Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Vodafone Net i Tek Yumrukta Defetmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
53
Cevap
2
Favori
32.930
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2065 Mesaj
    ISS sağlayıcı Vodafone net abone kapatma işleminde bir çok zorluk çıkarıp zaman kazanıyor.
    bu zamanı ise paraya çevirip tüketiciyi yoluyor.
    bunu abone iptal formu saçmalığını okuyarak anlayabilirsiniz. İşlerine gelince DAKİK İNGİLİZ oluyorlar.
    Abonelik Kapatma işine gelince 3 ay sallıyorlar.

    ben de buna önlem olarak o tuzak formu doldurmayıp kendim dilekce yazdım. faksın okunamaması mazeretini ortadan kaldırmak içinde kargo ile (mail ile öğrenebildiğim) alttaki adrese verdim. PTT ile taahhütlü olarak ta yollayabilirsiniz. 5-6 tl tutuyor.

    quote:

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden posta adresi İdealtepe Mah. Denizciler Cad. Dik Sok. NO: 12-10 Posta Kodu: 34841 Küçükyalı Maltepe/İstanbul​ gönderim yapabilirsiniz.
    http://www.vodafone.com.tr/Net/Vodafone-Net-Internet-Iptal-Talep-Formu.pdf

    Saygılarımızla,

    Vodafone Net İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Tel: +90 (850) 542 0 542
    Fax: +90 (216) 556 31 73
    Fax: +90 (216) 556 31 77


    tam bir ay sonra internetimin kapanması gerek. gelişmeleri buradan yazarım.

    Haziran'da bitecek taahhüt için Şubat ayından beri issler tarafından taciz ediliyorum.Bir TTnet, bir Superonline, bir Vodafone arıyor.İstinasız hergün aranıyorum.
    TTnet: Hızınından memnun musunuz? Ben:Memnunun(aslında değilim) deyince çat diye kapatıyor.
    Birkaç gün sonra yine "Şimdi hemen geçin taahhüt bozma cezanızı biz ödeyelim. "Memnun musunuz" sorusuna meraktan "değilim" dedim.O da "çünkü biz diğer issleri 4. porta yolluyoruz. Orda da sık sık kopmalar, yavaşlık filan oluyor" dedi utanmadan...Bende "peki bu ahlaki mi?" dedim. CEVAB VEREMEDİ.
    Bende "2 yıl önce TTnet i mahkemeye verdim, kazandım.Ama halen borcunu ödemedi. Üstelik abonelik bitiminde 2 ay sinyali kapatmayarak başka issye geçmemi engelledi dedim. Mahkeme kararına uymayan,tüketiciyi süründüren bu şerefsiz şirkete sizce bir daha abone olur muyum? dedim. Eğer borcunuzu öderseniz olurum dedim.Bir daha aramadı TTNET.
    Neden başka iss ye geçiş yapmıyorum? çünkü tazminatı bu şirketler ödeyince siz bu yeni şirkete mahkum oluyorsunuz.Diyelim hızını beğenmediniz ,Ayrılamıyorsunuz. Ayrılırsanız en az 120 tl ceza ödeyeceksiniz.bunun üst sınırı gider de gider...

    Tek sıkıntı ex şirketin sinyali kapatmayıp yeni issye geçişi engellemesi:bunu da şu şekilde aşabilirsiniz.adresi apartmandaki diğer bir boş daire gösterin.Onlar bağlantıyı yaptıktan sonra siz o hattı kendi dairenize bağlayın alttaki kutudan.Kendi kablonuzu önceden işaretlemelisiniz önceden tabi...


    Ekte dilekce örneğim ve tuzak form var.
    Ayrıca
    2 yıl önceki sözleşmemdeki imza ile kapatma dilekçemideki imzalarım tutmuyor.Çünkü Vodafone Bayisi evrakta sahtecilik yapıp benim adıma imza atmış.Halbuki ben bayiye gidip imzalamıştım. Neden böyle bir şey yapmış olabilirler? Kapatmayıp süründürmek için mi diye insanın aklından geçiyor.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 23 Mayıs 2017; 14:37:19 >



    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)




  • Yarbay
    2065 Mesaj
    Konu ile ilgili BTK ya yaptığım şikayet..

    quote:

    34798 - Vodafone net Abone İptalinde Bile Haksız Kazanç Sağlamaya çalışıyor (04/05/2017 12:50:01)
    Vodafone net aboneliğim 5 Haziran 2017 de bitiyor. Hizmeti devam ettirmem için telefonda sadece "He" desem 24 ay taahhüt yapıyorlarken kapatmaya çalıştığınızda sizi resmen süründürüyorlar..

    Kapatmak için nette bulunan matbu evrakı doldurmam gerekiyormuş. ek olarak gönderdim.

    Ama bu evrak tuzaklarla dolu..Mesela ben kapatmayı Ay sonu olarak işaretlesem 6 haziran dan önce kapatıldığı için taahhütü bozmuş olacağım. derhal kapatın desem yine aynı.. Haziran Ayına girdikten sonra ay sonu desem yine 1 ay da vodafone net te kalmış olacağım ve 1 ay pahalı kullanacağım ve de taahhüt tuzağına düşeceğim.. Üstüne de evrakları kabul etmeme gibi huyları da var. Yok faksınız ulaşmadı, yok okuyamıyoruz diye size istemediğiniz halde 2 yıl daha taahhüt yapıyorlarmış...

    Abone kapatma işleminde bile size şart koyup imzalamanızı istiyorlar.ben kapanmasını istediğim halde 5 haziran da kapanmadı ise hizmete devam edip benden zorla para koparmaya çalışıyorlar.. yani 5 haziran da taşınıp gitsem bile o kapatma evrakına göre yine de benden kullanmadığım internetin parasını isteyecekler... Vodafone
    net in abonelik kapatma dilekçesinin bu şekilde dizayn edilmesi suçtur... Zorla imza attırmak gibi bir şeydir. Abone hangi tarihte istedi ise o gün kapanmalıdır. Kapatma işi bizim elimizde olan bir şey değil şirketin görevidir. Kapatma dilekçesindeki tuzak maddelerin ve tarih belirsizliğinin ortadan kaldırılmasını istiyorum.




    ve o tuzak vodafone formuna imza atıp mağdur olan sikayetvar sitesindeki mağdurlar..
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-kapatilmayan-internet-hatti
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-hattimi-bir-haftadir-kapatmiyor
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-supernet-taahhudu-biten-aboneligimi-kapatmiyor
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-ev-internetimi-kapatmiyor
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-kapatilmis-abonelige-fatura-cikmasi
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-net-iptal-edilen-abonelige-fatura

    Ve şirketin çirkeflik yapıp kanun bilmeyen tüketiciye "yazılı dilekçe göndermeniz lazım" demek yerine bilerek "telefonda kapatıyoruz" deyip yeni fatura çıkardığının ispatı. Arkadaşlar telefonla kapama olmuyor.. Sizi kandırıyorlar.
    https://www.sikayet.com/vodafone-net-hattimi-kapatmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 6 Mayıs 2017; 18:17:44 >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)




  • Yarbay
    7931 Mesaj
    6 TL kaybetmeniz acı ve kötü olmuş



    İptal edecekler bu hataya düşmesin.



    En son çare BTK'ya başvurarak iptal edebilirsiniz







    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2065 Mesaj
    quote:

    6 TL kaybetmeniz acı ve kötü olmuş.


    Faks ücretini üstünden düşersiniz. Faksı kırtasiyelerde bulabiliyoruz.
    Ayrıca faksı her zamanki gibi okuyamayayıp(!)kabul etmezlerse kırtasiyeyi zengin ediyorsunuz.ve de kapatmazlarsa zamlı tarifeden yola devam.
    Ve de 2 yıl daha sözleşme yapmış oluyorsunuz otomatikmen..bir de taahütü bozma cezası çıkabiliyormuş.

    yani faks çözüm değil. vodafone un insafına teslim etmiş oluyorsunuz kendinizi..
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-bir-turlu-aboneligimi-iptal-etmiyor
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-internet-iptal-hakkinda
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-kullanamadigim-internetin-parasini-aliyor
    https://www.sikayetvar.com/vodafone-net-net-iptal-edilen-abonelige-fatura



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 6 Mayıs 2017; 18:41:55 >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)




  • Yarbay
    2065 Mesaj
    Ayrıca şunu da belirteyim:
    2 yıl önceki sözleşmemdeki imza bana ait değil..Vodafone Bayisi evrakta sahtecilik yapıp benim adıma imza atmış. Neden böyle bir şey yapmış olabilirler? Kapatmayıp süründürmek için mi diye insanın aklından geçiyor.

    Türkiye deki telekom şirketlerinin ne kadar adi,düzenbaz ve şerefsiz olduğunu tek bu konuya bakarak anlayabilirsiniz.

    Evrakta sahtecilik
    Mahkeme kararına uymama
    Zorla imza attırma
    Haksız kazanç
    Tüketiciyi kale almama, milletin vaktini heba etme.
    Dilekçeleri kaybetme,sümenaltı etme, inkar etme, yok etme

    Bunlara kısaca GASPÇI diyebiliriz.Hiçbir farkları yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 27 Haziran 2018; 0:58:53 >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)
  • Yarbay
    4274 Mesaj
    Benimde Kasim ortasinda btiyor hocam sozlesme. Dedigin gibi epey sikayet var. Konuyu takip ediyorum isime yarayacaktir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj
    bende bu lanet illet çirkef vodafone u kullanmaktayım. telefon hattımda spotify paketi almıştım lakin ne mesajla ne de online self servisten bir türlü iptal edememiştim. hatta para yükleyince önce spotify paketi yeniliyodu kendini daha sonra karma paket. paketten kurtulmak için türkcell e geçiş yaptımda Allah' a şükür öyle kurtuldum.



    26 haziranda da vodafone netin sözleşmesi bitiyor 1,5 ay kaldı. internette de türknete geçiş yapsam acaba vodafone net bu şekilde kapanır mı telefon hattında olduğu gibi. Ondan da kurtulursam birdaha hayatta vodafone kullanmam. Allah korusun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10079 Mesaj
    2013 yılında bölgemdeki bir WiFi hotspot sağlayıcıya geçmek üzere VodafoneNet'ten ayrıldım. Müşteri hizmetleri ile görüştüm, dilekçe istediler. İnternet'ten indirdiğim bir form doldurdum ya da bir yazı yazdım, tam hatırlamıyorum. Kargo ile bir İzmir adresine gönderdim; çok uzun sürmemişti hattın kapanması.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5271 Mesaj
    Vodafone pişmanlıktır.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Sadece Vodafone pişman etmiyor. Al birini vur ötekine. Birbirlerinden hiç bir farkları yok.

    Örnek DOPİNG ADSL. Yeni abone olacaklara önerim aman UZAK DURUN...

    Tam kırk gün evet tam kırk gündür nakil işlemini gerçekleştirmediler/gerçekleştiremediler. Şimdi ölü numarası yapıyorlar.

    Şikayet etmediğim mercii kalmadı. BTK-BİMER-CİMER-şikayet sayfaları; Hiç bir sonuç yok. Herkes topu birbirine atıyor. Tabii ISS' de fırsattan istifade cayma bedeli ile tehdit ediyor. Tabi bu arada hat dondurulmuş durumda.Nisan ayı kullanımı "0" bayt... Buna rağmen Nisan ayına ait fatura çıkardılar.

    Bu akşam aboneliği iptal ettireceğim. Bakalım ne olacak icra micra umurumda değil. Son çare Tüketici Mahkemeleri.

    SONUÇ: ISS' ler kendi kafalarına göre oynuyorlar maçı. Kurallar var ama takan yok. sahada HAKEM var ama müdahale yok...
    _____________________________
    HEPİMİZİN HAYATI İKİ KELİME / BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ ŞU ALEMDE...




  • Teğmen
    121 Mesaj

    şu saatten sonra taahhütle hiçbirşeye abone olmam ben. en kötü internet sağlayıcısı taahhütü zorunlu kılandır. Nasıl olsa faturayı zorunlu ödüyecek diye bidaha hayatta ilgilenmezler. benim vodafone netim var. ilk aylarda hızım 16 mbit di. indirme hızı çok güzeldi. 1.9 mbps i buluyodu. şimdi 800 - 900 kbps lerde sürünüyo. bu haziranda bitiyo çok şükür. sonra türknet. çünkü taahhüt yok. 16 mbiti görsem yeter.
    |
    |
    slarguc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2065 Mesaj
    BTK ya mesaj atmıştım cevabı geldi.yukardaki mesaja böyle bir cevap...

    bir tek "Artık cep şubelerden iptal edebilirsiniz" diye cevap yazmışlar. tuzak iptal formu ve iptal tarihi muğlaklığı hakkında bir şey yok.



    "Yapılan incelemede; 05/06/2015 tarihinde Süpernet ADSL 16 Mbps'a Kadar Limitsiz 50GB AKN(adil kullanım noktası) kampanyası ile katılım sağladığınız görülmüştür.



    Tarifeler ve kampanyalar hakkındaki tüm bilgilerewww.vodafone.com.tr internet sitesinden, Vodafone Net Müşteri Hizmetlerinden ve Vodafone Cep Merkezlerinden ulaşılabilmektedir.



    Şikayete konu husus ile ilgili incelemede, 0005xxxx müşteri numaralı hesabınıza ait iptal işlemleri ıslak imza gerektiren işlem olması nedeni ile Vodafone Cep Merkezlerinden işlem sağlanabilmektedir.



    Ek olarak, hesabınıza ait iptal sonrası kullanımlarınız gün bazlı olarak hesaplanmakta olup, faturalandırma ve uygulamada hata bulunmamaktadır.



    Bilgi talep etmeniz halinde 0850 542 0 542 müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağlayabilirsiniz.



    *0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.



    Bilgilerinize Sunarız,

    Saygılarımızla

    22/05/2017 21:24:20
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)




  • Çavuş
    96 Mesaj
    cidden herkesde aynı sıkıntı varmış. benimde 20 günü bulmuştu kapatmak.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2065 Mesaj
    Vodafone sahteciliğe devam ediyor. Islak imzalı belgeleri kabul etmiyor.

    Vodafone Cep merkezlerinde ile hiçbir işlem yapılmıyor kapatmaya dair.

    "Yukarda oraya belge verebilirsiniz" diyor.Külliyen yalan..

    dün 4 şubeye gittim.hiçbiri de faks çekmedi. biz çekmiyoruz.dedi.



    Kocamustafa Paşa, Haseki, Ve Çapa da ki bayiler



    Dedim siz belgeleri nasıl merkeze ulaştırıyorsunuz faksınız yoksa?

    "Kargoya veriyoruz" dedi.

    Aşşağılık herifler ben de kargoya verdim ama kabul etmediniz.



    Şu Pislik Sömürgeci İngilizleri kovmak gerek.Bir de Arapları..
    |
    |
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)
  • Binbaşı
    1393 Mesaj
    Nedense diger isslere gore musteri hizmetleri daha bilgili en azindan cozum uretiyolar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 Snooker Dünya Şampiyonu Mark Selby Reis
  • Yarbay
    2065 Mesaj

    ingilizlerin tipik özelliği, yüzünüze gülüp sonra sırtınızdan pıçaklamalarıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 29 Mayıs 2017; 12:56:4 >
    |
    |
    Mark Selby kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)
  • Binbaşı
    1092 Mesaj
    Bu konuda Vodafone' dan şikayetçi olan arkadaşlar Fiber abonesi midir yoksa ADSL mi?

    Yakın zamanda Süperonline aboneliğimi iptal edip Vodafone fibere geçmeyi düşünüyorum, fiyat avantajından dolayı. Fiber konusunda tecrübe paylaşımı yapabilir misiniz?
    _____________________________
  • Yarbay
    2065 Mesaj

    Ben standart 16 gb a kadar adsl kullanıyorum.
    internetin hızı iyi değil. Şu sıralar günde 3-4 saat aşırı yavaşlıyor. işkence gibi..
    geçen hafta 2 gün yoktu. tabi bunlar türk telekom un hatası.

    fiberi bilmiyorum.

    Kargoyla gönderdiğim ıslak imzalı belgeleri (şirket politikası gereğiymiş) ve daha sonra çektiğim faksı kabul etmediler. EN AZINDAN ABONE İPTAL FORMUNU BTK YA ŞİKAYET ETTİĞİM İÇİN DOLDURMAYA GEREK YOK. YANİ KENDİ DİLEKÇENİZİ YAZABİLİRSİNİZ.
    Kimlik fotokopim koyu çıkmışmış.
    "bu koyu çıkan belgeyi bana e posta ile gönderir misiniz mahkemeye gideceğim" dedim. Yok yapmayız dediler.

    sinirden gece uyuyamıyorum.
    Alttaki kampanyama Allah rızası için destek istiyorum.

    TELEKOM ŞİRKETLERİNİN ABONE İPTALİ ZORBALIĞINA DUR DE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 5 Haziran 2017; 15:8:58 >
    |
    |
    someoneme kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İnsanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır.

    Hz.Muhammed (SAV)




  • Teğmen
    121 Mesaj
    bugün 14:05 de türknet evrakları teslim almış inşallah aksilik çıkmazsa vodafone net ten kurtulucam. sırf vodafone iptal olsun diye türknete geçtim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj

    3 kişi olmuşuz dostum. kunuyu bütün sitelerde duyurmak lazım.
    |
    |
    mikail13 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bey Azura
son dakika
haberler
seo paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
2,031
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.