Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (757. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.465.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • palermo kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam. Kullanıcılar memnun olduğundan ben de sipariş vereyim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın arkadaşlar, aracın anahtarsız çalıştırmaya devam etmesi konusunda yaptığınız değerli yorumlar için çok teşekkürler.

    'vb' nickli ve diğer bazı arkadaşları da forumdaki teknik bozukluktan dolayı (Server Error hatası) etiketleyemedim. Hakkınızı helal edin.

    Yakında bir diğer soru ile yine karşınızda olacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 31 Ekim 2017; 17:44:33 >
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Bakabildiniz mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    Hocam baktım. Ses duyamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Benim yaptıgım uygulamada bu şekilde. Sizde de vites p de iken frene basıp çektiğinizde klik sesi geliyor mu

    Hiç dikkat etmedim. Bugün iş çıkışı kontrol edeyim dediğinizi.

    İş çıkışı denedim. Öyle bir ses duyamadım hocam.

    Geliyor hocam vites kilidini açıyor o ses. Ve vites üstündeki mandala basarak değiştirmemize olanak veriyor. O ses gelmeden mandala bassakta vites değişmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim

    Yakıt değerleriniz çok güzel, aracın ortalama hızı 100 yazmışsınız bu değer aracın hesapladığı ortalama mı yoksa siz ortalama 100 ile mi gittiniz?

    Ben şehirlerarası hız sabitleyici kullanıp 115 ile gidiyorum 4.6dan daha düşük göremedim. Genelde sürücü +2 kişi ve bagaj dolu oluyor.

    Hocam Volvo S60 lar için optimum yakıt tüketimi için en uygun km/s değeri nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: jhudaverdi


    quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: enzo01m

    HAYır el frenini çekene kadar frene basılı tutuyorum.

    Ben de böyle yapıyorum.
    Fren basılıyken:
    - D'den P'ye alıyorum.
    - El frenini çekiyorum.

    Geartronic şanzımanda N'ye alıp el freni çekmek gibi bir gereksinim olmadığını okumuştum.

    Aynen ben de bu şekilde yapıyorum, buradaki işlem sırasında hata yok değil mi?

    Bir de normalde P ye almadan önce N ye almak gerektiğini duymuştum ama Geartronic lerde veya diğer otomatik şanzumanlarda buna gerek yok mu? Bu konuda teknik bilgisi olan arkadaşların yorumlarını alabilir miyim?

    Ben bu uygulamadan farklı yapıyorum.



    -D de iken durduğumda,ayağım frende N ye alıyorum.

    -Ayağım frendeyken el frenini çekiyorum.

    -Bütün yük el freninde iken P ye alıyorum.

    Hocam sanki en doğrusu bu gibi, yani el frenini çekmeden önce vitesi D de bırakmak yerine N ye alıp el frenini çektikten sonra P ye almak mantıklı görünüyor. Sağolasın hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    elbette tek seri değil... çivili, çivisiz, performans, normal kullanım, küçük ölçek, büyük ölçek bir çok model mevcut.

    lastiklerin barındırdığı teknolojiler, patentler, modeller, firmanın tarihçesi vs. gibi birçok bilgiyi, nokianlastik.com ya da daha da güzeli eğer ingilizceniz varsa nokian.com adreslerinden bakabilirsiniz.

    bu markanın aslında marka bilinirliğinin ve piyasadaki yerinin çok daha yukarılarda olması gerekirdi. ancak maalesef ülkemizde adam gibi bir distirbütör ve bayi ağı oluşturulamadı bir türlü. biz de bu işler maalesef koyun psikolojisi ile yürüdüğünden, vw markasında yaşananlar bu lastik konusunda da yaşanıyor. yani nasıl ki bilen de bilmeyen de, araba alacağı zaman verdiği para karşılığında alacağı avantajlara bakmak yerine "herkes alıyor o zaman vardır bir hikmet" kafasıyla gidip başka bir mrkada sahip olabileceğinin 1,5 hatta 2 katı para verip bir de aylarca bekleyip vw araba alıyorsa, lastikte de herkes michelin alıyor diye incelemeden bakmadan koşup sırf markası michelin diye lastiğe para yatırıyor...

    Son derece doğru tespitler hocam, aynen dediğiniz gibi birçok konuda toplum olarak bu hataya düşülüyor maalesef. nokian.com u inceleyip yine de kafama takılan hususlar olursa buradan sorarım, teşekkürler.




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Özellikle eğimli bir yere park edildiği durumlar için söylüyorum,Vites N de el frenini çektikten sonra ayağınizı frenden kısa süreliğine kaldırırsanız yük tümüyle el frenine biner,aracın ileri yada geri küçük bir hareketiyle bunu anlarsınız, ve ardından P pozisyonuna alırsanız daha iyi olur.Bu yapılmadığında yük tam olarak frene yüklenmemiş oluyor. Bunu bir de aracın kitapçığında bu konuda yazılanlar önemli kılıyor,Aşağıdakileri kullanım kitapçığından alıntıladım;

    1) "Fren pedalını bırakınız ve otomobilin durgun halde olduğundan emin olunuz."

    2) "UYARI

    Aracınızı rampaya park ederken daima el frenini çekin; aracı viteste veya P konumunda bıraktığınızda, aracınızın otomatik şanzımanlı olması halinde her durumda kaldıramazsınız."

    Yukarıdaki bu alıntıdan otomatikmen şu sonuçta çıkar zaten;aracın yükü el frenine bindirilmemişse (çekilmesine rağmen) yük yine de şanzumandadır.Artı aracın kaldırılamayacağı vurgusunu da gözden kaçırmamak gerek.

    Araçlar el freni çekilmeden P pozisyonunda da bırakılabilir ancak bu sadece eğimli olmayan düz park yerleri için geçerlidir.Bir arkadaşımız el frenini çekmenin otomatik vitesli araçlar için gerekli olmadığı yönlü bir msj eklemişti,bu son bilgi onun için ismi aklıma gelmedi,umarım görür ve okur.

    Slmlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 31 Ekim 2017; 23:11:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Benim yaptıgım uygulamada bu şekilde. Sizde de vites p de iken frene basıp çektiğinizde klik sesi geliyor mu

    Hiç dikkat etmedim. Bugün iş çıkışı kontrol edeyim dediğinizi.

    İş çıkışı denedim. Öyle bir ses duyamadım hocam.

    Geliyor hocam vites kilidini açıyor o ses. Ve vites üstündeki mandala basarak değiştirmemize olanak veriyor. O ses gelmeden mandala bassakta vites değişmez

    İnce sesleri pek iyi duyamam hocam ben. Belki ondandır. Siz bana bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Araçlarda optimum yakıt tüketimini yakalamak hıza göre değil, maksimum torkunu verdiği devire göredir. bu devir genellikle motorun en verimli çalıştığı ve az yakıt tükettiği devirdir. ayrıca maksimum gücünü verdiği devir de maksimum yakıt tüketiminin olduğu devirdir.

    s60 t3 geartronic için maksimum torkun verildiği devir 1700 - 4000 arasıdır. vites değişimleri bu devirler arasında yapılırsa ve sabit hızda giderken 1700 devir civarında seyredilebilinirse araç minimum yakıt tüketimini gerçekleştirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 1 Kasım 2017; 9:11:3 >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Daha önce okumuştum kitapçıkta ama şimdi bulamadım, ekonomik tüketim için 60-80 km/h ile seyahat edilmesi tavsiye ediliyor. Denemek isterseniz şehirlerarası yolda buyurun derim :)
  • Beyler merhaba. Bildiğiniz gibi aracın kaputu önden 2 adet dil ile şaseye oturuyor. Eskiden beri gözüme çarpan bir konu var: Kaputu açıp işim bittikten sonra "makul" bir yükseklikten bıraktığımda sağ ön dil yerine tek seferde otururken resimdeki sarı ok ile gösterdiğim sol ön dil kapanmıyor ve ek olarak elle yüklenerek kaputu yerine oturtmak zorunda kalıyorum. Sizde durum nedir?



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Beyler merhaba. Bildiğiniz gibi aracın kaputu önden 2 adet dil ile şaseye oturuyor. Eskiden beri gözüme çarpan bir konu var: Kaputu açıp işim bittikten sonra "makul" bir yükseklikten bıraktığımda sağ ön dil yerine tek seferde otururken resimdeki sarı ok ile gösterdiğim sol ön dil kapanmıyor ve ek olarak elle yüklenerek kaputu yerine oturtmak zorunda kalıyorum. Sizde durum nedir?



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    Durum aynı , bende uyarı verince anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bendede el firenini indirip ilk kalkış yaparken bir tel gerilme sisi gibi bi tınlama sesi geliyor.

    Sizdede oluyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haberlerde okumuş olmalısınız, cam filmi artık muayenede ağır kusur olarak geçecek.

    K.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toprako

    Ayni

    Benim yazdığım kaput oturtma konusu ile ilgili mi dediniz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Beyler merhaba. Bildiğiniz gibi aracın kaputu önden 2 adet dil ile şaseye oturuyor. Eskiden beri gözüme çarpan bir konu var: Kaputu açıp işim bittikten sonra "makul" bir yükseklikten bıraktığımda sağ ön dil yerine tek seferde otururken resimdeki sarı ok ile gösterdiğim sol ön dil kapanmıyor ve ek olarak elle yüklenerek kaputu yerine oturtmak zorunda kalıyorum. Sizde durum nedir?



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    Kaputu yüksekten bırakmayın. Yerine indirin ve her iki tarafından hafifçe basın. Ben öyle kapatıyorum ve kaymak gibi küçük bir klik sesi ile kiltleniyor. Nerdeyse bagaj kapağından bile daha yumuşak kilitleniyor. Yukarıdan bıraktığınız sürece geometri bozulmasından tutun da kilit bozulmasına, kaput lastiklerinin yıpranmasına kadar bir çok sorunu davet edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl çizgilerde farklılık olduğu için ayarlamaya çalışmıştım,çizgiler eşitlendi gibi ama tamda gösterdiğin noktadan bende bastırmak durumunda kalıyorum.Kaputta bir gerginlik yarattığı kesin ama sanirım oyle kalması sorun yaratmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.