmadan önce bu 1 yıllık bakımı yapıyorlar mı? Kesinlikle hayır. Plastik bidonda duran yağ 1 senede bozulmuyor da motor karter sisteminde durunca mı özelliğini yitiriyor? Kapalı garajda tutulan aracın hava ya da polen filtresi servisin yedek parça deposundan belki de daha temiz ve steril.

    Kullanılmayan aracın 1 yıl sonra bakıma götürülmesi servisler için kazanç, özellikle B ve C segmentlerinde araç satışlarındaki kar o kadar düşük ki adamlar satıştan edemedikleri karı servisten çıkarıyorlar.

    1 yıl içinde servise gitmenizin bence tek artısı aracı genel bir kontrol ettirmeniz ve özellikle elektronik ünitelerde varsa gerekli güncellemelerin yapılması bunun dışında bir esprisi yok ama garanti dahilinde gitmeye mecbur bırakılıyoruz.

    D2 Aracımın garantisi bittikten sonra kavrama sisteminde sorun çıktı ilk baktıkları şey servis kontrolleri aksatılmadan ve zamanında yapılmış mı oldu, sonrasında genel merkeze problemi bildirip iyi niyet garantisinden bedelsiz değişim yapıldı, bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tamerbilisim -- 18 Ocak 2018; 9:37:42 >




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Hocam, Şirketimizin sahip olduğu 2 akaryakıt istasyonu var. Bunlardan 1 i OPET diğeri ise Petrol ofisi. Haliyle genelde yakıtı bu istasyonlardan alıyorum. PO nun yakıt temizliğine çok güvenmediğimden genelde OPET i tercih ediyorum. İstasyonlardan uzak bir noktada isem Shell'i tercih ediyorum. Bana kalırsa Shell performans olarak diğer markalardan çok daha başarılı. Araç daha seri hızlanıyor ve bence hissedilen tork artıyor. Tabi bu performans karşılığı uzun yolda shell'in 0,2 LT ( 100 km de ) fazla tükendiğini de eklemekte fayda var. Şehir içinde ise ölçüm yapamadım.


    Gaz pedalının tepkimesi konusundaki tespitinize kesinlikle katılıyorum. Kendimce yaptığım analizde eklemeyi unutmuşum. Araç bazen ve ani durumlarda gerçekten uyuşuk kalabiliyor. Gaza aniden yüklendiğinizde çok kısa bir süre de olsa gecikme mevcut.. İçine atmış gibi belli bir süre sonra patlama yaşıyor :) Aracın donuk kaldığı o anki gecikme sürücüyü de kısa bir süre de olsa kararsızlığa itiyor. Özellikle sollama halindeyseniz.

    Şehir içinde aracı haliyle ECO+ modda kullanıyorum. Eco kapalıyken ve/veya S modda kullanırken araç daha hazır ve atik vaziyette. Teknik olarak bir alakası var mı, buna sebep otomatik şanzıman mıdır veya bu durumu sürüş modumu belirliyor bilemiyorum.
    Fakat Eco da iken aracın uyuşuk pedalın daha etkisiz olduğu bariz. Psikolojik de olabilir fakat ben öyle hissediyorum :) Sizde bu şekilde deneyip, deneyiminizi paylaşırsanız sevinirim.


    Bmw ve Volkswagen grubunda gaz tepkimeleri bence daha kısa ve etkili. Fakat Mercedesler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bence tepkimeleri Volvodan çok daha kötü.

    Bmw 5 ve 3 hangi modda kullanırsanız kullanın hazır hissi veriyor. Bu gözleme Skoda Octavia, A4 ve A3 ü de katabilirim.

    Yaklaşık 10 gün önce 5.25 xDrive ile İzmirden Trabzona seyahat ettim. Ani hızlanma/sollama durumlarında gaz pedalının son derece güven verdiğini söyleyebilirim. Bmw 3 de de hemen hemen aynı güveni alıyorum. Fakat Mercedes c180 bence bu mukayesede alay konusu olabilecek seviyede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnamiskosTriskos -- 18 Ocak 2018; 12:38:39 >




  • Merhaba arkadaslar, ben Belcika'da yasiyorum. Dun itibariyle 2014 model S60 D4 Powershift R-Design bir arac aldim.
    Genel izlerim gayet olumlu ama surdukce artilari eksileri buraya yazarim. Sadece eski sahibi icerideki aydinlatmalari neon blue yapmis onlarin ampullerini degistirmek cok zor mu? Ben yapabilir miyim?
    Merak ettiginiz seyler olursa yazabilirsiniz, elimden geldigimce cevaplamaya calisirim.

    Simdilik fotolar bunlar :) 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi squtter -- 18 Ocak 2018; 14:34:25 >




  • squtter S kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Değişen boya km ve fiyat bilgisi verebilirseniz Türkiye ile farkı görmek açısından iyi olur hocam birde özel mesajdan bir sorum oldu size saygılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gaz tepkimesi sorunu benim aracımdada( t3 ) var fakat kardeşimin aracına serviste güncelleme yapmışlar gayet iyi, bana biraz yazılımsalmış gibi geliyor.



    Bu arada city safety 2 defa önümde hiç birşey olmamasına rağmen devreye girdi ,kapatacaktım , birazdaha zaman vermek istedim ve %100 bir kazayı önledi

    Dik bir inişte kırmızı ışıkta önümde bir mercedes a serisi durdu bende yavaşladım o arada benim ufaklık dikkatimi dağıttı ve duran aracın kalktığını sanarak ayağımı frendem çektim ve bir anda dreksiyona kapaklandım ve kornaya uzunca basarak durdum:)

    Millet kırmızıda bu, nediye kornaya basıyor diye bakıyordu:) tahminen hızım 25 km idi ve şimdi city safety can dostum oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Değişen boya km ve fiyat bilgisi verebilirseniz Türkiye ile farkı görmek açısından iyi olur hocam birde özel mesajdan bir sorum oldu size saygılar

    Merhaba, telefonumu dogrulamam gerektigi icin ozel mesajinizi simdilik yanitlayamiyorum.
    Bildigim kadariyla degisen parcasi yok, 59.000 km de 2014 model 15.500 Euro gibi bir fiyata aldim araci. Yillik vergisini su an icin bilmiyorum ama tahminim Euro 6 oldugundan dolayi, 400-450 euro civari olacagi yonunde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.

    Hocam zamanında gelmediniz ya da süresi geçti gibi sebeplerle garantiyi falan yakmasınlar da yine de dikkat edin bence. Tabi normalde zaten yılda bir bakım olacağı için 3 ay sonra da gidilse sonraki yıl yine başlangıç tarihi baz alınacağı için belki servi adına çok şey de değişmeyecek ama yine de servisle araç sahibi arasındaki mutabakata da bakabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.

    Arkadaşlar yeri geldi hemen bilgi vereyim. Dün 5600 km'de iken 1 yıllık bakıma soktuk aracı. Ne olur ne olmaz diye yakıt filtresi vesaire tapa ve sarf elemanları, motor yağı, klima performans kontrolü ve Volvo Servis 2.0 kontrolü, cam suyu ve birkaç şey daha değişti. Daha yeni olduğu için sağolsun servis ile mutabık kalarak polen / kabin filtresi vesair değişmedi ve oradan 400 lira indirimle Volvo Car Prime iskontusu dahil 1000 lira ödedik. Bence iyi oldu. Normalde bayisine göre iskontosuz ham fiyat 1600 veya 1800 lira olmak üzere %10 Car Prime indirimi ile 1450 lira civarına geliyordu. Bilginize.

    Hocam hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin... Bilgi vermeniz özellikle de ilk bakım için servise gidecek arkadaşlar için çok yararlı oldu. Polen / kabin filtresi ve diğer değiştirilmeyen parçaların normalde piyasa fiyatı ne kadar tutar acaba bilginiz var mı? Yani onlar da bi 250-300 tutuyorsa ben onları da dahil etmeyi düşünüyorum. Bir de özellikle filtreleri Volvo ustası olayan bir usta da kolayca değiştiremez mi acaba? Eski aracımda polen filtresi torpidonun alt kısmından kolay bir şekilde değiştirilebiliyordu da. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Evet garantisi var. Doğru biliyorsunuz gitmek gerekir ama bakım aralığı 30 bin km olan bir aracı 7 bin km de bakıma götürmek saçma geldi bana. yaptığım yanlış biliyorum. araçta bir sorun olsa bakım yaptırmadık diye garantiye sokmazlar ama zaten kış geldiği için arabayı kullanmıyorum. kış lastiği almamıştım. evin kapalı garajında duruyor. artık yaz gelince kullanmaya başladığım zaman gidip yaptırırım bakımı.

    Arkadaşlar yeri geldi hemen bilgi vereyim. Dün 5600 km'de iken 1 yıllık bakıma soktuk aracı. Ne olur ne olmaz diye yakıt filtresi vesaire tapa ve sarf elemanları, motor yağı, klima performans kontrolü ve Volvo Servis 2.0 kontrolü, cam suyu ve birkaç şey daha değişti. Daha yeni olduğu için sağolsun servis ile mutabık kalarak polen / kabin filtresi vesair değişmedi ve oradan 400 lira indirimle Volvo Car Prime iskontusu dahil 1000 lira ödedik. Bence iyi oldu. Normalde bayisine göre iskontosuz ham fiyat 1600 veya 1800 lira olmak üzere %10 Car Prime indirimi ile 1450 lira civarına geliyordu. Bilginize.

    Hocam hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin... Bilgi vermeniz özellikle de ilk bakım için servise gidecek arkadaşlar için çok yararlı oldu. Polen / kabin filtresi ve diğer değiştirilmeyen parçaların normalde piyasa fiyatı ne kadar tutar acaba bilginiz var mı? Yani onlar da bi 250-300 tutuyorsa ben onları da dahil etmeyi düşünüyorum. Bir de özellikle filtreleri Volvo ustası olayan bir usta da kolayca değiştiremez mi acaba? Eski aracımda polen filtresi torpidonun alt kısmından kolay bir şekilde değiştirilebiliyordu da. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim?

    Teşekkür ederim hocam. Değişmeyen filtre parçaları için servis 450 lira civarı dedi. Bu demektirki siz aynı parçaları max 200 lira civarına, belki daha ucuza alabilirsiniz. Filtreler konusunda değerli forum üyemiz önceki mesajlarda bilgi vermişti. Hatta karbon yapılı ve karbonsuz cukxxxx kodlu 2 ayrı filtre tipi olduğunu söylemişti. Fiyat ve tip olarak bilgi vermesi açısından kendisini etiketliyorum. Saygılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.