Şimdi Ara

ÜLKEMİZDE TUTULMAYAN ARAÇLAR...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
31.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ülkemizde değeri bilinmeyen araçlar var,sizin gözlemlerinize göre hangi araçlar bunlar ??? Marka ve modelini yazarsanız daha iyi olur.



  • Saab aklıma geliyor en başta.Tabi daha var Skoda yeni yeni düzelmeye başlıyor..
  • Seat önceden şimdiki kadar tercih edilen bir marka değildi. Sadece kullanıcısı tekrar alıyordu denebilir.
    Volvo'nunda değeri bilinmiyordu 2000'li yıllarda. Şimdi dizel olması ve servislerinin artık yayılmasından dolayı tutulmaya başladı denebilir.
    Son günlerde Lancia Delta görmeye başladım bol miktarda. Artık bu arabanında değeri anlaşılmaya başladı.
    Alfa Romeolar neredeyse hiç tutulmuyor gibi güzel ülkemde.
    MG markası vardır mesela Rover ile ortaktı sanırım. O marka olarak tutulmadı.
    Keza Rover markası da çok tutulduğu söylenemez.
    Primera'nın pabucu dama atıldı.
    Subaru'yu çoğu kişi Impreza olarak görür ama ülkemizde malesef az model olduğu için Impreza hariç diğer modelleri pek tutmadı. Dizeller gelmeye başlayınca değere bindi gibi.
    En acıklısı da Saab'dır sanırım. O kadar güzel sağlam kaliteli araçlarının olmasına rağmen istediği değeri göremiyor araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.
    Mazda da pek tutulmuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Mazda da pek tutulmuyor

    Alıntıları Göster
    Tutulanları yazmak daha kolay...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Tutulanları yazmak daha kolay...

    Alıntıları Göster
    Türkiyede nerde tutulmamış araba varsa o arabalar gerçekten araba diyeceğimiz araçlar.
  • renault 21
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    örnek bu yavru


     ÜLKEMİZDE TUTULMAYAN ARAÇLAR...


     ÜLKEMİZDE TUTULMAYAN ARAÇLAR...



    şuan muhabbeti dönüyor aramızda arkadaşlarla. Kimine göre TR de bu araca (vergi ve kazık kar marjı yüzünden) 380 milyar verilmez(miş) Efendim bu paraya PORSCHE alınır(mış) Sonuçta o bir NISSAN(mış)...Açık konuşmak gerekirse bende biliyorum araç sürüş odaklı, Bu parayı bence hak eden bir araç ama TR de bu ´´MARKA İMAJI´´ takıntısı için bir çok kişi bu aracı satın almaz. Sizce NISSAN imajı olmayan bir markamı ???




    Türkiye de spor araba denildiğinde arabanın a sından anlamayn biri bile direk ferrari der. Bu niye böyledir bilmem. Çoğu kişide gtr yerine onları tercih ediyor. Fakat ben olsam bende bu arabaya bu parayı vermem hatta 380bin tl olduğunu yani okadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Sizin yazınızı okuduğumda öğrendim. Benim okadar param olsa ve spor araba alacak olsam gtr a o kadar para yatırmam. Markadan dolayı değil hatta gtr r34 en sevdiğim arabalardan biridir sadece performansı onun fiyatındaki 2.el arabalara karşı düşük. 2005-2006 Ferrari F430 Scuderia Porsche 911 GT3 / turbo Mercedes sl63 amg alınabilir. Performansı yakın ama Gallardo alınabilir.




  • Scion ve lexus aklıma gelen iki marka. Tutulmama değil de bilinirliği az sanırım. Ya da getiren yok bilmiyorum artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Scion ve lexus aklıma gelen iki marka. Tutulmama değil de bilinirliği az sanırım. Ya da getiren yok bilmiyorum artık.
    l 200 ve canter hariç; bütün mitsubishi ürün gamı.

    daihatsu, suzuki

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    l 200 ve canter hariç; bütün mitsubishi ürün gamı.

    daihatsu, suzuki

    hayırlı günler.

    honda ve toyota hariç neredeyse tüm japonlar da denebilir. saab volvo alfa aslında tüm bunları çok seviyorum param olsa acımadan alırım.
    hemen kendi aracımızdan bahsedeyim mesela bir civicten eksiği nedir? tümüyle ele alıyorum eski bir ies sahibi olarak primeradan artısı gücü olabilir ve buna bağlı sportiflik. Haricinde primeranın eksiği yok hatta sorunsuzluk abidesi civic kadar sorunsuz. Neyse yüzümü kara çıkartmasın da ben primeraya binmeye devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    mazda mx-5
    ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    mazda mx-5
    ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var

    Alıntıları Göster
    bana kalırsa jeep patriot..sınıfının neredeyse en az yakan aracı ama türkiyede tutmuyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    mazda mx-5
    ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var

    Alıntıları Göster
    Fiat Marea

    Sahibi olmuş kişiler, bu arabanın tutulmama sebebini merak ettiklerini çok söylüyorlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abluka__

    Fiat Marea

    Sahibi olmuş kişiler, bu arabanın tutulmama sebebini merak ettiklerini çok söylüyorlardı.

    Alıntıları Göster
    Saablar tutulmadı,halbuki muhteşem arabalar yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    Saablar tutulmadı,halbuki muhteşem arabalar yapıyorlar.

    Alıntıları Göster
    honda ve toyota hariç tüm japonlar tutulmuyor ülkemizde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syhgül

    honda ve toyota hariç tüm japonlar tutulmuyor ülkemizde.

    Alıntıları Göster
    Alfa Romeo tabikide.

    20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    Alfa Romeo tabikide.

    20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.

    Alıntıları Göster
    Fıat Stılo tutulmadı bence çok hoş bir araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GKHN_93

    Fıat Stılo tutulmadı bence çok hoş bir araç

    Alıntıları Göster
    Türkiye'de bir aracın TUTMASI için ...

    1. Vergisi düşük olmalı (1.6 litreye kadar)
    2. Hafta içi ve hafta sonu kullanıma izin vermeli (hem işe, hem denize)
    3. Parçası ucuz ve bol olmalı, her tamirci kolayca değiştirebilmeli
    4. İkinci elde talep görmeli, pazarda başına alıcılar hemen üşüşmeli
    5. LPG'ye uygun olmalı VEYA dizel motoru küçük hacimli olmalı
    6. Tamiri, boya ve kaportası evrensel, basit ve ucuz olmalı
    8. Yetkili servisin 1000 TL istediği işi 150 TL'ye yaptırabilmeli
    9. Aksesuar kabul edebilmeli, cam, tampon, çamurluk bulunabilmeli
    0. Herkesin aracı kendi zevkine göre döşeyebilmeli, zevkini yansıtabilmeli




  • 1994'te Antalya'dan Adana'ya (Konya üzerinden) bir ALFA ROMEO TwinSpark ile geldim, araçta 5 kişiydik. Gaz pedalına basınca her devir bandında güç üretebilmesi bu motorların tüm FIAT'larda da bulunması gerektiğini düşünmeme sebep oldu. Yüksek hızlarda gidebilmenin tadına o zaman bakabilmiştim ve 1999'da bir BMW 325d kullanana kadar da bu hemen hızlanabilmeyi rafa kaldırmıştım. ALFA ROMEO'nun motor yapısı, teknolojisi ve güç üretme tarzı tamamen kendine has diyebilirim. Pedal tepkimesi tekerleklere hemen aktarılan güçle kendini hissettiriyordu. Tabi o zamana kadar uzun süreli olarak sadece TOFAŞ kullandığım için kıyaslamayı onlarla yapıyorum (ama ana şirketleri de aynı: FIAT).

    quote:

    Orijinalden alıntı: Orcunsau

    Alfa Romeo tabikide.

    20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.