Şimdi Ara

UÇAKDA TELEFON İLE KONUŞMA YAPILINCA HİÇBİR ZARAR VERMEYECEĞİNİ İDDİA EDİYORUM. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
1
Favori
5.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaptanMirliva

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaptanMirliva

    çok düşük de olsa birkaç hassas uçuş aletini etkileme riski vardır bu yüzden izin verilmez. Tabi yeni uçaklarda bu etkilenme yok denecek kadar az.

    yok öle bişey kimse kanıtlayamaz riski nedir sorusuna örnek veriyorum.

    müzelerde genelde flaşlı fotoğraf makinası kullanılması yasaktır nedeni çektiğiniz şeyin ışınlardan etkilenerek 30 40 tıl içerisinde devamlı olması halinde zarar görmesidir.başka bir örnek 40 yıl sigara içen birisinin ciğerlerinin bitmesidir akciğer bile o pisliği temizleyemez ama 1 kerelik flaş patlatma hiçbirşey, 1 paket sigara içmek hiçbir şeye zarar vermez.yani uçak senin telefon muabbetini iplemez bro



    Mesleğin ne ya da kaç yaşındasın bilmiyorum ama duvardaki tabloyla binlerce farklı frekanstan ölçüm ve kontrol yapan, ekstra kompleks bir yapı olan uçağı bir tutman pek bilgin olmadığını gösteriyor.

    Şöyle anlatayım, telefonlar yakaladıkları her baz istasyonu ve sinyale göre frekans atlar. Uçuş sistemlerinde ise birbirinden yalıtılmış frekanslar kullanılır bu yüzden yüzlerce değişik frekans aktiftir. Dolayısıyla telefonun anlık yakaladığı yada kullandığı bu frekanslar çakışabilir.

    Burada bir pilotun başından geçenler var kendi anlatmış. Bundan sonra bir konu hakkında araştır oku bilgi sahibi ol, öyle yorum yap.

    http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/3196561/?searchid=3196561&s=pilotaydin#menu26

    Ben yaptım, birşey olmadı diyen işgüzarların arkadaşın verdiği linkteki pilotun yaşadıklarını okumalarını tavsiye ederim...

    Birkaç saat telefonunuzu kapalı tutsanız ne olur? Açık tutmanın getirisi ne? Ne bu iletişim hevesi?




  • Klasik savuşturma lafları.Çırpınma diyelim kısaca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    @ emrEvo8 :hıhı tamam

    @ TRojka : bencede normal

    @ Firesworn : tamam çine giderim

    Tezlerinizin çürütülmediğini zannediyorsunuz, garip. Eğer size karşı ortaya konan düşüncenin yanlış olduğunu kanısındaysanız, senceli benceli öznel yorumları bir kenarı bırakıp size karşı yapılan açıklamayı tam manasıyla çürütmeniz gerekli, aksi halde tezinizin çürüdüğünü kabul etmelisiniz.
  • geriye dönük tüm yormları okumanı rica ediyorum sonra gel ne demeye çalıştığımı anlarsın.2. herkeze cevap yetiştirebilecek kapasiteye sahibim ama zamanım yok . son 10 mesajda yapılan tek say meyve veren ağaç taşlanır politikasına gidildiğinin göstergesidir saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    geriye dönük tüm yormları okumanı rica ediyorum sonra gel ne demeye çalıştığımı anlarsın.2. herkeze cevap yetiştirebilecek kapasiteye sahibim ama zamanım yok . son 10 mesajda yapılan tek say meyve veren ağaç taşlanır politikasına gidildiğinin göstergesidir saygılar.

    Geriye dönük yorumlarla alakamız yok. Sizi kimin, neden taşladığıyla da ilgilenmiyorum. İnsan hayat bir telefon konuşmasından önemlidir. Telefonların uçak telsiz sinyallerini kullanması ihtimalinin varlığı, bu ihtimal isterse %0,01 olsun, insan hayatını tehlikeye atacağı için şahsen yasaklanması normaldir diyorum. Bir uçak firmsı olaraksa müşterimin 1 saat dişini sıkıp telefonla konuşması benim milyon dolarlık uçağından önemli değildir diye düşünürüm ve yasaklanması gerektiğini düşünürüm. Ayrıca sizin mantığınızla hareket edilirse şu an çoğu insanın kurallara uyması sebebiyle çok çok az yaşanan sinyal karışıklıkları olayı daha sık yaşanacaktır ve sonunda istediğiniz uçak kazası meydana gelecektir.




  • hıhı tamam
  • Sanıyorum ki konunun Konu Dışı'na taşınması gerekiyor. Konu Dışı Özel'lik herhangi bir ciddiyeti yok.
  • hıhı tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Sanıyorum ki konunun Konu Dışı'na taşınması gerekiyor. Konu Dışı Özel'lik herhangi bir ciddiyeti yok.

    Niye uğraşıyorsunuz ki ? Anlayamıyor tezinin çürüdüğünü kendi halinde takılıyor işte.Nickinide yanlış yazmış 1998 olacaktı.
  • TAMAM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firesworn

    quote:

    Orijinalden alıntı: TRojka

    Sanıyorum ki konunun Konu Dışı'na taşınması gerekiyor. Konu Dışı Özel'lik herhangi bir ciddiyeti yok.

    Niye uğraşıyorsunuz ki ? Anlayamıyor tezinin çürüdüğünü kendi halinde takılıyor işte.Nickinide yanlış yazmış 1998 olacaktı.

    Konu olması gerektiği yere taşınmış artık. Tam istenilen seviyede bir tartışma yürütülebilir.
  • Bende şunu saçma buluyorum...Madem cep telefonu yasak neden pos cihazıyla kredi kartından ödeme alıyorlar..?Aynı şey değil mi..?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maqician -- 7 Aralık 2011; 3:49:19 >
  • olum uçakta en az 150-200 kişi oluyo lan düşünsene yarısının telefonla konuştuğunu car car car bide bazıları bağırarak konuşuyor çağrı merkezi gibi olur içerisi zararlı yada değil sonuçta yasak olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    BEY AMCA Tezimin çürümesi için uçağın düşmesi lazım yani kimse daha çürütemedi

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_airliners_by_airline

    verdiğim linkte belki yüzlerce uçak kazası var say bakalım kaç tanesinin nedeni bilinmiyor

    oturduğun yerden sallamak kolay

    @maqician uçakta pos cihazları offline çalışır inişten sonra işlemler gerçekleşir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Garrosh -- 7 Aralık 2011; 4:29:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garrosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    BEY AMCA Tezimin çürümesi için uçağın düşmesi lazım yani kimse daha çürütemedi

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_airliners_by_airline

    verdiğim linkte belki yüzlerce uçak kazası var say bakalım kaç tanesinin nedeni bilinmiyor

    oturduğun yerden sallamak kolay

    @maqician uçakta pos cihazları offline çalışır inişten sonra işlemler gerçekleşir

    tamam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garrosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    BEY AMCA Tezimin çürümesi için uçağın düşmesi lazım yani kimse daha çürütemedi

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_airliners_by_airline

    verdiğim linkte belki yüzlerce uçak kazası var say bakalım kaç tanesinin nedeni bilinmiyor

    oturduğun yerden sallamak kolay

    @maqician uçakta pos cihazları offline çalışır inişten sonra işlemler gerçekleşir

    Niye uğraşıyorsunuz ki ? Cahillerle tartışmayı hiç bir zaman kazanamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firesworn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Garrosh

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatanga.1988

    BEY AMCA Tezimin çürümesi için uçağın düşmesi lazım yani kimse daha çürütemedi

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_airliners_by_airline

    verdiğim linkte belki yüzlerce uçak kazası var say bakalım kaç tanesinin nedeni bilinmiyor

    oturduğun yerden sallamak kolay

    @maqician uçakta pos cihazları offline çalışır inişten sonra işlemler gerçekleşir

    Niye uğraşıyorsunuz ki ? Cahillerle tartışmayı hiç bir zaman kazanamazsınız.

    Kedi uzanamadığı ete mındar der.....




  • Zaten herzaman dusucek diye bisey yok ama risk faktoru cunku ikisde sinyallerle calisan alet en basit ornekle sicak su ile soguk su karisirsa ilik su olur yani eger sinyaller cakisirsa sistemlerde duzensizlik olusur hatta galiba myhtbusters'da denemisti ama kendi fikrrimce bir telefon belki etkilemeyebil oda %50 oraninda yani sinyal cakismadigini var sayarsak ama birden cok telefon riski yukseltir koyulan kurallarin sebebi vardir illaki
  • Bende dunyanin sayili telefon uzmanlarindan biri olarak size "kablo" diyorum.
    Eger okul okuduysan anlarsin ne dedigimi.
  • quote:

    bir olayda 1400 metre yükseklikte uçan 747′nin otomatik pilotunun kendiliğinden devre dışı kaldığı belirtiliyor. Bunun üzerine kabin görevlileri, dört yolcunun cep telefonlarını kullandıklarını ortaya çıkardı. Telefonlar kapatıldığında uçuş sorunsuz bir şekilde devam etti.

    Raporda, iki dizüstü bilgisayarın kullanıldığı bir durumda kronometre ve GPS cinazlarında yanlış okumaların meydana geldine de örnek veriliyor. Bir başka uçuş sırasında irtifa kontrol okumalarının hızla değiştiğini, yolculardan elektronik cihazlarını kapatmalarının istenmesinden sonra durumun düzeldiği kaydediliyor.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.