Şimdi Ara

TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
2
Favori
1.939
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor
    Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ), INDO Defence 2025 fuarında Endonezya'ya 48 adet KAAN 5. nesil savaş uçağı satışına yönelik tarihi bir anlaşmaya imza atmıştı. Atılan imzalar kapsamında 48 adetlik milli muharip uçak KAAN'ın teslimatı 120 ay içerisinde gerçekleşmesi öngörülürken TUSAŞ CEO’su Mehmet Demiroğlu, Paris Airshow 2025 kapsamında milli muharip uçak KAAN'la ilgili birkaç ülkeyle daha temaslarının uzun süredir devam ettiğini belirtti.



    KAAN için iki ülkeyle daha görüşülüyor



    TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor
    TUSAŞ CEO’su Demiroğlu, fuar kapsamında KAAN’ın yurt dışı satışlarına dair önemli açıklamalarda bulundu. TRT Haber’e konuşan Demiroğlu, “Endonezya’nın sevincini bir müddet daha yaşayalım istiyoruz ama çalışmalarımız devam ediyor. Ülke ismi veremeyiz şu an için çünkü erken ama kamuoyunda da duyulan Körfez bölgesinden, ülkelerden en az iki tanesi KAAN ile ilgileniyor. Birisiyle çok ilerlemiş durumda çalışmalarımız inşallah bu sene içerisinde onlardan da bir müjdeli haber alır mıyız diye bekliyoruz”



    Demiroğlu, Türk Hava Kuvvetleri’ne yönelik tedariğe de değindi; “Türk Hava Kuvvetleri’ne de inşallah önümüzdeki icra komitesinde bir anlaşma, sözleşme yapmak için çalışmalarımız devam ediyor.” dedi.



    Endonezya ile nihai imza çok yakın



    Demiroğlu, “48 tane KAAN’ımızı Endonezya’ya kendi motorumuzla vermek üzere bir yolculuğa çıktık” ifadelerini kullanırken 12 tane de opsiyonel olduğunu ve toplam hacmin 60’a çıkabileceğini söyledi. Demiroğlu, AA'ya yaptığı açıklamada ise nihai sözleşmenin yakında imzalancağına işaret etti: “Endonezya'daki INDO Defence'te (fuar) bir ön anlaşma imzaladık. Bu anlaşma muhtırası değil, anlaşma muhtırasının bir ötesinde. Ne olduğu, kaç tane olacağı, nasıl olacağını belirleyen bir çerçeve anlaşmasıydı. İnşallah yakın bir zamanda, birkaç ay içerisinde nihai sözleşmeyi de imzalarız.”



    10 yılda 1500 platform üretilecek



    TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor
    Platformlara yönelik konuşmalarına devam eden Demiroğlu, “Savunma sanayii icra komitesi de 57 tane GÖKBEY sözleşmesi kararı çıktı. O sözleşmeyi imzalamak üzere çalışmalarımız devam ediyor. HÜRJET ile İspanya şu anda ciddi çalışmalarımız devam ediyor. İnşallah onu da bu sene içerisinde tamamlamayı düşünüyoruz hedefimiz bu. Yine HÜRJET için Hava Kuvvetlerinin ihtiyaçlarını karşılayacak daha yüksek sayıda ister şu anda talepler girmiş durumda, onların da bu sene içerisinde olmasa bile önümüzdeki senenin başlarında ortasına kadar herhalde onu da duyurmuş oluruz.”



    TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor
    Demiroğlu, halihazırda 26 tane GÖKBEY’in seri üretimde olduğunu 57 tanenin de sonraki aşamada üretime gireceğini söyledi. Bunların aynı zamanda yerli motorla üretileceğine değinen Demiroğlu, 2027-2028 bandında yerli motorla üretiyor olacağız. Onun dışında tabii biz bunları bir tedarik zincirinizi üretim hatlarımızı kurgulamamız gerekiyor. Çünkü daha önce yaptığımız üretimlerle bakaraktan sayılar çok artmış durumda.Bizim şu anda önümüzdeki 10 yıllık planlara göre toplamda 1500’e yakın platformu üretmekten bahsediyoruz. Yani KAAN’ı, HÜRJET’i, HÜRKUŞ’u, ATAK’ı, GÖKBEY’i, 10 tonluk helikopteri, insansız hava araçlarımız Anka, Aksungur, Anka-3 bunların hepsinin ihtiyaçlarını ve topladığımızda 1500’lü bir rakamdan başlıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.



    HÜRJET konusunda İspanya dahil farklı ülkelerle çalışmaları olduğunu dile getiren Demiroğlu, şunları kaydetti:



    "İspanya'nın bizim HÜRJET'imizi seçmesi hem Avrupa'da hem de dünyada ciddi bir yankı oluşturdu. Türk Hava Kuvvetleri bu uçağı eğitim amaçlı kullanacak. İkinci NATO ülkesi olarak da İspanya HÜRJET'i seçti. Ben bunun arkasının geleceğini düşünüyorum. HÜRJET'in NATO'nun eğitim uçağı olma potansiyeli, tek olmasa bile iki taneden bir tanesi olma potansiyeli çok yüksek."




    Kaynak:https://www.aa.com.tr/tr/savunma-sanayisi/tusas-genel-muduru-demiroglu-kaanla-ilgili-birkac-ulkeyle-temas-halinde-olduklarini-soyledi/3601415
    Kaynak:https://x.com/trthabercanli/status/1934594006010204281







  • İran'ın başına gelenleri görünce hava savunma ve savaş uçaklarının ne kadar önemli olduğu net şekilde görülüyor.

    Bizim hem projeleri tamamlayıp hem de kendimize yetecek miktarda hacimli stok yapabilmek için bi 10-15 seneye daha ihtiyacımız var. Sonrasında askeri alandaki caydırıcılığımızın çok daha üst seviyede olacağını düşünüyorum.

    ilginç ... kore kimle imzalamış o vakit? :))))))))))))






    Ulan mock-up'ını yapamadığın uçağınıu hangi rüzgar tüneline soktun da testlerini yaptın da ilk prototipini ürettin?




    hahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaha




    bir uçak mühendisine sorun ama yabancı olsun. bu işin kaynağı amerikalı veya ingiliz :D bakalım ne diyecekler :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • Bunun yerine içten yanmalı togg yapmalısınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Anlaşılan o ki SİHA larda kapımızda sıraya girdikleri gibi KAAN içinde sıraya girecekler

  • TheCraxy kullanıcısına yanıt
    tamam bir babayiğit bul yapsın. Erdoğan TOGG için yıllarca babayiğit aradı ve bulması hiç kolay olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 17 Haziran 2025; 14:35:35 >
  • Kuzey Afrika , Ortadoğu ve Batı Asya ülkelerinin hava kuvvetlerinin bel kemiği KAAN olacak. Yazın bir kenara.

  • TheCraxy kullanıcısına yanıt
    Bmc nin planı vardı öyle

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TheCraxy kullanıcısına yanıt
    İçten yanmalının hiç bir mantığı yok. Bir 5 sene sonra hemen hemen her şey elektrikli olacak. Zamanında Trenleri yaptılar , şimdi araçlar , taşıma için kullanılan araçlar , gemiler derken , gelecek elektrikli araçlarda. İçten yanmalıya yatırım "ölü yatırım" olur.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yahudi İsrail ve onun destekçileri iyiden iyiye kudurdular.Ülkemiz çok uzak olmayan bir tarihte bu kudurmuşların hedefinde olacağına hiç şüphe yoktur.

    Ne işimiz var Suriye’de diyen o güruhun bunu görmesi için daha ne olması gerekiyor.

  • altay tankı 2015 te seri üretime geçecekti yıl 2025 oldu

    kaan gibi 5. nesil uçağın seri üretime geçmesi 2070 boru değil savaş uçağı bu 700 knotla uçacak... o yüzden bizim f35 lere eurofighterlara ihtiyacımız var çin hangi uçağı yapıyor o da olabilir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi august landmesser -- 17 Haziran 2025; 15:1:25 >
  • İran'ın başına gelenleri görünce hava savunma ve savaş uçaklarının ne kadar önemli olduğu net şekilde görülüyor.

    Bizim hem projeleri tamamlayıp hem de kendimize yetecek miktarda hacimli stok yapabilmek için bi 10-15 seneye daha ihtiyacımız var. Sonrasında askeri alandaki caydırıcılığımızın çok daha üst seviyede olacağını düşünüyorum.

  • TncyKrmn kullanıcısına yanıt
    🤣🤣🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • august landmesser kullanıcısına yanıt
    Altay tankının seri üretime geçememe sebebi Almanların motor anlaşmalarını yırtmasından dolayı oldu. bu bize ders oldu. şuan KAAN için motor çalışmaları gece gündüz devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 17 Haziran 2025; 15:05:37 >
  • uçak hayali olduğu için, ilgilenenler de hayali, hayalî ihracat

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • axiprens kullanıcısına yanıt
    doğru. tekerine motor takmışlar öyle gidiyor.

  • ilginç ... kore kimle imzalamış o vakit? :))))))))))))



    TUSAŞ CEO’su: İki ülke daha KAAN ile ciddi şekilde ilgileniyor




    Ulan mock-up'ını yapamadığın uçağınıu hangi rüzgar tüneline soktun da testlerini yaptın da ilk prototipini ürettin?




    hahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaha




    bir uçak mühendisine sorun ama yabancı olsun. bu işin kaynağı amerikalı veya ingiliz :D bakalım ne diyecekler :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 17 Haziran 2025; 15:46:54 >




  • CleanCoders C kullanıcısına yanıt

    babayiğit listesi:


    motoru : alman babayiğit


    şase : çinli babayiğit


    tasarım : italyan babayiğit


    üretim bantları : alman babayiğit !





    hey yavrum hey! Türkiye'de ne baba yiğitler varmış :))))))))))))))))))))))))))

  • Türkiye şimdi savunma sanayide teknolojide 5 yıl içinde 1. oldu ciro miro her şey mükemmel diyelim, insanların umutsuzluğu, ülke içi hamaset ve haseti nasıl düzelticez?

    Her şey ekonomi ve savunma sanayisiyle düzelecek mi yani?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VaporWave -- 17 Haziran 2025; 15:49:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Yazdım 😂 ömrümüz yeterse görürüz inşallah.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt

    dostum mesajlarına kimse cevap vermiyor farkındasın dimi

  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt
    Eee o zaman kullandığım Toyota chr 1.8 tr de üretildi şimdi türk mü Japon mu oluyo başka ülkelerde çok sığ bi düşünce bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.