Şimdi Ara

VDSL hızı yerine ADSL hızı kullanma.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknetin websitesi üzerinden alt yapı sorgulaması yapmış olup 35mbps hız desteklediğini görünce ve arkadaşımın tavsiyesi üzerine Vodafone'dan (Hiçbir kesinti arıza yaşamadım 2 sene kullanmama rağmen. Sadece 16mbps yetersiz geliyordu.) Türknete geçme kararı aldım. 29.05.2020'de 1704308 müşteri numarasıyla hizmetim aktif oldu. Hız testi yaptığımda eski operatörüm ile aynı hızı aldığımı gördüm ve destek kaydı oluşturup hızımın 35mbps olmadığınj ADSL sinyali aldığımı bildirdim. Bana hattınıza telefon numarası tanımlanmamış, tanımlandığında 35mbps hız alacaksınız cevabı verildi. Ertesi günü sabah baktım telefon tanımı yapılmış fakat hızım hala ADSL hızıydı. Arıza kaydı oluşturdum otomatik test sonucunda zaten sistemde modemim almam gereken hızı almıyor diye belirtti. 30.05.2020de 33679793 nolu destek kaydını açtım. VDSL hızı almadığımı ADSL hızı aldığımı belirttim. 01.06.2020de geçiş talebinizi aldık çalışmalar tamamlandıktan sonra size dönüş yapacağım diye cevap geldi. 02.06.2020de tahmini olarak ne kadar sürer diye yanıt verdim. Yaklaşık 3 saat sonra müşteri hizmetleri aradı ve VDSL geçiş hakkında talep oluşturdum falan dedi. (Talep niye oluşturuldu onu anlamadım. Hizmetlerimde zaten 35mbps aktif gözüküyor. Modem buluşuyor - VDSL yazıyor ama modem arayüzünden baktığımda ADSL sinyali gözüküyor. Türknet kullanan arkadaşımın teknik bilgilerine baktığımda Santral kısmında bir şeyler yazıyor fakat benim teknik bilgilerimde santral kısmı boş.) Yetkili arkadaşla konuştuktan sonra otomatik olarak 33755949 nolu kampanyamı değiştirmek istiyorum konulu destek kaydı oluşturuldu ve direkt olarak "Destek talebinizi aldık ve ekiplerimiz incelemeye başladı. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz." mesajı ile karşılaştım. 03.06. 2020 tarihinde yine müşteri hizmetleri aradı fatura ödemeleri hakkında bilgilendirdi arada benim şu hız sorunu vardı noldu vs. gibisinden kaynattım işte destek talebiniz gözüküyor ilgilenecekler gibisinden konuştu tam hatırlamıyorum. Neyse 24 saat bekledim ne arayan vardı ne mesaj atan vardı. 04.06.2020 tarihinde 24 saatin dolduğunu ve hala adsl hızı aldığımı belirttim yine geri dönüş olmadı fakat güncelleme tarihi 05.06.2020 olarak değişti... Uzun lafın kısası Türknete geçtiğime yavaş yavaş pişman olmaya başladım. Umarım sorun hemen çözülür yoksa bende diğer arkadaşlar gibi BTK ya şikayet etmek zorunda kalacağım.

    Müşteri No: 1704308

    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • VDSL hızı yerine ADSL hızı kullanma.
    VDSL hızı yerine ADSL hızı kullanma.
    VDSL hızı yerine ADSL hızı kullanma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Benim kapı numarama 63 mbps hız veriyorlar 26 mbps alana kadar canım çıktı
    _____________________________
  • m4n4q4 kullanıcısına yanıt
    Böyle durum yaşayacağımı bilseydim hiç geçiş yapmazdım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hala Türknet ekibinden geri dönüş alamadım. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Maalesef derdini de anlatamıyorsun kardeşim. Sayfalarca yazıp beklerken gelen mesaj başka bir şeyle ilgili yada hiç alakasız oluyor. Kimseye tavsiye etmem turkneti.
    _____________________________
    Always and Forever
  • TurkNetDestek ne diyecek konu hakkında. Vereceği yanıta göre hareket edeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    superonline 500 Mbps hız sorunu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • #Güncel

    Twitter TurkNetDestek mention atarak durumu anlatıp ilgilenilmediğini belirttim. Aradan yarım saat bir süre geçti ve destek kaydıma cevap geldi.

    VDSL hızı yerine ADSL hızı kullanma.

    Yazandan inanın hiçbir şey anlamadım. Mevcut sonuçlanan destek kaydından mesaj yazıp destek kaydını tekrar aç mı diyeceğim? Yoksa sıfırdan bir destek talebi mi oluşturacağım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dakenlidanka -- 6 Haziran 2020; 15:56:44 >
    _____________________________




  • Dakenlidanka D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 3 iş günü içinde eğer VDSL tanımlarınız yapılmazsa bana yazar mısınız?
    _____________________________
  • Altyapı sorgulama sayfaları tamamen hikaye. Algoritma girilen adresle en yakındaki santral arasındaki mesafeyi hesaplayıp tahmini rakam veriyor o kadar.
    _____________________________
    Özel mesajları göremiyor ve cevaplayamıyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tamamdır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek kaydını tekrar açtım ve 3 günlük bekleyiş başladı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dakenlidanka D kullanıcısına yanıt
    Bende sizin gibiydim. VDSL geçiş işlemim 1ay sürdü şuan 80down 8up 4ping kullanıyorum. VDSL geçişim uzun sürdü ama şuan çok memnunum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Darısı inşallah bana. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dakenlidanka -- 8 Haziran 2020; 13:10:9 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dakenlidanka D kullanıcısına yanıt
    İnşallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim adreste 72 mbit gösteriyor ama gel görki 18-20mbit arası dolanıyor internetim.Firma değişikliği yapıcam zaten zamda geliyor temmuzda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 8 Haziran 2020; 13:30:30 >
    _____________________________
  • Dakenlidanka D kullanıcısına yanıt
    Hangi marka VDSL modem var elinizde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Air5650TT

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Keyifli kullanımlar dilerim
    _____________________________
  • Dün destek kaydını tekrar açtım ve bu sabah uyandığımda VDSL geçiş işlemim tamamlanmıştır. Her ne kadar sorunum geç çözülsede (Ta ki buraya yazana kadar.) İlgi ve alakanız için teşekkür ederim.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.