|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
peki kalın yağ kullanmam motora zararı olurmu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Hocam niye hile olsunki kendi aracım için kullancam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Araba daha beter olur tabiki , yağ kalın oldugu için yeterli akıcılığa ulaşamayıp motorda daha çok aşınma neden olacak zamanla ayrıca yağın dolaştığı diğer yerler subaplar ve turbo varsa turbo kısmınıda etkileyecek Yani en kısa zamanda motoru yaptırın yada yağ eksildikçe ekleyin daha iyidir kalın yağdan < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
DH Otomobil Genel: "- x ve y arasında kaldım, hangisini alayım? - x alın. - y'yi tek geçerim. - x çakar. - y takar. - z düşünmez misiniz? - t verelim? - x ile çok güzel yanlanır, buyrun size video. - k alın pişman olmazsınız. - f varken k önerilir mi yuh artık! - doğru konuş! - hadi lan, seni paramla ezerim! - adres ver adres! - cart curt..."
|
Hocam yanlış anladınız sanırım. Genellikle bu bahsettiklerimi al-satçılar yapıyor o yüzden öyle dedim size söylesemde bir şey değişmez yani demek istediğim çözüm değil. Sizin için en ideali mekanik müdahale. Aracınız ne marka idi bu arada ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Bu tür çözümler sadece öteleme yapabilir ve günü geldiğinde masraf kat be kat daha fazla olacaktır. Şöyle ki mesela şuan motoru onarmaya kalksanız segmanlar, piston vs gibi parçalarla kurtaracakken katkıllarla ve kalın yağ ile öteleme yüzünden egzantirik milleri, krank mili gibi fazladan parçalar da hasar almış olacaklar ve masraf bayağı artacak. Yazdığım varsayım tamamen bir varsayımdır öyle okuyun lütfen. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Volkan Özkurt - Nick: Şarkı Halinde Kal = sarkihalindekal
|
2000 model astra hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Ooo o zaman yağ katmaya devam hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Excel Araç Yakıt Hesaplama Tablosu https://forum.donanimhaber.com/m_119611615//tm.htm
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
astra denen zımbırtı zaten normalde de yağ eksiltir. yağ yaktığını düşünüyorsan yağ çubuğunu çalışırken çek. üflüme gibi bir duman ile yağ geliyorsa deidğin gibi üfleme var yağ doldurma yani egzantrik üstündeki kapaktan anlaşılmaz üfleme işi... ikincisi ne katkı koyarsan koy farketmez. segmanlardan dolayı gelen dumanı kesemezsin bende gittim motor yaptırdım... benzinlide genelde segman kurtarıyor... fazla bir masraf etmezsin... |
|
_____________________________
|
|
her yatak vuran araç üfleme yapmaz. ayrı şeyler... yatak vurma krank piston kolu ile alakalı. üfleme piston segmanı ve gömlek ile alakalı... |
|
_____________________________
|