Şimdi Ara

VATAN %25 İNDİRİM (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
1
Favori
19.706
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur2005

    Neden WORLDCARDA %25 indirim yazılmıyor. kek gibi girip bakıyoruz.


    Eğer Vatan'ın worldcard'a indirim yaptığını bilmiyorsan "kek" kavramını yeniden değerlendir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3 GTS


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur2005

    Neden WORLDCARDA %25 indirim yazılmıyor. kek gibi girip bakıyoruz.


    Eğer Vatan'ın worldcard'a indirim yaptığını bilmiyorsan "kek" kavramını yeniden değerlendir bence.

    vatan alışveriş yapanlara neden promosyon olarak kek vermiyor, üzümlü kek baya güzel bir hediye olurdu hem kan şekerini de o kadar harcamadan sonra yerine getirirdi
  • ben diski 138tl ye aldım bundan bi ucuzu bimekste var orasıda 144tl demiş yani her kosulda iiye aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    Evirip çevirip süsleyip önce &15 zam yapıp ardından %25 indirim yaptık deyip işine gelmeyen ürünlerde stokları temizleyip satıyorlar. CALL CENTERda olduğu gibi HAYIRLISI OLSUN.


    Vatanın liste fiyatları pahalı ama normal zamanda %8, %18 indirim vs. diyerek piyasa fiyatına getiriyor burada haklısınız. Her zaman yaptıkları bir şey. Ayrıca bazı ürünlerin fiyatı normal zamanda da yüksek olabilir. Müşteri kek olmasın, araştırsın bir zahmet.

    Ama tutupta hali hazırda %18 vs. indirimlerin "ÜZERİNE" bir de +%25 indirim daha beklerseniz size şöyle bir şey sorayım;

    Eğilsinler mi?
  • arkadaslar ben de 15 nisan da ogle saatlerinde urun aldim hizli gonderi yaziyordu ama bugun hala siparisiniz hazirlaniyor diyor bugun kargosu gelen arkadaslar bile var 10 gunde gelme hikayesi hizli gonderiler icinde gecerli mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arama_Botu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    peki o zaman net'den alın bir lcd ve firmaya bir ölü pikseli var iade etmek istiyorum diye beyan edin ne olacak görelim.
    Mobil bağlandığım için koyamıyorum forumda bu konuda çok mesaj var aratırsanız göreceksiniz.



    Hakkını aramayı bilmiyorsan herkesi de öyle zannetme.

    Söylenecek cümle çok basit. Bu üründe piksel sorunu olduğu için beğenmedim, 4077 sayılı kanunun mesafeli satışlar maddesi gereğince 1 haftalık yasal süre içinde sorgusuz sualsiz ürünü iade hakkımı kullanmak istiyorum... Bu kadar basit.. İstersen piksel sorunundan bahset iade et, istersen bahsetmeden iade et. Tek şart 1 hafta içinde iade etmen ve ürüne fiziksel zarar vermememndir. Eğer firma ürünü iade almaya yanaşmıyorsa onun da yeri burası değil, Tüketici Kanunu bilgilendirme üst konu başlığı var, ordan sorun yardımcı olalım.

    Yazılanları tam okumadan fikir sahibi olup yanlış yorumlamayalım.

    Düzeltme:İmla


    Evet firmaya iade başvurunuzu yapıyorsunuz. Hatta mümkünse 7 günlük süre içerisinde iadeli taahhütlü olarak bir posta gönderirseniz iade dilekçesi vs. fena olmaz ama aramanız da yeterli iade için.

    Firma 2 haftadan fazla bekletir, iadeyi almazsa doğru tüketici hakem heyetine fatura fotokopinizle gidiyorsunuz. 20 gün içinde tıpış tıpış kapınıza gelip iadeyi alıyorlar :)

    Daha önce dandik bir firma ile bu sorunu yaşamıştım, garanti olsun diye daha 3. güde iade dilekçesi göndermiştim. 3 hafta bekledim gelmediler bende hakem heyetine başvuru yaptım ama heyet sadece fatura fotokopimi aldı, dilekçe gönderdiğime dair kağıdı almadı ama olsun.




  • Bende birşeyler alayım diyorum ama kart yok. Çok saçma bu world sınırlaması.

    Kartı olan bir arkadaş varsa ben parayı kendisine peşin verebilirim. Yardımcı olmak isteyen arkadaşlar pm'den ulaşırsa memnun oluruz. İstanbul Pendik merkezde olan varsa daha da makbule geçer.
  • World kampanyası yapmak Vatan'ın değil World'ün elinde aslında.

    ama kargo ücreti olayını burada görünce fark ettim, sipariş ekranında hiç kargo ibaresi çıkmayınca kıllanmam gerekirde ama bu kadar alçalacaklarını düşünmemiştim. Eğer gerçekten sırf kampanya var diye kargo para alacaklarsa çok ayıp.


    benim dün gece verdiğim sipariş halen hazırlanma aşamasında bu arada,istatistik tutanlara not olsun :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nevfel

    Bende birşeyler alayım diyorum ama kart yok. Çok saçma bu world sınırlaması.

    Kartı olan bir arkadaş varsa ben parayı kendisine peşin verebilirim. Yardımcı olmak isteyen arkadaşlar pm'den ulaşırsa memnun oluruz. İstanbul Pendik merkezde olan varsa daha da makbule geçer.


    yahu neden saçma olsun ?

    benim de bonus kartım maximum kartım yok, ama bu kartlara yapılan indirimlerde serzeniş etmiyorum :)

    büyük ihtimalle bu indirimi yapıkredi yapıyor, ya da oranı paylaşıyolar. ee bu durumda da sadece bir karta özel daha fazla indirim olması normal değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nevfel

    Bende birşeyler alayım diyorum ama kart yok. Çok saçma bu world sınırlaması.

    Kartı olan bir arkadaş varsa ben parayı kendisine peşin verebilirim. Yardımcı olmak isteyen arkadaşlar pm'den ulaşırsa memnun oluruz. İstanbul Pendik merkezde olan varsa daha da makbule geçer.


    yahu neden saçma olsun ?

    benim de bonus kartım maximum kartım yok, ama bu kartlara yapılan indirimlerde serzeniş etmiyorum :)

    büyük ihtimalle bu indirimi yapıkredi yapıyor, ya da oranı paylaşıyolar. ee bu durumda da sadece bir karta özel daha fazla indirim olması normal değil mi ?

    Benim de Maximum kartım yok ve İstanbul Bilişim ile Bimeks' in sadece bu karta yaptıkları indirimlere kıl oluyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi


    quote:

    Orijinalden alıntı: oGuxXx*

    quote:

    Orijinalden alıntı: oGuxXx*

    40C650 siparişi verdim. Ankaradayım umarım çok kargo ücreti çıkarmazlar. Ölü piksel olayı olursa nasıl bir yol izlememiz gerekir? Ayrıca Tv yi servisi mi gelip kuracak?

    yardımlarınızı bekliyorum

    lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın arkadaşlar.
    Bilmediğiniz konuda fikir yürüterek yalnış bilgi veriyorsunuz.
    Ölü piksel çıkması durumunda değişim şartları sitenin tüketici hkları kısmında belirtilmiştir. 1-5 adet pikselde gei almazlar sadece bu piksellerin yanyana veya rahatsız edici şekilde ekranda bulunmsı gerek.
    Yapacagınız kontrolde dediğim gibi az sayıda ve kıyıda köşede denk gelirse ve yine de iade etmek isterseniz hiçbir açıklama yapmadan iade hakkımı kullanmak istiyorum diyerek iade edin.
    Ben aralık ayında kampanya ile aldım bir ölü piksel çıktı ama iade etmedim.


    Bilmediğiniz konularda fikir yürütmeyin diyorsun ama belli ki sen de tam bilmiyorsun. Neden göstermeksizin iade hakkı tüketici yasasına göre yok. Teknosa gibi bazı firmalar insiyatif neticesinde üründe herhangi bir arıza, sorun bulunmuyorsa keyfi iade durumlarında 2 hafta içinde ürüne herhangi bir fiziksel zarar gelmemiş ise KDV oranı kadar fiyattan düşerek iade alıyor. Bu sanıyorum %18 idi.

    Sıfır ürünün paketini açıp da ben bunu beğenmedim iade etmek istiyorum.. Yok öyle bir dünya :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oGuxXx*

    40C650 siparişi verdim. Ankaradayım umarım çok kargo ücreti çıkarmazlar. Ölü piksel olayı olursa nasıl bir yol izlememiz gerekir? Ayrıca Tv yi servisi mi gelip kuracak?



    arkadaslar selam,

    çok acil LCD tv siparisi verecegim. Vatan'in internet sitesinden alinin LCD TV sinde olu piksel cikan var mi? boyle bir olay iduyan var mi? Vatan bu durumda ne yapiyor???? TV uretici firma garantisinde filan da yaziyordu.

    ayrica TV'yi servis mi kuruyor?

    hızlı cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler..
  • Kargosu gelen ve kargo ücreti ödeyen oldu mu? Bir kaç arkadaş ödememiş de. Bu iş piyango mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyorhan
    Sıfır ürünün paketini açıp da ben bunu beğenmedim iade etmek istiyorum.. Yok öyle bir dünya :)


    cayma hakkı diye bi durum var ama ürün açılmalı mı açılmamalı mı onu hatırlayamadım şimdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soru_cevap


    quote:

    Orijinalden alıntı: oGuxXx*

    40C650 siparişi verdim. Ankaradayım umarım çok kargo ücreti çıkarmazlar. Ölü piksel olayı olursa nasıl bir yol izlememiz gerekir? Ayrıca Tv yi servisi mi gelip kuracak?



    arkadaslar selam,

    çok acil LCD tv siparisi verecegim. Vatan'in internet sitesinden alinin LCD TV sinde olu piksel cikan var mi? boyle bir olay iduyan var mi? Vatan bu durumda ne yapiyor???? TV uretici firma garantisinde filan da yaziyordu.

    ayrica TV'yi servis mi kuruyor?

    hızlı cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler..


    cevabi parcali olarak verilmis. anlasilan servis cagiriyoruz. olasi bir piksel tespitinde 7 gun icinde dilekce ya da telefon ile iade islemleri baslatiyoruz...




  • herkes de hukukçu ya bu forumda ona hayret ediyorum.

    Bari atıcaksınız, bir yasayı okuyun.


    4822 Sayılı Kanun ile Değişik
    4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    Kabul Tarihi:6.3.2003
    Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cydonia

    herkes de hukukçu ya bu forumda ona hayret ediyorum.

    Bari atıcaksınız, bir yasayı okuyun.


    4822 Sayılı Kanun ile Değişik
    4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    Kabul Tarihi:6.3.2003
    Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt eder.


    Ürünün sıfır paketini açmadan iade etme hakkı var. Ürünü kullanıp iade etme hakkı yok. Ürünün paketini açtı, kurdu ve sorun var diyelim o halde 15 iş günü içerisinde parasını iade isteme hakkı var. Derse ki satıcı firma, tenik servise yollayalım buna itiraz etme hakkı var. Arkadaşlar yasada yazmıyor kullanılmış ürünü 1 hafta içinde iade etme hakkı vardır diye, mantıklı olun biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sleeptalkercat -- 16 Nisan 2011; 19:35:11 >




  • Varsayımdan yorum yapıyorsunuz, yasa gayet açık ve net.

    ürün paketi açıldı yada açılmadı diye bir şey söz konusu değil. Kaldiki o madde de zaten onun için konulmuştur.

    yasayla belirlenmiş bir konuda polemiğe girmek zaten abes,istediğinizi düşününebilirsiniz.

    Aksini her firma iddia edebilir, ama yasa açıktır.Yasal hakkınızı aramaktan çekinmeyin. bir çok kez aynı konuda tshh e başvurup karar çıkartıp, icra marifetiyle ürün bedelini geri aldım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyorhan


    Bilmediğiniz konularda fikir yürütmeyin diyorsun ama belli ki sen de tam bilmiyorsun. Neden göstermeksizin iade hakkı tüketici yasasına göre yok. Teknosa gibi bazı firmalar insiyatif neticesinde üründe herhangi bir arıza, sorun bulunmuyorsa keyfi iade durumlarında 2 hafta içinde ürüne herhangi bir fiziksel zarar gelmemiş ise KDV oranı kadar fiyattan düşerek iade alıyor. Bu sanıyorum %18 idi.

    Sıfır ürünün paketini açıp da ben bunu beğenmedim iade etmek istiyorum.. Yok öyle bir dünya :)




    4077 SAYILI KANUN


    Kapıdan satış

    Madde 8-


    Bu tür satışlarda; tüketici, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içinde malı kabul etmekte veya hiçbir gerekçe göstermeden ve hiçbir yükümlülük altına girmeden reddetmekte serbesttir. Hizmetlerin satımında ise bu süre, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Bu süre dolmadan satıcı veya sağlayıcı, kapıdan satış işlemine konu mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasını veya borç altına sokan herhangi bir belge vermesini isteyemez. Satıcı, cayma bildirimi kendisine ulaştığı andan itibaren yirmi gün içerisinde malı geri almakla yükümlüdür.


    Mesafeli sözleşmeler

    Madde 9/A-
    Mesafeli sözleşmeler; yazılı, görsel, telefon ve elektronik ortamda veya diğer iletişim araçları kullanılarak ve tüketicilerle karşı karşıya gelinmeksizin yapılan ve malın veya hizmetin tüketiciye anında veya sonradan teslimi veya ifası kararlaştırılan sözleşmelerdir.


    Cayma hakkı süresince sözleşmeye konu olan mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasının veya borç altına sokan herhangi bir belge vermesinin istenemeyeceğine ilişkin hükümler dışında kapıdan satışlara ilişkin hükümler mesafeli sözleşmelere de uygulanır.

    Satıcı veya sağlayıcı cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on gün içinde almış olduğu bedeli, kıymetli evrakı ve tüketiciyi bu hukukî işlemden dolayı borç altına sokan her türlü belgeyi iade etmek ve yirmi gün içerisinde de malı geri almakla yükümlüdür.



    Not: Kanunun sadece ilgili madde ve paragrafları alınmıştır.




  • Sabah 10:59'dan beri şubede. Bir türlü getiremediler iki adımlık yere arkadaş.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.