Şimdi Ara

Vitesi nereye getirirsem getireyim ekranda N de görünüyor araç çalışmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar affınıza sığınıyorum ikinci bir problem için ikinci bir konu açıyorum sebebiyse yarın sabah 10da reno servisinde randevum var o zamana kadar bana destek olursanız çok minnettar olurum.

    İlk konumun ve ilk hatamın linki:
    https://forum.donanimhaber.com/dizel-partikul-filtresini-cikartip-kullanmak--138513995
    Araç: reno megane 2012 dizel otomatik

    Bu egzoz hatasının yanında arada sırada çıkan bir hata daha var birkaç dakikalığına bazen birkaç saniyeliğine ekranda görünen arıza. ESC yi kontrol ettiriniz ve start yardımını kontrol ettiriniz diye. Ve yokuş kalkış desteği yardımı kontrol ettiriniz.

    Bugün ikinci kez başıma geliyor yolda kaldığımı sandım. Aracı marketin park yerine park ettim. Burnu biraz yukarda yokuştaydı yani. Her zaman aracı P de bırakırım. Aynı sekildi neyse aracı calıstırdım R ye aldım geri geri geliyorum park yerinden cıkacagım. R de vites ama ekranda N görünüyor sonradan fark ettim. Neyse D ye aldım araç gitmiyor hala N de görünüyor. Arabayı stop ettim geri P ye aldım vitesi ama ekranda hala N de görünüyordu ve aracı çalıştıramadım. Vitesi P ye getirin yazıyordu ekranda. On yirmi kez denedim kartı sok çıkar vitesi D ye P ye her yere getirdim olmadı. Sonra kendiliğinden düzeldi hemen P ye getirip aracı çalıştırdım şükür. Bu sorun nedir allah aşkına elektronik mi mekanik mi şimdi yarın sabah 10 a reno servisinden randevu aldım ne diyecekler allah bilir. Biraz bilgi verebilirseniz kazıklanmadan atlatsam şu belayı çok müteşekkir olacağım hocam. Belkide bu hatalardan dolayı alıyorum egzoz hatasını bilemiyorum.@vortex35



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berira -- 9 Haziran 2019; 21:8:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Akü eskimiş olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    Hocam aküyü geçen hafta akücüde kontrol ettirdim herşey normal dediler :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berira B kullanıcısına yanıt
    Hocam sürekli aynı şeyi tekrarliyoruz. Akünün voltaj degerlerine aldanmayin. Akunuzu degistirin. Ariza kayitlarini silin. Tekrar ariza verirse o zaman nokta atisi mudahale edilir. Suanda bu tarifinize uyan renault grubunda dogrudan akudur. 5. Falan yazisim. Akuyu olcene kontrol edene voltaj degerine aldanmayin. Aku asit kusuyor olabilir ic plakalarinda catlama olabilir. Veya miladini doldurmus olabilir. Bu tarz arizalarda renault grubunda voltaj dengesizliginden dolayi cesitli sensor arizalari verebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berira B kullanıcısına yanıt
    Altta vortex35 nickli arkadaşta söylemiş ki bende dediklerine katılıyorum muhtemelen sorununuz akü, direkt yeni akü alın demiyorum arkadaşınızdan veya servisten ödünç akü alıp deneyin muhtemelen sorununuz çözülecek. Sonra da kendinize yeni akü alırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam diğer konudan size sonucu cevap olarak yazdım. Sonuca göre Akü olduğuna eminseniz yarın gidip alacağım akü. Orjinal servisten orjinal reno aküsü mü alayım yoksa başka firma mı alayım? Ne önerirsiniz? Mutlu akü vs ukraynadada var hangisi daha uzun ömürlü ve sağlıklı olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berira B kullanıcısına yanıt
    Hocam cok hafif kisilma demissiniz gozle fark edilir derecede bir kisilma mevcutsa zaten suphelerimiz dogrudur. Akü konusuna gelirsek gecen gunde yazdim eger ki imkaniniz varsa birinden rica edin saglam akuyle deneyin. İmkaniniz yoksa deneme yanilma yoluyla gidiceksiniz yani aku satin alacaksiniz. Yetkili servis yuksek fiyat cekerse disardan da temin edebilirsiniz. Marka kisiye gore goreceli bir kavram mesela ben yetkili servisten renault un orjinal akusunu almistim bir arkadasimda bosuna para vermissin onlara da yigit aku uretiyor dedi. İnanmayip akuyu soktum inceledim gercektende yigit aku uretmis. Suan kendi aracimin uzerinde olan aku de auto power markasi. Vartanin ayni fabrikada uretilen farkli bir markasi arcelik ve beko gibi.. ozetle marka konusu size kalmis maddiyat olarak hangisi isinize geliyorsa ona yonelin zaten ortalama aku omru 3-4 yil civarinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berira B kullanıcısına yanıt
    O hemşerim bizde Kiev deyiz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün servise gidecektiniz sanırım, sonuç ne oldu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vites konum sensöründe sorun olabilir.
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne olsun hocam. Hiçbirşey bulamadılar aküyüde özellikle belirttim kontrol ettiler onuda iyi durumda dediler. Hatayı silip yeniden programlayıp postaladılar beni. Servisten çıktım yolda eve giderken yine hata vermeye başladı. Bugün yine gittim hatayı sıfırladılar tekrardan

    Perşembeye randevu verdiler vites kutusunu çıkartıp mekaniği kontrol edeceklermiş. Kontrol ücreti 1100 grivna dediler. Oda 250 tl.

    Bende dedim sorunu bulmak için niye para vereyim sonuçta sizde yaptıracağım hem yaptırmaya hem sorunu bulmaya ayrı ayrı para vermek ne alaka, haklısınız ama politikamız böyle dediler. Bunlar ukraynanın renault yetkili servisi. Yani göz göre göre soygun. Ne yapayım ne edeyim bilemedim. 1,5 - 2 ay oldu arabayı alalı resmen bunlar beni arabadan soğuttu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berira

    Sonuç ne olsun hocam. Hiçbirşey bulamadılar aküyüde özellikle belirttim kontrol ettiler onuda iyi durumda dediler. Hatayı silip yeniden programlayıp postaladılar beni. Servisten çıktım yolda eve giderken yine hata vermeye başladı. Bugün yine gittim hatayı sıfırladılar tekrardan

    Perşembeye randevu verdiler vites kutusunu çıkartıp mekaniği kontrol edeceklermiş. Kontrol ücreti 1100 grivna dediler. Oda 250 tl.

    Bende dedim sorunu bulmak için niye para vereyim sonuçta sizde yaptıracağım hem yaptırmaya hem sorunu bulmaya ayrı ayrı para vermek ne alaka, haklısınız ama politikamız böyle dediler. Bunlar ukraynanın renault yetkili servisi. Yani göz göre göre soygun. Ne yapayım ne edeyim bilemedim. 1,5 - 2 ay oldu arabayı alalı resmen bunlar beni arabadan soğuttu.
    Tekrar merhaba, Ölçüm cihazına yada aküye güvenmeyin başka sağlam bir aküyle deneyin dedim defalarca hocam. Paranıza yanmam da parçaların boşu boşuna sökülüp takılacağına yanarım. Düzgün işçilik yapılmazsa sağlam aracı da bozabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berira

    Sonuç ne olsun hocam. Hiçbirşey bulamadılar aküyüde özellikle belirttim kontrol ettiler onuda iyi durumda dediler. Hatayı silip yeniden programlayıp postaladılar beni. Servisten çıktım yolda eve giderken yine hata vermeye başladı. Bugün yine gittim hatayı sıfırladılar tekrardan

    Perşembeye randevu verdiler vites kutusunu çıkartıp mekaniği kontrol edeceklermiş. Kontrol ücreti 1100 grivna dediler. Oda 250 tl.

    Bende dedim sorunu bulmak için niye para vereyim sonuçta sizde yaptıracağım hem yaptırmaya hem sorunu bulmaya ayrı ayrı para vermek ne alaka, haklısınız ama politikamız böyle dediler. Bunlar ukraynanın renault yetkili servisi. Yani göz göre göre soygun. Ne yapayım ne edeyim bilemedim. 1,5 - 2 ay oldu arabayı alalı resmen bunlar beni arabadan soğuttu.
    Arıza baş gösterdiğinde aküye takviye yapıp tekrar çalıştırmayı deneyin aracı. 0 lira masraf ile arıza tespiti yapmış olursunuz.




  • Merhaba,

    Dizel Egea otomatikte de başıma geldi. Şöyle ki marketin önünde park ettim. Tekrar çalıştırdığımda saniyelik motor arıza lambası yandı, ardından start-stop devre dışı dedi. Sırayla bütün arıza lambaları yandı. Vites de pasif duruma geçti. Öylece kaldım. Tekrar tekrar denedim durum aynı. Sonrasında çalıştı ve start-stop arızası devam etti. Gariptir; her yerini kontrol ettim hiç bişey yok. Araç 15.000 de. 1 gün boyunca bekledim akü başlarını sök-tak yine değişiklik yok. Kontrol ettim soğutma suyu az gibi geldi. Su ekledim (0,2 cc anca eklemişimdir) ve düzeldi. Yaklaşık 25.000 km daha bindim bir daha aynı sorun olmadı. Sizde soğutma suyunu tedbir amaçlı kontrol edebilir misiniz.

    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bir haftadır kullanıyorum aracı sorunsuz sıkıntısız. Yeni akü aldım şak diye kesildi hatalar. Allah senden razı olsun. Servisi dinleseydim aracı param parça edecektik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berira

    Hocam bir haftadır kullanıyorum aracı sorunsuz sıkıntısız. Yeni akü aldım şak diye kesildi hatalar. Allah senden razı olsun. Servisi dinleseydim aracı param parça edecektik
    Her servis malesef işinin ehli değil. Allah sizden'de razı olsun hocam bilgi paylaştıkça güzeldir. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana fakat boşu boşuna git gel yaptınız sürekli ben size 10 gün önce gerekçesiyle birlikte durumu anlatmıştım :)

    Sorunun çözülmüş olmasına sevindim. Yalnız aracınızı uzun süre voltaj dengesizliğiyle kullandınız. Elektronik açıdan çok hassas araçlar Renault'lar. Bu sebeple ilerleyen zamanlarda bazı ufak sorunlarla da karşılaşabilirsiniz. Misal Herhangi bir far ampülü patlayabilir yada stop ampüllerinden herhangi biri. Veya sigorta yanmasıyla karşılaşabilirsiniz. En kötüsü ise alternatör kömürünün zarar görme ihtimalidir. Akü şarj olmuyor hatası alırsanız tekrar yazın çözümü anlatırım.




  • Hocam meslek nedir?

    Sevindim arkadaşın adına, bu ustalardan nasıl kurtulacağız ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Rind

    Hocam meslek nedir?

    Sevindim arkadaşın adına, bu ustalardan nasıl kurtulacağız ya.
    Meslek muhasebe/mali müşavirlik hocam.

    Kendi aracımı da zamanında sıfır almıştım 2010 Megane 2

    Bu ustalar yüzünden kendimde hem uğraşa uğraşa hemde biraz cesaretle usta oldum Megane'lar konusunda :)
  • Hocam arka iki plaka aydınlatması, sağ ve sol arka fren lambaları birkaç gün/hafta arayla aldığım günden sonraki ilk haftalarda patlamıştı onları yaptırmıştım sıkıntı çıkartmadı tekrardan. İnşallah çıkartmaz dediğiniz hatalardan. Çıkartırsa muhakkak size yazacağım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vitesin sürekli N'de kalması jetta'da başımıza geldi.şanzuman beyni mi değişti servis 10 bin dedi 5 bine sanayide yaptırmış kuzen 2 km gitmeden yine bozulmuş tekrar yaptılar çok uğraşmıştı.şimdi sorun yokmuş.geçen seneydi bu dediğim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.