Şimdi Ara

Vatan Bilgisayara Güvenim Kalmadı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • vamp kullanıcısına yanıt
    Hız aşırtmadan kaynaklanan bir sorun değil hocam bende kartlarımı sürekli olarak hız aşırtmalı kullanıyorum. Kartın üretimden kaynaklanan bir sıkıntısı bu zaten bende ilk başlarda yok diyordum ama sonradan yüksek fpsli oyunlarda ekran geçişleri sırasında anladım böyle bir sıkıntım olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Artık CW'siz kart diye birşey yok, CW tamir edilebilecek bir sorun değil yeni kart verseler ondada çıkacak kısaca boşu boşuna macera arıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • No Way Out kullanıcısına yanıt
    Konuyu baltalıyorsun. Burada kendimizden geçiyoruz. Benim tozlu kartım, bozuk malım senin garantinden değerlidir.
    _____________________________
  • Yaw şu Cw den dolayı garantiye göndermek bana saçma geliyo defalarca her yerde dile getirildi bunun bi çözümü yok ve karta zararıda yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erenfb1907 -- 8 Nisan 2017; 14:57:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şöyle bir durum var ki, sen o kartı bana versen bedavaya hayatta temizletemezsin. Eğer böyle bir uyanıklık girişimi varsa, vazgeçin. Kart söktüm, tam bir çile. Düşman başına vermesin, o derece zahmetli bir şey o vidaları sökmek.
    _____________________________
  • Hocam cool whine neden bu kadar kafanıza takıyorsunuz ki şuanki kartların hepsinde var olmayan diyen yalan söylüyordur kart bazı oyunları açınca 5000-6000 fps görünce çıkıyor o ses sadece bende oyuna girince gidiyor ses zaten. Şimdi alsanız sorunsuz olsa 1 yıl sonra yine sorun çıkarır kaçarı yok. Eğer sessiz ise devam edin bence uğraşmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Foxin -- 8 Nisan 2017; 15:40:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ekran menteşesi arızalı Asus laptop satıp , 2 gün sonra götürdüğümde biz ilgilenmiyoruz , Asus servise götürün dediklerinden beri önünden geçmiyorum . siz ilgilenmiyosanız internetten daha ucuza alırım ,zaten siz de arızalı satıyosunuz ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojaverok -- 8 Nisan 2017; 16:31:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Sana varya sabah sabah öyle bi tav oldum anlatamam, böyle tiplerle yaşıyoruz şu ülkede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGogol

    Sana varya sabah sabah öyle bi tav oldum anlatamam, böyle tiplerle yaşıyoruz şu ülkede

    Arkadaş post kasıyor hocam çokta takmamak lazım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • TheGogol kullanıcısına yanıt
    Beni suçlamayın. Ben de servis mağduruyum ama bunu satıcıdan ayırabiliyorum. Servis kötü davrandı diye satıcıya kızmanız ne kadar haklıysa, ürün bozuk çıktı diye tüm ürünleri kendinize hak görmeniz de öyle.
    _____________________________
  • peki son durum nedir neye karar verdiniz

    ekran kartının tekrar teknik servise göndermeyi düşüyormusunuz

    sıkıntılı bir durum

    çok kötü bişey şu cw
    başına gelmeyen bilmez
    anca akıl verin sorun değil der
    gece o ses adamı deli ediyor
    hele benim gibi sese hassas biri için

    geçmiş olsun
    _____________________________
  • yapmadan ürün gönderiyorlar görüntü yok şikayetimi bile doğru dürüst okumadan kafasına göre terane uyduruluyor sanki başka firmadan alınca iş değişecekmi gene servispointe gidicek. ha başka yerden al servis belli sonunda değişim yaptılar kartıda sattım kurtuldum.
    _____________________________
    If you want to be happy, dont expect anything from anyone. an empty stomach, an empty pocket and a broken heart, are the best teachers of life...
  • teknisyenden teknisyene değişir :D ben bozuk olmayan ürünü sırf bozuk diye sallayarak bişiler söyledim ürünü hiç takıp test etmeye bile gerek duymamıslar direk değişim yapıp 0 kutu göndermişlerdi servis raporunda ürünün arzalı olduğu görüntü vermediği yazıyordu :D ahahah teknisyen kendine mi cukkalıdı kartı acaba diye düşünmüyor değilim bizede 0 ürün geldi garanti uzattık :D
    _____________________________
    Herşey enerjidir hepsi bu kadar.
  • Eğer ses çok şiddetli ve sizi rahatsız edecek seviyede değilse hiç kartınızı sağa sola yollamayın. Benim ekran kartımdan da geliyor fakat kasaya kulağınızı dayarsanız duyabiliyorsunuz.
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.