Şimdi Ara

Vodafone Müşteri hizmetlerinin ciddiyetsizliği + Cihaz Kampanyası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün akşam saatlerinde Vodafone CepShopa gittim ancak N70 ve w850i ellerinde olduklarını ama ayırtan müşteriler olduğunu duyunca sinirlendim ve Vodafone Müşteri hizmetlerini aradım..

    Dedim bu cihazlar dahilmi kampanyaya

    Evet dedi

    Ancak hiç bir yerde yok dedim nasıl kampanya bu dedim?

    Yoğun talep şu bu dedi..

    Yahu dedim 3 gün önce çıkmış kampanyada nasıl cihaz biter ayıptır dedim..

    Kadın öle felan dedi..

    Ben durumu anlattım

    "İyi telefonlar eşe dosta karşıdaki telefonculara verildiğini, onların parayla sattığını, paranın cep shop ve telefoncular arasında paylaşıldığını anlattım :) Bu durum koskoca Vodafone'nun imajına zarar verdiğini söyledim.. kİ DURUM Gerçekten böyle. Orada telefon var ama yok ayırtılmış yok şuymuş yok buymuş"

    Bunları deyince Müşteri hizmetleri sinirlendi belli oluyordu iyice. Lafı dönüp dolaştırıp elimizdeki telefonlar normalde onlar değil ama onlar Shopların insiyatifiy ile veriliyor. Zaten resmi kampnayda bunlar yok dedi"

    Hanfendi dedim bu sizin resmi bir duyurunuz değilse Cepshoplar sizin adınızı kullanıp abuk sabuk işler yapmış olmuyrolarmı..

    Binlerce Müşteri şu an size kızgın dedim. Cihazlar eşlere dostlara gidiyor bunun yerine olmayan bayilere ismimizi yazdırsak sizde temin edince alsak nasıl olur daha iyi olmaz mı dedim..

    Bana halen alacaksınız onları alacaksınız başka sorularınız varmı gibisinden kapatmak isteyen tavırlarda..

    Bende dedim siz nasıl Müşteri temsilcisisiniz. Bu konudaki şikayetimi alıp Yönetime bildirmeniz gerekirken elimizde telefon yok, alırsanız bunu almazsanız siz bilirtsiniz şeklinde bir yaklaşım çok ama çok yanlış dedim.

    Dedim şikayetimi almıyorsunuz madem ben genel müdürlüğe haber vereceğim dedim..

    Oda bunun şikayetlik bir şey olmadığını söyleyip durdu..

    Ben haksızmıyım anlamıyorum...

    Varsa bir kampanya Müşteri ayırt edilmesin! Yoksa böyle bişey oraya o TELEFONLAR ÜCRETSİZ YAZILMASIN!


    Dipnot:Bakırköydeydim ses inanılmaz netti. Bzen kadınla biz sustuğumuzda ekrana bakmak zorunda kaldım.Telefon kapandımı diye. 0 pürüz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s.volkan -- 28 Haziran 2008; 22:49:20 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: s.volkan

    Bugün akşam saatlerinde Vodafone CepShopa gittim ancak N70 ve w850i ellerinde olduklarını ama ayırtan müşteriler olduğunu duyunca sinirlendim ve Vodafone Müşteri hizmetlerini aradım..

    Dedim bu cihazlar dahilmi kampanyaya

    Evet dedi

    Ancak hiç bir yerde yok dedim nasıl kampanya bu dedim?

    Yoğun talep şu bu dedi..

    Yahu dedim 3 gün önce çıkmış kampanyada nasıl cihaz biter ayıptır dedim..

    Kadın öle felan dedi..

    Ben durumu anlattım

    "İyi telefonlar eşe dosta karşıdaki telefonculara verildiğini, onların parayla sattığını, paranın cep shop ve telefoncular arasında paylaşıldığını anlattım :) Bu durum koskoca Vodafone'nun imajına zarar verdiğini söyledim.. kİ DURUM Gerçekten böyle. Orada telefon var ama yok ayırtılmış yok şuymuş yok buymuş"

    Bunları deyince Müşteri hizmetleri sinirlendi belli oluyordu iyice. Lafı dönüp dolaştırıp elimizdeki telefonlar normalde onlar değil ama onlar Shopların insiyatifiy ile veriliyor. Zaten resmi kampnayda bunlar yok dedi"

    Hanfendi dedim bu sizin resmi bir duyurunuz değilse Cepshoplar sizin adınızı kullanıp abuk sabuk işler yapmış olmuyrolarmı..

    Binlerce Müşteri şu an size kızgın dedim. Cihazlar eşlere dostlara gidiyor bunun yerine olmayan bayilere ismimizi yazdırsak sizde temin edince alsak nasıl olur daha iyi olmaz mı dedim..

    Bana halen alacaksınız onları alacaksınız başka sorularınız varmı gibisinden kapatmak isteyen tavırlarda..

    Bende dedim siz nasıl Müşteri temsilcisisiniz. Bu konudaki şikayetimi alıp Yönetime bildirmeniz gerekirken elimizde telefon yok, alırsanız bunu almazsanız siz bilirtsiniz şeklinde bir yaklaşım çok ama çok yanlış dedim.

    Dedim şikayetimi almıyorsunuz madem ben genel müdürlüğe haber vereceğim dedim..

    Oda bunun şikayetlik bir şey olmadığını söyleyip durdu..

    Ben haksızmıyım anlamıyorum...

    Varsa bir kampanya Müşteri ayırt edilmesin! Yoksa böyle bişey oraya o TELEFONLAR ÜCRETSİZ YAZILMASIN!


    Dipnot:Bakırköydeydim ses inanılmaz netti. Bzen kadınla biz sustuğumuzda ekrana bakmak zorunda kaldım.Telefon kapandımı diye. 0 pürüz


    iyi haklamışsın




  • iyi haklamışta,
    vodafondan ne beklenir ki zaten.

    demek ki o müşteri temsilcisi de akrabalarına birer tane telefon ayarlamış.
  • çok haklısınız bu konuda
    bende bugün bir cepshop'a gittim(camında telefon resimleri falan yoktu)
    bu konu hakkında konuştum biraz
    denilen şey şu
    soru:n70 kampanyaya dahil mi
    cevap:kampanyanın asıl telefonları web sitesinde belirtilen telefonlar diğer telefonlar kampanya dahilinde değil dedi
    soru:peki dedim n70 falan resimleri var cepshoplarda ayrıca müşteri hizmetleride bunu doğruluyor
    cevap:vodafone'un daha önce yaptığı cihaz kampanyalarında cepshopların elinde kalan telefonlar
    konuşkan paket 150 ile ücretsiz verilecek dedi
    soru:ama dedim hiçbiryerde yok
    cevap:ellerinde yoktur veya (gülüştük) kendilerine ayırıyorlar demek istedi
    soru:peki dedim ellerinde kalmadıysa resimlerini niye asıyorlar
    cevap:bak bizde telefon olmadığından resimleride yok dedi

    benim anladığım buradaki tek suçlu cep shopların sahipleri
    telefonları kendilerine ayırıyorlar.
    bu işin arkasını bırakmayın arkadaşlar
    müşteri hizmetlerine mail atın ve bu cepshopların isimlerini verin
    hakkınızı sonuna kadar arayın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: çok geç

    ...........
    ..............
    .................

    _____________________________

    artık erken ya da geç değil tam zamanı...





    adın ile imzan birbirine zıt
  • Ahhh o cepshoplar yokum

    sıfr varya kendi çıkartlareı için olmadık yerlerden olmadık ücrtler kesmeyi öyle iyi biliyorlarki

    şikayet edin arkadaşlar cepshoplar hep istedikleri gibi yapıyor istediği işlemi lkuruş kaptırmamak için insanlara yapmadıkları yok emin olabilirainiz

    en iyisi Vodafone Storelere gidin arkadaşlar istanbulda olanlar atatürk havalimianı dış hatlarda ve mecidiye köyde ki storelere gidin hem yasal hemde güvenli olan direk vodadfone a bağlı yerlerdir storeler tavsiye ederim
  • s.volkan haklısın kardeş şimdi ben n70 almayı düşünüyordum şimdi akrabaya eşe dosta gidecek diye alamayacağım mı nasıl şikayet ederiz bunları volkan
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    quote:

    Orjinalden alıntı: çok geç

    ...........
    ..............
    .................

    _____________________________

    artık erken ya da geç değil tam zamanı...





    adın ile imzan birbirine zıt


    artık..
  • 1.yol:yukarıda da vodafone tr arkadaşımız vodafone store'lara gidin demiş
    bence de en iyisi bu
    veya
    2.yol:müşteri hizmetlerine konuşkan tarifeden yararlanmak istediğinizi
    ancak xxxxx cep shopta bu telefonları bulamadığınızı
    bu telefonların bu cepshopa gönderilmesini isteyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çok geç -- 29 Haziran 2008; 11:56:56 >
  • yok ya samsunda dün gittim var dediler.Bugün sordum yok dediler.Şimdi mh ye bir mail atıyorum kınıyoruz diye sizde atarsanız belki biraz daha ciddiye alırlar

    edit: Türkcell de olsa hemen eve göndrirler bir tane telefon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HmB_SaL -- 29 Haziran 2008; 12:18:53 >
  • bende yarın gidecegim bakalım bana ne diyecekler. umarım ayırdıklafı ile karsılasmam. ondan sonra alsınlar baslarına belayı. Vodafone g.dogu anadolu bölge müdürü bizim kivre oluyorda.... direk onu arayacagım yanlarından...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: çok geç

    1.yol:yukarıda da vodafone tr arkadaşımız vodafone store'lara gidin demiş
    bence de en iyisi bu
    veya
    2.yol:müşteri hizmetlerine konuşkan tarifeden yararlanmak istediğinizi
    ancak xxxxx cep shopta bu telefonları bulamadığınızı
    bu telefonların bu cepshopa gönderilmesini isteyin


    Bende Cepshop'a gidip sorduğumda, N70 ve W850i kampanyaya dahil dediler fakat ellerinde yokmuş gelecekmiş.

    Pazartesi Müşteri hizmetleriyle görüşüp ilgili cepshop a telefonları isteyeceğim, bakalım ne cevap verecekler. Eğer telefonları alamazsam uzun süredir kullanılan, kendi adıma 3 ve Babamın adına 1, toplamda 4 faturalı hattı kapattıracağım. Müşteriye veremedikleri hizmetin bir bedeli olur, belki akıllanırlar. Turkcell ve Aveadan devam ederiz. Bütün forumdaşlarda benzer tavır sergilerlerse Vodafone bir çözüm yolu üretmek zorunda kalacaktır.

    Bilen arkadaşlara bir sorum var; ben 3 adet cihaz alacağım , yani 3 hat bu tarifeye geçecek, bunda bir sınırlama var mı ?




  • sanırım tek sınırlama bir world card ile en fazla 3 telefon alınabiliyor. başka kısıtlama yok biliyorum.
  • Arkadaşlar Vodafone shoplardaki ilana göre bütün telefonlar kampanya dahilinde ama aldığım bilgilere göre distribütör sadece internet sitesinde yayınlanan 6 cihazı getirmiş bunu üzerine Vodafone'a şikayetler yağmış. Vodafone da 2-3 gün içinde dğıtılıcak demiş. Yani şöyle 1 hafta beklemenizi tavsiye ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: netcii

    sanırım tek sınırlama bir world card ile en fazla 3 telefon alınabiliyor. başka kısıtlama yok biliyorum.

    bulalımda 3 tane olması kalsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: netcii

    sanırım tek sınırlama bir world card ile en fazla 3 telefon alınabiliyor. başka kısıtlama yok biliyorum.


    Teşekkür ederim, Müşteri hizmetleri de benzer cevap verdi, ama istediğim modelleri temin edemezlerse Vodafone ile yollarımız ayrılacak, hemde uzunca bir süreliğine.
  • Vay be N70 için böyle dolaplar dönüyorsa acaba N73 falan verseler ne olurdu merak ediyorum. Shoplara koca bir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.