Şimdi Ara

Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba bugün yaşadığım trajikomik bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum bu yüzden bu yazıyı yazma kararı aldım.Bugüne kadar tüm elektronik eşyalarımı Vatan Bilgisayar'dan alırdım fakat bugünkü garanti mevzusundan sonra güvenim vatan bilgisayara kalmadı.
    Yaşadığım olay ise şöyle ; eskiden karta yük bindiren oyunlar oynarken bobin cızırdaması dediğimiz coil whine olayı yoktu fakat yüksek FPS'li oyunlara geçince bu ıslık sesi gibi ses gelmeye başladı ve bende kartı garantiye götürdüm ve yaşadığımız diyalog şöyle oldu ; -Karttan 'BOBİN' cızırdama sesi geldiği için kartı garantiye yollamak istiyorum. Oradaki bayan hiç dinlemeden şöyle cevap verdi :Tamamdır sorunununuzu yazdım kartı yollayabiliriz.Sonra servis no'nun yazdığı kağıdı aldım çıktım ancak kağıdı okuduğumda birde ne göreyim sayın görevli arkadaş Bobin yerine BİBİN gibi saçma bir sözcük yazmış neyse dedim servise gittiğinde teknisyen anlar sorunu fakat teknisyenden gelen kağıtta şöyle yazıyor : Müşteri tarafından şikayet belirtilmedi... Yani böylece ne karta iade alabildim nede tekrar değişim yapabildim.Tekrar yarın servise göndereceğim fakat busefer tüm coil whine seslerini + fotoğrafları bir usb belleğe atıp yollayacağım. Şikayetimide yazılı olarak belirttim.

    Şimdi sizi sadece şu fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum ancak fotoğraflardan önce söylemek istediğim son birşey var oda ; Suç tamamen vatan bilgisayarda değil çünkü ekran kartı gittiği serviste test edilmediğinden eminim çünkü üzerine taktığım kartın koruma plastikleri bile duruyordu kart geri geldiğinde ve bakımları yapıldı denmesine rağmen kart toz kaynıyordu yani sadece sözde içimi ferahlatmak için yazılan bir yazıydı.Bunu vatan görevlisine bildirdiğimde şunu dedi aynen : Buna teknisyen karar verir siz daha mı iyi bileceksiniz gibi bir tavır takındı aldım kartı..

    Fotoğraflar ..:

    [simage]
     Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı
    [/simage]
    [simage]
     Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı
    [/simage]
    [simage]
     Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı
    [/simage]
    [simage]
     Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı
    [/simage]



    _____________________________




  • Vatanı zerre sevmemde burada vatanın suçu ne ? Vatan kartı servise gönderir vatanlık bir durum yok ki vatan ne senin kartını temizler nede tamirini yapar.

    Bide sen kendi ekran kartını temizlemez pislik içinde verirsen millet niye temizlesin onu anlamadım senin ki saygısızlık bence. Biraz toz olsa neyse de böyle pis bir şekilde sen kutuya koyup götürüyorsan adamlarda sana böyle kutuya koyar gönderir.

    Kullandıktan bir süre sonra çıkmış cw için kartı değiştirir mi değiştirmezler mi ona bir şey diyemem tamamen toz resmini koyup bakın haline demenden kaynaklı yorumum.
    _____________________________
    Amd Ryzen 9 9950X3D - Asus Rog Crosshair X670E Hero - RTX 5080 - G. Skill Trident Z Neo 32 GB 6400 Mhz - Asus 27 OLED PG27UCDM 240Hz 4K Monitör - Cooler Master HAF 700 EVO - Asus ROG Thor 1200W PII Psu - Samsung 990 Pro 2 +1 TB SSD - NZXT Kraken Elite RGB IPS LCD 360mm - Logitech G Pro X Superlight 2 - Asus Strix Scope II 96 - ESPTiger Shan Hai Series [Kun Lun] Mouse Pad - Logitech G Pro X Wireless - Logitech Z623 Speaker - Razer Iskur Oyuncu koltuğu
  • Güvenim kalmadı denmez, 'itimâdım kalmadı' denir.
    _____________________________
  • JeaLeusy kullanıcısına yanıt
    Vatan bilgisayarın görevlisinin yazdığı notu gördünüz mü??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Hadi hocam sen dil ve anlatım bölümüne git rica ediyorum sinirimi bozma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • GSkill fN kullanıcısına yanıt
    "Ekran kartın ötüyormuş" bro, kulaklar çalışıyor tebrikler!
    _____________________________
  • Hirsızın hicmi sucu yok arkadaslar yapmayin boyle

    Bibin cizirtisi nedir oylemi yazilir kartin sorunu musterinin sorununu yaziya dokemeyen tipler calistirmanin neresi hakli kart servise gidiyo bulasik makinasinda yikatipmi gonderecekti karti ordaki forumda cok met edilen servis aliverse tozunu geldigi gibi yollanirmi servisten kart

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus TUF B450M-Pro - Ryzen 5600X - Thermalrıght Phantom Spirit 120SE - MSI RTX 3060TI Gaming X - Corsair 2x8GB DDR4 3600 MHZ - SAmsung 970EVO Plus 1TB - Samsung 860 EVO M.2 SSD 250GB - Samsung 840 PRO SSD 128GB - WD HDD1TB - Phanteks Eclipse P360A - Corsair RM650X - MSI MAG241C
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sana bir tavsiye vereyim vatanın kapısından bile geçme. Satana kadar türlü şaklabanlık yaparlar sattıktan sonra dönüp bakmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Burada büyük suç yetkili serviste aslında ama o vatan çalışanına da bu yaptığı yüzünden kartı tekrar göndermen gerektiğini onun yüzünden bi bu kadar daha bekleyeceğini belirtseydin keşke hocam baştan savma iş yapmasınlar tek yapacağı şey şikayet alıp servise göndermek bunu da adam akıllı yapamıyorsa ne diyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E71C9E8E7 -- 8 Nisan 2017; 12:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuko08

    Sana bir tavsiye vereyim vatanın kapısından bile geçme. Satana kadar türlü şaklabanlık yaparlar sattıktan sonra dönüp bakmazlar.

    Ben yılbaşında Ankara'da bir şubeden hp pavilion notebook aldım. Orada denemeden eve götürdüm. Sıkıntı olduğunda geri getirip yenisi ile değişebileceğimin teyidini de aldım. Evde 2 ölü piksel ve küçük bir yerde parlama gördüm ve mağazada kontrol ile 2. kutuyu açtım. Mağazada bir sıkıntıya rastlamadım evde aşırı derecede ışık sızması olduğunu gördüm. Gittim tekrar değiştirdiler ve 3. son kutuyu açtım. Bunda piksel hatası vs yoktu, sadece diğerine nispeten daha az ışık sızması olduğunu gördüm ve ips panellerde bu sıkıntının olduğu bilmemden ötürü daha az olduğu için mağazadaki açtırdığım 3. ve son ürünü almış oldum. Mağaza sorumlusu normalde servis raporu ile değiştiriyoruz ama memnuniyet açısından yarımcı oluyoruz dedi.

    Diyeceğim şu ki müşteri odaklı yaklaşımlar şubeye ve çalışanların insiyatifine göre değişebiliyor.
    _____________________________




  • adachild A kullanıcısına yanıt
    Yazık. Ürünü beğenmediyseniz para iadesi istersiniz. Ne oldu? 4 tane değil, 20 tane olsa hepsini açtıracaktınız değil mi? Sizinkisi suistimal. Yaptırana da ceza vermek gerek. Müşteriyi kandırmış oluyorlar böyle bir haksızlığa izin vererek. O kadar üretici garantisi var, siz açtığınızda başkasının garantisini ihlal etmiş oluyorsunuz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Yazık. Ürünü beğenmediyseniz para iadesi istersiniz. Ne oldu? 4 tane değil, 20 tane olsa hepsini açtıracaktınız değil mi? Sizinkisi suistimal. Yaptırana da ceza vermek gerek. Müşteriyi kandırmış oluyorlar böyle bir haksızlığa izin vererek. O kadar üretici garantisi var, siz açtığınızda başkasının garantisini ihlal etmiş oluyorsunuz.

    4150 TL para verip ürün alıyorum ve sorunlu çıktığı için değiştiriyorum suistimal mi oluyor? Karşı taraf kabul ederse 100 tane de olsa açtırırdım. Fabrikada kontrolleri düzgün yapsınlar o zaman. Sorunlu olan açılan cihazları da firmaya yollasınlar. Ya da ürünü servis raporsuz iade aldıkları için kendileri firmaya iletemeyecekleri için tekrar satışa sokma kararı alıyorlarsa da bu onların sorunu. Onların görevi memnuniyetimi sağlamak. Eğer başkalarının hakkı yeniyorsa bu vatan bilgisayarın düşünmesi gereken konu.
    _____________________________




  • adachild A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim, onların görevi memnuniyeti sağlamak da sen neden bilmiyorsun neden memnun olduğunu? 100 tane açtırırmış! İnsan düşünür ben bunu niye yapıyorum saplantım mı var diye. Memlekette yasa yok ki, maymun iştahlı garantiyi gasp ediyor diyemiyorsun. Gerçi otomobille sıra halinde park halindeki arabalara çarpıp kaçanlara da müdahale edemiyorsun ama biri suçlu, o kadarını biliyoruz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Kardeşim, onların görevi memnuniyeti sağlamak da sen neden bilmiyorsun neden memnun olduğunu? 100 tane açtırırmış! İnsan düşünür ben bunu niye yapıyorum saplantım mı var diye. Memlekette yasa yok ki, maymun iştahlı garantiyi gasp ediyor diyemiyorsun. Gerçi otomobille sıra halinde park halindeki arabalara çarpıp kaçanlara da müdahale edemiyorsun ama biri suçlu, o kadarını biliyoruz.

    Sen ölü pikselden, ışık sızmasından, ekranda parlamadan memnun olunması gerektiğini, bunlara itiraz edip yeni kutu açtırmanın maymun iştahlılık olduğunu düşünüyorsan ne diyeyim... Hayırlı işler!
    _____________________________
  • adachild A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim, bir parti ürünü senin için mi ithâl etti adamlar? Bu nasıl mantık, hepsinin parasını sen mi verdin? Sen git Newegg'den, "Çıkarın tüm parti mâllarınızı, genel tetkik yapıyorum! Ürünleri paketlerinden çıkarmaya başlayın!" yapabiliyor musun? Yapamıyorsun... çünkü kişi başına perakende alış sınırı var.
    Bu ne tutkusu böyle, başkasına rahatsızlık verme hevesi gibi sıfır ürünü mundar etme ihtiyacı? "Ben değil Vatan düşünsün" diyişinden belli yaptığın sorumsuzluk zaten.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

    Kardeşim, bir parti ürünü senin için mi ithâl etti adamlar? Bu nasıl mantık, hepsinin parasını sen mi verdin? Sen git Newegg'den, "Çıkarın tüm parti mâllarınızı, genel tetkik yapıyorum! Ürünleri paketlerinden çıkarmaya başlayın!" yapabiliyor musun? Yapamıyorsun... çünkü kişi başına perakende alış sınırı var.
    Bu ne tutkusu böyle, başkasına rahatsızlık verme hevesi gibi sıfır ürünü mundar etme ihtiyacı? "Ben değil Vatan düşünsün" diyişinden belli yaptığın sorumsuzluk zaten.

    Haklısın.
    _____________________________
  • adachild A kullanıcısına yanıt
    "IPS panellerde böyle sorun olduğunu bildiğimden..." art niyete bak! Sorunlu olduğunu bile bile alacaksın, sonra belki düşürüp bozduğun pikseli sıfırıyla değişeceksin. Yedek parça diye satıyorsundur belki değiştiklerini. Piyasa büyük.
    _____________________________
  • adachild A kullanıcısına yanıt
    Cevap verip kendini yorma. Her şeye muhalefet eden bu üye "TROLL"lük peşinde. Goygoy yaptığını kendi de itiraf eden biri zaten.

    quote:

    Patron: sende, bende olan goygoy yeteneği bulunmuyor. Tek sıkıntı bu.


    https://forum.donanimhaber.com/fiyat-performans-odakli-sistem-onerisi-nisan-2017--125340033-5#125367290
    _____________________________
  • Bilinçsizce kafa sallamak gerekiyorsa ben yokum. Dümeninize başka ortak bulun.
    _____________________________
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Hocam sen neden konu baltalıyorsun gidip başka konularda veya forumlarda yapar mısın şu işlerini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.