YENİ BİR BAZ İSTASYONU DAHA.... telsim istanbul ataşehirde yeni BAZ istasyonu dün devreye girdi...bölgedeki sorun çözüldü... hücre adı ATAŞEHİR BARAJYOLU..
Ankara Cevizlidere Caddesi'nin (Balgat-Keklikpınarı arası) üst kesimlerinde biraz düzelme varsa da henüz sorunlar tam olarak çözülmedi. Buralarda da bir baz istasyonu gerekiyor. Daha önce Telsim'e mail atmıştım. Ayrıca Çevre ve Orman Bakanlığı'nın sayfasındaki mahalli çevre raporlarının birinde Cevizlidere Caddesi'nin en üst kısmına yakın Türk Telekom eğitim binasında Vodafone'ın baz istasyonu kurma talebinin kabul edildiğini okumuştum ama henüz bir çalışma yok görünüyor.
keklikpınarı,karapınar ve cevizlidere'de çok sorun oluyo....
vodafone telsim yeni baz istasyonu İSTANBUL TUZLA YAYLA MAHALLESİ isimli yeni baz istasyonu bu sabah itibariyle hizmete girmiştir...bir bölgedeki problem daha çözüldü..
istanbul / bayrampaşa da demirkapı caddesi isimli yeni verici hizmete girmiştir. buradaki sorun da düzeldi
VALLA SOGANLIK KARTALDA HERYERDE FULL ÇEKİYO
Pendik Uydukent'e ikinci bir verici daha dikildi, Uydukent 2 ismi çıkıyor. bir yıl kadar öncesinde Uydukent anteni gelmişti. şebekeyle ilgili çalışmalardan memnunum.
Antalya Kaş-Sütleğen Köyü
Telsim çekmiyooorrr. Turkcell kullanmak zorunda kalıyom. O da sömürüyo sağolsun.
Sultanbeyli yavuzselim caddesi
quote:
Orjinalden alıntı: engink
quote:
Orjinalden alıntı: brgn
GOSB'un (Gebze Organize Sanayi Bölgesi) kuzeyinde sorunlar vardı, 3-4 aydır yeni bir anten kondu, Turkcell vericinin hemen yanına ve aynı boyda, şu anda gayet iyi ve daha önceden nasıldı bilmiyorum ama ilk aramada karşı taraf çalıyor (Aveada sık sık telefon 2. ya da 3. defa tuşlama yapmak zorunda kalıyor)
Ben GOSB'un karşısında huzurkent mevkiinde oturuyorum. Telefonda "Tepeören" veya "Gebze TEM" yazıyor ama çok net görüşme yapamıyorum. bazen iyi bazen kesik kesik. Mutlukent'e istasyon koyacaklardı ama ses yok...
evet,Gebze/Mutlukent vericisi hizmete girdi. artık telsim sorunsuz.
5 farklı istasyondan çekiyor. Önce sinyal seviyeleri düşük olurdu. ßu aralar problem yok Yer : Antalya-Kepez
atilla vitai açıklamasında beylikdüzünden gebzeye kadar ocak sonuna kadar koyacakları yeni istasyonlarla istanbuldaki kapsama alanının yüzde yirmibeş daha artacağını söylemiş..daha sonra tüm illerde aynı çalışmayı yapıcaz demiş.....hayırlı olsun
yeni bir baz istasyonu daha kartal gişeler.....hayırlı olsun
Telsim'e nazar deydi herhalde Telefonla konuşmak için cam kenarına çıkıyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: wand Sayın WanD, Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz. Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.
*Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık ) *Mevcut olan sinyal seviyesi *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı ) *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı *Problemin yaşandığı saat aralığı *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara) *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu? *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt *Cep telefonu ve irtibat numaranız
Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz. SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
Vodafone
Gelecek heyecan verici. Hazır mısın? | Vodafone Türkiye
Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi
Bu standart mesajın gelmesi oldukça doğal bir olay. Gelmeseydi korkabilirdiniz…
Siz de ilgili bilgilendirmeleri ekleyerek cevabınızı bildiriniz. Daha sonra mükerrer bir durum olursa daha önceki iletişim sürecini referans göstererek müşteri hizmetlerindeki arkadaşların işlemlerinden birbirlerinin haberdar olmasını sağlayınız.
Unutmayınız ki siz tek müşteri değilsiniz orada da bir tane görevli çalışmamaktadır.
quote:
Orjinalden alıntı: sesyoksesyokdedim
quote:
Orjinalden alıntı: wand Sayın WanD, Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz. Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.
*Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık ) *Mevcut olan sinyal seviyesi *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı ) *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı *Problemin yaşandığı saat aralığı *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara) *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu? *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt *Cep telefonu ve irtibat numaranız
Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz. SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
Vodafone
Gelecek heyecan verici. Hazır mısın? | Vodafone Türkiye
Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi
Bu standart mesajın gelmesi oldukça doğal bir olay. Gelmeseydi korkabilirdiniz…
Siz de ilgili bilgilendirmeleri ekleyerek cevabınızı bildiriniz. Daha sonra mükerrer bir durum olursa daha önceki iletişim sürecini referans göstererek müşteri hizmetlerindeki arkadaşların işlemlerinden birbirlerinin haberdar olmasını sağlayınız.
Unutmayınız ki siz tek müşteri değilsiniz orada da bir tane görevli çalışmamaktadır.
Sonuç olarak ben bu şikayeti ilk sefer bildirmiyorum. Her seferinde aynı standart cevap. ßiraz araştır şikayet sitelerini ßakalım. Ayrıca telefon açınca hemen ilgileniyorlar. hattı incelemeye alıyorlar. Bir kaç gün sonra gelen cevap. Bulunduğunuz yerde herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Sonuç: Çözülemeyen problem+ bosa giden onlarca kontor
quote:
Orjinalden alıntı: wand Sonuç olarak ben bu şikayeti ilk sefer bildirmiyorum. Her seferinde aynı standart cevap. ßiraz araştır şikayet sitelerini ßakalım. Ayrıca telefon açınca hemen ilgileniyorlar. hattı incelemeye alıyorlar. Bir kaç gün sonra gelen cevap. Bulunduğunuz yerde herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Sonuç: Çözülemeyen problem+ bosa giden onlarca kontor
Hakkınızı hakkıyla aramayı deneyiniz...
Benim şikâyet sitelerini araştırmama gerek yok. Siz şikâyet sitelerini araştırmaya devam edebilirsiniz…
Siz gerekli adımı atarsanız onlarda gerekli yaklaşımda bulunacaktır. Siz ilgili bilgilerin daha önce iletildiğini ve çalışmanın gelişim süreci hakkında bilgi almak istediğinizi beyan etmezseniz her seferinde baştan başlayacaksınızdır…
Burada da önce kendi iletişim sorunlarınızı ortadan kaldırmanız gerekiyor.
quote:
Orjinalden alıntı: sesyoksesyokdedim
quote:
Orjinalden alıntı: wand Sonuç olarak ben bu şikayeti ilk sefer bildirmiyorum. Her seferinde aynı standart cevap. ßiraz araştır şikayet sitelerini ßakalım. Ayrıca telefon açınca hemen ilgileniyorlar. hattı incelemeye alıyorlar. Bir kaç gün sonra gelen cevap. Bulunduğunuz yerde herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Sonuç: Çözülemeyen problem+ bosa giden onlarca kontor
Hakkınızı hakkıyla aramayı deneyiniz...
Benim şikâyet sitelerini araştırmama gerek yok. Siz şikâyet sitelerini araştırmaya devam edebilirsiniz…
Siz gerekli adımı atarsanız onlarda gerekli yaklaşımda bulunacaktır. Siz ilgili bilgilerin daha önce iletildiğini ve çalışmanın gelişim süreci hakkında bilgi almak istediğinizi beyan etmezseniz her seferinde baştan başlayacaksınızdır…
Burada da önce kendi iletişim sorunlarınızı ortadan kaldırmanız gerekiyor.
Sayın @sesyoksesyokdedim
ßen burada Telsim'in mail ile gönderilen mesajlarla geç ilgilendiği veya hiç ilgilenmediğini söylüyorum. Şayet 4440542 yi ararsan saçma sapan sorularla adamı delirtiyor. Ayrıca kullandığın kelimelere dikkat et. Çok meraklıysan şikayet sitelerini araştırırsın. ßen araştıracağım akdar araştırdım. Yüzlerce kişinin mesajlarına da şahit oldum! Herkes bir konu hakkında Telsim'e 50 sefer mesaj atmak zorunda değildir. Ayrıca iletişim bozukluğum söz konusu bile olamaz.
quote:
Orjinalden alıntı: wand
Sayın WanD, Tarafımıza iletmiş olduğunuz "Kapsama alanı" şikayet konulu mailinizeistinaden abonelerimizden tarafımıza iletilen bağlantı sorunlarıdoğrultusunda tüm baz istasyonlarımızın servis kullanımına yönelikincelemeye alındığını ve herhangi bir problem bulunması durumunda teknikçalışma sonrasında sorunun giderilmekte olduğunu belirtmek isteriz. Kapsama Alanı ve bağlantı ile ile ilgili yaşadığınız sorun hakkındagerekli araştırmaları yapabilmemiz için,Antalya/****** bölge bilgisineek olarak aşağıda yer alan bilgileri eksiksiz olarak tarafımıza iletmenizirica ederiz.
*Problemin yaşandığı bölgenin açık adresiProblemin yaşandığı alan ( kapalı / açık ) *Mevcut olan sinyal seviyesi *Tam olarak sorunu ne şekilde yaşadığınız *Hangi vericiden sinyal alındığı (Ekrandaki istasyon adı ) *Problemin ne zamandan itibaren yaşandığı *Problemin yaşandığı saat aralığı *Problemi yaşayan başka Telsim aboneleri var mı? ( Biliniyorsa örnek numara) *Cihazınızdan çağrı başalatılabiliyor mu? *Arama yapma denemenizde aldığınız yanıt *Cep telefonu ve irtibat numaranız
Ayrıca, Telsim istasyon bilgisinin cihaz ekranında görülmemesi durumunda,cihaz menüsünden yayınla (bilgi servisi - hücre bilgisi) ilgili bölümüaçmanız ve kanal numarası olarak 50' yi kaydetmeniz yeterli olacaktır.Sözkonusu işlem sonrasında ekranda yer alacak olan hücre bilgisini mutlakatarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Telsim Internet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkürederiz. SaygılarımızlaTelsim Müşteri Hizmetleri
Vodafone
Gelecek heyecan verici. Hazır mısın? | Vodafone Türkiye
Telsime şebeke yüzünden kaç sefer mail attıysam ,her seferinde bu standart mesaj geldi
::::::::::::::::::::::.KARDEŞ 2 SENDİR TELSİM KULLANIYOM PROBLEM YOK 2 DEFA TELSİME MAİL ATTIM 2SİNDE BENİ ARADI MÜŞTERİ HİZMETLERİ KİM NEDERSE DESİN TELSİM SÜPER BENCE KONTÜR FİYATLARINA ZAM GELMEDİĞİ SÜRECE
Öteki sorunlarla ilgili olarak pek bilgim yok ßenim asıl sorunum şebeke problemiydi. Standart cevap gönderdi birkaç sefer. Ancak telefon açarsan konuyla ilgili tam olarak yardımcı oluyorlar. Mail attım diyorum, neden incelenmedi? Geri dönüş yapılmış olarak gözüküyor diyorlar. Ama yok.. ßirde aradık ulaşamadık diyorlar. Yaww sinyal seviyesi yerlerde gezen telefonu nasıl arayacaksın?? Neyse sorun çözüldü
BENCE MART AYINA KADAR BU KONU ASKIDA KALSIN MARTTAN İTİBAREN TEKRAR ELE ALINMASINDA FAYDA VAR DERİM. MARTA KADAR BEKLEYELİM...s18.gif]
quote:
Orjinalden alıntı: wand Sayın @sesyoksesyokdedim
ßen burada Telsim'in mail ile gönderilen mesajlarla geç ilgilendiği veya hiç ilgilenmediğini söylüyorum. Şayet 4440542 yi ararsan saçma sapan sorularla adamı delirtiyor. Ayrıca kullandığın kelimelere dikkat et. Çok meraklıysan şikayet sitelerini araştırırsın. ßen araştıracağım akdar araştırdım. Yüzlerce kişinin mesajlarına da şahit oldum! Herkes bir konu hakkında Telsim'e 50 sefer mesaj atmak zorunda değildir. Ayrıca iletişim bozukluğum söz konusu bile olamaz.
Size saçma sapan gelen sorular sorunun kaynağına ulaşılabilmesi sürecindeki etüt çalışmasının ön şartıdır.
Siz ilgili bilgileri dönüt olarak sunduktan sonra mükerrer gelişmelerde sizinle muhatap olan müşteri temsilcisinin ismini ya da konunun gelişim süreci hakkında bilgi vermezseniz her seferinde başa tekrar dönülmesi oldukça normal bir durumdur.
Aşağıda linkini vereceğim konuyu incelemeniz daha sağlıklı yorumlar yapabilmenize vesile olur umarım.