Türkiyede nerde tutulmamış araba varsa o arabalar gerçekten araba diyeceğimiz araçlar.
Saab aklıma geliyor en başta.Tabi daha var Skoda yeni yeni düzelmeye başlıyor..
Seat önceden şimdiki kadar tercih edilen bir marka değildi. Sadece kullanıcısı tekrar alıyordu denebilir. Volvo'nunda değeri bilinmiyordu 2000'li yıllarda. Şimdi dizel olması ve servislerinin artık yayılmasından dolayı tutulmaya başladı denebilir. Son günlerde Lancia Delta görmeye başladım bol miktarda. Artık bu arabanında değeri anlaşılmaya başladı. Alfa Romeolar neredeyse hiç tutulmuyor gibi güzel ülkemde. MG markası vardır mesela Rover ile ortaktı sanırım. O marka olarak tutulmadı. Keza Rover markası da çok tutulduğu söylenemez. Primera'nın pabucu dama atıldı. Subaru'yu çoğu kişi Impreza olarak görür ama ülkemizde malesef az model olduğu için Impreza hariç diğer modelleri pek tutmadı. Dizeller gelmeye başlayınca değere bindi gibi. En acıklısı da Saab'dır sanırım. O kadar güzel sağlam kaliteli araçlarının olmasına rağmen istediği değeri göremiyor araçlar.
quote:
Orijinalden alıntı: Deleted User
Bu mesaj silindi.
Mazda da pek tutulmuyor
quote:
Orijinalden alıntı: Maniac_Turk
Mazda da pek tutulmuyor
Alıntıları Göster
Tutulanları yazmak daha kolay...
quote:
Orijinalden alıntı: chnbs
Tutulanları yazmak daha kolay...
Alıntıları Göster
Türkiyede nerde tutulmamış araba varsa o arabalar gerçekten araba diyeceğimiz araçlar.
şuan muhabbeti dönüyor aramızda arkadaşlarla. Kimine göre TR de bu araca (vergi ve kazık kar marjı yüzünden) 380 milyar verilmez(miş) Efendim bu paraya PORSCHE alınır(mış) Sonuçta o bir NISSAN(mış)...Açık konuşmak gerekirse bende biliyorum araç sürüş odaklı, Bu parayı bence hak eden bir araç ama TR de bu ´´MARKA İMAJI´´ takıntısı için bir çok kişi bu aracı satın almaz. Sizce NISSAN imajı olmayan bir markamı ???
Türkiye de spor araba denildiğinde arabanın a sından anlamayn biri bile direk ferrari der. Bu niye böyledir bilmem. Çoğu kişide gtr yerine onları tercih ediyor. Fakat ben olsam bende bu arabaya bu parayı vermem hatta 380bin tl olduğunu yani okadar pahalı olduğunu bilmiyordum. Sizin yazınızı okuduğumda öğrendim. Benim okadar param olsa ve spor araba alacak olsam gtr a o kadar para yatırmam. Markadan dolayı değil hatta gtr r34 en sevdiğim arabalardan biridir sadece performansı onun fiyatındaki 2.el arabalara karşı düşük. 2005-2006 Ferrari F430 Scuderia Porsche 911 GT3 / turbo Mercedes sl63 amg alınabilir. Performansı yakın ama Gallardo alınabilir.
Scion ve lexus aklıma gelen iki marka. Tutulmama değil de bilinirliği az sanırım. Ya da getiren yok bilmiyorum artık.
quote:
Orijinalden alıntı: tamay_aytam
Scion ve lexus aklıma gelen iki marka. Tutulmama değil de bilinirliği az sanırım. Ya da getiren yok bilmiyorum artık.
l 200 ve canter hariç; bütün mitsubishi ürün gamı.
daihatsu, suzuki
hayırlı günler.
quote:
Orijinalden alıntı: tasshelhoff
l 200 ve canter hariç; bütün mitsubishi ürün gamı.
daihatsu, suzuki
hayırlı günler.
honda ve toyota hariç neredeyse tüm japonlar da denebilir. saab volvo alfa aslında tüm bunları çok seviyorum param olsa acımadan alırım. hemen kendi aracımızdan bahsedeyim mesela bir civicten eksiği nedir? tümüyle ele alıyorum eski bir ies sahibi olarak primeradan artısı gücü olabilir ve buna bağlı sportiflik. Haricinde primeranın eksiği yok hatta sorunsuzluk abidesi civic kadar sorunsuz. Neyse yüzümü kara çıkartmasın da ben primeraya binmeye devam
quote:
Orijinalden alıntı: Deleted User
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
mazda mx-5 ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var
quote:
Orijinalden alıntı: The_BUTZ
mazda mx-5 ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var
Alıntıları Göster
bana kalırsa jeep patriot..sınıfının neredeyse en az yakan aracı ama türkiyede tutmuyor...
quote:
Orijinalden alıntı: The_BUTZ
mazda mx-5 ingilterede nerdeyse her sokakta bi tane var
Alıntıları Göster
Fiat Marea
Sahibi olmuş kişiler, bu arabanın tutulmama sebebini merak ettiklerini çok söylüyorlardı.
quote:
Orijinalden alıntı: abluka__
Fiat Marea
Sahibi olmuş kişiler, bu arabanın tutulmama sebebini merak ettiklerini çok söylüyorlardı.
honda ve toyota hariç tüm japonlar tutulmuyor ülkemizde.
quote:
Orijinalden alıntı: syhgül
honda ve toyota hariç tüm japonlar tutulmuyor ülkemizde.
Alıntıları Göster
Alfa Romeo tabikide.
20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.
quote:
Orijinalden alıntı: Orcunsau
Alfa Romeo tabikide.
20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.
Alıntıları Göster
Fıat Stılo tutulmadı bence çok hoş bir araç
quote:
Orijinalden alıntı: GKHN_93
Fıat Stılo tutulmadı bence çok hoş bir araç
Alıntıları Göster
Türkiye'de bir aracın TUTMASI için ...
1. Vergisi düşük olmalı (1.6 litreye kadar) 2. Hafta içi ve hafta sonu kullanıma izin vermeli (hem işe, hem denize) 3. Parçası ucuz ve bol olmalı, her tamirci kolayca değiştirebilmeli 4. İkinci elde talep görmeli, pazarda başına alıcılar hemen üşüşmeli 5. LPG'ye uygun olmalı VEYA dizel motoru küçük hacimli olmalı 6. Tamiri, boya ve kaportası evrensel, basit ve ucuz olmalı 8. Yetkili servisin 1000 TL istediği işi 150 TL'ye yaptırabilmeli 9. Aksesuar kabul edebilmeli, cam, tampon, çamurluk bulunabilmeli 0. Herkesin aracı kendi zevkine göre döşeyebilmeli, zevkini yansıtabilmeli
1994'te Antalya'dan Adana'ya (Konya üzerinden) bir ALFA ROMEO TwinSpark ile geldim, araçta 5 kişiydik. Gaz pedalına basınca her devir bandında güç üretebilmesi bu motorların tüm FIAT'larda da bulunması gerektiğini düşünmeme sebep oldu. Yüksek hızlarda gidebilmenin tadına o zaman bakabilmiştim ve 1999'da bir BMW 325d kullanana kadar da bu hemen hızlanabilmeyi rafa kaldırmıştım. ALFA ROMEO'nun motor yapısı, teknolojisi ve güç üretme tarzı tamamen kendine has diyebilirim. Pedal tepkimesi tekerleklere hemen aktarılan güçle kendini hissettiriyordu. Tabi o zamana kadar uzun süreli olarak sadece TOFAŞ kullandığım için kıyaslamayı onlarla yapıyorum (ama ana şirketleri de aynı: FIAT).
quote:
Orijinalden alıntı: Orcunsau
Alfa Romeo tabikide.
20.000-25.000TL aralığında 2004-2006 model piyasadaki bir çok full+full diye tabir edilen araçlardan daha fazla donanıma sahip 156 varken milletimiz gidip eniştesinin, görümcesinin, kaynının bacanağının tavsiyesiyle Golf,Megane,Focus alıyor. Alfa'ya binmeden de ahkâm kesiyorlar 40 yıllık usta gibi.